Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prima iarna cu tractiune spate :(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    teoretic ai dreptate cu cauciucurile mai late deoarece creste suprafata, eu am pe al meu 195.65.R15 si as vrea sa pun unele mai late,dar momentan astea sunt aproape noi si nu merita inca, deoarece masina a mers bine iarna trecuta cu astea, dar daca o bruschezi in curbe sau si in linie dreapta indiferent de cauciucuri tot are tendinta sa o ia in laterale.

    Comment


    • #17
      Logica... e acolo... si va marturisesc ca intr-o curba cand o mare parte de greutate se descarca pe 2 roti nu prea as vrea sa am cauciucuri late... De ce la Formula 1 sau alte categorii de curse chiar si cu gume de ploaie riscul derapajului e f. mare ...cred ca si latimea pneurilor are un cuvant greu de zis...sunt bune si cauciucurile late si groase,dar pe la off road, sa nu se afunde masina prea mult si mai au si 4x4...depinde de scop ...
      oricum suntem la capitolul pareri...sper ca nu am suparat pe nimeni...
      Last edited by mircea_cst; 11-23-2007, 15:45 PM.
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #18
        fiecare pune ce crede ca e mai bine,in definitiv,personal am incercat ambele variante si am ramas la inguste....de gustibus

        Comment


        • #19
          2769.jpgMai vin eu cu un exemplu...sper ca nu stresez pe nimeni ,in raliuri se folosesc cauciucuri de zapada inguste pentru a sapa mai usor in zapada si a ajunge la un strat cu aderenta mai mare...sper sa n-o dau off topic...
          Last edited by mircea_cst; 11-23-2007, 17:09 PM.
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #20
            studiul e drumul spre cunoastere,Mircea_cst esti pe drumul bun....

            Comment


            • #21
              Asa e dragii mei, fara discutie ,pt iarna sunt indicate cauciucuri mai inguste!Si daca mai ai si plinul facut sau ceva greutate in portbagaj,nu mai e nevoie de lanturi decat in situatii extreme!

              Comment


              • #22
                povestire reala

                dragi amintiri,aveam un E21(cica bmw rechin)prin anii 90,si sa mergem la tabara de schi,cu facultatea,la PREDEAL,parca la vila URSULETUL(daca nu m-am ramolit de tot).Eu plec cu un amic la figuri(portbagaj+schiuri)in rest colegii cu trenul..in PORTBAGAJ-pun 2 roti de tabla cu gume 165/70r13!!!!!dar avind cuie(masina incaltata cu BBS+205/60 pe 14,talon 60,dar neomologate)....dupa gara,facem dreapta de vreo 2 ori si vad un mare urcus.....incerc sa urc,nimic,jos era sticla,nici nu ma urneam....scot roatele BBS de pe spate ,pun rotile cu spikes,amicul meu cheama vrabiuta pe care o pedala el in perioada respectiva,se urca ambii cu fundu pe portbagaj si am urcat cu VIT 2 A fara greturi.....suntem ontopic ptr cine e studios si pricepe...

                Comment


                • #23
                  K, eu nu m-am referit la latimea cauciucului, spuneam doar ce poti face DUPA ce ai ajuns la intalnirea cu poleiul / zapada. Sigur ca e de dorit sa pleci pregatit ... lanturi ... chestii. In ultima vreme am devenit mai comozi pentru ca "iarna" e greu de gasit si drumurile-s mereu intretinute, desi e loc de mai bine.

                  Ca poveste: am urcat la munte super bine avand pe spate gume dedicate de iarna. Tractiunea spate se compota ff bine la deal - dramuiti puterea motorului - daca rotile patineaza nu e un avantaj in majoritatea cazurilor.

                  Caucicul lat inainteaza greu in zapada ... motiv pentru care se folosesc mai inguste la concurs.

                  Pentru presiune mica is gata sa punem pariu

                  Comment


                  • #24
                    Cu presiunea mica (in caz de polei/zapada) ai dreptate.
                    Un bun exemplu sunt masinile 4x4,care pt offroad in cazurile astea folosesc aceeasi metoda!

                    Comment


                    • #25
                      si eu am tot tractiune spate, sincer prefer tractiunea spate decat cea pe fata, e adevarat am si control al stabilitatii, fara el probabil e mai dificil, insa eu sunt la a 3 a iarna cu sptele si nu se compara cu cea pe fata .
                      Ml 270CDI
                      BMW 535d E60

                      Prediction is very difficult, especially about the future ...

                      Comment


                      • #26
                        XINO, explică-ne te rog care sunt atu-urile tracţiunii spate (in realitate este propulsie, tracţiune înseamnă punte motoare faţă!) în condiţii de iarnă. Când puntea motoare este şi directoare, ai un evantai de opţiuni pentru a scăpa dintr-un patinaj.

                        Comment


                        • #27
                          Ia uitati ce zice asta acilea:d. Si eu sunt de acord cu ea:|

                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by martynG View Post

                            cat despre reducerea presiunii in roti, nici eu nu prea sunt de acord. vara, da. de la 2.5 la vreo 2.asfaltul fiind fierbinte, riscul unei explozii e cam mare.
                            De la Mercedes pentru Mercedes;
                            "Presiunea în pneuri se modificã proportional cu modificarea temperaturii exterioare, cu aproximativ 0,1 bari pentru fiecare 10 °C. Dacã mãsurati presiunea în pneuri în interior, unde temperatura diferã de cea exterioarã, va trebui sã efectuati corectia corespunzãtoare a valorilor mãsurate.
                            În timpul deplasãrii autovehiculului, temperatura în pneuri creste, si odatã cu acesta presiunea, în functie de viteza de deplasare si sarcina distribuitã pe pneuri.
                            Corectati presiunea în pneuri numai când acestea sunt reci. Presiunea aerului în pneurile calde este întotdeauna superioarã presiunii în pneurile reci.
                            Tabelul cu presiunile recomandate pentru pneuri este situat pe interiorul trapei busonului rezervorului de carburant."
                            P.S. Diferenta de presiune recomandata de fabricant este doar referitoare la greutate, nu si la anotimp.

                            Se poate obta pentru unflarea/umplerea pneurilor cu AZOT, eu asta am acum in anvelope, aici in Timisoara am platit 100.000 Lei vechi/buc. Presiunea din anvelopele umflate cu AZOT nu se schimba la diferente de temperatura a caucucului din cauza frecarii pe asfalt sau din cauza temperaturii anotimpului.
                            Toate avioanele au in anvelope AZOT, deoarece in afara de cauciuc si "aerul" din anvelopa la aterizare trebuie sa suporte diferente enorme de temperatura intr-un timp foarte scurt.

                            La w124 4matic, iarna, erau interzise de fabricant anvelopele late.
                            La modelele actuale de 4matic nu mai exista aceasta contraindicatie.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #29
                              paradox, super instructiv filmuletu. parca m-am mai linistit.

                              Comment


                              • #30
                                stie cineva unde se gaseste azot prin cj... ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF