Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lampa iluminare din usa W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lampa iluminare din usa W126

    Titlul acestui topic poate nu este absolut exact, dar este vorba despre piesa cu nr. A 126 820 13 01.
    Este o lampa care se afla amplasata in fata de usa, in partea de jos si a fost o optiune cu variante de la amplasarea doar in usa sofer (cazul meu), usa sofer + pasager si varianta cu amplasarea in toate usile (fata-spate).

    Ca o paranteza trebuie precizat faptul ca lampa este identica cu cea din torpedou (din nestiinta de cauza am comandat lampa usa desi mai aveam acasa inca 2 lampi torpedou... ).

    Problema a aparut cand am vrut sa-mi montez lampa si am vrut sa ma leg la curent de la intrerupatorul situat pe stalp, unde sunt si balamalele. Datorita faptului ca unul din vechi proprietari a inlaturat firele am fost nevoit sa refac traseul.
    Totul a mers bine pana la punctul in care am observat ca atunci cand in interior ard plafonierele lampa din usa nu arde (cand usa e deschisa) in schimb atunci cand plafonierele se sting (usa e inchisa) se aprinde lampa din usa.

    Mentionez ca m-am legat la firele care vin sau iasa din intrerupator.

    Probabil trebuia sa ma leg altundeva pentru a avea lumina in usa atunci cand aceasta este deschisa si nu viceversa.

    Are cineva o idee unde ar trebui sa leg firele sau cum trebuia sa procedez ca rezultatul final sa fie cel asteptat? (o schema electrica nu stiu daca m-ar ajuta pe mine personal...dar ca orientare in spatiu cred ca ar fi utila)
    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Eu ca sa nu ma mai complic am tras fire direct din plafoniera din fata.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Leo View Post
      Eu ca sa nu ma mai complic am tras fire direct din plafoniera din fata.



      Ai tras ditamai firul de 1 metru din plafoniera in usa?

      Eu nu as putea spune ca nu te-ai complicat!


      Trebuie sa fie undeva un loc destinat firelor ce vin de la lampa. Mai ales ca, dupa cum am precizat, masina mea a avut initial asa ceva...pana nu au pus romanasii mana pe ea!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        La mine nu este prevăzut nici măcar lăcaşul (gaura) în panoul de uşă, am în schimb 2 întrerupătoare pe stîlpul de la uşa şoferului. La tine nu-i la fel, şi celălalt să fie pt. lampă ?
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Nu s-a complicat atat de tare, avand in vedere ca a avut de dat jos doar chestia aia ce vine pe stalp intre bord si plafon.Trasul firelor prin stalp poate sa complice putin lucrurile. Oricum lampile de la usi se aprind si daca plafonierele sunt stinse. Comanda lampilor de pe usi si plafoniere se face de la acele intrerupatoare de pe stalpul usior(unul din cele doua). La modelele mai "noi"(w124 si nu stiu exact la w126 dupa'85) lumineaza separat fata-spate, dar la al meu se aprindeau toate odata indiferent daca celelalte trei usi ramaneau inchise)

          La mine la W126 lampa din torpedou este mai mica decat cele de pe usi, ca aspect sunt la fel.

          Unul din cele doua "intrerupatoare" comanda un releu la deschiderea usi. Se aude in zona tabloului de sigurante.
          Last edited by tumar; 10-11-2010, 12:59 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Sa le luam punctual...

            Nu toate W126 au cele 2 intrerupatoare pe stalp (stalpi). La niciuna din masinile mele, indiferent daca e seria I sau II nu am avut doua intrerupatoare duble, desi am vazut puse chiar si pe W201 (pare-mi ca si pe Cobra).

            Doar plafoniera din fata se poate stinge (selectand pozitia 0 din tabloul de pe tavan) la mine (la 280SE, la 500SE nu mai tin minte, dar parca tot asa era...sau nu... )

            Prefer sa fac totul cat mai apropiat de original...nu cred ca are rost sa trag fir de la distanta asa mare si demontarea acoperitoarei stalpului nu imi face mare placere...si nici acoperitoare tavanului din jurul parasolarelor (mai ales ca acolo sunt cateva cleme foarte fragile).

            Deocamdata am vrut sa pun lumina doar in usa sofer (acolo are deja locasul) si ulterior in usa pasager (am lampi destule acum iar decuparea locasului e destul de simpla).

            Chiar nu ma deranjeaza sa lumineze si pe partea care e cu usa inchisa (am sa-i fac si o instalatie de iluminare in zona picioarelor cu niste lampi ce le am pe acasa ramase de la o alta masina...va fi ceva subtil dar-sper-de un efect special).

            Eu am montat chiar lampa din torpedou in fata de usa (se vede in poza postata mai sus). Ajungand acasa am sa fac o comparatie intre cele doua lampi: cea noua vs cea veche din torpedou.
            Last edited by dan500se; 10-11-2010, 13:21 PM.
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Originally posted by dan500se View Post
              Eu am montat chiar lampa din torpedou in fata de usa (se vede in poza postata mai sus). Ajungand acasa am sa fac o comparatie intre cele doua lampi: cea noua vs cea veche din torpedou.
              Se poate sa fie cum zici si la mine sa fie ceva schimbat(lampa torpedou mai mica), deoarece pe schemele masinii lampa torpedou si lampa usa apare cu acelasi cod:126 820 13 01, iar la lampa torpedou mai apare un cod dar care e "compatibil" cu celalalt. Acesta este 123 820 01 01.


              In privinta originalitatii, stii ca si eu sunt de parere sa fie cat mai aproape de original. Daca mai ai hartia de la tabloul de sigurante, acolo s-ar putea sa specifice care siguranta este pentru iluminare usi, vei trage un fir de acolo si nul-ul de la acel intrerupator de pe stalp.

              Nici pe mine nu ma deranjaza ca stau toate aprinse, problema este de consumul din baterie avand in vedere ca la diesel ai nevoie de curent mai mult pentru bujiile incandescente.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Un pic off

                Boală mare Mercedesu' ! Începe unu' să meşterească ceva, şi se transmite în mod contagios mai departe... Azi m-am apucat să studiez şi eu problema lămpilor din uşi, aşa, în principiu doar, căci eu - după cum am precizat mai sus - nu am nici măcar locaşul, dar am ditamai 2 întrerupătoare pe stâlpul şoferului. Ei, să nu lungesc pe topicul colegului şi prietenului Dan, am observat că la mine nu se poate acţiona plafoniera (pe nicio poziţie) de la întrerupătorul din uşă, dar în schimb acel întrerupător acţionează lampa din torpedou (care, bineînţeles, mai are şi întrerupătorul lui) ! Ştiu : ceva e legat aiurea, ştiu că trebuia să observ asta până acu', ştiu că ..... Când i-o veni timpu', s-o rezolva ... Am o scuză mică: la nicio maşină n-am folosit niciodată opţiunea "uşă deschisă-plafonieră aprinsă", deşi aveam absolut la fiecare, începând cu Dacia lu' tata. Motivul e simplu: cu a' lu' bătrânu' Dacie ne-am dus o dată la un picnic, erau deschise toate uşile toată ziua (cine dracu' se uita la becul aprins ziua?), casetofonul non-stop, şi pe seară am reuşit de am omorât bateria (mai mult cas-ul decât lampa, dar am terminat-o).

                Ah, şi o întrebare on topic: ce trebuie la o lampă d-asta ca să se stingă cu întârziere ? Închizi uşa, şi - să zic- la 5 secunde să se stingă instantaneu sau încet-încet. Ştiţi la ce mă refer, astea noi au cam toate (inclusiv Golanu') opţiunea asta la plafoniere.
                Last edited by Levi; 10-12-2010, 21:00 PM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Levi View Post
                  Boală mare Mercedesu' ! Începe unu' să meşterească ceva, şi se transmite în mod contagios mai departe... Azi m-am apucat să studiez şi eu problema lămpilor din uşi, aşa, în principiu doar, căci eu - după cum am precizat mai sus - nu am nici măcar locaşul, dar am ditamai 2 întrerupătoare pe stâlpul şoferului. Ei, să nu lungesc pe topicul colegului şi prietenului Dan, am observat că la mine nu se poate acţiona plafoniera (pe nicio poziţie) de la întrerupătorul din uşă, dar în schimb acel întrerupător acţionează lampa din torpedou (care, bineînţeles, mai are şi întrerupătorul lui) ! Ştiu : ceva e legat aiurea, ştiu că trebuia să observ asta până acu', ştiu că ..... Când i-o veni timpu', s-o rezolva ... Am o scuză mică: la nicio maşină n-am folosit niciodată opţiunea "uşă deschisă-plafonieră aprinsă", deşi aveam absolut la fiecare, începând cu Dacia lu' tata. Motivul e simplu: cu a' lu' bătrânu' Dacie ne-am dus o dată la un picnic, erau deschise toate uşile toată ziua (cine dracu' se uita la becul aprins ziua?), casetofonul non-stop, şi pe seară am reuşit de am omorât bateria (mai mult cas-ul decât lampa, dar am terminat-o).

                  Ah, şi o întrebare on topic: ce trebuie la o lampă d-asta ca să se stingă cu întârziere ? Închizi uşa, şi - să zic- la 5 secunde să se stingă instantaneu sau încet-încet. Ştiţi la ce mă refer, astea noi au cam toate (inclusiv Golanu') opţiunea asta la plafoniere.

                  Un temporizator Levi care cica la mine la baba mea exista
                  Last edited by Eugen Gaftoneanu; 10-12-2010, 22:32 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Levi View Post
                    am observat că la mine nu se poate acţiona plafoniera (pe nicio poziţie) de la întrerupătorul din uşă, dar în schimb acel întrerupător acţionează lampa din torpedou (care, bineînţeles, mai are şi întrerupătorul lui) !
                    În dimineaţa asta, în timp ce aşteptam să se încălzească motorul, m-am mai jucat un pic : cu contactul pus (şi implicit motorul pornit) funcţionează totul perfect !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post
                      În dimineaţa asta, în timp ce aşteptam să se încălzească motorul, m-am mai jucat un pic : cu contactul pus (şi implicit motorul pornit) funcţionează totul perfect !
                      E ceva ciudat la tine...totusi!

                      Pana la urma am gasit buba si la mine: era nevoie de un + ca sistemul sa functioneze! Deocamdata l-am experimentat provizoriu...mai trebuie sa gasesc undeva un loc unde sa ma leg.
                      Attached Files
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Unul din cele trei W 126 pe care le-am avut, a avut această dotare de la mama lui. După el m-am inspirat şi ulterior am făcut instalaţia şi la celelalte.Dacă vreţi ca în originar, în uşi ajunge un + permanent şi masa se ia de la push butoanele de la uşi. Iluminarea nu era temporizată, nici nu are logică, după închiderea uşii, lampa luminează pragul maşinii aflat la 5 milimetri de ea. La uşile utilizate frecvent, o problemă era scuturarea filamentelor becurilor din lampă la închiderea mai energică a uşii.

                        Sugestie: 4 led-uri albe înseriate, conectate direct la terminalele lămpilor.

                        Cei care aveţi alarme pe maşină, aveţi masa de la butoane conectată în paralel şi deschiderea unei uşi, produce aprinderea tuturor lămpilor, şi la uşile care nu sunt deschise. În dotarea de fabrică, fiecare uşă îşi aprindea numai propria lampă.
                        Dacă puneţi led-uri, consumul scade până la valori nesemnificative.

                        Comment


                        • #13
                          Inca nu am reusit sa gasesc o "sursa" de + permanent. Unde ar fi cel mai indicat si accesibil sa ma leg fara sa demontez prea multe prin bord si nici sa nu fie nevoie sa trag fir de lungime prea mare?


                          Mentionez ca la motorasul de la geam vine tensiune doar daca contactul este pus. Nu stiu daca are legatura cu originalitatea sistemului de iluminare dar stiu ca la Seria II, respectiv 500SE, aveam probabil tensiune deoarece geamurile electrice (chiar si scaunele) se puteau actiona din buton, fara ca sa fie nevoie de punerea contactului, odata cu deschiderea usilor. La 280SE nu se actioneaza nici geamurile nici scaunele decat daca este pus contactul!

                          Ca un mic OFF TOPIC sunt curios daca si la alti posesori de 126 Seria I se obsearva acelasi lucru: geamurile functioneaza la deschiderea usilor sau doar cu contactul pus?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            La al meu W126 merg geamurile si daca deschizi usa nu neaparat sa fie contactul pus, de aceea spuneam de luat plusul de la motoras. Un plus permanent trebuie sa mai ai si la cablul ce vine la casetofon, iar daca nu vrei de acolo cauta la o siguranta din tablou(care are +permanent) la care sa te legi.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tumar View Post
                              ...Un plus permanent trebuie sa mai ai si la cablul ce vine la casetofon, iar daca nu vrei de acolo cauta la o siguranta din tablou (care are +permanent) la care sa te legi.
                              Acolo stiu ca sunt cateva surse de "+"-uri. De exemplu am gasit un + si la firul care vine la mufa (pe care o caut de o vreme si la Bursa) de la butonul de antena. Din pacate e chiar pe partea cealalta a consolei centrale si nu as vrea sa trec firul prin tot labirintul acela de tevi si cablaje. As prefera, si pentru siguranta, sa ma leg undeva de un surub (ca cel de la geamuri) ca sa fie o solutie eleganta si durabila si sa nu fiu nevoit sa despic izolatii.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF