Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemele cu clima/ac w203,intrebari si raspunsuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemele cu clima/ac w203,intrebari si raspunsuri

    Salut. Problema mea: s-a stricat compresurul de clima de pe masina,ideea este ca nu baga rece cand i se cere, Uneori ,dar rar. Am verificar instalatia de scurgeri,ulei,freon si este fara probleme. Cantitatea de freon este cea indicata in carte la fel si cea de ulei. Acum unii spun ca de vina ar fi compresorul,altii drier-ul (care nu stiu unde este - este o "tija" de aprox. 30 cm si prezinta un filtru tubular parca).

    Dilema este ca daca cumpar compresor second,nu beneficiez de garantia lui in sine ca piesa si costa si 250 de E , apoi mai este varianta compresorului nou,care,original este destul de scump; ar mai fi varianta comresorului reconditionat care beneficiaza de garantie lumitata dar este mai accesibil la pret dar intervine indoiala de "produs second curatat si vandut ca bun".

    Si...ca sa mai pun o problema : stie toata lumea ca,compresoarele de pe w203 (modele 6 SEU 17c si 7 SEU 17c) nu au ambreaj ci o electrovalva astfel ca ele se invart mereu,lucru care duce la defectarea prematura ; as vrea sa mai aflu si alte pareri de la oameni cu experienta mai vasta daca as putea ca pe w203 sa montez compresorul de pe w 202,si anume modelul 7 SBU17c care are aceeasi prindere fizica,aceleasi prinderi pt. conducte,aceeasi mufa de conectare electrica dar fara acea alectrovalva cu circuit inchis.

    7SBU 17C este copresorul clasic,cu ambreaj si vine montat pe C220 cdi w202(pana in anul 2000). De mentionat ca preturile difera,acestea din urma fiind mai ieftine.

    Cine citeste...rog sa isi dea o parere. Orice parere/informatie este binevenita.
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

  • #2
    Salut,
    Cred ca un electricean bun ar putea sa-ti lege comanda de actionare a valvei cu comanda ce actionare a ambreajului compresorului, dar depinde de ce componente electronice mai avea compresorul tau, ce senzori de rotatie, v-a trebuii sa inveti foarte bine principiul de functionare a climei tale in special partea de comanda comresor-electrovalva.
    ps cum ai ajuns la concluzia ca compresorul este stricat, nu baga presiune in circuitul de inalta?

    Comment


    • #3
      Da....dupa ceasurile robotului presiunea pe inalta tebuia sa fie mai mare cand compresorul "lucreaza" dar are fluctuatii .
      Partea cu comanda electrovalvei presupune doar conectarea mufelor electrice,masa fiind piesa insasi.
      Si am uitat sa precizez un detaliu : fulia compresorului de la w203 este de 115 mm pe cand cea de la w202 este de 126mm. Acum tipul motorului de la w202 cdi este OM611.960 iar la w203 220 cdi este OM 611.962......sa presupun ca as lua curea de accesorii de w202 ,as rezolva problema cu diametrul fuliei + ca mai ramane intinzatorul care are destula cursa.

      Multumesc pt sfaturi.....mai astept pareri.
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #4
        Eu zic ca daca modificarea implica si cureaua de accesorii si intinzator sa stai cuminte. Eventual incearca sa schimbi fulia compresorului, adica sa ii pui compresor de w202 cu fulie de w203 (dar nu stiu daca poti pastra ambreiajul) si sa lasi cureaua in pace. In ceea ce ma priveste eu am cumparat compresor de la dezmembrari (ce-i drept arata bine) si de un an si jumatate nu am avut probleme cu el. Problema poate fi si de la drier care in principiu este un cartus filtrant din hartie cu porozitate speciala care permite moleculelor de freon sa treaca prin el, dar nu permite moleculelor de apa care au dimensiuni mai mari, si nici impuritatilor (pilitura, rugina, etc). Ca orice filtru auto, se schimba regulat (nu mai stiu la ce interval) deoarece se infunda. Este montat pe radiatorul mare cum esti cu fata la motor in partea stanga chiar lipit de marginea radiatorului si are in capatul de sus o valva de umplere cu freon. In capat este protejat cu un capac din plastic care are un semn pe el (nu pune mana) si este lipit de radiator, chiar langa gura de aer care duce la motor. Ca sa faci proba scoate-i cartusul filtrant din interior si da-i drumul fara el sa vezi daca face la fel. Operatia trebuie facuta in service deoarece am impresia ca trebuie golita instalatia de freon, scos cartusul apoi bagat freon inapoi (nu degeaba au pus semnul ala cu nu umbla). Daca tot umbli la el ar fi bine sa il schimbi din start ca nu cred ca te costa o avere. Te costa mai mult sa ii faci proba cu el scos.
        Last edited by haddess; 08-16-2011, 10:47 AM.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          [QUOTE=haddess;208675]Eu zic ca daca modificarea implica si cureaua de accesorii si intinzator sa stai cuminte. Eventual incearca sa schimbi fulia compresorului, adica sa ii pui compresor de w202 cu fulie de w203 (dar nu stiu daca poti pastra ambreiajul) si sa lasi cureaua in pace.QUOTE]


          Tocmai ca fulia nu se poate schimba. Fulia de w203 este mai mica decat multe modele "clasice" de la mai multe masini tocmai pt ca nu are ambreaj.

          + ca dupa o documentatie minora,cureaua de accesorii de la w202 are lungimea de 2270 mm tip 6PK,iar la w203 lungimea este de 2263 mm. Deci...este exact cat trebuie pentru diametrul fuliei de 126mm la compresorul de w202,fara sa inlocuiesc rola intinzatoare.

          Treaba cu uscatorul intr-adevar trebuie facuta numai la un service specializat...presupuneam ca este localizat acolo dar nu eram sigur.

          Va multumesc pt informatii....va astept incontinuare.
          Last edited by RevengerW203; 08-17-2011, 09:02 AM.
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #6
            'Dilema' din primul post nu se aplica si pt compresorul model vechi?

            Compresorul cu ambreaj, nu poate lucra decat in regim 'maxim' sau zero, pe cand cel cu valva munceste doar atat cat i se cere.

            Daca nu sunt si alte probleme electronice, sugerez un compresor compatibil cu mangementul destul de avansat al modului klima, care la randul lui se lasa monitorizat de motor avand in vedere compensarea variabila (nu max-0!) a sarcinii.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              'Dilema' din primul post nu se aplica si pt compresorul model vechi?

              Compresorul cu ambreaj, nu poate lucra decat in regim 'maxim' sau zero, pe cand cel cu valva munceste doar atat cat i se cere.

              Daca nu sunt si alte probleme electronice, sugerez un compresor compatibil cu mangementul destul de avansat al modului klima, care la randul lui se lasa monitorizat de motor avand in vedere compensarea variabila (nu max-0!) a sarcinii.

              Da! Foarte buna si aceasta sugestie. Dar io ma refer nu la munca care o depune compresorul cu sau fara valva,ci la fiabilitatea piesei in sine. Asta fara ambreaj "munceste" efectiv in gol fie ca ii ceri sau nu....se invarte mereu....se uzeaza de "n" ori mai repede......pe mine asta ma racaie aici.
              Pana la urma klima au multe masini cu pretentie...si au compresor clasic.

              Dar acum am o intrebare(si daca este cineva in masura sa imi dea un raspuns profi,astept cu mare nerabdare) : efectiv ce rol are electrovalva aceea? Si mai important : electrovalva,are cumva rol de senzor de presiune? ?!?!?! Poate sa imi dea cineva un raspuns bun?

              Electrovalva aceea,este singurul hop pt mine,ma impiedica in acest experiment.

              Si completez acum, nu este vorba de costuri aici, ci de fiabilitate.
              Last edited by RevengerW203; 08-18-2011, 00:41 AM.
              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

              Comment


              • #8
                Electrovalva respectiva deschide circuitul de freon atunci cand primeste comanda de la tine. Ea practic a preluat cumva rolul ambreiajului de la modelele mai vechi. Cand este inchisa se taie alimentarea cu freon catre compresor iar ala lucreaza de bezmetic in gol fara ca tu sa ai aer rece. In momentul in care tu pornesti aerul conditionat dai practic comanda de deschidere acelei electrovalve care lasa freonul sa intre in compresor. Deci tu ar trebui sa muti firele de comanda ale electrovalvei pe ambreiajul compresorului nou. In fond valva si ambreiajul au acelasi rol, doar ca una "actioneaza" freonul, iar celalalt compresorul.
                Cele spuse mai sus sunt venite de la un amator care a avut la randul lui probleme, adica eu. Fac precizarea asta deoarece tu ai cerut un raspuns de specialist.
                Last edited by haddess; 08-19-2011, 01:04 AM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Atasez poze cu electrovalva in cauza. Capatul subtire(ca de aluminiu)prezinta niste orificii (si in capat),in spatele carora este un arc. Mi se pare ca ar semana cu un senzor de presiune. In experienta ea,orice senzor are macar un Plus si un Minus ca sa lucreze,asa ca,pe langa acel plus si minus al actionarii electrovalvei,nu trebuiau inca 2 fire(plus si minus) pt. senzorul de presiune?deci 4 fire?

                  Stie cineva unde este pocalizat senzorul de presiune la w203,de care depinde toata instalatia sa functioneze?

                  Daca il gasesc pe vecinu' care are un c 220 cdi din 2000, o sa pun masinile bot un bot si o sa ma uit cu atentie in jurul compresorului si o sa fac niste "masuratori" si comparatii...tot ce stiu este ca motoarele sunt identice la vedere.

                  Va multumesc mult pt raspunsuri.....si astept incontinuare altele noi.
                  Attached Files
                  Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by RevengerW203 View Post
                    Stie cineva unde este pocalizat senzorul de presiune la w203,de care depinde toata instalatia sa functioneze?
                    Ti-am atasat 2 poze mai jos:
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      DA! Mutumesc mult pentru raspunsul mai mult decat satisfacator. Asta imi rezolva marele mister si pot continua cu experientul linistit. Acum imi trebuie un compresor de w202.

                      Va multumesc pentru sprijin si va doresc bafta multa incontinuare.
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #12
                        Salutare!! Postez aici problema mea ca sa nu mai deschid alt topic. Daca s-a mai discutat imi cer scuze dar nu am gasit postul. De ceva vreme nu mai pot dirija aerul prin locul pe care il aleg eu. Indiferent ce selectez, la parbriz,la picioare, pe centrul aerul este suflat prin toate zonele cu aceeasi intensitate. Chiar daca dau rotita spre parbriz aerul este suflat cu aceeasi intensitate prin toate directiile. De la service mi s-a spus ca ar fi o clapeta blocata dar ca trebuie desfacut tot bordul si le este frica pentru ca nu au mai facut asa ceva.. Cine s-a mai intalnit cu problema asta ceva solutii? Stie cineva mai exact unde este amplasata acea clapeta

                        Comment


                        • #13
                          Daca era o clapeta defecta nu mai lucra aceea, dar restul trebuiau sa lucreze normal. In plus, la acest defect (comun dealtfel la w203) trebuia sa se auda un tzacanit in bord timp de vre-o 2-3 minute, semn ca motorasul incearca sa pozitioneze corect acea clapeta si nu reuseste. Daca nu se aude acel tzacanit parerea mea este ca sunt in regula clapetele dar probabil trebuie facuta o resincronizare a lor. Da drumul la clima si tine apasate in acelasi timp butoanele de recirculare si dezaburire parbriz pana cand clipesc ledurile si ar trebui ca fiecare motoras sa faca pe rand un ciclu inchis-deschis al flapsurilor ca sa memoreze din nou pozitiile lor. Cand termina resetarea se opresc din clipit ledurile si ar trebui sa asculte de comenzi. Daca nu merge inseamna ca ai alte probleme.
                          Last edited by haddess; 11-12-2011, 23:07 PM.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc de raspuns haddes. Am incercat varianta, incepe sa face acel ciclu, sufla aer prin toate partile dar nu se mai opresc ledurile din clipit. L-am lasat timp de 3 minute poate si mai bine si ele tot clipesc! Dupa ce am luat contactul si l-am pus la loc acelasi simptom: sufla peste tot!

                            Comment


                            • #15
                              Dar cand pui contactul nu se aude nimic suspect prin bord?
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF