Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Planetara W126 si alte sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La vopsit ai nevoie de min 8 bari presiune constanta ,filtre de decantare condens intre compresor si pistol ,de preferat de vopsit in spatiu inchis ,curat, ( fara praf) , bine luminat,bine ventilat pentru a nu gaza masina ( despre cabina de vopsit gasesti detalii pe net... =)) )

    Comment


    • #17
      Eugen sunt de acord cu tine doar in ideea in care vorbim despre cum ar trebui sa arate o vopsitorie si asa ceva ar trebui sa ai daca vrei sa iasa treaba buna. Dar spune-mi tu la cati asa zis vopsitori ai gasit tu toate acestea? Eu am ramas prost cand am mers la 3 vopsitori si niciunu nu avea nicio scula profi si imi cerea 150 euro sa-mi vopseasca o usa. Atunci m-am si lasat pagubas. unu le usca in ceva dulap ), altul direct in hala pe care o avea, altul in garaj...

      Comment


      • #18
        Mi-e mi-a luat 2000 ron si am curatat dupa aia toata masina cu flexul si cu peria de sarma ) M-am jurat ca o vopsesc singur asa cum o sa ma pricep ( e vorba de alta baba nu de MB ) macar daca iese rasol e munca mea ,dar dupa experienta traita mai bine vopsesc masina cu spray-ul decit sa apelez la meseriasi

        Comment


        • #19
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          La vopsit ai nevoie de min 8 bari presiune constanta ,filtre de decantare condens intre compresor si pistol ,de preferat de vopsit in spatiu inchis ,curat, ( fara praf) , bine luminat,bine ventilat pentru a nu gaza masina ( despre cabina de vopsit gasesti detalii pe net... =)) )
          Ma gandeam sa las masina pe iarba in fata casei dupa ce in prealabil ud cu furtunul pe acolo sa nu se ridice praf caci e putin in panta sa se curateasca iarba sau, si mai usor, astern folie pe jos. De asemenea o sa caut niste cornier din care sa fac un schelet in care sa se incadreze masina si sa am loc pe langa ea pe care sa-l acoper cu folie de solar. Folia de solar e destul de ieftina si buna, au ajuns la performante in care rezista sase ani pe solarii, eu decat o folosesc 2-3 zile la masina cat o vopsesc si apoi o strang. In felul asta nu ai probleme cu vantul, praful, iti poti desfasura activitatea lnistit si vara temperatura daca inchizi micul solar creste, obtii o imitatie de cuptor. Cred ca solutia e mai buna decat vopsitul intr-un garaj cu tencuiala pe care e mai greu sa-l cureti si riscul de contaminare cu praf e mai mare.
          Poate e rustica ideea si nu e buna insa ar putea sa mearga. Cel putin imita conditiile dintr-un atelier de cartier. Voi ce ziceti?

          Comment


          • #20
            Daca ai spatiu sa faci ,,solarul" respectiv e bine ajungi pe zi insortaita la un 70 grade in el ( in cabina la cuptor parca sunt in jur de 80 ) doar ca ar trebuii sa asezi folia pe el ( parerea mea ) dupa ce termini de vopsit sau ii pui acoperisul si vopsesti dimineata pe racoare sa nu se incinga masina pana termini

            Comment


            • #21
              Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
              Daca ai spatiu sa faci ,,solarul" respectiv e bine ajungi pe zi insortaita la un 70 grade in el ( in cabina la cuptor parca sunt in jur de 80 ) doar ca ar trebuii sa asezi folia pe el ( parerea mea ) dupa ce termini de vopsit sau ii pui acoperisul si vopsesti dimineata pe racoare sa nu se incinga masina pana termini
              Da, la ceva de genul ma gandeam si eu. La 70 de grade nu stiu daca ajunge insa poate reusesc sa-l ajut in verun fel, o lampa UV mai ieftina sa bata pe masina sau alta improvitatie. Spatiu am ca toate sculele mi le-am dus la tara iar acolo in fata casei este ditamai poiana si nici un drum pe langa sa treaca masini sau sa se ridice praf. Ma gandeam la solar sa imite cat de putin conditiile unui cuptor insa in primul rand pentru a feri masina si suprafata vopsita de contaminare. Din tot ce am citit pe net toti sustineau ca unul din cele mai mari riscuri este cel de contaminare cu praf sau alte particule.
              Pana in vara-toamna trebuie sa am totul. Promit sa pun poze si sa impartasesc cu voi documentatii. O sa mai caut, in ultima instanta am vazut si cateva carti care se pot cumpara si sunt pe subiect.

              Comment


              • #22
                Ce pot sa-ti spun decat ca-ti urez mult succes si rabdare in ceea ce vrei sa faci si ca tot odata te invidiez ca ,,ai spatiu " ; in cei 3 x 5 m cit are parcarea din fata blocului nu pot face tot ceea ce as vrea sa fac :|

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF