Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prima iarna cu tractiune spate :(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ Paradox - Bun filmuletul, bine de bagat la cap...
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #32
      Originally posted by martynG View Post
      stie cineva unde se gaseste azot prin cj... ?
      Cred ca orice firma mare specializata in anvelope ar trebuii sa aibe asha ceva. Aparatul arata aproximativ ca si un automat de cafea sau frigider, care scoate aerul din anvelopa si introduce azot.
      Pentru Cluj se pare ca aici :
      Profile Centru de Anvelope Cluj
      Str. Clujului nr. 5
      Telefon: 0264-417771
      Fax: 0264-417844
      Cluj-Napoca, 700141
      Sursa ; http://www.anvelopemania.ro/cms_stikstof.asp
      AnvelopeMania

      UMFLAREA ANVELOPELOR CU AZOT

      Mai jos sunt prezentate anvantajele pentru care se recomanda ca toate anvelopele sa fie umflate cu azot: Azotul este folosit la umplerea anvelopelor, pentru a reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului sau oxidarea accelerata a anvelopei, la solicitari mai intense. Mareste gradul de siguranta al tuturor anvelopelor prin asigurarea unei presiuni constante un timp mai indelungat, ceea ce ar micsora riscul de a face pene in rulaj. In absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice ce duce la incetinirea formarii de ruginå pe jante, deoarece nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor Acest gaz este mai putin influentat de variatiile de temperatura, spre deosebire de anvelopele umplute cu aer care isi modifica destul de mult presiunea intre starile de frig si de cald.
      Un alt avantaj este faptul ca anvelopa din cauciuc este mai putin permeabila la azot decat la oxigenul din aer, azotul prezentand o molecula mult mai mare, deci pierderile de presiune in anvelopele cu azot sunt mult mai mici decat cele din anvelopele umflate cu aer si in acest mod se obtine o uzura redusa a caii de rulare a pneului, creste durata de folosire a anvelopelor se reduce considerabil consumul de carburant ceea ce genereaza cheltuieli de intretinere mai mici a autovehiculelor.
      Azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura si in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra prizei la drum a pneurilor si a sigurantei vehicolului. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stationeaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera „mecanica” cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si astfel reducand siguranta în utilizare.

      Sursa ; http://www.vanzarianvelope.ro/dateanvelope.php
      Anvelope si jante
      Last edited by orca; 08-02-2008, 21:50 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #33
        Acum vin si eu si va intreb: ce este de preferat pentru iarna ? Anvelope de vara noi sau anvelope de iarna care sunt uzate in proportie de aprox 70% ? Mentionez ca ambele tipuri de anvelope sunt 195/65/15.
        W203 - 2002 - 116cp

        Comment


        • #34
          IO ZIC FARA EZITARE-cele de vara....

          Comment


          • #35
            sincer, nu sunt expert,da cred si eu k mai bine stai pe drum , iarna, cu anvelope de iarna. din cate stiu, nu doar amprenta in sine a cauciucului difera, ci si materialul, cauciucul din care e facut. astfel ca aderenta cu un sol rece, este mult mai buna. de aceea, in momentul in care folosesti vara cauciucuri de iarna, uzura lor este mult mai mare.

            Comment


            • #36
              In weekend-ul asta plec la Bran si sper sa prind si niste zapada. Cred ca o sa las anvelopele de vara. O sa va spun dupa ce ma intorc cum s-au comportat si ce impresie mi-am facut avand in vedere ca este prima iarna cu tractiune spate.
              W203 - 2002 - 116cp

              Comment


              • #37
                Prima iarna si la mine cu tractiune spate , si saptamana trecuta am avut parte de ceva zapada si am experimentat: prins pe nepregatite cu cauciucuri de vara pe spate si all seasons pe fata: cam nasol - fugea stanga dreapta daca bruscam acceleratia, deci am mers batrineste. Am pus pe spate cauciucuri noi, all seasons (ca aia am gasit la oferta la 100ron bucata) - alta mancare de peste, masina sta pe drum si chiar ai control asupra ei , e ok .Abia astept sa ma duc la munte sa vad cum e .
                In concluzie : nu e dracu asa negru cum se zice
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #38
                  dupa primele zapezi, si eu pot spune k nu e chiar asa nasol.cu toate k am circulat doar in oras, am avut parte de zapada din belsug, caci nesimtitii astia din cj au inceput sa curete drumurile la 12h dupa ce a inceput sa ninga. totul a decurs ok, bine, si la 30km/h da' nu am patinat. la o singura faza, cand mi-a intrat un taximetrist in fata, brusc, si a mai si franat (am crezut k il strang d gat) mi-a derapat spatele, da asta pt k am franat eu brusc.

                  Comment


                  • #39
                    martyng-la gume de iarna cu 70%uzura e ca si cum mergi pe jante fara gume,fara sa pomenim de DOT....Personal consider(si asta ptr ca sunt zgircit si am in cap aere de pilot)ca gumele termice dupa 30000 km sunt de aruncat .

                    Comment


                    • #40
                      pt mine este prima iarna cu tractiune spate, am u w124 200d cel de 72 de ponei si 4 cauciucuri iarna si este distractiv dar daca nu esti atent te fura cand nu te astepti =))

                      Comment


                      • #41
                        N-am avut cauciucuri de iarna never, nici lantzuri, dar merg fara greatza. Dansez pe strada ca Irinel Liciu. Daca ramin impotmolit, ceea ce se intimpla foarte rar, o sutica regulamentara pentru vodca si gaseshti amatori la impins...

                        Comment


                        • #42
                          am iesit si eu acum din nameti si am alergat-o un pic pe zapada si nu am avut nici un stres, ba chiar am facut partie prin spatele blocului(am ajutat niste prieteni sa nu mai dea la lopata). N-am ramas impotmolit in zapada nici un pic, DAR am 4 cauciucuri de iarna noi si mai ramanea cate un Logan impotmolit in fata mea si eu tare mandru treceam pe langa el pe unde era zapada mai mare

                          Comment


                          • #43
                            Eu sunt la a 3 a iarna de cand am permis cu w124 230E,si a 5 a iarna de cand o conduc prin zona.Toata diferenta este acceleratia,viteza din viraj este acceasi orice tractiune ai avea,si e limitata doar de momentul in are incepe sa fuga fata si masina o ia cu totul in lateral.Trebuie sa ai grija sa te abti sa accelerezi inainte sa iesi din curba,pt ca numai atunci rotile pierd aderenta si incepi sa fugi spre exterior.Pana la urma nici asta nu ar fi o pb,daca ai avea control pe fata.Oricum in general trebuie sa franezi numai inainte sa intri in curba,orice sistem de franare ai avea atunci cand ai zapada sub rotile din fata si calci frana,pa directie,si iar mare grija sa accelerezi numai dupa ce ai iesit total din curba.Relativ simplu :P.Cel mai bine ma simt,cum zicea si ionut,cand trec mandru cu masina cu tractiune spate pe langa toti astia care se cred mai buni numai k tractiune fata.Pana acum nu am vazut masina in afara de 4x4 care sa mearga si sa ieasa de pe unde m am bagat cu ea

                            Comment


                            • #44
                              Eu am doar de 25 de ani permis de conducere, si tot atatzia ani de experienta la volan pe tot felul de autovehiule din toate categoriile, in tara si strainatate, dar pe lunecush, si mai ales cu tractiune spate cel mai bun lucru este sa-ti poti infringe dorinta de viteza, iar in acest sens de mare ajutor ar trbuii sa fie instinctul de conservare. Sint convins ca singurul lucru pe care trebuie sa-l demonstram intodeauna la volan, este acela ca reusim sa ajungem intregi acasa, si noi, si masinile noastre, si ca nu am afectat pe nimeni si nimic. Regula de baza in societate e simpla : "ce tie nu-ti place altuia nu face". Feriti-va sa va urcati la volan cind sinteti nervosi, exista riscul sa transformati autovehicolul intr-o arma, cu care puteti ucide si/sau sinucide.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                XINO, explică-ne te rog care sunt atu-urile tracţiunii spate (in realitate este propulsie, tracţiune înseamnă punte motoare faţă!) în condiţii de iarnă. Când puntea motoare este şi directoare, ai un evantai de opţiuni pentru a scăpa dintr-un patinaj.

                                Abia acum m-am intors de la munte(de asta raspund doar acum), considerentele pentru care am facut afirmatia respectiva au fost confirmate de filmuletul ala de pe youtube, exact la asta ma refeream . E mai bine sa ai tractiunea, repectiv propulsia diferita de directie. Oricum comentariile mele nu-si mai au locul dupa filmuletul ala .

                                Avand in vedere,insa ca am condus in ultimul timp mai ult ml ul , trebuie sa recunosc ca iarna la munte 4x4 rules.
                                Ml 270CDI
                                BMW 535d E60

                                Prediction is very difficult, especially about the future ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF