Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea C180 kompressor w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea C180 kompressor w203

    Salut,prieteni!Sper sa nu deranjez pe nimeni prin deschiderea acestui post.Am cautat subiecte asemanatoare cu problema pe care o intampin dar nu am gasit.De aproximativ 2 saptamani,masina porneste destul de greu.Invarte in jur de 5-6 secunde,apoi porneste intr-un final.Am observat ca se simte si un miros puternic de benzina dupa ce porneste,banuiesc ca vine de la esapament.Daca merg cu ea si apoi stationez un timp scurt,porneste foarte bine,problema aparand din nou dupa ce stationeaza putin mai mult.Mentionez ca masina are bujii si filtru benzina schimbate de aproximativ 1000 km.Va rog sa ma ajutati cu sfaturi ,daca printre voi sunt persoane care s-au confruntat cu aceasta problema.Multumesc anticipat!

  • #2
    Mirosul de benzina il simt si eu la benzul meu - w203 c180 kompressor, insa nu porneste deloc greu. Ce.i drept, sunt obisnuit cu masina mamei, un logan, care la cheie se aprinde imediat. Dar nu simt vreo diferenta. Poate iti face bateria figuri fiind prea cald zilele astea... eu in afara de inchiderea centralizata nu am probleme.

    Sent from my SM-G920F

    Comment


    • #3
      Am fost ieri la un baiat care mi-a masurat presiunea de benzina in rampa. Cu contactul pus presiunea este mai putin de 1 bar. In momentul in care incep sa dau la automat, presiunea incepe sa creasca treptat si in momentul in care ajunge in jur de 3,5 - 4 bari porneste si motorul. Credeti ca se rezolva problema prin inlocuirea pompei de benzina?

      Comment


      • #4
        Ai gpl pe masina?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Nu am montata instalatie gpl

          Comment


          • #6
            Pornire greoaie mai poate fi si din cauza bateriei. Personal am patit asa ceva. Am pus bateria pe redresor si dupa incarcarea bateriei a pornit la sfert. Mai nou am constatat ca daca bateria este sub parametrii, nu-si face nici arderea completa a carburantului din capul pistonului. Cu alte cuvinte da si noxe.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Sa nu confundam pornirea greoaie pe care o descrie sofo_bogdy cu invartitul greoi al motorul atunci cand bateria e pe moarte. Vorbesc din proprie experienta ca bateria slaba nu are nici o legatura cu pornirea greoaie atat timp cat invarte motorul si nu da semne de moarte.
              Am fost in aceeasi situatie: bateria pe duca si se simtea ca abia mai invarte motorul dar exact cand parea ca bateria isi da ultima suflare masina pornea fara probleme si functiona impecabil fara noxe sau alte probleme. Daca zici ca dupa ce rulezi cativa km cu ea porneste la sfert, vezi sa nu fie pompa de benzina pe moarte si sa se amorseze mai greu dupa stationare indelungata!!!

              Comment


              • #8
                Masoara si inainte de filtru daca tot 1bar ai cand pui contact. Ca sa porneasca corect, ai nevoie de cel putin 3.5bar.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Multumesc frumos pentru informatii!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare! Din pacate ma confrunt si eu cu o problema similara la un C200 Kompressor (2004), respectiv cu rezervorul jumatate (1/2) masina a refuzat sa mai porneasca si dupa ce am mai alimentat cu aprox 10 litri a pornit fara probleme. La pompa, alimentarea cu combustibil este greoaie in sensul in care combustibilul abia se scurge, ca si cum rezervorul ar fi deja plin.

                    La testul star imi indica 53% nivel combustibil chiar daca masina are plinul facut.

                    Aveti vreo sugestie/recomandare pentru cineva care ar putea sa ma ajute cu aceasta problema?

                    Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Stie cineva daca inlocuirea regulatorului de presiune benzina din rampa se poate face fara a extrage cutia filtrului de aer cu debitmetru?Intampin in continuare aceleasi dificultati la pornire si sunt indecis intre inlocuirea regulatorului sau a pompei de benzina.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dbrsilviu View Post
                        Salutare! Din pacate ma confrunt si eu cu o problema similara la un C200 Kompressor (2004), respectiv cu rezervorul jumatate (1/2) masina a refuzat sa mai porneasca si dupa ce am mai alimentat cu aprox 10 litri a pornit fara probleme. La pompa, alimentarea cu combustibil este greoaie in sensul in care combustibilul abia se scurge, ca si cum rezervorul ar fi deja plin.

                        La testul star imi indica 53% nivel combustibil chiar daca masina are plinul facut.

                        Aveti vreo sugestie/recomandare pentru cineva care ar putea sa ma ajute cu aceasta problema?

                        Multumesc.
                        Cred ca la tine este vorba de unitatea de transfer/filtrare dintr-un rezervor in altul.In partea dreapta pasager ai pompa de benzina iar in stanga ai unitatea asta cu pricina.
                        Pe rampa de injectie se poate manometru si vazuta presiunea.Are racord de ac dimensiunea de la r410.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          M-am hotarat sa risc si voi inlocui pompa de benzina.Am gasit la un pret acceptabil pompa Pierburg.Credeti ca e ok sau mai degraba sa merg pe Bosch? Operatiunea de inlocuire as dori sa o fac singur deoarece sunt de parere ca nu este ceva foarte complex si cred ca m-as descurca.

                          Comment


                          • #14
                            Ieri am inlocuit pompa de benzina,am luat Pierburg.Dupa inlocuire,masina pare o idee mai sprintena,insa la prima pornire de pe o zi pe alta face la fel: invarte mult si porneste,iar dupa pornire are momente cand se opreste imediat iar la a 2 a cheie porneste perfect.Nu stiu ce sa mai cred.

                            Comment


                            • #15
                              Ai rezolvat problema cu pornirea?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF