Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mancam km pe paine saptamanal Dupa care, stam si noi ca baietii la o bere
    In rest cateva nemultumiri legate de actualul model si anume sistemul electric marca Dacia Papuc sau mai exact Aro Brasov !!Deja am schimbat bec pozitie fata,pentru care trebuie sa ai degete de ginecolog ca sa reusesti operatiunea, apoi bec pozitie spate la care sigur rupi cel putin unul din cele 3 plasticuri in care se prinde tripla,asta in cazul in care mai sunt bune .Apoi ma dispera faptul ca nu aprinzi vreodata farurile fara sa apara in bord mesaj de bec ars, te duci la el, dai o palma si se aprinde !!Exact ca la Aro, dar sa ne fie cu iertare asta era acum 15-20 de ani...Din punctul meu de vedere asta este un mare minus al acestui model,nu foarte grav dar destul de enervant.Pai sa spun ca la cealalta eu nu am desfacut niciodata triplele pe spate si ca am schimbat in aproape 2 ani doar 2(doua) becuri de far???Pai ma bucur ca am xenon ca altfel umblam cu galeata de becuri dupa mine...
    Apoi , am venit acum acasa cu un troncanit fata si am inteles de la cineva care are acelas model si motor de noua, ca ar cam "manca" bucsele de la bara de torsiune din cauza greutatii motorului...Iarasi nimic grav si scump, dar enervant stiind ca la cealalta am schimbat aceste bucse dupa un an de mers si atunci aveau un mic zgomot nu se auzeau fier pe fier ca acum la mine...
    Ma rog, o sa spuneti ca sunt mofturi si nu probleme serioase, dar eu cred ca intotdeauna detaliile fac diferenta !!!Nu ma deranjeza mult, dar as fi vrut sa nu fie...Stima.
    Attached Files
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • Sa dus fiabilitatea de alta data.Momentan piata merge pe consum si cantitate dar calitate mai putin.Eu nu as vinde nici 211 -le din 2000 si nici e-klasse-ul din 2003 pentru simplu fapt ca am constatat ca sunt mai durabile si mai inchegate decat modelele noi uitanduma la cumnatul meu care a luat una din 2010 cu km putini dar deja cu multe probleme gen batai rulmenti etc...Drumuri bune!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • Gata, azi s-a instalat iarasi linistea in masina si asta dupa inlocuirea bucselor de la bara stabilizatoare.Acestea trebuiesc schimbate cu tot cu bride pentru ca spre deosebire de varianta de fabrica aceastea au fost inlocuite ulterior cu alta solutie constructiva deoarece varianta de fabrica a fost gandita prost si tineau exact cat un schimb de ulei !!Varianta originala vine cu cauciuc simplu,poza 1, spre deosebire de varianta actuala in care bucsa vine cu o insertie de plastic.
        De retinut cand le schimbati, ar fi sa comandati si suruburi noi care vin putin mai lungi si va ajuta sa prindeti mai usor bridele noi.Codurile pentru piese sunt, bucsa A9063233685 si brida A9063230040.
        Piesele au fost cumparate pe original, cu manopera...in fata blocului si asta datorita faptului ca cei de la reprezentanta le aduceau in 7 zile, asa ca a trebuit sa le comand in oras si nu era sa ma mai duc la service doar pentru schimbat..vorba cea ,ma faceam de rusine .Operatiunea chiar e simpla si necesita timp cat ..2 tigari.. De luni,plecam la drum in liniste Stima.
        Attached Files
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
          azi s-a instalat iarasi linistea in masina ... De luni, plecam la drum
          ... te miști repede ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Trebuie...ne cere publicul..
            Mai am 2 curse pe anul acesta si de pe 20 decembrie agatam cheile in cui pana pe 7-8 ianuarie cel putin...Lasam si pe altii sa mai munceasca ! Stima.
            Attached Files
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • mi-au placut de cand au aparut modelele astea de sprinter , ce te-a nemultumit la modelul anterior ? fac diferenta europenii ? trag pe dreapta cand vad modelele mai vechi ? ma intereseaza si pe mine sa cumpar unul tot lung, maxi

              Comment


              • Gata pe anul acesta, am pus de astazi cheile in cui...Km sunt astia(vezi foto) aproximativ 45000 de cand am luat masina, toata stima si respectul pentru marca !Urmeaza pe anul viitor o noua revizie, de schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare spate si....cam atat!In rest,sanatate si motorina in tank !!Sarbatori fericite tuturor !Stima.
                Attached Files
                Last edited by Cristi Nazarov; 12-20-2015, 17:04 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • Salutare, incepem anul acesta cu rezolvarea a doua probleme, mari si enervante pentru mine, si anume consumul de motorina si....ulei !!!Da,da, ati citit bine:consum de ulei !!Cand am luat masina am observat un mic consum de ulei,aproximativ 1,5 litri la 22 000 km, dar am zis ca e ceva "normal",motor mare,motorizare noua,asa da producatorul,bla,bla,bla...Doar ca, in momentul in care a venit frigul,in decembrie, am ajuns la performanta de a pune cam 4,5-5 litri de ulei la 20 000 de km !!!Mai exact, am pus 1,5 litri la o cursa de 5700 de km !!Pe langa asta consumul era,pe bord, de 13,5-13,7 % culminand cu un consum la ultima cursa de 14,5 % asta in conditiile de 400-500 kg pe dus si 1000-1200 kg pe retur cu o viteza de 100-110 km pe autostrada !!!
                  Dupa explicatiile de la reprezentanta gen, asa consuma acest motor,sau variante mai "vesele",turbina,semeringuri supape sau segmenti....imi spune reprezentantul serviceului ca ar mai fi o posibilitate:epurator ulei,o piesa ieftina.210 lei si cea mai ieftina varianta de reparatie pe care o putem incerca !!Toata stima pentru el, asta apropo si de angajatii de la reprezentantele Mercedes !
                  Am schimbat saptamana trecuta piesa, la care zic ei trebuie schimbat si un cot ce vine separat si are un simering in el, in total 410 lei cu tot cu manopera,la reprezentanta Mercedes si dupa cursa de saptamana aceasta au venit rezultatele:uleiul este la acelas nivel,in conditiile in care are 25000 de km de cand este schimbat, consumul de motorina a iesit 12,7 % pe toata cursa calculat din pompa in pompa !!!Pai numai de la Bucuresti,cei drept cu masina si platforma goala am ajuns acasa cu 11% !!!! Pai nu am vazut consumul acesta nici cu masina goala daramite cu platforma !!!
                  Apoi, asa da sa tot ai masina si sa fii mandru de ea , cand ramai si cu mai multi bani in buzunar, nu sa mori de foame in S-Klasse in fata garsonierei
                  In poze apare epuratorul apare cotul, apare membrana interioara pe care am gasit-o deteriorata si nu perfect rotunda,dupa ce am desfacut piesa sa vad e este in ea,apar codurile de pe piese, asa ca cei care mai intampina aceste probleme pot incerca si aceasta varianta.Pe motor, am inteles ca vine in partea stanga, cum te uiti la motor, sub plasticul negru de protectie, si se schimba repede si usor.Nu am facut poze pe motor pentru ca nu am stat langa ei.Sa auzim numai de bine ! Stima .
                  PS:am incarcat doar o poza,restul nu mai vor !!Nu stiu de ce ???
                  Attached Files
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • Nu reusesc cu pozele, asa ca o sa pun codurile:
                    - pentru epurator A 642 010 02 91(cel care apare in poza)
                    -pentru cot A 642 010 01 31.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Desi trebuia sa fiu la somn, hai sa lamuresc si problema asta ca sa stie lumea.Nu am crezut ca o sa ajung sa scriu asta dar uite ca o fac si o sa si argumentez :
                      SA ITI FIE RUSINE MERCEDES !!!!!!!
                      De ce? Pai in primul rand pentru solutiile gasite,puse pe masina(Sprinter 906)si lasate in piata pe spinarea prostilor pana la exasperare !Pentru faptul ca absolut orice a fost bun pe modelul 903 a fost uitat si inlocuit cu tot ce putea fi mai prost dar in acelas timp mai rentabil pentru ei !!Asa ca, sa incepem:
                      -modelul V6. 3000 cm , consuma cat vaca, 14-15 %, in combinatia 600-700 kg in masina si platforma cu o masina de 1400 kg, la o viteza de coroaziera de 100-110 /h.Mai putin nu se poate ca se infunda filtru de particole !!Ia calculati un 3-4 litri la suta in plus la 5500-6000 km pe saptamana?!?!Inginerii lor nu au gasit solutii, dar, umbla vorba prin targ, ca "inginerii" nostri, cei care au "brevetat" motorul de Dacie pe Barkas si pe T2, pentru un consum mai mic au gasit solutia !!Se schimba cutia de viteze de euro 4 ,ptr motor de 3000 cm cu una de la euro 5, motor de 2200 cm,plus timoneria de la aceasta si primul segment de cardan si consumul scade cu 1-1,5 litri !!Am aflat de la oameni care au facut asta si totul decurge bine !!
                      Si acum cand ma gandesc ca la 156 de cai aveam un consum de 11-11,5%, de ce imi trebuiesc cei 184???Doar ca sa le dau de mancare???Cei 156 de cp de pe 2,7 erau arhisuficientii, de ce au trebuit sa faca un motor asa de mare cu un asemenea consum??
                      -cutia de viteze la modelul V6,3000 cm este trecuta la rubrica ...consumabile!!!La 30000 de km mi-a cazut cutia care la demontare s-a constatat ca mai era desfacuta !!!Motivul:trenul fix al cutiei care la modelul vechi era dintr-o bucata, acuma este "rupt" in doua si este din 2 bucati !!Adica normal ca sarcina nu se mai imparte pe o singura piesa fixa ci pe doua, motiv pentru care uzurile sunt mai mari !!Am inteles ca este folosita metoda de cutie de la turisme, nu cea pentru utilitare, cum ar fi normal.(Nu stapanesc bine problema, ci sunt exprimarile mecanicilor si al oamenilor cu care am discutat, asa ca daca mai gresesc,scuze !! )
                      Problema apare de la un rulment din capatul prizei, care are camasa din PLASTIC (bine, o fi un teflon special, dar parca totusi...)care se uzeaza, motiv pentru care se duce primul rulment de pe trenul fix.Apoi din aceasta cauza apare uzura si pe trenul fix ceea ce duce la...schimbarea cutiei pentru ca nu mai ai ce sa-i faci!!Aici apare surpriza emisiunii , cand constati ca masina ta "unica" este chiar...unica deoarece se gasesc foarte rar piese la acest model la Sh !!!Sa fie cumva o legatura cu faptul ca la modelul vechi cutiile se vand cu 150 de euro la sh si nu le ia nimeni, pentru ca ffff rar se strica, iar la euro 4 abia le gasesti cu 1200-1500 euro???Te amagesti cu ideea ca nu ai avut noroc in viata, dar te trezeste la realitate mecanicul care iti spune:stai linistit, asa "face" toate !!Pai si pe mine cat ma tine asta ??Pai daca de noua la 300000 km se strica de 2 ori.....la ce sa ma astept???
                      -stiti cumva, ca la acest model rulmentul spate se schimba cu tot cu....planetara si costa doar 2700 lei???Da de ce doar cu planetara???Pai nu puteati sa capsati puntea ca sa o schimbam pe toata !!!A, scuze, nu e nevoie ca oricum pe la 270-300000 pica grupurile pe la ele si le schimbam atunci...Cat priveste cardanul si rulmentii intermediari, de astia nu mai vorbim...La modelul vechi picau crucile la cardan pe la 600-700000, la astea noi nici masinile nu au speranta sa ajunga acolo
                      -Stiti cumva ca rulmentul pe fata se schimba cu tot cu portfuzeta?Cat costa nu stiu ca inca nu a picat , dar ma inveseli mecanicul cand imi povestea la ce sa ma astept...Auziti, domnii de la Mercedes, da nu ar merge schimbati cu tot cu aripa de la masina si far???Intreb si eu asa...
                      -bucsile de la bara de torsiune,fata spate, din fabrica, se schimba o data cu...uleiul, pentru ca au descoperit ca au fost prost gandite..Solutia???Le schimbam pe banii prostilor...Pe fata e cum e, costa in jur de 200 de lei bucsile + bridele, dar pe spate bucsa e 30 lei iar una bucata brida costa doar 180 lei !!!!Inmultiti cu 2 si vedeti ce iese...La modelul vechi toate bucsile la bara de torsiune fata-spate plus bucsile de la bieletele antiruliu pe fata au fost 100 lei pe original !!
                      -prinderea triplelor pe spate se face in 3 nituri pe care e aproape imposibil sa nu le rupi cand schimbi becurile...si cum nu se ard,decat zilnic...te duci sa afli ca un set de 6 nituri costa doar 110 lei !!!Pana le rupi iar
                      -motorul de 3000 consuma ulei, dupa datele lor din fabrica iese ca la un 30-40000 km schimbi uleiul din mers !!Pai ce e asta bre, Haudi, Folsvagin sau ce??Orice le spui e din cauza ta, ca dai talpa, ca pui greutate pe ea sau...asa sunt proiectate aceste motoare !!!Da un motor sa consume aer si sa produca putin respect fata de client nu puteati inventa???
                      Acestea ar fi unele din motivele pentru care repet, SA ITI FIE RUSINE MERCEDES, si cred eu ca mai corect era ca pe spatele masinii sa scrie : Sprinter by Renault, ca doar aia au inventat modelul la care pentru un surub schimbi jumate de masina !!Dar macar fratuzii au bunul simt sa o vanda de noua la juma de pret fata de Sprinter, ca sa iti ramana si bani de reparatiii !!
                      Asa ca, pentru cei inebuniti de cele V6, inainte de al cumpara ganditiva bine ce produceti cu el altfel riscati sa muriti de foame in el in fata blocului, sau va puteti da mari cu el prin targ si cu buzunarele goale !!Suna bine si frumos motorul de 3000 dar atentie, e atat de silentios incat se aud si matele ghioraind de foame )
                      Am trecut si peste aceste,"inconveniente"(3000 de euro cheltuiti in 2 saptamani ) si am pornit mai departe.. Pana cand??Vom vedea...sper ca macar pana la sfarsitul anului...Acum fie vorba intre noi, cand te uiti la ea,parca merita banii Stima.
                      PSiesele gen bucsi bara de torsiune, clipsuri prindere triple si altele se pot comanda pe Crafter si sunt mai ieftine simtitor(brida bucsa spate, Merc 180 lei, Craf 150 lei, set clipsuri triple 110 lei setul,doar set pe Merc, 8 lei bucata pe Crafter !! )
                      Attached Files
                      Last edited by Cristi Nazarov; 03-03-2016, 00:52 AM.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • Pica cam greu 3000e....pacat ca Mercedes ajunge la porcarii de genul asta cu modelele noi. Si daca nici tu nu le exploatezi si intretii cu bun simt, si de raspundere, atunci nu mai stiu...
                        Merita cand o vezi in parcare si te apropii de ea!
                        Drumuri bune! Si spor la treaba sa isi scoata banii!

                        Comment


                        • Imi pare rau pentru patania ta Cristi dar la fel cum spuneam si la telefon nu mai sunt ce erau odata.Si raman fixat pe ideea mea: mai bine o masina ceva mai veche si diferenta de bani pana la aia mai noua o pui ca sa o aduci la adevar si cu siguranta va parcurge mult mai multi km fara mari batai de cap.Drumuri bune sa ai!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Foarte de acord,pica greu 3000 euro, dar mult mai greu pica ideea de nesiguranta a utilajului pe care il exploatezi,pica greu ideea ca ...nu mai esti Dumnezeul soselei si asta privit doar din punctul de vedere al fiabilitatii !!!!Orice masina se strica si atunci o repari, asta suna ok dar ce te faci cand o repari...pana cand o repari iar???Si mai ales cand vezi ingineria by Renault ca atunci cand schimbi un surub acesta e sudat de ...jumate de masina???
                            Sa mai intreb de ce tu Mercedes care, in cazul meu iei 65000 de euro pe o masina noua, in momentul in care descoperi ca ai ales o solutie constructiva proasta,gen bucsi bara stabilizatoare, nu chemi masina inapoi sa le schimbi gratis???O fi mult pentru voi 100-200 de euro??Pentru asta exista Mastercard dar cu satisfactia cum ramane ?!?!
                            Nu e mai cinstit Fiatul ca cere pe un Ducato 14-16000 de euro pe una noua,ca sa iti ramana bani si de reparatii???
                            Bun,clar nu o sa plec de pe Sprintere, dar atunci cand o sa fie nevoie o sa o spun:SA ITI FIE RUSINE MERCEDES !!! Iar cand e de laudat, o sa fim primii care o sa o facem !!Stima.
                            PS: mai avem o speranta cu "ascutitoarele", ma refer la modelul dupa 2013 cel cu botul putin ascutit, dar pana acolo mai avem ceva drumuri de facut
                            PSS:Catalin,de acord ca vechiul ramane the best forever, doar ca in activitatea mea nu se mai poate aplica, din pacate.....
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • Asa putin off topic....am avut acum multi ani Transit fabricatie 2002, la care piesele erau scumpe, iar Ford se incapatana sa le faca astfel sa nu se poata repara, ori sa cumperi original..ceva asemanator cu ce povestesti tu Cristi.. Dupa vanzare, am incercat toate dubele(cu tractiune spate), cand m-am urcat in Sprinter, am cumparat-o in 10min.

                              Da e foarte nasol, sa iti pierzi increderea, ori sa stai cu frica masinii....ca astea ale noastre mai si produc. Eu am ales sa bag ceva banuti, revizie totala,vopsire...etc si sa pastrez batranica, pana la adanci batraneti. Diferenta e ce facem cu ele, si ce nevoi avem... ca iti da alta imagine si prestanta cele noi.

                              Se pare ca e adevarata vorba aceea, ca daca se mai fabricau masini precum Cobra sau w124, w116 Mercedes ar fi dat faliment!

                              Comment


                              • Ca tot ai spus de Fiat Ducato mai sus la el cade cutia pe la 200000.La noi la munca prima duba din 2008 a cazut la 190000.La cel casonat din 2010 ca cazut pa 205000 deci nui un caz izolat.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF