Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz utilitare/camioane

Mercedes Benz utilitare/camioane Unimog,Actros,Sprinter etc

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Mercedes Benz utilitare/camioane


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2017, 18:53 PM   #1
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 5
:
[Junior Member]
Exclamation Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Buna seara,

Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:

- Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
- Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
- Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.

Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.

Ma puteti indruma? Va multumesc!
manone is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2017, 19:37 PM   #2
catalin318cdi
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: bacau
Motorizare : 318cdi
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Buna seara! Sper sa nu fie asa dar singura varianta ca antigelul sa de-a pe-afara fara ca motorul sa fiarba este sa fie o camasa fisurata (in cazul tau, blocul motor). Numai pe acolo poate ajunge presiune f mare in circuitul de apa. Am patit-o. Totusi sper sa nu ai aceasta MARE problema! Bafta!
catalin318cdi is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2017, 12:07 PM   #3
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : 319 cdi ,190 HP , V6, 2012
Age: 41
Posts: 1,039
:
[Senior Member]
Default

Salut, la ,modelul anterior se intampla se se infunde exact acea supapa de pe vas, mai exact busonul.Am schimbat de 2 ori acel buson si am scapat de aceasta problema.Aceasta a aparut dupa ce a cedat radiatorul de ulei si acesta a intrat in circuitul de apa, deoarece uleiul se elimina greu din circuit.Nu stiu cum e la modelul tau, dar daca nu e scumpa incearca sa elimini si aceasta problema.Stima.
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 06:37 AM   #4
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Multumesc pentru raspunsuri!

Inca nu am intervenit la chiuloasa, a disparut problema cu aruncatul apei, dupa inlocuirea busonului. A aparut insa un soi de funingina foarte fina, de culoare neagra, pe exteriorul vasului de expansiune si pe furtunele de sub supraplin. Si pe talpa busonului este aceeasi pelicula neagra insa apa pare curata, fara depuneri, fara urme de ulei.

De la prima postare, s-au parcurs circa 4.000 km, antigel s-a completat foarte putin, circa 2 litri, insa depunerea de funingina s-a amplificat. Mi-a spus un mecanic ca ar putea fi o fisura la racitorul de gaze, de acolo sa rezulte aceasta depunere. Nu gasesc insa aceasta componenta, modelul de Sprinter pe care-l am e W906, cu motor de 80 Kw (109 CP).
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 07:55 AM   #5
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 271
:
[Senior Member]
Default

Salut, sper sa nu fie si cazul tau dar anul acesta m-am confruntat cu o problema similara laun Sprinter 903 313, presiune foarte mare in instalatia de racire cu pierderi de lichid pe la buson. Nu stiu cum este la 906 dar la 903 vasul de expansiune este de fapt gatul radiatorului, un fel de prelungire a lui care la un moment dat a si crapat fiind din plastic.
Am inceput cu inlocuirea busonului(vezi doamne nu mai reusea sa tina presiunea) dar nu am rezolvat nimic. Radiatorul, ca e infundat, termofloat-ul ca e fisurat. Nimic! NU apa inulei nici ulei in apa... Intre timp de la pierderi mici 6 litri pentru un drum de Germania, la 5 litri pentru 5 km, vorba mecanicului orice gaura se largeste in timp Mentionez ca domnul mecanicos mi-a prezis ca problema ar fi garnitura sau chiulasa dar nu am vrut sa umblu in motor la 215000 de km mai ales ca era umblat numai prin Germania si vorbim de un 2.2 cdi care teoretic nu are moarte. Pana la urma m-am incumetat sa deschidem motorul cand apa pe care o pierdea a devenit ruginie si banuielile lui s-au adeverit. Norocul meu este ca doar garnitura era prajita. Facea pana si schimb de compresie intre pistoane... Am rezolvat-o si de atunci 0 probleme pe partea asta.

Simptome si comportament:
Referitor la mersul motorului, perfect de la pornire la ralanti si in sarcina.
Nu a crescut temperatura spre punctul de fierbere decat cand a pierdut foarte multa apa, dar altfel acul statea linie la 80 (cred)
Furtunele instalatiei super tari evident din cauza presiunii marite.
Ulei curat, apa curata(pana in momentul aparitiei ruginei)
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 10:25 AM   #6
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Si acum sunt sceptic cu privire la fisura garniturii sau a chiuloasei, deoarece testul facut nu a indicat o asemenea problema. Seful de service mi-a spus ca substanta de contrast devine rapid verde, in cateva secunde, eu am tinut-o mai bine de 15 minute, cu motorul turat si nu si-a schimbat culoarea.

Referitor la presiunea in furtune, nu as zice ca este enorma, e drept ca nu stiu cat de tari trebuie sa fie insa, daca pot totusi sa le strang insemna ca nu e o presiune exagerata.
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 07:46 AM   #7
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 271
:
[Senior Member]
Default

La ralanti puteam sa o las si 2 ore pornita ca nu scuipa apa afara iar furtunele erau nici prea prea nici foarte foarte mai ales ca nici eu nu stiam cam cat de tari este normal sa fie. la mine numai cand era in sarcina se intampla chestia nasoala. Am mai facut o "verificare" ca sa spun asa : am alergat-o un pic 5-10 min, cu motorul deja cald, am coborat am desfacut busonul la prima treapta ca sa iasa majoritatea presiunii iar cand a mai ramas putina presiune l-am eliberat de tot ca sa pot vedea cum arata lichidul si daca face bule. Ai grija sa nu te arzi. Nu stiu cat de relevanta este chestia dar am putut sa observ 10000000 de bule. In fine sper sa nu fie de la garnitura si la fel ca si tine am incercat 100 de chestii 20 mecanici aproape 1 an de mers cu bidoane dupa mine pana cand m-am hotarat sa crap motorul asa ca te inteleg perfect! Bafta!
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2017, 07:02 AM   #8
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Am facut si eu toate testele posibile, inspirandu-ma din ceea ce am gasit pe diverse forum-uri. Poate ca gresesc legat de garnitura insa semnele caracteristice lipsesc. Am desfacut si returul, apa curge constant, nu vad bule de aer in vas insa sunt momente cand pe retur apare o spuma alba iar la o acceleratie serioasa se intrerupe cateva secunde curgerea continua, apoi isi revine.

Am sa ma blindez si eu cu bidoane o perioada, sunt extrem de dezamagit, fiind la al II-lea Sprinter cu acelasi motor, la primul s-a rupt fulia de pe vibrochen, credeam ca a fost o exceptie.

Last edited by Florin_WES; 12-06-2017 at 12:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-28-2017, 20:40 PM   #9
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Revin cu un update la problema semnalata poate ajuta pe cineva. Am parcurs 7 - 8.000 de km, in ultimele saptamani, cu absolut nicio interventie asupra chiuloasei sau a garniturii, pierderea de antigel s-a oprit, nu sunt semne de incalzire excesiva sau presiune foarte mare pe circuitul de racire, totul decurge normal. Rezolvarea a fost extrem de simpla: buson original, achizitionat din reprezentanta (cost 65 lei). Pun accentul pe original deoarece am cumparat anterior unul de pe net, 25 lei + 27 lei transport, dar nu si-a facut treaba.

In concluzie, m-am incapatanat sa nu investesc mii de lei in schimbarea garniturii si alte operatiuni conexe deoarece lipseau anumite caracteristici esentiale ale acestui defect. Partea proasta e ca, din 3 mecanici care au "consultat" masina, toti au constatat acelasi defect garnitura sau fisura in chiuloasa.
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2017, 07:10 AM   #10
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 271
:
[Senior Member]
Default

Felicitari si multi kilometri in continuare fara probleme, am facut si eu treaba asta la mine dar fara succes. Oricum eu nu l-am desfacut degeaba pentru ca intradevar la mine a fost prajita garnitura(am vazut cu ochii mei).
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 15:08 PM   #11
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Salutare !
Numele meu este Mirel !
Sunt posesor al unui sprinter 313 din 2008 îl am de nou și parcurs 196.000 km
De vro 6 luni tot im face presiune pe furtunele de antigel de nu le poți strânge cu mâna.
Am schimbat 3 capace de vas de expansiune, termostat , garnitura EGR , ventilator cu vascocuplaj, curatat instalația cu soluție , spălat bine toată instalația.
La relanti nu creste presiunea , in mers după 10 km și luată la alergat puțin se fac beton furtunele și pompa electrică ce bagă apa in bord începe sa își schimbe mersu la plecarea de pe loc sau la” șpriț” !
Nu fierbe apa și nu o pierde se aude capacul de la vas că eliberează presiune dacă îl desfac începe să vina bule de aier de pe furtunosul din radiator pe cel din chiuloasa nu vine!
��������
Înnebunesc de nervi am mers doar eu cu ea , revizii numai in Reprezentanță și la timp, nu am schimbat nimic la ea pana acum a fost întreținută cu sfințenie și nici mai mult de 1500 kg nu a văzut pe ea credeți-mă ca îmi vine sa ii dau foc.
MANAFU is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 18:17 PM   #12
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,180
:
[Senior Member]
Default

Caliate germana !
La reprezentanta ce au spus despre acest defect sesizat? Ar trebui sa aiba buletine interne despre defect.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is online now   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 18:28 PM   #13
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Încep cu un mare OFFFF!!! Am avut numai bafta de idioi! Mi-a zis unu -Vezi mă nene sa n-ai radiatoru înfundat.
Eu le-am spus prin al 4-le-a an sa schimbe antigelul dar mi-au zis ca n-am de ce ca e foarte bun i acum îmi spun ca de ce nu l-am schimbat ca are foarte muli ani i implicit l-am schimbat i spălat toată instalaia temeinic.
Mi-au zis ca sa vina caldura i vedem unde scoate capu
Numai probleme am avut la ei am plecat inclusiv cu o bara de direcie prinsă doar in doua filete i nu tiam de ce troncane!
In fine am avut o ambiie sa mă in frate de reprezentanta că ei stiu i sunt specialiti!

De aceea caut o părere poate îmi scapă mie ceva !

Dacă nu săptămâna asta mă duc sa dau motoru jos i ne apucam de ea ( nu in reprezentanta la nite amici care au desfăcut i reparat motoare de sprinter)
Mă oftic pentru că antigelul nu a fost murdar zici ca atunci îl băgasem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
MANAFU is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 18:50 PM   #14
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Imi cer scuze de scris nu stiu de ce a mancat litere !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited by Florin_WES; 03-27-2018 at 22:17 PM. Reason: Am șters quote-ul. Postează fără diacritice. Diacriticele scrise din Tapatalk nu apar aici.
MANAFU is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 23:03 PM   #15
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 387
:
[Senior Member]
Default

Colegule,inainte sa desfaci motorul,citeste postarile colegului Cristi Nazarov,si poate ajuta.Fa un test chimic la un service care se respecta sa te convingi daca problema e in motor sau anexele lui.
https://www.youtube.com/watch?v=B4FoUc6fRNs
daniel is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2018, 23:42 PM   #16
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Unde gasesc ? Am cautat la mine in oras nu gasesc !!
Am intrebat pe unu pe altu si nu stiu nici unii, Craiova sau Pitesti ma pot duce este aproape !
Mia zis un baiat ca nu imi scapa gaze de evacuare este posibil fisurata undeva pe admisie !


Sent from my iPhone using Tapatalk
MANAFU is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2018, 07:55 AM   #17
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 271
:
[Senior Member]
Default

https://www.amazon.com/OEMTOOLS-2714.../dp/B004FELK6A

Chipurile se livreaza si in Romania.
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2018, 08:20 AM   #18
daniel
Senior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: IRL
Motorizare : 2200 CDI
Posts: 387
:
[Senior Member]
Default

Am scula acasa in Neamt,te pot ajuta doar ca nu sunt in Romania.Daca nu gasesti niciunde,vorbesc acasa si organizam cu un curier ceva si ti-o trimit.
Bafta
daniel is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2018, 09:30 AM   #19
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Multumesc Daniel !!!!
Dacă ai putea iti sunt tare recunoscator !
Ai pompia aceea si lichidul sau cumpar eu lichid de undeva?
Si cat ma costă!


Sent from my iPhone using Tapatalk
MANAFU is offline   Reply With Quote
Old 03-13-2018, 10:22 AM   #20
MANAFU
Junior Member
 
MANAFU's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: slatina
Motorizare : 220
Age: 28
Posts: 22
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by ceascaz View Post
https://www.amazon.com/OEMTOOLS-2714.../dp/B004FELK6A

Chipurile se livreaza si in Romania.


Multumesc! Mam chinuit mult sa dau de nume sau lichid!
Problema este ca pompita se livreaza in Romania dar lichidu nu !


Sent from my iPhone using Tapatalk
MANAFU is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
antigel, mare or pierdere, presiune, sprinter, w906


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:38 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF