Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact W126 500 SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Contact W126 500 SE

    Mi s-a rupt ceva în butucul contactului, şi am rămas cu cheia blocată în el. Merge pe bujii, dar nu ajunge la demaror, iar înapoi nu mai vine pe zero, nu o mai pot scoate. La momentul postării prezentei, maşina e la electrician, sunt tare curios ce poate face. Alta e nedumerirea mea: în drum spre casă m-am oprit la un magazin de piese, să văd cât costă un contact întreg, respectiv doar butucul. Precizez că, înainte m-am documentat, am şi acuma lângă mine lista pieselor aferente la contact, cu coduri cu tot (şi nişte preţuri în ruble ruseşti, dar ele cam bat cu ale noastre, dacă se face cursul). Răspunsul la întrebarea mea a fost: numai la reprezentanţă se poate comanda ! DE CE ??? Nu e cu chip, nu are nicio şmecherie, maşina e fabricaţie '86. Şi atunci ? (Mâine oricum mă mai duc şi la alt magazin, dar azi n-am mai avut timp.)
    Dacă s-a lovit cineva de această problemă, loviţi-mă şi pe mine. O altă întrebare ar fi: nu se potriveşte butucul de la alt Mercedes ? În speţă, mai am maşina donatoare, un 190 (W201) tot din '86, ce-i drept, cu o singură cheie, dar cu contactul OK.
    Last edited by Levi; 08-12-2010, 17:00 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Levi , sfatul meu : tu ai nevoie de un lacatus bun ( nu ala de a fost la steaua )si nu de electrician care sa-ti sa-ti demonteze partea mecanica ,sa-ti refaca cateii in ea si in cel mai rau caz sa-ti faca o alta cheie

    Comment


    • #3
      Daca totusi se invarte cheia in contact este un lucru bun. Butucul il poti comanda de la orice magazin de piese auto. Pentru a da butucul jos urmareste filmuletul(a mai fost postat):
      In the event that you must remove the ignition tumbler on your Mercedes 300D, and you still have the key, this is how it is done. This is a 1980 car.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        De electrician (ăsta-i cel care mi-a legat clima) am avut nevoie să-mi dea jos contactul, şi a reuşit ! Poze mai jos.
        Mâine mă duc la un lăcătuş (cică avem unul priceput la un atelier de copiat chei - aşa m-a îndrumat Ghiţă-electricul - dar eu nu mai am încredere în nimeni, până nu văd totul pus la loc, că am destule păţanii).
        În WE-ul trecut am fost la o nuntă (la 240 de km), acolo am observat deja neregula în butuc, simţeam că s-a pus ceva de-a curmezişul în butuc, apoi am văzut şi bucăţica de metal înăuntru. Din acel moment am umblat cu cheia foarte fin, că dacă o păţeam acolo la dracu'n praznic (sătucul lui mama, uitat de lume), Lord era şi acuma acolo ...
        Aseară să pornesc de undeva, şi n-a mai intrat, iar după ce a intrat, nu se mai învârtea (ca la fata mare prima dată, dacă mai ţine minte cineva ). La a suta (cred că nu exagerez) încercare s-a întors cheia pe bujii, şi cum aveam un pic de pantă - norocul meu, că altfel - am lăsat-o la vale, a pornit şi am ajuns acasă, dar azi numai trasă a pornit. Să vedem ce se rezolvă mai departe la lăcătuş (nu ăla de la Steaua )

        Tumar - Ştiam figura, am vorbit şi cu Orvo la telefon, dar mie nu mi-a ieşit, n-am reuşit să dau jos nici celălalt butuc de pe W201. Şi ştiam ... Dar mai exersez ... Dacă alţii au putut ...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          posibil ca de la uzura sa-ti fi sarit vre-un catel din butuc care s-a pus de-a curmezisul ,apropo da tu de contact direct nu ai auzit ? mai uita-te si tu la filme : innoada aia 2 fire si imediat fura masina...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            da tu de contact direct nu ai auzit ? mai uita-te si tu la filme : innoada aia 2 fire si imediat fura masina...
            Nu mă învăţa de-astea, că am avut parte. Ce-i drept, la Dacie, dar acolo aveai 4 fire, puneai un întrerupător şi un contact direct, dădeai curent şi apăsai pe celălalt buton. Asta era în '91, am circulat aşa 3 luni de zile, că eram tânăr şi neliniştit, bani de butuc ioc (trebuiau pt. suc ). Prietenii cădeau pe spate, n-au mai văzut până atunci IGNITION, numai după aia, în Star Trek. Şi mai aveam şi casetofonul (Ferarri, dar cine eram eu ) pus pe contact, când porneam motorul, pornea şi muzica, aveam un succes la gagici ... Hah, ce vremuri ... Excuse me de off topic.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Salut Levi,
              Scuze ca n-am putut sta prea mult la telefon ... eram sub masina si ma chinuiam sa proptesc esapamentul pe o sticla de Cola cand m-ai sunat, schimbam tampoanele

              Butuc original, spre deosebire de alte piese OEM care se pot comanda de oriunde, se poate comanda doar de la reprezentanta, si asta nu e tot. E nevoie de actul de proprietate al masinii si documentele acesteia. Totodata exista obligativitatea montarii acestuia in service-ul Mercedes Benz. Repet, aici e vorba de contact original (OEM). Avantajul este ca se va potrivi cheia veche, cea care deschide si usile. Pe de alta parte, exista contacte after-market pentru W126, care vin cu set de 2 sau 3 chei, asta inseamna ca vei avea o cheie pentru contact si alta pentru usi ... Cei de la magazinul de piese nu au stiut (sau nu au avut chef) sa caute contact de W126 pe aftermarket ...

              Legat de demontarea contactului, joaca-te in continuare. Uite ce spunea Nelu Patrascu mai demult:
              1) Cu cheia de contact în contact, roteşti până la poziţia "contact pus"
              2) În această poziţie, mufa aceea de plastic groasă, care conţine toate firele ce ajung la partea electrică a contactului, poate fi extrasă de pe corpul contactului, ea având o fantă laterală prin care trece o proeminenţă ce se roteşte odată cu cheia de contact. Acest umăr, dacă nu este aliniat cu fanta, nu permite extragerea mufei.
              3) Extragerea mufei, permite acum contactului să fie rotit cu un unghi de aproape 90 grade, nu înainte de a slăbi colierul de strângere. Contactul se roteşte în jurul axului ce conţine zăvorul antifurt.Rotirea stânga-dreapta in jurul acestui ax, combinată cu o mişcare de extragere din locaşul cilindric unde este fixat, face ca el să poată fi scos fără dificultate.
              4) Blindajul metalic de culoare neagră ce acoperă cilindrul yalei, se poate roti (desfileta), după ce apeşi cu un obiect ascuţit acel ştift de blocare. Ştiftul poate fi apăsat cu cheia în contact, în poziţia "acţionare demaror".
              Ideal ar fi să ai o menghină şi să te mai ajute cineva.
              Toate cele bune si spor la treaba !

              Comment


              • #8
                Originally posted by tumar View Post
                Daca totusi se invarte cheia in contact este un lucru bun. Butucul il poti comanda de la orice magazin de piese auto. Pentru a da butucul jos urmareste filmuletul(a mai fost postat):
                http://www.youtube.com/watch?v=H2kAIA2-sZ8
                M-am enervat un pic astăzi, m-am contrazis cu lăcătuşul. Din păcate n-aveam un calculator la îndemână să-i arăt şi lui filmuleţul, pt. că el susţine că, cu cheia ruptă nu se poate face manevra, doar cu cheia întreagă. L-am contrazis, din 2 motive (precizez că, eu am văzut filmul, el nu):
                1. În film se vede clar după scoaterea cilindrului, vârful cheii rupte în cilindru.
                2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.


                Pe lângă contradicţia avută cu lăcătuşul, am şi o veste bună: toată discuţia povestită mai sus a avut loc după ce mi-a reparat contactul, deci Lord e acasă, după ce Dl. Ghiţă-electricul i-a pus la loc piesa !!!
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Levi View Post
                  2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.
                  Salutam! Ma gandesc ca in timp ce desfiletezi sa tragi de cheie si atunci va iesii cu butuc cu tot.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tumar View Post
                    Salutam! Ma gandesc ca in timp ce desfiletezi sa tragi de cheie si atunci va iesii cu butuc cu tot.
                    OK, dar în film are cheia ruptă ! Abia după ce desfiletează, scoate cilindrul. Oricum, teoretic stă în picioare şi ce spui tu, să tragi cilindrul concomitent cu capacul, bănuiesc ... La noi a făcut cineva manevra asta ? Că eu din curiozitate tot am să încerc la W201, dar nu mâine, mai încolo, că acum m-am liniştit ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post
                      M-am enervat un pic astăzi, m-am contrazis cu lăcătuşul. Din păcate n-aveam un calculator la îndemână să-i arăt şi lui filmuleţul, pt. că el susţine că, cu cheia ruptă nu se poate face manevra, doar cu cheia întreagă. L-am contrazis, din 2 motive (precizez că, eu am văzut filmul, el nu):
                      1. În film se vede clar după scoaterea cilindrului, vârful cheii rupte în cilindru.
                      2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.


                      Pe lângă contradicţia avută cu lăcătuşul, am şi o veste bună: toată discuţia povestită mai sus a avut loc după ce mi-a reparat contactul, deci Lord e acasă, după ce Dl. Ghiţă-electricul i-a pus la loc piesa !!!


                      Depine cum e rupta Lavi daca cedeaza exact la ,,fata butucului " nu prea ai cum sa o ,,agati" si sa o invarti ,daca ii raman 2-3 mm afara o agati cu un cleste si actionezi contactul ,ca sa o tragi tu din contact afara cativa mm ( in cazul in care contactul mecanic functioneaza ) deja o tragi de pe catei si nu mai merge ...

                      OK, dar în film are cheia ruptă ! Abia după ce desfiletează, scoate cilindrul. Oricum, teoretic stă în picioare şi ce spui tu, să tragi cilindrul concomitent cu capacul, bănuiesc ... La noi a făcut cineva manevra asta ? Că eu din curiozitate tot am să încerc la W201, dar nu mâine, mai încolo, că acum m-am liniştit ...
                      sa nu fortezi ,sa iei un ciocan mai mare si sa rupi cheia in contact ,dupa aia poti sa incerci diferite variante ...
                      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-13-2010, 22:28 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                        Depine cum e rupta Lavi daca cedeaza exact la ,,fata butucului " nu prea ai cum sa o ,,agati" si sa o invarti ,daca ii raman 2-3 mm afara o agati cu un cleste si actionezi contactul ,ca sa o tragi tu din contact afara cativa mm ( in cazul in care contactul mecanic functioneaza ) deja o tragi de pe catei si nu mai merge ...
                        Cheia nu cred ca va ceda niciodata razant cu butucul, partea cea mai sensibila a cheii intra in butuc. De mers va merge cu siguranta, toata problema este sa simti cu sarma sau cu un ac mai mare("sula" sau iglita) sistemul de blocare. Unele butucuri mai noi au acel sistem cam firav, o tablita cam subtire care risti sa o indoi sau sa treaca acul pe sub ea. Rabdare trebuie, iar pentru fumatori si ceva tutun(dar mai bine nu).
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tumar View Post
                          Cheia nu cred ca va ceda niciodata razant cu butucul, partea cea mai sensibila a cheii intra in butuc. De mers va merge cu siguranta, toata problema este sa simti cu sarma sau cu un ac mai mare("sula" sau iglita) sistemul de blocare. Unele butucuri mai noi au acel sistem cam firav, o tablita cam subtire care risti sa o indoi sau sa treaca acul pe sub ea. Rabdare trebuie, iar pentru fumatori si ceva tutun(dar mai bine nu).

                          Depinde de ,,mana " posesorului ;daca are o mana ,,nesimtita " va forta in cheie si normal ca o va rupe ,,la fata " ce e in contact e protejat de contact si ramane acolo ,mi se pare un pic ciudat ( dpdv al meu ) sa nu ,,simti " cand fortand in cheie aceasta incepe sa se torsioneze ca intr-un final sa se rupa ,si as putea spune ca mi se pare la fel de ciudat sa continuui sa folosesti o cheie care da semne (crapata ) ca o sa cedeze in viitorul apropiat ...
                          Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-13-2010, 22:59 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            sa nu fortezi ,sa iei un ciocan mai mare si sa rupi cheia in contact ,dupa aia poti sa incerci diferite variante ...
                            La cât de entuziasmat ai afirmat-o, mă face să cred că vorbeşti din experienţă
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Vezi un post mai sus ... no offence berea o dau eu la anul la intalnire dca nu avem parte sa ne intalnim pana atunci

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF