Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pornire ingreunata pana a cedat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire ingreunata pana a cedat

    \Am un a160 cdi 1999(w168), 60 cp, semiautomata si in ultimul timp a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu, iar acum vreo 2 zile m-a lasat balta intr-o parcare, n-a vrut sa mai porneasca. Dupa ce porneste , merge foarte bine , se tureaza , se infige , motorul merge rotund dar nu inteleg care-i problema.
    Am fost cu masina la un service , mi-a pus testerul pe ea, nu apare nici o eroare referitor la motor, injectoarele sunt in regula, iar apoi mecanicul acela mi-a spus ca e un senzor ca regleaza presiunea in rampa comuna, dar nu e sigur 100% si mi-a zis sa mai astept poate gaseste la o alta masina ca sa faca o comparatie.
    Are dreptate sau nu?
    Am inteles ca un senzor costa cam 150 de euro nou?

  • #2
    Salut! Problema ta ar putea avea 2 cauze: 1 regulatorul de presiune care deschide mai mult decat e nevoie pierzand presiunea din rampa 2 pompa de inalta sa nu bage cat trebuie.Asta e si problema la a mea ap pus masine de 2 ori pe tester la persoane diferite. Sau o a treia varianta ar fi sa trega aer fals pe undeva adica pe furtunul de tur care iese din filtru sa aiba aer.Cam atat costa un regulator nou iar second cam 2 mil eu am pus second.Asta din cate vad pe forum e problema generala la CDI-ul de la a classe

    Comment


    • #3
      Nu este problema generala doar a motoarelor CDI de pe A class.Este o problema generala a tuturor motoarelor CRDI/CDI etc. Acelasi lucru am patit la Renault espace, 2.2.
      Dai cu spay de pornire pe admisie de aer(unde trage aer) si dai cheie; daca porneste atunci este regulatorul de presiune din capul rampei comune(spun din proprie experienta).
      Posibil sa fie nevoie sa dai cheia mai lunga, dar o sa porneasca daca buba este cea precizata mai sus.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        cum iti dai seama dace e pompa sau regulatorul?pe tester se vede presiunea din rampa la momentul cand dai cheie ok?
        Pe cina dai vina ca in rampa nu e presiune pe regulator ca sta deschis si pierde presiune sau pe pompa ca nu baga de ajuns?
        Asta e marea dilema eu ma chinui de 2 sapt cu ea si nu mai stiu ce sa fac am zis ca dau si pompa jos ca sa o pun pe un banc de probe(eu am schimbat regulatorul dar tot se opreste)deci care e problema?

        Comment


        • #5
          Iti scriu din ce am patit, nu din ce am citit.
          Daca e vina regulatorului din capul rampei comune masina porneste cu spray sau impinsa dupa care merge relativ bine, relativ spun; mersul se poate imbunatatii si dupa ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare(aici intervin legile din fizica capitolul termodinamica, si mai intervine programul de management al motorului).
          Daca sunt defecte alte componente, motorul se poate opri dupa ce consuma tot compusul spray-ului dat pe admisia de aer.

          Daca supapa regulatorului sta deschisa, nu inchide complet, etc.. inseamna ca are mizerie.Se rezolva prin curatare, dar recomand inlocuirea existand si o uzura.

          Motorul se opreste brusc? sau intai se balbaie?Sa nu traga aer pe instalatie.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            La mine motorul se opreste brusc nu se balbaie. Se balbaia inainte sa-i schimb regulatorul.Acum ultima solutie e sa dau jos pompa de inalta si sa o pun pe un banc sa o verifice daca nu baga cat trebuie Pe tester arata ca atunci cand dai la automat presiunea era la inceput de 60 bari si crestea invartind motorul pana la aproape 150 cand pornea, oricum prea putin ea trebuind sa aiba 300 bari.Acum e relativ simplu dupa ce verific pompa, ori ea ori regulatorul pe care l-am pus second.Iar treaba ca dupa ce ajunge motorul la temp optima nu e chiar asa.Am patit la un ducato 2,3 jtd se oprea ca sa-l pornesc turnam o sticla de apa pe pompa si pornea.Era capul hidraulic exact piesa care face presiune in pompa cand se incalzea nu mai baga cat trebuie si se oprea.

            Comment


            • #7
              Am schimbat senzorul de reglare presiune si acum porneste bine , nu se opreste merge ok , dar a aparut alta problema , s-a aprins in bord alt senzor, EPC, si am observat ca nu se mai tureaza mai mult de 2800 - 3000 de turatii... acum ce mai are ?

              Comment


              • #8
                Poate fi pompa de inalta presiune e cam 250 euro second

                Comment


                • #9
                  Am curatat supapa EGR si dupa cateva porniri si mers la drum , s-a stins EPC-ul din bord si masina si-a revenit , se tureaza normal si fuge ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    Nu este problema generala doar a motoarelor CDI de pe A class.Este o problema generala a tuturor motoarelor CRDI/CDI etc. Acelasi lucru am patit la Renault espace, 2.2.
                    Dai cu spay de pornire pe admisie de aer(unde trage aer) si dai cheie; daca porneste atunci este regulatorul de presiune din capul rampei comune(spun din proprie experienta).
                    Posibil sa fie nevoie sa dai cheia mai lunga, dar o sa porneasca daca buba este cea precizata mai sus.
                    da si eu am dat 1 luna cu sprayul si pornea mergea super si intr-o zi m-am enervat si am pus eprubetele pe injectoare si injectorul 4 scapa tot pe retur inlocuit cu nou si merge struna am 8000km in 3 luni
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      Am si eu un A Klasse 1,7 CDI din '99 si am o problema cu prima pornire dimineata.
                      In momentul in care pornesc masina (prima cheie) motorul functioneaza timp de 2 secunde dupa care se opreste. Daca mai incerc sa o pornesc dupa aceea nu mai vrea sa porneasca oricit de mult as tine automatul. Am observat ca daca apas cam pe la jumatate pedala de acceleratie masina porneste turata pe la 2000 de roratii si daca o tin asa 2-3 secunde si iau dupa aia piciorul nu mai moare motorul. Am fost cu masina si la reprezentanta in cluj si in Sebes iar raspunsul lor a fost 1 injector defect si o supapa care am inteles ca masoara sau regleaza presiunea in rampa de motorina (o piesa montata in dreapta rampei pe lateral cind stau la volan). Am schimbat amindoua piesele (am pus originale) si se pare ca nici un rezultat. Am observat dimineata inainte sa pornesc ca in filtrul de motorina intra o conducta transparenta care banuiesc ca este turul si care are o bula mare de aer. Poate sa fie cauza porniri defecte aceasta bula? Sau este ceva normal cind las masina peste noapte?

                      Precizez ca masina porneste greu doar daca o las peste noapte in parcare si ca in restul zilei nu am probleme.

                      Comment


                      • #12
                        Cipiboss...in legatura cu acea bula de aer, este sa spunem normal, in cazul in care iti ia aerul pe undeva..incearca sa schimbi toate oringurile de la mufele conductelor..in legatura cu porniorea ta, am pati-to si eu si a fost de vina supapa de inalta presiune, ce ai schimbato si tu, dar la mine a functionat si merge ok..parerea mea ar fi sa verifici senzorul de acceleratie, la acela ma duce gandul.
                        Unlike Any Other
                        The best or nothing

                        Comment


                        • #13
                          De ceva timp porneste mai greu dimineata,e adevar ca e mai frig dar nu exagerat,azi dimineata erau 9 grade si i-am dat cheie cam 4--5 secunde,nu pornea,am calcat acceleratia de 3 ori si a pornit,mi s-a mai intamplat asa,nu de fiecare data,dar in ultima vreme porneste cam greu,sa fie bujiile de vina??nu le-am schimbat si nici nu m-am uitat la ele,sunt pozitionate cam aiurea pe sub motor.Am asteptat cateva secunde pana s-a stins si martorul de la bujii din bord.

                          Comment


                          • #14
                            E greu de schimbat bujiile incandescente la un A ,am sunat la un garaj si ma costa 50 lire doar sa le verifice,cu banii astia pun altele noi.Am vazut cum ca s-ar verifica cu un fir conectat la + de la baterie si daca face scanteie cand atingi pe bujie e buna,ele sunt pozitionate dedesubt si ma gandesc sa nu ma electrocutez,nu am rampa,doar ridicata putin si pus postament de 3000kg rezistenta(am observat ca la A trebuie sa lucrezi mai mult pe burta).Dupa amiaza a pornit la fel de greu,si erau 11 grade,am tinut contactul vreo 6 secunde dupa care am dat la automat si a pornit.Asta vara nu pornea greu,de cand a venit perioada rece a mai avut cateva porniri greoaie dimineata dar nu chiar asa,o lua dupa cateva secunde,in special cand era ,mai frig.

                            Comment


                            • #15
                              Astazi dimineata a pornit la sfert,intrasem in rezerva(consumata pe jumatate),am mai observat asta,cand am putina motorina porneste cam greu,in toamna a fost acul aproape de 0 si a pornit usor,o fi si vreo chestie putina motorina + frig= pornire greoaie.Ma hotarasem sa cumpar un voltmetru sa masor bujiile incandescente,cred ca totusi am sa fac operatia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF