Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by buhaivictor View Post
    Hai sa trecem la lucruri mai serioase, si anume problema s-a rezolvat sau ...? desi am si eu o problema la pornire, nu ma pot implica fiindca motorul meu este 220d, dar orice idee e buna venita.
    Salut!
    Trebuie sa ma repet, in sensul ca acest post mai apare intr-un loc.
    Daca ai probleme cu pornirea dupa un interval mai lung, undeva pe circuitul de alimentare cu motorina, sau pe la linia de retururi ai o etansare deficitara, astfel peste noapte sau intr-un interval mai lung in care masina nu este pornita, apare fenomenul de dezamorsare a circuitului de motorina.
    Poate fi si in zona filtrului. Cauta atent o zona usor umeda cu motorina.
    Acolo poate fi etansare deficitara. Pentru ceva sfaturi suplimentare ma poti suna oricand.
    Cu respect,
    Cristian C.
    Diagnoza, reparatii, piese second-hand MERCEDES CDI /IASI
    tel. 0749-562-999

    Comment


    • #17
      [QUOTE=Jacob;224114]Va salut, am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pana in prezent la acest topic.
      Intrebarea mea se refera la motorul meu de ce porneste foarte usor cand e rece, ma refer de la -5 grade in jos, iar cand temperatura nu ajunge la valori -5 porneste mai greu.
      Adica porneste si asa dar invarte de 2-3 ori pana ce porneste.
      Cand est frig o ia la sfert cum se zice.
      Motorul este 2,2 disel simplu 95, cai cu pompa LUCAS.
      Ce am observat, este ca cand porneste mai greu am bule de aer pe conducta transparenta care intra in filtru si pe cel care iese din filtru si intra in pompa, la un moment dat incepe motorul sa galopeze putin la relanti.
      Mentionez cand este frig merge bine, si culmea nu sunt nici bule de aer pe instalatie.

      Salut. Exista posibilitatea
      sa prinda aer pe instalatie in momentul in care masina sta.Verifica inbinarile inainte de filtru.

      Comment


      • #18
        In momentul cind nu porneste cel putin scoate un fum alb dens?
        Presupun, ............deci presupun ca ar fi o desincronizare a releului de bujii in raport cu temperatura motorului daca zici ca la temperaturi mult mai joase zici ca porneste mult mai usor. Check glows!!!!!!!!!!!!!!!

        O intrebare pentru mai marii nostrii:

        Ce cauta Lukas/piese U.K pe lucru nazist?????????????
        Aici chiar ca nu ma duce capul sa raspund la aceasta intrebare. Si de mult vroiam sa cunosc un raspuns pe care nu mil explic.


        I love nazi cars but not nazi people.
        [QUOTE=alex.marian;224162]
        Originally posted by Jacob View Post
        Va salut, am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pana in prezent la acest topic.
        Intrebarea mea se refera la motorul meu de ce porneste foarte usor cand e rece, ma refer de la -5 grade in jos, iar cand temperatura nu ajunge la valori -5 porneste mai greu.
        Adica porneste si asa dar invarte de 2-3 ori pana ce porneste.
        Cand est frig o ia la sfert cum se zice.
        Motorul este 2,2 disel simplu 95, cai cu pompa LUCAS.
        Ce am observat, este ca cand porneste mai greu am bule de aer pe conducta transparenta care intra in filtru si pe cel care iese din filtru si intra in pompa, la un moment dat incepe motorul sa galopeze putin la relanti.
        Mentionez cand este frig merge bine, si culmea nu sunt nici bule de aer pe instalatie.

        Salut. Exista posibilitatea
        sa prinda aer pe instalatie in momentul in care masina sta.Verifica inbinarile inainte de filtru.

        Comment


        • #19
          Mutumesc pentru sfaturi, am sa verific releul de la bujii si bujiile binenteles.
          Dar prima data sa rezolv cu bulele de aer de pe instalatie.
          Toate cele bune.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            deci sa iau pe rand.....ma deranjat faptul cine ma luat ca nu stiu sa scriu romaneste sau sa vorbesc ma rog......nu trebe sa dau exoplicatii la oameni cate limbi stiu eu ar fii cam 4 la numar .....si o intrebare ca tot ziceai ca te enerveaza oamenii care stau in mertzane si sunt analfabeti.....asa ca manelarule ce esti eu mam saturat sa aud in Mercedesuri manele si mam saturat sau aud cum isi bat joc de Numele propriu Mercedes ....si nu mertzan!!!!
            si lectii nu am nevoie ca stiu dc nu poate sa porneasca o masina as fii vrut sa stiu si eu ce a facut el la masina cum a rezolvat-o ....deci inteligentilor acuam intelegeti????
            mercedes ever

            Comment


            • #21
              Originally posted by adygab View Post
              deci sa iau pe rand.....ma deranjat faptul cine ma luat ca nu stiu sa scriu romaneste sau sa vorbesc ma rog.????
              Nu prea stii. Chiar deloc.

              Originally posted by adygab View Post
              .....exoplicatii .... mam saturat ... si mam saturat acuam intelegeti????


              Originally posted by adygab View Post
              .....nu trebe sa dau exoplicatii la oameni cate limbi stiu eu ar fii cam 4 la numar .....si o intrebare ca tot ziceai ca te enerveaza oamenii care stau in mertzane si sunt analfabeti.....asa ca manelarule ce esti eu mam saturat sa aud in Mercedesuri manele si mam saturat sau aud cum isi bat joc de Numele propriu Mercedes ....si nu mertzan!!!!
              si lectii nu am nevoie ca stiu dc nu poate sa porneasca o masina as fii vrut sa stiu si eu ce a facut el la masina cum a rezolvat-o ....deci inteligentilor acuam intelegeti????
              Mda, inteleg ca nu stii sa scrii, jignesti si cam bati campii. In caz ca nu ai observat p-aici se pune foarte mare accent pe exprimare si comportament civilizat. Momentan ai o luna pauza, sper ca atunci cand vei reveni pe acest site (daca o sa mai revii, e chestie de optiuni personale), sa ai alta atitudine.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #22
                Originally posted by Jacob View Post
                Mutumesc pentru sfaturi, am sa verific releul de la bujii si bujiile binenteles.
                Dar prima data sa rezolv cu bulele de aer de pe instalatie.
                Toate cele bune.
                Cel mai ieftin iesi schimband oringurile de la conducte; chiar daca nu-i acolo buba, tot faci un lucru bun. La mine se manifesta (la trecut) cu acufene-n rezervor, eram cat p-aci sa-l dau jos, pana cand mecanicul mi-a vazut bulele de aer pe conducte, m-a luat de manutza si m-a dus la Bosch.
                Cat despre poliglotul tocmai trecut pe banca de asteptare, ramai, prietene, la Linz si cauta acolo forum in Deutsch Sprache (presupun ca nu vorbesti "austriaca").
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Mai rockerule, chiar si dupa ce ai stat o ora si jumatate sa te strofoci sa scrii un post corect gramatical, tot n-ai reusit. Uite si de ce: In primul rand ai inceput gresit cu litera mica si in afara de asta ai inceput cu deci, apoi ma deranjat se scrie de fapt m-a deranjat, repetand apoi aceeasi greseala nu mai tarziu de 3 cuvinte (ma luat in loc de m-a luat). Vad ca stii sa folosesti punctele de suspensie dar in ditamai fraza fara rost n-ai pus o virgula. Sa nu mai zic de faptul ca daca tot ai inceput cu deci, macar n-ai pus apoi doua puncte (, ci tot 3 de suspensie. Apoi in loc de "trebuie" o stalcesti cu trebe, in loc de "explicatii" o dai de gard cu exOplicatii. Partea cea mai penala e aia cu "as FII vrut". Ma baiatule, in cazul ala se scrie as FI vrut. Iar la final o dai pe aia cu "acuam intelegeti" in loc de acuma , care nici macar ala nu e corect. Corect este "acum". Si sunt absolut convins ca stii 4 limbi, dar sa le dai una dupa alta poate, nicicum de vorbit sau scris. Nu stii cu nimic mai mult decat "manelarii" aia care stiu sa salute prin Paris "silvuple musiu" si vin acasa cu Mertzane laudandu-se ca si tine ca stiu sa vorbeasca perfect franceza.

                  P.S. tare rau imi pare ca nu mai ai dreptul la replica pe forum, dar pana la urma e mai bine asa ca destul ne-am scrantit ochii in gramatica ta.

                  Tu cum ii saluti pe oamenii aia in Linz? Cumva Bitte herr?
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #24
                    Va salut!
                    Am si eu aceeasi problema la un W203 - 1.8 Kompressor. La rece, dimineata, pleaca din prima cheie dar 2....3 secunde nu merge rotund, uneori chiar si moare. Apoi isi revine si merge perfect. Unde o pot pune pe tester/ repara / diagnostica in Bucuresti?
                    Va multumesc in avans pt ajutor!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF