Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa vacuum inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De la furtunaş, racorduri sau chiar de la "zăvor". De curiozitate făcea asta pe "încuiat" sau pe "descuiat"? Aveţi cu un click sau cu două click-uri? Uşa de la rezervor şi cea a şoferului pot fi comandate separat faţă de celelalte patru uşi. Ar mai putea fi şi faza că din cauza frigului să se înţepenească "cuiul de la zăvor". Dacă se poate faceţi-i o baie cu WD40. Daţi fără frică e lubrifiant şi absoarbe apa. Nu-i nimic electric acolo să facă poc. De zăvorul de la uşiţa de la rezervir zic.

    Eu tind să cred că nu-i nimic spart sau rupt / fisurat. Dacă ar fi, ar avea un comportament asemănător de fiecare dată. Imposibil dacă are scăpări când să meargă când să nu meargă. Dacă scapă aer scapă tot timpul. Doar nu e pe fasole
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Originally posted by gruiarew View Post
      De la furtunaº, racorduri sau chiar de la "zãvor". De curiozitate fãcea asta pe "încuiat" sau pe "descuiat"? Aveþi cu un click sau cu douã click-uri? Uºa de la rezervor ºi cea a ºoferului pot fi comandate separat faþã de celelalte patru uºi. Ar mai putea fi ºi faza cã din cauza frigului sã se înþepeneascã "cuiul de la zãvor". Dacã se poate faceþi-i o baie cu WD40. Daþi fãrã fricã e lubrifiant ºi absoarbe apa. Nu-i nimic electric acolo sã facã poc. De zãvorul de la uºiþa de la rezervir zic.




      Eu tind sã cred cã nu-i nimic spart sau rupt / fisurat. Dacã ar fi, ar avea un comportament asemãnãtor de fiecare datã. Imposibil dacã are scãpãri când sã meargã când sã nu meargã. Dacã scapã aer scapã tot timpul. Doar nu e pe fasole

      Pompa bazaie doar pe încuiat ( dar are momente) ,am cu un click. ( se aude doar un click cand se închide ). Am descoperit buba aceasta de cand mi sa stricat broasca de la usa stanga spate( aproape cand a început sã fie frig). Desi am schimb broasca bazaitul a rãmas ( iar pana acum nu fãcea asa). Acel zãvor de la usita rezervorului este acel cui din link ul de mai sus,nu ? Nu am inteles prea bine cum ajung la el. Trebuie sa dau tapitaria jos din portbagaj nu?

      Comment


      • #18
        Originally posted by gruiarew View Post
        De la furtunaº, racorduri sau chiar de la "zãvor". De curiozitate fãcea asta pe "încuiat" sau pe "descuiat"? Aveþi cu un click sau cu douã click-uri? Uºa de la rezervor ºi cea a ºoferului pot fi comandate separat faþã de celelalte patru uºi. Ar mai putea fi ºi faza cã din cauza frigului sã se înþepeneascã "cuiul de la zãvor". Dacã se poate faceþi-i o baie cu WD40. Daþi fãrã fricã e lubrifiant ºi absoarbe apa. Nu-i nimic electric acolo sã facã poc. De zãvorul de la uºiþa de la rezervir zic.




        Eu tind sã cred cã nu-i nimic spart sau rupt / fisurat. Dacã ar fi, ar avea un comportament asemãnãtor de fiecare datã. Imposibil dacã are scãpãri când sã meargã când sã nu meargã. Dacã scapã aer scapã tot timpul. Doar nu e pe fasole

        Pompa bazaie doar pe încuiat ( dar are momente) ,am cu un click. ( se aude doar un click cand se închide ). Am descoperit buba aceasta de cand mi sa stricat broasca de la usa stanga spate( aproape cand a început sã fie frig). Desi am schimb broasca bazaitul a rãmas ( iar pana acum nu fãcea asa). Acel zãvor de la usita rezervorului este acel cui din link ul de mai sus,nu ? Nu am inteles prea bine cum ajung la el. Trebuie sa dau tapitaria jos din portbagaj nu?

        Comment


        • #19
          Intradevar, poate de la frig sa existe ceva probleme dar nu strica o verificare in ansamblu.

          Din ce am inteles eu din link, in portbagaj ar trebui sa existe o "usita" ovala care sa ofere acces spre mecanism. Pe la compartimentul trusei auto sau pe la usita care da spre stopuri. Recunosc ca pana acum n-am vazut o asemenea usita dar trebuie sa recunosc ca nu am cautat atent.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Gabriela S View Post
            Pompa bazaie doar pe încuiat ( dar are momente) ,am cu un click. ( se aude doar un click cand se închide ). Am descoperit buba aceasta de cand mi sa stricat broasca de la usa stanga spate( aproape cand a început sã fie frig). Desi am schimb broasca bazaitul a rãmas ( iar pana acum nu fãcea asa). Acel zãvor de la usita rezervorului este acel cui din link ul de mai sus,nu ? Nu am inteles prea bine cum ajung la el. Trebuie sa dau tapitaria jos din portbagaj nu?
            Originally posted by Crb View Post
            Intradevar, poate de la frig sa existe ceva probleme dar nu strica o verificare in ansamblu.

            Din ce am inteles eu din link, in portbagaj ar trebui sa existe o "usita" ovala care sa ofere acces spre mecanism. Pe la compartimentul trusei auto sau pe la usita care da spre stopuri. Recunosc ca pana acum n-am vazut o asemenea usita dar trebuie sa recunosc ca nu am cautat atent.

            Multumesc pentru raspunsuri. Voi incerca cum este vremea mai frumoasa sa vad ce pot rezolva...

            Comment


            • #21
              Buna ziua.
              Din ce ne-ai scris tu, atata timp cat portbagajul si usile se inchid iar pompa inca lucreaza, inseamna ca traseul de la actuatorul de la rezervor e problema pentru ca e traseu separat din pompa, dar trebuie sa verifici exact ca acolo e buba (e bine sa incepi cu actuatorul si furtunul cu conectorii de-acolo). Pana la verificare, trebuie sa fii atenta la inchiderea/deschiderea masinii, sa nu pleci de langa ea pana nu auzi ca "s-a linistit" pompa, pentru ca e posibil sa mearga pana iti descarca bateria, eventual pana moare pompa.
              Te mai poti informa si de aici.
              Offtopic: De curiozitate, cat te-a costat sa schimbi broasca stanga spate plus acel conector plus manopera? Multumesc anticipat.
              Numai bine!
              Last edited by cezarkage; 01-07-2016, 11:32 AM.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #22
                Originally posted by cezarkage View Post
                Pana la verificare, trebuie sa fii atenta la inchiderea/deschiderea masinii, sa nu pleci de langa ea pana nu auzi ca "s-a linistit" pompa, pentru ca e posibil sa mearga pana iti descarca bateria, eventual pana moare pompa.
                Nu cred ca ai dreptate aici. Eu cand aveam actuatorul blocat tot insista sa inchida/deschida si intr-un final se potolea (chiar daca nu inchidea/deschidea).
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cezarkage View Post
                  Buna ziua.
                  Din ce ne-ai scris tu, atata timp cat portbagajul si usile se inchid iar pompa inca lucreaza, inseamna ca traseul de la actuatorul de la rezervor e problema pentru ca e traseu separat din pompa, dar trebuie sa verifici exact ca acolo e buba (e bine sa incepi cu actuatorul si furtunul cu conectorii de-acolo). Pana la verificare, trebuie sa fii atenta la inchiderea/deschiderea masinii, sa nu pleci de langa ea pana nu auzi ca "s-a linistit" pompa, pentru ca e posibil sa mearga pana iti descarca bateria, eventual pana moare pompa.
                  Te mai poti informa si de aici.
                  Offtopic: De curiozitate, cat te-a costat sa schimbi broasca stanga spate plus acel conector plus manopera? Multumesc anticipat.
                  Numai bine!
                  Mereu am stat langa ea cand bazaia ). Cum am mai specificat variaza durata de inchidere,dar intr-un final inchide toata masina. Actuatorul fiind? M-ati luat tare si m-am pierdut pe drum ))
                  Broasca nu o schimbam daca nu aveam tija (de la acel tamburus rupt din broasca) ca aveam decat conectorul spart (acel furtun galben cum ii zic eu ). Broasca am comandat-o de pe dezmembrari cu transport 77lei , acel furtun l-am primit si manopera 100 lei ca ma cunoastea baiatul. Dar s-a chinuit sa scoata broasca ,intr-un final m-am dus cu ea la mercedes ca nu gaseam "siguranta " din interiorul portierei sa o pot scoata....a fost destul de complicat.

                  Ce am observat la portiera stanga cand o inchideam si aveam acel conector rupt ca pompa facea la fel . Adica 4-5 ori o inchidea din prima ,dupa 3-4 incercari ma chinuiam sa inchid usa (ca eram singura portiera care ramanea deschisa desi toata masina era inchisa) ,iar sunetul scos fix cand inchidea portiera stricata ,apare si la rezervorul masinii (am observat ieri cat am asteptat sa se inchida).
                  Last edited by Gabriela S; 01-07-2016, 13:11 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Crb View Post
                    Nu cred ca ai dreptate aici. Eu cand aveam actuatorul blocat tot insista sa inchida/deschida si intr-un final se potolea (chiar daca nu inchidea/deschidea).
                    Una e sa ai un actuator blocat, si alta e sa ai pierderi in instalatia de vacuum pe la un conector, pe furtunul de vacuum(vezi cazul asta, desi difera masina si tipul instalatiei), sau la membrana actuatorului de la rezervor, cazul Gabrielei (e doar o presupunere/exemplu), etc.! Pompa de vacuum va functiona la nesfarsit daca instalatia nu este etansa, si detecta o mica scapare de aer undeva in instalatie, e logic.
                    Am observat acest lucru testand vreo 4 pompe de la dezmembrari, si inclusiv pe a mea am desfacut-o.
                    Am testat astfel: - pompa conectata electric, avand doar piesa 110, deci fara furtunele galbene conectate; dadeam comanda de inchis/deschis, tineam degetele doar pe traseele pentru usi iar pompa nu se oprea pana nu astupam si traseul pentru usita de la rezervor (acolo era problema mea atunci...).
                    Altceva... Si eu am avut actuatorul de la usa stanga spate blocat (usa blocata pe deschis), celelalte usi se inchideau fara probleme, pompa lucra normal, am scris aici.
                    Dar sa nu ma crezi pe cuvant, faci rost din dezmembrari de piesa 110 si poti sa incerci si tu.
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • #25
                      Banuiam ca in tot computerul ala exista o setare care sa nu lase pompa sa lucreze mai mult de o anumita perioada de timp (fix din astfel de motive) dar daca zici ca ai testat tu... credeam ca totusi e mai desteapta masina.

                      Gabriela, actuatorul e mecanismul ala care se misca la inchidere/deschidere. Intra furtunul in el si il pune la treaba. Poate si la usita de la buson e aceiasi problema.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Crb View Post
                        Banuiam ca in tot computerul ala exista o setare care sa nu lase pompa sa lucreze mai mult de o anumita perioada de timp (fix din astfel de motive) dar daca zici ca ai testat tu... credeam ca totusi e mai desteapta masina.

                        Gabriela, actuatorul e mecanismul ala care se misca la inchidere/deschidere. Intra furtunul in el si il pune la treaba. Poate si la usita de la buson e aceiasi problema.
                        Am inteles. Trebuie sa desfac portbagajul ca sa verific tot ce mi-ati spus. Multumesc frumos si va tin la curent .

                        Comment


                        • #27
                          Intr-o prima faza, iti sugerez sa faci o verificare usoara si facila tie: - deschizi usita de la rezervor si urmaresti ce se intampla acolo cand dai comanda de inchidere / deschidere iar pompa inca se aude lucrand dupa ce ti-a blocat toate celelalte usi. Poti sa faci si ceva poze / video.
                          W168 or nothing!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF