Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la rece

    Salut,

    am un W202 (C200 CDI din 99) si am probleme la pornirea cand motorul este rece.

    Daca pornesc la sfert de cheie, sta pornita 1 secunda si moare chiar daca o turez.

    Daca pun contactul de mai multe ori(5/6) atunci porneste ok daca tin apasata foarte putin acceleratia.

    Aud un scartait in spate langa roata stanga, unde se afla pompa de motorina cred.

    Care este posibil sa fie baiul?

  • #2
    Eu am aceeasi problema cu un benzinar , nu stiu cum este la diesel dar la mine este chesti aia electronica de actioneata soclul , urmareste si vezi ca la acceleratie sub capota in mijloc acolo ai un bontulet care ar trebui sa stea in jos la rece si undeva la mijloc caund este motorul cald , la tine o sa sta cum este motorul cald si deaccea nu sta pornita masina

    Comment


    • #3
      In sfarsit un coleg care are aceeasi problema ca si mine. Nu stiu ce are colegu', dar am auzit si eu, si am aceeasi simptome. Nu ti-a crescut consumu?

      Eu l-am dus lam mecanic. Mi-a spus ca ii pompa de inalta presiune. Poate fi senzorul de presiune. Nu stiu, ar fii bine sa imi zici ce gasesti si tu, si sunetul de la rezervor si mie imi face dar nu tot timpul.
      Last edited by Luxian; 12-08-2011, 02:30 AM.
      mercedes ever

      Comment


      • #4
        Originally posted by adygab
        eu lam dus lam mecanic mias spus ca ii pompa de inalta presiune poate fii senzorul de presiune...nu stiu ar fii bine sa imi zici ce gasesti si tu ...si sunetul de la rezervor si mie imi face dar nu tot timpul
        Salut!
        Chiar daca problemele par asemanatoare, nu este regula ca sa aiba cauze identice.Am sa enumar cateva cauze posibile acuzate de pornirea greoaie:
        -Pompa din rezervor uzata
        -Pompa inalte uzata
        -Lipsa etansare oringuri pe circuitul de alimentare cu motorina.
        -Filtru motorina infundat
        -Regulator presiune /senzor presiune (de pe rampa comuna) defect
        -Injector/injectoare uzate care scapa presiune pe retur.
        -Bujii incandescente arse sau releu incalzire bujii defect.
        -Compresie deficitara

        Toate acestea, duc la pornire greoaie insa dupa cum vedeti, nu va puteti inspira din problemele ''asemanatoare'' pe care le au alti colegi.
        Trebuie facuta o constatare /diagnoza corecta si completa pentru a identifica sursa problemei.
        Altfel puteti schimba tot felul de piese mai scumpe sau mai ieftine fara nici un efect.
        Vorbesc de metoda de reparatie a unei masini, folosita de multi mecanici, ''prin eliminare''.(Ca doar nu schimba piese pe banii lor, le schimba pe banii clientului).

        Treceti pe la un tester oameni buni inainte de a va apuca sa schimbati piese.
        Chiar daca la tester nu da erori concludente, pot fi verificati parametri:
        presiune in rampa, corectie injectoare, etc.

        Diagnoza, reparatii, piese second - hand Mercedes CDI / IASI
        Cu respect, Cristian C.
        tel.0749-562-999

        Comment


        • #5
          Ideea ii ca tot ce ai scris tu despre bujii injectoare cam poti sa iti dai seama. De ex daca ar fi bujiile, masina dupa ce porneste merge in 2 sau 3 pistoane cateva secunde. Injectoarele cam bat sau scoate fum masina. Asa si la pompa de injectie. Degeaba o duci si la tester verifici parametrii, dar parametrii nu mai sunt normali daca iti este pompa de presiune de exemplu. Dar cand aflii ca paramentrii nu sunt in regula poti sa te gandesti si la senzor si la pompe, deci concluzia ii ca tot pe ghicite mergi.

          Nu cred ca trebe sa dai lectii care sunt motivele de ce nu porneste ci cum ai rezolvato tu care a fost problema.
          Last edited by Luxian; 12-08-2011, 02:29 AM.
          mercedes ever

          Comment


          • #6
            Originally posted by tlovidiu View Post
            Salut,

            am un W202 (C200 CDI din 99) si am probleme la pornirea cand motorul este rece.

            Daca pornesc la sfert de cheie, sta pornita 1 secunda si moare chiar daca o turez.

            Daca pun contactul de mai multe ori(5/6) atunci porneste ok daca tin apasata foarte putin acceleratia.

            Aud un scartait in spate langa roata stanga, unde se afla pompa de motorina cred.

            Care este posibil sa fie baiul?
            Oringurile de la conductele de motorina si arunca-ti un ochi la pompa de inalta daca are urme de motorina pe ea. W202 , 2.2cdi nu are pompa de joasa electrica si mecanica situata langa pompa de inalta asa ca nu se justifica zgomotul.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Originally posted by adygab
              nu cred ca trebe sa dai lectii care sunt motivele dc nu porneste cii cum ai rezolvato tu care a fost problema ....
              Omule, maestrul Cristian nu ti-a dat lectii ci sfaturi. Casca bine ochii si lasa labareala fara rost. Cand el vorbeste tu asculti si bagi la cap fara sa contrazici. Daca ai fi citit mai multe posturi de ale lui ti-ai fi dat seama ca e un meserias incontestabil care nu se zgarceste la sfaturi. Dar poate ai fi preferat sa iti spuna sa schimbi pompa de inalte deoarece ti-a cazut biribimbucul de la shorontronshon, si apoi te apucai de injurat ca de fapt era un senzor amarat?
              Si invata sa scrii corect romaneste. Mor cand vad analfabeti in Mertzane.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Originally posted by adygab View Post
                ideea ii ca tot ce ai scris u despre bukii injectoare cam poti sa iti dai seama ...de ex daca ar fii bujiile masina dupa ce porneste merge in 2 sau 3 pistoane cateva secunde .....injectoarele cam bat sau scoate fum masina asa si la pompa de injectie..... degeaba o duci si la tester verifici parametrii dar parametrii nu mai sunt normali daca iti este pompa de preiune de ex ....dar cand aflii ca paramentrii nu sunt in regula poti sa te gandesti si la senzor si la pompe....deci concluzia ii ca tot pe ghicite mergi
                Tinere, cam bati campii...
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adygab View Post
                  Ideea ii ca tot ce ai scris tu despre bujii injectoare cam poti sa iti dai seama. De ex daca ar fi bujiile, masina dupa ce porneste merge in 2 sau 3 pistoane cateva secunde. Injectoarele cam bat sau scoate fum masina. Asa si la pompa de injectie. Degeaba o duci si la tester verifici parametrii, dar parametrii nu mai sunt normali daca iti este pompa de presiune de exemplu. Dar cand aflii ca paramentrii nu sunt in regula poti sa te gandesti si la senzor si la pompe, deci concluzia ii ca tot pe ghicite mergi.
                  Când mergi la cineva care se pricepe, ghicești mai puțin sau chiar deloc. Plus că majoritatea care se pricep, mai au ceva piese de schimb pentru probă. Să schimbi piese prin sondaj (ce au mai schimbat colegii de pe forum și prietenii) și fără să mergi la tester e o "afacere" la fel de profitabilă ca și ruleta.

                  Originally posted by adygab View Post
                  Nu cred ca trebe sa dai lectii care sunt motivele de ce nu porneste ci cum ai rezolvato tu care a fost problema.
                  Suntem pe forum să ne ajutăm între noi. Dacă nu vrei să asculți sfaturile altora, nu văd de ce mai intri forum. Nimeni nu se dă mare aici, fiecare își spune părerea.

                  Cristian C. se ocupă cu reparații, știe ce vorbește, probabil a rezolvat mai multe cazuri asemănătoare și de fiecare dată a fost altul defectul - care din cazuri vrei să-l auzi? Nu poate să-ți scrie un roman, și ți-a dat câteva exemple.

                  Defecte diferite pot avea simptome identice, nu e dacie 1300 să comparăm simptomele și să schimbăm piesele. Și nici piesele nu costă 30 lei bucata. De exemplu știu eu pe unul care a rezolvat problema schimbând pompa de înalte. Te riști să-ți schimbi pompa după ce ți-am scris eu asta aici pe forum?

                  Originally posted by haddess View Post
                  Si invata sa scrii corect romaneste. Mor cand vad analfabeti in Mertzane.
                  Memorabilă fraza, sper să nu te superi dacă o să apară la un momentan dat la mine în semnătură
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Memorabilă fraza, sper să nu te superi dacă o să apară la un momentan dat la mine în semnătură
                    Dai un vin fiert ca drept de autor
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Multumiri colegilor!

                      Multumesc colegilor care mi-au sarit in ajutor. Oricum, postul meu era de fapt un mesaj adresat tuturor celor care cred ca au defectiuni ''asemanatoare'', nu in special colegului adygab. (El s-a nimerit pe acolo...)
                      Sa ne fereasca Dumnezeu de cei cu mintea odihnita!
                      Multumiri inca o data.
                      Cristian C.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Originally posted by haddess View Post
                        Omule, maestrul Cristian nu ti-a dat lectii ci sfaturi. Casca bine ochii si lasa labareala fara rost. Cand el vorbeste tu asculti si bagi la cap fara sa contrazici. Daca ai fi citit mai multe posturi de ale lui ti-ai fi dat seama ca e un meserias incontestabil care nu se zgarceste la sfaturi. Dar poate ai fi preferat sa iti spuna sa schimbi pompa de inalte deoarece ti-a cazut biribimbucul de la shorontronshon, si apoi te apucai de injurat ca de fapt era un senzor amarat?
                        Si invata sa scrii corect romaneste. Mor cand vad analfabeti in Mertzane.
                        Subscriu. Nu m.am putut abtine ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Hai sa trecem la lucruri mai serioase, si anume problema s-a rezolvat sau ...? desi am si eu o problema la pornire, nu ma pot implica fiindca motorul meu este 220d, dar orice idee e buna venita.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut aceeasi problema iarna trecuta, am schimbat garniturile din pompa de injectie(inalte) si merge ca un ceas elvetian motorul

                            12-08-2011 01:12 AM
                            adygab

                            Nu cred ca trebe sa dai lectii care sunt motivele de ce nu porneste ci cum ai rezolvato tu care a fost problema.
                            Din moment ce ai cerut sfaturi aici inseamna ca nu stii deci un profesionist poate linistit sa iti dea lectii. Dar totusi am citit de 3 ori postul lui Cristian, dar nu stiu cum ai interpretat tu ca iti da lectii.
                            Cum spui tu ca o iei pe ghicite...incepe cu senzorul care e 100 de lei, dupaia schimba bujiile: 80 Ron bucata, dupaia du-o la tester sa iti spuna ca e pompa si cumpara pompa cu 2700 lei, dupaia afla ca te-ai fraierit singur ca puteai schimba garniturile din pompa si era ca noua...succes cu ghicitul tau, cred ca trebuie sa mergi la tiganci sa-ti ghiceasca-n carti...poate gasesc hiba. bafta


                            EDIT: DUTE CU EA LA TESTER INAINTE SA INCEPI ORICE LUCRARE LA EA, NU TE ZGARCI LA 50 DE RON CA PE URMA REGRETI. Nu e dacie sa mergi pe ghicite ca, ce are...

                            Ps: Imi cer scuze ca am scris cu majuscule, dar nu vreau sa interpreteze omul ca ii dau lectii.:P
                            Last edited by lava; 12-10-2011, 23:00 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Va salut, am citit cu mare atentie tot ce s-a scris pana in prezent la acest topic.
                              Intrebarea mea se refera la motorul meu de ce porneste foarte usor cand e rece, ma refer de la -5 grade in jos, iar cand temperatura nu ajunge la valori -5 porneste mai greu.
                              Adica porneste si asa dar invarte de 2-3 ori pana ce porneste.
                              Cand est frig o ia la sfert cum se zice.
                              Motorul este 2,2 disel simplu 95, cai cu pompa LUCAS.
                              Ce am observat, este ca cand porneste mai greu am bule de aer pe conducta transparenta care intra in filtru si pe cel care iese din filtru si intra in pompa, la un moment dat incepe motorul sa galopeze putin la relanti.
                              Mentionez cand este frig merge bine, si culmea nu sunt nici bule de aer pe instalatie.
                              E comic dar asta e, nu ma deranjeza deocamdata, dar doresc sa rezolv aceasta problema acuma si nu cand deja se agraveaza situatia, pe tester nu apare nici o eroare, am fost cu el la un prieten care are STAR totul e in regula.
                              Eventual ceva idei de unde sa incep si ce sa fac?
                              Last edited by Jacob; 12-11-2011, 09:40 AM.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF