Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la rece, dimineata

    Salut

    De vreo saptamana mi-am luat un A140 din Germania.
    Model Avangarede,1999, 219000, frane noi, cauciucuri de iarna,piele, ambreiaj foarte bun, Tuv facut de 9000 km. Mai mare dragul.
    Totul bine si frumos, masina se prezenta bine pana ieri dimineata cand a pornit la a 6a cheie si astazi dimineata cred ca i-am dat 20 de chei ca sa porneasca.
    Masina am luat-o Marti si am stat cateva zile in Germania si prin Cehia si nu mi-a facut figuri deloc dimineata.

    Incerc sa pornesc, da sa porneasca dar n-o face din prima.
    Nu vreau sa omor electromotorul asa ca as vrea sa rezolv problema rapid.

    Odata ce se incalzeste motorul porneste la sfert.

    Ce s-a intamplat diferit intre timp e ca am stat in vama la intrarea in tara vreo 5-6 ore si am mers pe rosu pana mai aveam cred ca 1 litru de benzina in rezervor.

    Ce poate fi ? Daca se poate sa imi recomandati pe cineva la care sa merg si sa imi verifice ce e de verificat as fi super incantat.
    Cineva priceput pentru ca nu vreau sa pic pe mana unuia care habar nu are si trebuie sa schimb jumatate de masina ca sa descopar ce are.

    Ce problema am observat cand am luat-o e ca la rece are un scartait la cureaua alternatorului.Dispare scartaiatul cand se incalzeste..Tre sa schimb cureaua.

    Bateria este din 4.2013 pusa pe masina.
    Consumul il am foarte bun. Media pe 2000 km a fost 6.7 cu 4 oameni si bagaje in masina. Plimbat in Berlin peste 100km , Praga,Budapesta, i-am dat si 160 pe autostrada. Am menajat-o foarte putin .Cand am mers la consum am scos sub 6.
    Zic asta , poate are vreo relevanta pentru cine se pricepe.

    Multumesc anticipat, baieti!
    Last edited by Nedved; 12-22-2015, 12:05 PM. Reason: Adaugare info

  • #2
    Nimeni pe aici?

    Am verificat bateria dupa ce am facut un drum astazi si are 12.78.
    O sa o verific si maine dimineata.
    Am desfacut busonul la ulei si parca a bolborosit de a urcat pana sus. Pe la joja nu scoate ulei.
    Pe buson este un pic de condens.
    Nivelul uleiului este peste maxim cu vreun centimetru si parca are un miros de benzina. Spun parca pentru ca nu este pronuntat si nici nu stiu cum miroase uleiul.
    Oricum nu e bine pentru ca pe buson scrie sa n fie nivelul peste maxim.

    De ce in primele 4 zile n-am avut nici o problema si acum a aparut treaba asta cu pornirea la rece?

    Va rog daca cunoasteti pe cineva care se pricepe sa imi scrieti si mie aici !

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nedved View Post
      Nimeni pe aici?

      Am verificat bateria dupa ce am facut un drum astazi si are 12.78.
      O sa o verific si maine dimineata.
      Am desfacut busonul la ulei si parca a bolborosit de a urcat pana sus. Pe la joja nu scoate ulei.
      Pe buson este un pic de condens.
      Nivelul uleiului este peste maxim cu vreun centimetru si parca are un miros de benzina. Spun parca pentru ca nu este pronuntat si nici nu stiu cum miroase uleiul.
      Oricum nu e bine pentru ca pe buson scrie sa n fie nivelul peste maxim.

      De ce in primele 4 zile n-am avut nici o problema si acum a aparut treaba asta cu pornirea la rece?

      Va rog daca cunoasteti pe cineva care se pricepe sa imi scrieti si mie aici !

      Asteapta sa intre cineva mai priceput. Nivelul uleiului se verifica la rece. Daca e prea mult atunci nu e bine (parca tot un coleg zicea pe aici ca avea prea mult ulei si nu pornea deloc). Masina afuma exagerat de rau? In special cand motorul este deja cald?
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        O sa verific si la rece ca acum am facut-o la cald.

        Nu scoate fum, nu are consum mare,nu se aud batai la motor. Merge rotund, nu da rateuri.
        Nu gasesc scurgeri pe astfalt dupa ce am fost parcat mult.
        Nu sunt scurgeri la motor din ce vad eu. Dar motorul e dedesubt si nu vad bine.
        Astazi i-am bagat bezina de 99 sa vedem maine dimineata.

        Culoarea uleiului este maro .Asta e culoarea care e pe servetel dupa ce sterg joja.

        Citesc pe forum tot ce se poate si astept pe cineva pricepur sa intre, multumesc.
        Last edited by Nedved; 12-22-2015, 16:25 PM. Reason: Completare

        Comment


        • #5
          Desi a trecut de nivelul maxim uleiul nu imi apare HI in bord.
          Dupa ce o pornesc imi apare pe display ul pentru cateva secunde canuta aia de ulei si un ceas mic deasupra ei.

          Masinii nu i-am schimbat nimic deocamdata.Cum am luat-0 asa a ramas deocamdata.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nedved View Post
            Desi a trecut de nivelul maxim uleiul nu imi apare HI in bord.
            Dupa ce o pornesc imi apare pe display ul pentru cateva secunde canuta aia de ulei si un ceas mic deasupra ei.

            Masinii nu i-am schimbat nimic deocamdata.Cum am luat-0 asa a ramas deocamdata.
            Verifica uleiul la rece. Daca e prea mult mai scoate din el. Sunt mari sanse ca din cauza asta sa ai probleme. Dupa ce il aduci la nivelul corect tine-l sub supraveghere. Daca iar creste nivelul inseamna ca iti ajunge benzina in ulei si de aici se poate explica si senzatia ta cum ca uleiul miroase a benzina.
            Last edited by Crb; 12-22-2015, 16:51 PM. Reason: completare
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #7
              Multumesc.Asa o sa fac maine.

              Daca nu am facut eu schimbul de ulei nu stiu cat s-a turnat in motor.
              Posibil sa se fiturnat 5L in loc de 4.5 cum vad ca zic colegii ca e normal.
              Oare de la asta sa fie pornirea grea la rece?

              Comment


              • #8
                Acum nu stiu nici ce ulei s-a bagat in motorul tau. Daca s-a bagat un ulei care iarna e prea vascos i-ar s-ar putea sa iti faca probleme la pornire. Verifica-i nivelul la rece. Daca zici ca la cald aveai peste nivel atunci e posibil la rece sa ai si mai mult.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #9
                  Nu stiu ce ulei este pus in masina ca are eticheta rupta.
                  Proprietatile uleiului sunt Ok .Adica pus pe degete se simte vascozitatea in sensul ca ti se lipesc degetele un pic. Nu are pilitura, nu e nisipos(impuritati).

                  Pana la urmotorul schim imi arata ca mai are 11k km.

                  Comment


                  • #10
                    Să zic şi eu ca alţi colegi "topic arhidiscutat". Am şi eu aceeaşi problemă cu tigaia, dar i-am găsit o "procedură" prin care am rezultatele aşteptate.

                    Pedala la podea, pus contactul, eliberată acceleraţia luat contactul. Încă o dată la fel. Călcat ambreiajul pus de mămăligă, lăsată la punctul mort. Pus iar contactul. Aşteptat până termină ce are de făcut, dat o cheie scurtă. N-are sens s-o chinui că n-o ia. Oprit scos cheia, mai dat o cheie puţin mai lung, dă să pornească bolboroseşte ceva şi moare. A treia oară o ia la sfert. Cât dau la automat nu mă ating de nici o pedală.

                    Chestia cu mestecatul în mămăligă e pentru că am schimbat uleiul din cutie şi e gros ca naiba la frig. Trebuie să stau o vreme altfel nu intră a doua. După ce se încălzeşte merge ceas.

                    Vezi topicul de aici http://www.clubmercedes.ro/alimentar...59-t45300.html sunt câteva linkuri puse de colegi care te vor ajuta să înţelegi mai bine problema.

                    Eu aş verifica prima şi prima dată presiunea în rampă (trebuie să verific şi eu la a mea nu de alta). Şi orice ar fi nu mai merge cu ea sub 1/4 din rezervor. În primul rând face vid / presiune şi în al doilea rând nu se răceşte pompa.

                    Sper că am fost de ajutor
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc. Ce voiam eu de la voi era sa imi recomandati pe cineva care se pricepe sa nu ajung pe mana a nspe mecanici si sa schimb juma de masina.
                      Daca problema e comuna si arhidiscutata inseamna ca exista si cineva pe aici care se pricepe la rezolvat traba asta. Nu am chef sa parcurg pasii astia mereu de acum incolo.
                      Multumesc mult

                      Comment


                      • #12
                        Pe tester ai pus-o?!
                        Verifica presiunea in rampa de injectie dimineata! posibil sa piarda presiune!
                        Sau este o problema la senzorul de aer, ar trebui curatat cu spray special( se gaseste in comert). Au o boala si fac condens si din cauza asta pornesc mai greu dimineata cand este frig!
                        Asa face si a mea, dc ii dau cu spray de pornire o ia din prima, dc nu deau 2-3-4 chei .
                        este o masinuta cu multa electronica si f greu de depistat o problema la ea!

                        Comment


                        • #13
                          Unde anume sa dau cu spray? O poza?

                          Nu ma pricep asa bine.Habar nu am cum sa verific presiunea in rampa de injectie?Cu ce s-o verific?

                          I-am scris lui mastermario71 pentru diagnoza.Sa vedem daca ma primeste maine.

                          Comment


                          • #14
                            Nedved...senzorul de aer de care aminteste colegul chipi25 nu are nici o legatura cu problema ta, lasa senzorul in pace...
                            Iti recomand sa nu folosesti nici varianta spray de pornire de oricare ar fi el pentru ca risti sa omori debitmetru daca-ti da un rateu mai puternic la pornire.
                            Cu speranta ca nu se va supara colegul chipi25 ne auzim la telefon si vedem care este rezolvarea la masina ta.
                            Bafta tuturor

                            Comment


                            • #15
                              Nici eu nu vreau să supăr pe nimeni. Dar dacă e greu de pus contactul de 3 ori şi dat 2 pedale ce să mai povestim. Faza cu spray nici eu n-o recomand îmi aduce aminte de pornirea cu flacără la tractoare.

                              Clar că trebuie rezolvat. Eu îţi dădeam o variantă de "pornire la sfert" să nu chinui electromotorul aiurea. Dar noh fiecare face ce are chef cu maşina lui.

                              Tigaia mea, un clasic din 99 A160 suferă de aceeaşi boală şi la tester a ieşit "curată". Când iei chestii de 15+ ani nu te aştepţi să fie ca de pe poarta fabricii.

                              Baftă şi rezolvare cu costuri minime. Şi dacă ai chef ar fi frumos să ne zici şi nouă ce-a fost hiba.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF