Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prima iarna cu tractiune spate :(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prima iarna cu tractiune spate :(

    E prima iarna in care conduc cu tractiune spate. si imi este cam groaza ! am auzit doar lucruri rele, pe scurt k cele 2 (tractiune spate si iarna) nu se impaca prea bine. am cauciucuri de iarna da' parca totusi, nu sunt tare linistit. ceva sfaturi ?

  • #2
    Si eu am relativ de putin timp masina cu tractiune spate dar am mai prins putina gheta cu ea in martie.
    Nu e foarte complicat si te vei obisnui cu siguranta repede cu ea.
    Doar pentru inceput atentie la viteza in viraje cand carosabilul e alunecos...iti va fugii masina...
    Am venit saptamana trecuta pe ninsoare de la Sibiu si ma trezeam mereu ca masina trage spre mijlocul drumului...Reducand viteza reduci si sansele unor evenimente neplacute...
    Apropo,daca umbli pe zapada iti recomand lanturile-ajuta mult!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan500se View Post
      Si eu am relativ de putin timp masina cu tractiune spate dar am mai prins putina gheta cu ea in martie.
      Nu e foarte complicat si te vei obisnui cu siguranta repede cu ea.
      Doar pentru inceput atentie la viteza in viraje cand carosabilul e alunecos...iti va fugii masina...
      Am venit saptamana trecuta pe ninsoare de la Sibiu si ma trezeam mereu ca masina trage spre mijlocul drumului...Reducand viteza reduci si sansele unor evenimente neplacute...
      Apropo,daca umbli pe zapada iti recomand lanturile-ajuta mult!
      Eu am un W124 230E tot tractiune spate...am patit cam aceleasi lucruri...,bine zici! Pentru inceput viteza mica te tine departe de belele... Cateodata e distractiv ..cateodata nu prea e ...
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        Haaaaaaaa
        Daca ai ASC (control tractiune) ... vei fi surprins ... eu i-am lasat in urma la munte pe toti cei cu tractiune fata (cauciucuri de iarna spate) ... W126-ele meu nici nu a vrut sa derapeze.

        Nu-ti face multe griji, incearca masina cand dai de zapada ... sa stii pe ce te bazezi ... Merc-ul e mult prea bine echilibrat ca sa-ti faci probleme ...

        Bafta !

        Comment


        • #5
          si eu sunt la prima iarna cu tractiunea spata,iarna trecuta am avut un audi cutie automata ,acum am un W124 230E din 86' ,i-am luat cauciucuri si sper sa meaga bine, cu viteza aveti dreptate incet e cel mai sigur la inceput .Sa ne auzim la primavara fara incidente neplacute

          Comment


          • #6
            Si la mine este prima iarna cu tractiune spate. Ma intreb daca ESP-ul o sa fie eficient. Din cate am auzit sistemul asta nu permite masinii sa derapeze. Sper sa fie asa. Ma gandesc ca daca prind o bucata cu gheata masina tot o sa derapeze. In orice caz, abia astept zapada si sa incerc sa derapez "controlat" intr-un loc sigur. Asta ca sa stiu cam la ce sa ma astept. Sper sa trecem cu bine de iarna si fara evenimente neplacute.
            W203 - 2002 - 116cp

            Comment


            • #7
              Adevarul asta este, k, tractiunea pe spate este putin mai periculoasa decat cea fata.Dar, tot ce trebuie facut este sa nu accelerati in curbe(cel mai bine este sa o lasati sa mearga ea libera in curbe (adica mai mult in frana de motor)), si sa nu accelerati brusc, nici macar pe drum drept.Pt k fuge imediat ce spate.Oricum, daca Doamne Fereste, va fura de spate vreodata, frana nu este o solutie.Am patit asa, si la viteza destul de mare .Am reusit sa o scap de un stalp, cu frana de motor si putin de tot ciupita frana de picior.Lanturile sunt bune numai pt zapada afanata.Cand e batatorita, sau gheata,stricati cauciucurile.Eu in fiecare iarna am preferat cauciucuri bune de iarna, si lanturile in portbagaj, pt orice eventualitate.Si am mers f bine pe zapada, si la deal si la vale.In rest, toate cele bune, si DRUM BUN.

              Comment


              • #8
                Prima iarnă la volanul unei maşini cu tracţiune spate este ...deosebit de interesantă! Frânezi şi maşina poate executa o mişcare de rotaţie pe care n-ai comandat-o, accelerezi şi maşina nu pleacă de pe loc sau pleacă în...lateral! Programele de asistare a tracţiunii, (ESP, ASR etc.) ajută maşina, redistribuind forţa de tracţiune către roata cu aderenţă mai bună, dar atacarea unui viraj cu viteză nepotrivită sau bruscarea comenzilor (volanul, pedala de frână, acceleraţia) unei maşini cu tracţiune spate, te scoate fulgerător în decor. Frâna de motor are o eficienţă mult redusă faţă de maşinile cu tracţiune faţă pentru că putea din spate se descarcă dinamic şi mai tare la frânare, crescând apăsarea pe puntea din faţă. Mercedesurile (cele mai multe) au motoare puternice, care rup aderenţa instantaneu şi când mai intervine şi forţa centrifugă, trebuie să fii extrem de atent şi cu "oarece practică" să poţi printr-o contrabracare graduală să menţii maşina pe drum şi să stingi încet-încet derapajul. Oricum, vă recomand prudenţă şi încredeţi-vă mai mult în cauciucuri şi-n priceperea proprie, decât în electronica maşinii.

                Comment


                • #9
                  cind aveam w123 mergeam iarna in BUC cu o lopata in portbagaj,apoi ma smecherisem,gasisem la unul cu gume sh 2 buc 175 r14 cu spikes(cuie)si eram cel mai viteaz,dar atentie ca din ce stiu sunt ilegale in RO..APROPOS-cit costa lanturi noi in RO?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by martynG View Post
                    E prima iarna in care conduc cu tractiune spate. si imi este cam groaza ! am auzit doar lucruri rele, pe scurt k cele 2 (tractiune spate si iarna) nu se impaca prea bine. am cauciucuri de iarna da' parca totusi, nu sunt tare linistit. ceva sfaturi ?
                    Pt mine aceasta e a 10-a iarna,am trecut prin multe...si tractiunea spate odata ce te obisnuiesti cu ea si simti masina,te ajuta si poti sa o controlezi cum vrei tu.Am avut dar Nu mi-as mai lua masina cu tractiune pe fata in veci si sunt multe motive...si de iarna si de vara

                    Comment


                    • #11
                      sa fac omentiune importanta aici:

                      pentru situatii de polei - zapada - gheata ajuta considerabil reducerea substantiala a presiunii in pneuri. (creste suprafata de contact)

                      Exemplu: Vreau sa urc la 1400 si e zapada
                      reduc presiunea de la 2.5 la 1.5 pe rotile motrice si masina e super
                      la intoarcere cand dau de asfalt refac presiunea (am compresor si manometru in masina).

                      Nu recomand trasee mari cu presiune mica pentru ca influenteaza consumul si stabilitatea la viteza

                      Comment


                      • #12
                        ca si la altele nu sunt de acord cu tine,parerea mea si a multor altii e ca gumele de iarna sunt inguste,deci opus la ce sustii tu..dar de aia e forum sa ne dam cu parerile...de am fi toti de acord nu ar avea farmec....

                        Comment


                        • #13
                          k. mi-am cam facut o parere. noroc k nu sunt vitezoman (inainte am avut o dacie1300 ). cauciucuri de iarna am, lanturi am, cum ziceam, cu viteza nu se pune problema... deci ar trebui sa fiu in siguranta.
                          cat despre reducerea presiunii in roti, nici eu nu prea sunt de acord. vara, da. de la 2.5 la vreo 2.asfaltul fiind fierbinte, riscul unei explozii e cam mare. bine se poate sa gresesc. astea sunt vorbe din batrani, despre pneuri, culese de mine in anii de soferie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            ca si la altele nu sunt de acord cu tine,parerea mea si a multor altii e ca gumele de iarna sunt inguste,deci opus la ce sustii tu..dar de aia e forum sa ne dam cu parerile...de am fi toti de acord nu ar avea farmec....
                            Foarte adevarat! Cauciucurile de iarna sunt mai inguste, fiind mai moi si cu profilul foarte fragmentat. Ideea e ca zona de contact cu zapada trebuie sa fie mai mica pt ca masa sa se descarce pe o suprafata cat mai mica crescand astfel presiunea si implicit aderenta.Pe o zona de contact mai mare scade forta de apasare si exista sanse mai mari de rupere a aderentei. Iar gumele care au cuie sunt chiar mai inguste din acelasi motiv , au nevoie de suficienta forta pentru a taia in gheata ... Ca si in cazul fachirilor nu am vazut nici unul stand pe trei cuie, majoritatea stau pe o masa plina de cuie presiunea fiind astfel distribuita pe toate nu doar pe trei
                            In cazul lui Dumi masina e mai grea si poate il ajuta si ASC-ul ,de aceea poate nu fuge ...dar la masinile mai usoare se simte imediat...
                            Evident ce am scris aici e o parere condimentata cu ceva documentatie, fiecare isi incearca teoriile pe pielea lui
                            Last edited by mircea_cst; 11-23-2007, 13:57 PM.
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu d c, dar nu mi se pare logic.Oriunde am citit, si multi mi-au spus, k, iarna e bine sa ai cauciucuri cat mai late, si jantele din tabla.Deci nu e logic.Cum maresti suprafata de aderenta cand tu pui cauciucuri cat mai inguste??Am pe masina, 225.55.R16 cauciucuri de iarna, si pe zapada se misca super.La opel aveam tractiune fata, si cauciucuri de 185.65.R14, si nu pot sa ma plang, a mers bine.Dar cu mercedesul, imi place si mai mult.Deocamdata nu am gasit deal la mine in oras care sa nu pot sa il urc.Oricum, cu cat mai multe pareri, cu atat mai multe idei ne facem despre tractiunea spate iarna

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF