Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Noi discutăm aici pe un forum de discuții, nu de specialiști, unde cineva întreabă și ei răspund.
    Specialiștii, chiar dacă sunt printre noi, nu dezvăluie ”secretele” pentru că își protejează afacerea, ori au contracte de confidențialitate cu angajatorii lor.

    Academic vorbind, prin discuții noi facem inginerie inversă, încercând să înțelegem cum funcționează, respectiv, de ce nu funcționează niște ansambluri inginerești. Neacademic vorbind, ne dăm cu părerea, cum spui tu...
    Vezi, eu nu doar că nu te contrazic, chiar te aprob deschis, iar tu continui să fii arțăgos...


    Ca să continui acum datul cu părerea...

    Dacă am ajuns cel puțin doi la aceeași concluzie, înseamnă că ea trebuie să fie adevărată: ura!

    Valva 170 nu este pe canistră. Știu că este puțin probabil ca sistemele astea (europene) să aibă electrovalvule PE canistră (la propriu). Speram doar să fie cineva aici, capabil să confirme.
    Privind întreaga schemă, nu doar pe jumătate, observ că din ea lipsește furtunul dintre supapa de pe filtrul de combustibil și canistră - furtun care se vede în pozele de la #52 și #53 intrând lateral, lângă cel de ventilare a rezervorului.
    Sunt convins că toți de pe aici știu deja că el are rolul de a compensa presiunea de la ieșirea pompei cu presiunea din rezervor, dar spun asta doar așa, ca să fac discuții. Deasemenea, toți au tras concluzia că sistemul a fost prevăzut cu acest mecanism pentru ca rezervorul să poată menține o anumită presiune - semnificativă, din moment ce trebuie să fie compensată.

    Pentru a menține o presiune mai mare decât cea atmosferică, este nevoie de o supapă. Ea nu poate fi cea cu numărul 320, pentru că este pe furtun, înainte de cuplarea canistrei cu filtrul, deci nu s-ar mai face compensarea. Supapa de presiune trebuie să fie pe canistră. Piesa 320 este probabil o supapă de blocare a combustibilului lichid în drumul său spre canistră, în cazul umplerii exagerate a rezervorului - de aceea și permite aerului să treacă în ambele sensuri: ea nu permite trecerea lichidului, pentru a proteja canistra.

    Dacă regulat umpleți exagerat rezervorul, în cele din urmă suficient combustibil lichid va ajunge în canistră și va afecta carbonul activ și capacitatea ei de a ventila rezervorul.
    A good car is nothing without a good garage.
    Mercedes too.

    Comment


    • #77
      Originally posted by getablonda View Post
      Dacã regulat umpleți exagerat rezervorul, în cele din urmã suficient combustibil lichid va ajunge în canistrã și va afecta carbonul activ și capacitatea ei de a ventila rezervorul.
      Niciodata!
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #78
        Pentru a menține o presiune mai mare decât cea atmosferică, este nevoie de o supapă. Ea nu poate fi cea cu numărul 320, pentru că este pe furtun, înainte de cuplarea canistrei cu filtrul, deci nu s-ar mai face compensarea. Supapa de presiune trebuie să fie pe canistră. Piesa 320 este probabil o supapă de blocare a combustibilului lichid în drumul său spre canistră, în cazul umplerii exagerate a rezervorului - de aceea și permite aerului să treacă în ambele sensuri: ea nu permite trecerea lichidului, pentru a proteja canistra.
        Pareri, pareri si opinii! Contesti lucruri evidente! Asta apare din cauza faptului ca nu ai petrecut ore sub masina cu rezervorul in brate.
        Supapa de presiune trebuie să fie pe canistră.
        Iti propun sa dai canistra de carbon jos si sa verifici sufland prin toate stuturile. Poate gasesti supapa aceea de presiune. Apoi sa ne spui si noua!
        Piesa 320 este probabil o supapă de blocare a combustibilului lichid în drumul său spre canistră,
        Daca tot ansamblul furtun-supapa poarta numele de "vent hose" cu siguranta fabricantul ne-a mintit!! Nu-i asa?
        Acelasi sfat: scoate furtunul impreuna cu supapa(si de pe pompa si de pe canistra) umple-l cu lichid apoi sufla prin el. Vezi, trece lichidul?
        Pareri corecte iti vei forma, intotdeauna, cu mainile murdare!!
        The end!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #79
          Valva 320 este o valva unisens. Lasa vaporii de combustibul sa treaca dinspre rezervor spre canistra. De aceea se pastreaza vidul in rezervor. Vidul este cel din galeria de admisie si ajunge in canistra, valva 320, rezervor prin valva 170 care este comandata electric. Cauta pe net rolul canistrei de carbon si poate ajungi la alte concluzii.

          Comment


          • #80
            Bunã seara!
            Am revenit cu aceeași problemã, vidul din rezervor.
            Am verificat electrovalva nr 170 din acea schemã de alimentare, urmând indicațiile colegului moisedan. În prezența tensiuni de 12v, supapa se deschide și permite trecerea aerului, vaporilor de benzinã iar în lipsa acesteia supapa se închide.
            În concluzie cred cã electrovalva funcționeazã bine și ar putea fi exclusã din lista componentelor ce cauzeazã vidul din rezervor.
            În prezent am înlãturat garnitura de pe capacul rezervorului pentru a evita etanșarea, nu mai face vid în rezervor, DAR îmi provoacã o altã problema, la prima cheie pornește zdruncinat ca atunci cand schimbi filtru de benzinã și dai prima cheie. Cred cã se dezamorseazã sistemul de alimentare.
            Când pun contactul, se aude pompa de benzinã cum bazaie, deci ea împinge benzina spre rampã, doar cã e posibil sã prindã niște goluri de aer pe undeva ceea ce îmi provoacã acea pornire întreruptã.
            Ce ar putea fi de vinã?
            Aș schimba supapa nr. 320 , dar nu sunt sigur ca este ea de vinã. În plus costã 180lei și vine pe original ceea ce înseamnã cã nu se poate returna în caz cã supapa mea e bunã.

            Comment


            • #81
              Colegul LauLaur spunea sa scot furtunasul cu supapa 320 de pe stutul canistrei.
              Nu cred ca are efect deoarece am suflat prin stutul respectiv si pare a fi deschis in interior, in canistra.

              Comment


              • #82
                Ai suflat când celelalte furtune erau scoase?

                Încearcă să sufli prin orificiul de ventilare, cel indicat în poze. La mașina ta orificiul acela este liber, sau are vreun furtun legat la el? În prima poză se vede un furtun care pleacă spre ...nu-știu-unde. În a doua poză, este liber.

                Probabil că mergând cu garnitura de la bușon scoasă trage aer fals prin sistemul de ventilare și face autoaprindere. Spui că se zdruncină mașina la pornire - treaba asta e mai gravă decât vacuumul. Ar trebui să apară niște coduri de eroare, vizibile pe un tester.

                LauLaur, ai dreptate, supapa 320 are rolul de a meține (o mică) presiune în rezervor. Are rolul acesta dar și pe cel de a opri lichidul să ajungă prin vent hose la canistră - lucru care se poate întâmpla dacă umpli în exces rezervorul.
                Attached Files
                A good car is nothing without a good garage.
                Mercedes too.

                Comment


                • #83
                  salutare
                  Am suflat prin orificiul de ventilare, nu are nici un furtun pe el. Am suflat si prin orificiul pe care este mufata supapa 320 si practic aerul iesea prin oricifiul de deasupra cel de ventilatie. L am suflat si cu compresorul de aer.

                  Comment


                  • #84
                    Daca pun garnitura la locul ei pe buson, Nu mai am probleme dimineata la pornire, Nu mai porneste zdruncinat.
                    Porneste normal, doar ca relantiul sta destul de ridicat in primele 5-6 sec, la turatia de 2500- 3000, apoi revine la 1500-1800 de turatii/min si dupa vreo 20-30 sec scade turatia la 800-900 valoarea normala.

                    Comment


                    • #85
                      Vidul este normal. Nu incerca sa il elimini. Pornirea este zbuciumata deoarece valva 170 se deschide si in loc sa preia vaporii de benzina preia doar aer. Deci motorul porneste cu amestec sarac de benzina.

                      Comment


                      • #86
                        OK, deci canistra ta nu e înfundată.
                        Părerea mea, schimbă valva 320.

                        Greu de găsit informații despre valva asta...
                        Spuneai că ai putut sufla prin ea pe ambele capete, dar probabil că-i îmbătrânită și nu mai asigură debit suficient.

                        Unele lucruri mai trebuie spuse, ca să fie dreptate, cum ar fi acela că LauLaur a avut din nou dreptate, valva aia e responsabilă cu presiunea în rezervor. Și că, nu ea are grijă să nu ajungă combustibil lichid în canistră, supapa cu acest rol este chiar pe capacul pompei, sub ștuțul furtunului de ventilare.
                        Asta schimbă puțin teoria mea despre supapa de retur de pe filtru: prin furtunul dintre supapă și canistră are loc o compensare doar la purjarea canistrei, când se deschide valva 170.
                        În momentul ăsta logica funcționării e clară: vacuumul reduce presiunea de deschidere a supapei de retur, deci se reduce presiunea în rampă pentru a compensa în amestec intrarea vaporilor veniți din canistră.
                        Sistemul este destul de rudimentar, pentru că se putea face compensarea prin timpul de injecție. Ca dovadă, la W169 au renunțat la el.

                        Ca să pun și cireașa de pe tort, doar un lucru mai spun: LauLaur, ai ghicit și cauza pentru care îmi dădea rateuri pompa de combustibil la pornire: era releul. Dar despre asta o să scriu mai multe în altă parte, pentru că nu-i locul aici.
                        A good car is nothing without a good garage.
                        Mercedes too.

                        Comment


                        • #87
                          Merci de informatii
                          O sa caut valva 320.

                          Comment


                          • #88
                            Salutare!
                            În legãturã cu rezervorul cu probleme, cu vacuum-ul.
                            Am fost cu mașina la reprezentanțã Mercedes din Suceava și nici mãcar ei nu au înțeles cauza.
                            Ei mi-au zis cã e posibil sa fie înfundat canistra de carbune activ, electrovalva 170, ori valva 320.
                            Nu au mai avut cazuri asemãnãtoare.
                            Electrovalva funcționeazã bine, am probat-o. Supapa 320, la fel cand sufli prin ea se umfla rezervorul, dar daca sufli prea mult aerul iese prin aceeași supapa. Tind sã cred cã funcționeazã bine.
                            A mai rãmas canistra de cãrbune activ, poate e infundatã!
                            Sau sã dau jos rezervorul sã vãd cum se prezintã pompa?
                            Ajutați-mã cu un sfat!
                            Merci

                            Comment


                            • #89
                              Tin sã menționez ca același vacuum în rezervor îl fãcea și înainte sã schimb filtru de combustibil. (în cazul în care se suspecteazã cã ar fi filtru cu problema)
                              Singurele varianate ar mai fi pompa si canistra.

                              Comment


                              • #90
                                Salut!
                                A mai rãmas canistra de cãrbune activ, poate e infundatã!
                                Daca iti amintesti, ti-am sugerat sa faci o proba cu furtunasul cu supapa 320, scos de pe stutul canistrei. Bineinteles, nu ai facut!
                                Acum poate iti dai seama care era scopul...
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF