Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Poze sau ajutor cum demontez trapa.

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-18-2010, 17:44 PM   #41
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Suna-ma si te luminez cu gresatul ..sau daca am timp o sa o fac si aici acu sunt cam pe fuga.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2010, 19:08 PM   #42
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Posibil sa fie de ajutor pentru cei interesati (pozele sunt de pe www.dtali.ru).
Attached Images
File Type: gif 2.gif (36.3 KB, 110 views)
File Type: gif 3.gif (35.0 KB, 106 views)
File Type: jpg 4.jpg (16.5 KB, 107 views)
File Type: jpg 7.jpg (18.1 KB, 109 views)
File Type: jpg 8.jpg (19.3 KB, 107 views)
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2010, 20:04 PM   #43
bebe944
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Passau Germania
Motorizare : 5000cc+2000cc+ 2800ccV6
Posts: 119
:
[Senior Member]
Default

Te sun cand vin in tara.Momentan sant in Germania si nu ma grabesc cu sunatul.Merci oricum , daca nu e greu poate imi zici asa pe linii mari ca am toate alea scoase din portbagaj pt "deratizare".
In ceea ce priveste descrierea ce sa zic , e din 1983 380sec cu motorul schimbat cu un 5000cc , am gasit factura de la schrot 2950marci.Pot sa spun ca am avut noroc in ceea ce priveste intrtinerea ei de catre ceilalti proprietari .Tabla e ok , in portbagaj negasind decat o gaurica mica de rugina pe linga furtunul de scurgere a apei de la trapa.Ultimul tuv a fost facut in 2006 la 296.000km si eu am luat-o acum la 315.000km asta spunind tot.S-au schimbat amortizoare fata in 2006 , spate in 2008 odata cu furtunele de frana placute si discuri fata spate .Cel de la parc i-a pus fise noi dar tot nu merge in toate 8.Trebuie sa verific capacul de delcou bujiile si daca nici asa nu se rezolva tre sa fac rost de un compresmetru.Sper sa nu am vreo supapa impuscata ca e cam mult de lucru si daca tot dau vreo chiuloasa jos ce mai e si o "mana"de segmenti...?Imi place foarte mult combinatia de culoare olive exterior cu piele bej interior.Sant foarte mandru de ea si credeti-ma ca o indragesc mai mult ca SLK-ul pe care il voi vinde acu ca e parcul prea mare.
Poate imi spuneti cam care sant problemele frecvente la ele sa verific din timp sa nu ma lase in drum pe undeva.
Apropo daca va pot ajuta cu ceva piese mai deosebit de la reprez de aici cu draga inima , fac lunar drumul in Romania.
Nu se vede in poze daca am acces de gresare in caz ca dau motorasul jos.

Last edited by bebe944; 08-18-2010 at 20:10 PM.
bebe944 is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2010, 23:27 PM   #44
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

NU da motorasul jos. E simplu. Se da la o parte capitonajul din pasla care e facut asa la forma frumos. Are o clema sub stop si una la cheder. Dupa ce o dai jos este o tzeava langa aripa. Acea tzeava este pentru ghida sufa care trage trapa si are rol de protectie ca sa nu se imbibe cu praf. Scoti acea tzeava - are o clema. Dai trapa la maxim in spate si incepi sa ungi acea sufa bine bine cu vaselina. E recomandat sa ei o manusa chirurgicala si o freci bine cu vaselina de calitate ce contine parafina si rezistenta la apa. Dupa aia bagi si in tzeva 2 varfuri de deget de vaselina. Cu un sprai de vaselina sau daca ai rabdare ungi exact sufa si la pinionul melcat la motoras. Sufa trebuie unsa numai atat cat vine ea trasa de motoras. Restul nu e foarte important si de obicei ea are un starat de teflon pentru restul sufei..acela e vesnic pentru ca frecarea cu ghidajele sufei e minora. Sper ca e de ajutor.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2010, 04:24 AM   #45
bebe944
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Passau Germania
Motorizare : 5000cc+2000cc+ 2800ccV6
Posts: 119
:
[Senior Member]
Default

Maine scot teava care e fixata pe contraaripa in silicon...demontasem deja tot interiorul de mocheta al portbagajului.
Sa vedeti ca au si nemtii tiganii lor...azi am scos bujiile....opt rahati de patru feluri, nici macar cifra termica nu era la fel ce sa mai zic ca una era scapata pe jos cred ca altfel nu imi explic cum a ajuns sa aiba turttit capul ...deci scanteie pa
Si o poza a victoriei....transportul lui BUBU spre casa...
Attached Images
File Type: jpg Fotografii-0602.jpg (195.5 KB, 1184 views)
File Type: jpg Fotografii-0598.jpg (189.9 KB, 844 views)

Last edited by bebe944; 08-19-2010 at 04:27 AM.
bebe944 is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2010, 23:36 PM   #46
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare! Scuze de Off topic...Volvoul care tracteaza este din Salaj?...daca vad bine.
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2010, 00:28 AM   #47
bebe944
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Passau Germania
Motorizare : 5000cc+2000cc+ 2800ccV6
Posts: 119
:
[Senior Member]
Default

Salut
Da ti-am scris tot off pe undeva ca l-am luat de la un amic din Zalau.Nu am mai facut actele ca ne cunoastem...asa ca sant Zalauan cum zice amicul meu:>
bebe944 is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2010, 17:42 PM   #48
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutari lui Bubu
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2010, 23:32 PM   #49
bebe944
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Passau Germania
Motorizare : 5000cc+2000cc+ 2800ccV6
Posts: 119
:
[Senior Member]
Wink

Merci , spera ca la anul sa participe si el la o nationala...
bebe944 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
ajutor, cum, demontez, poze, sau, trapa


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 06:02 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF