Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc pentru sfaturi, chiar apreciez. Nu mi-e greu sa fac asta, dar s-o fac de fiecare data de acum incolo parca ma sacaie pe creieri.
    O sa incerc metoda asta dimineata.
    Il sun maine pe mastermario si va spun cum sta treaba.

    Comment


    • #17
      Am fost astazi la mastermario si am pus testerul pe ea.
      Avea cateva erori si le-a sters.
      A fost eliminat debitmetrul, bujii,bobina etc(atat am retinut) din discutie.
      Maine cand o pornesc la rece din nou, daca face figuri din nou, ar trebui sa se stocheze eroarea vinovata.
      Concluzia lui si parea sigur de ea, e ca s-a dus senzorul de la vibrochen.
      Om trai si vom vedea. Doamne ajuta!
      MAine ma vad cu el din nou.

      Despre mastermario, numai cuvinte de lauda!Nu degeaba are feedback 100% pozitiv la el pe thread.

      Comment


      • #18
        N-a pornit din prima dimnineata si am fost din nou la mastermario.
        Nu a mai aparut eroarea de la senzorul de vibrochen. Verdictul lui Marian a fost filtrul de benzina.
        Se pare ca era filtrul ei din fabrica si era cam infundat.
        Zis si schimbat.
        Vedem maine dimineata ce se intampla.Pumnii stransi!
        Va tin la curent.

        Comment


        • #19
          Asa...adineauri am avut un drum scurt si n-a luat-o din prima dupa 4 ore de stat.

          300 Ron aruncati pe fereastra.
          Daca Marian n-a dat un dignostic corect, cine il poate da?

          Chiar nimeni nu a rezolvat problema asta?

          Va depasseste treaba asta? Nu e nimeni priceput pe aici?

          Comment


          • #20
            Salut!
            Contact pus de 3-4 ori inainte de a porni, sa amorseze pompa. Masoara presiunea in rampa!
            S-au scris multe pe aici...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Să nu-ţi pară rău de banii daţi pe filtru. Ăla trebuia schimbat oricum. La tester nu au cum să iasă chestiile de pe traseu care nu-s legate de partea electronică.

              Ai făcut ce ai zis LauLaur? Dar ce am scris eu mai sus cu pedala la podea? Cel mai probabil pierde presiunea şi în timp se dezamorsează circuitul de alimentare. Posibil chiar prin pompă. Precis asta e o bubă comună, eu cel puţin fac procedura de mai sus. Mecanicul mi-e plecat şi la altcineva nu mă duc. Plus să mai dau o căruţă de bani pe o pompă parcă nu-mi vine când o pot "repara" învârtind de cheie de 3 ori în plus.

              -------------------------------------------------------

              Altă chestie ce-am văzut azi şi o pun tot aici... La mine cel puţin furtunul de alimentare cel ce merge în rampă s-a frecat de filtrul de aer şi am acum o tăietură de toată frumuseţea în el. Verificaţi să nu păţiţi la fel. Îs două chestii de gumă pe el care ar treubui să preîntâmpine treaba asta dat au alunecat şi au lăsat furtunul să se frece de ce vrea el pe acolo. Cum e direct alimentarea mai mare dragul să-ţi facă arteziană de benzină peste motor...
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #22
                Nu am masurat presiunea in rampa ca nu am cu ce. Si unde am aterizat la Mohamed acolo unde m-am intalnit cu mastermario71 mai bine ca n-am facut-o ca m-ar fi taxat arabul pentru o amarata de masuratoare de nu ma vedeam.

                Treaba cu pedala mi-a zis mastermario71 sa n-o fac ca stric clapeta ...nici nu mai stiu pe cine sa ascult. Am facut treaba cu pus contactul de cateva ori inainte si apasat pedala de acceleratie si a luat-o din a2a, da.

                Nu imi pare rau ca am schimbat filtrul dar eu voiam sa rezolv problema nu sa ma apuc sa schimb aia si ailalta.
                Ca asa mai sunt de schimbat bujii,bobina,sonda,senzori(astea nu fac nici una probleme-bobina mi-a zis marian ca e noua)...ca oricum ii schimb la urma urmei si sunt consumabile nu? Nu vad rostul sa schimb ceva care nu trebuie schimbat...

                Din ce am vazut pe tester o eroare era ca am amestecul prea bogat.

                E posibil sa se strice pompa daca merg pana mai am foarte foarte putina benzina(aprox 1-2 L)?
                Daca se strica pompa nu porneste la rece?
                Oare trebuie sa schimb tot traseul benzinei ca sa aflu ce e?
                Nu inteleg de ce in primele zile in afara a mers perfect si cand am intrat in tara s=a belit treaba?!!!


                Sa fie benzina de vina? Ce benzina sa incerc?

                Masina se vede ca a fost intretinuta si e in stare foarte buna pentru varsta ei, deci nu cred ca a fost manarita sa tina 4 zile in Germania si hop in Ro se da dracu.


                PS.Multumesc lui Marian ca mi-a dat doua zile la rand din timpul lui si s-a purtat cu mine de parca eram din familie.

                Comment


                • #23
                  Masoara presiunea in rampa folosind metoda clasica.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Încearcă benzina de la Rompetrol, mie îmi porneste la prima cheie dar murea instant motorul , am schimbat benzina si de atunci tot de acolo alimentez si am observat ca nu mai miroase asa puternic a benzina dimineata la pornire si nu mi mai moare motorul.
                    Si mie îmi porneste lung dar o ia la prima cheie mai pun contactul dar pedala nu o apas. Sper sa rezolvi problema ta cat mai repede.

                    Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                    Service romanesc de prima mana :
                    - Cât mã costã reparația mașinii?
                    - Ce problemã are?
                    - N-am cea mai vagã idee.
                    - 843 lei și 50 bani!

                    Comment


                    • #25
                      @Nedved sper ca nu bagi E10 in ea !!! ...mai incearca si forumuri straine sa vezi daca gasesti ceva raspunsuri deoarece sigur nu i ok nici sa porneasca dupa tot felul de incercari de pus contacte,pedale,etc...
                      Last edited by colonelul; 12-25-2015, 10:43 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Presiunea poti sa o masori si tu, daca ai minime cunostinte si ceva indemanare.
                        Schimba benzina cu ceva mai bun. Eu am lecuit-o de boala asta cu 99+ de la Petrom. Nu e indicat sa mergi pana se consuma benzina, incearca sa nu ajungi sa se aprinda becul.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Pe bara de alimentare e un căpăcel negru, chiar deasupra de valva de purjare. Sub el e un fel de ventil (ca la roată) naiba să-l ia. Cred că pe acolo se poate măsura fără să se desfacă nimic din instalaţie. Mi-am confecţionat o drăcie cu un manomentru şi tot dau la contact şi nu s-a mişcat nimic. Bineînţeles că după am văzut ventilul. Oricum e mai gros că nu merge să pui un furtun de umflat roţile. Cred că e acelaşi principiu de a avea torx-uri în locul imbusurilor / şuruburilor normale. Pentru cineva cu scula potrivită nu cred că durează mai mult de 2 minute. Dacă mai ştie cineva o metodă fără a scoate furtunul ăla ce vine în rampă, sau ce anume s-ar putea adapta în mizeria aia de ştuţ....
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            N0am bagat E10 deloc.
                            Am baga de la petrom de 99 si degeaba.

                            **Poti sa pui o poza cu o sageata spre ventilul asta si niste valori normale de presiune?
                            **Sa masor presiunea cand e pornit motorul sau dimineata inainte de pornire?
                            **Care e metoda clasica de masurare a presiunii in rampa? Ce scula trebuie sa folosesc?Manometru?

                            O sa imi fac cont si pe un forum in engleza, da. Nu prea am avut timp cu sarbatorile astea.

                            Sarbatori fericite baieti si multumesc pentru sugestii!

                            Comment


                            • #29
                              No comment...filtru de benzina original din 1999 cu peste 200.000km parcursi...aproximativ12-15 tone de benzina care au trecut prin el.Oare ce ar putea spune oricine despre un astfel de filtru? Ai o masinuta perfecta asa cum am vazut-o eu vreo 4-5 ore cat am discutat impreuna dar trebuie sa stii ca vei avea si ceva costuri cu ea.Revenind la problema ta cred ca filtrul descris mai sus era cea mai probabila optiune pentru defectul tau fara sa te coste nimic decat filtrul 250 ron si 50 schimbatul.Pentru ca mi-a placut mult masina nu ti-am cerut nimic dar este posibil sa ai nevoie de pompa de combustibil.Oricum am eliminat din cheltuieli 2 senzori pe care aproape oricine ti-ar fi spus sa-i schimbi.Din pacate calc de A vlass este destul de sarac in diagnoza dar in compensatie ai putine motive de defect.Te astept cand doresti dupa sarbatori sa o rezolvam totusi.La Multi Ani tuturor.

                              Comment


                              • #30
                                **Poti sa pui o poza cu o sageata spre ventilul asta si niste valori normale de presiune?
                                **Sa masor presiunea cand e pornit motorul sau dimineata inainte de pornire?
                                **Care e metoda clasica de masurare a presiunii in rampa? Ce scula trebuie sa folosesc?Manometru?

                                Sub capacelul de plastic ai un ventil, exact ca la roata. Cu o scula(manometru+ racord pe filet) potrivita pe filet(filetul nu e metric), poti sa masori presiunea. Daca nu gasesti scula respectiva, scoti furtunul din rampa si ii infigi un manometru. Pui contactul odata si vezi cat se ridica presiunea. Presiunea nu trebuie sa fie mai mica de 3,5 bar. Poti lasa manometrul conectat cateva ore, sub supraveghere(vezi in cat timp scade presunea).
                                Mai jos ai o poza, o masuratoare facuta la mine.
                                Scopul masuratorii este sa vezi daca pompa de benzina mai e in toate "mintile".
                                Attached Files
                                Last edited by LauLaur; 12-26-2015, 22:00 PM.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF