Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Planetara W126 si alte sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Planetara W126 si alte sfaturi

    Buna ziua,

    Va rog frumos sa ma ajutati cu o informatie in ceea ce priveste planetara de w126. Am avut o problema cu a mea, un colier de pe toba a lovit in ea si a curs tot lichidul sau vaselina din interior, cel din partea cu diferentialul. Am vorbit cu o cunostinta si am fost sfatuit sa pun in ea ulei de transmisie. Am folosit tot vechiul burduf cu toate ca aveam si nou insa nu m-am incumetat sa desfac planetara si bineinteles coliere noi. Am observat ca dupa ce am pus ulei si am mers aprox 100 de km era umed si au curs vreo 2 picaturi. Acum banuiesc ca iar trebuie sa-l desfac, uleiul era destul de subtire si cu toate ca am strans olteneste... Se poate pune si vaselina? Daca da, spuneti-mi va rog ce fel de vaselina. Nu as mai incerca tot cu ulei, chiar daca-i schimb si burduful, s-a strambat putin si tabla pe rotund de care se prinde acesta. Am rezolvat-o eu cat am putut, insa nu este rotund perfect ca din fabrica si daca incerc iarasi cu ulei poate patesc la fel.

    In alta ordine de idei (ma scuzati de offtopic) va rog frumos, daca aveti cunostinte sa-mi recomandati un kit de vopsit masini profesional sau semiprofesional. Imi trebuie neaparat, va rog fara comentarii "nu o sa-ti iasa ca la vopsitorie", ziceti-mi decat marca si de unde se poate achizitiona la cel mai bun pret. Nu imi trebuie detalii tehnice, le pot cauta si eu pe internet cand m-oi hotara, decat sa ma ghidati catre o firma consacrata eventual daca aveti prieteni sau cunostinte care lucreaza in domeniu. Am gasit pe internet extraordinar de multe si nu stiu ce sa mai cred, de aceea cineva care lucreaza in domeniu cred ca poate avea o parere avizata.

    Pareri si despre ce aparat de sudura s-ar preta la lucrari de tinichigerie, cu raport calitate pret bun, exlcus cel clasic cu electrod (deasta am deja) sau oxiacetilenic. Ma intereseaza la fel pareri avizate.

    Multumesc,
    Liviu

  • #2
    Pune vaselina grafitata si da-i bataie .. bobineaza si un fular ceva pe burduf si merge ...sau ceva tifon...metoda romaneasca.


    Recomandat e sa dai jos planetara ..sa pui burduf calumea si sa pui o vaselina buna grafitata special pentru planetare. Nu e greu de dat jos, iti trebuie voita.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by sovieticool View Post
      Nu e greu de dat jos, iti trebuie voita.
      Cu toate ca nu am mai tinut o cheie in mana pana acum 2 saptamani, am schimbat arcurile si amortizoarele pe spate si fara presa de arcuri, am desfacut puntea cu totul. I-am pus ulei de transmisie in planetara data jos, am fost chiar uimit ca masina a mers dupa ce am pus-o la loc . Am desfacut si capacul diferentialului sa-i scot siguranta si sa o pot scoate. Bineinteles, m-a ajutat si fratele meu, sau eu pe el, insa si el era la fel de afon ca si mine.
      Vreau sa-mi cumpar si cele mentionate mai sus pentru ca usor, usor ne umplem de masini vechi, fratele meu isi mai ia una to la SH, are acum Cielo si vrea sa isi mai ia o Leganza, eu de asemenea vreau sa-mi mai cumpar un Opel Calibra si o tzin si pe asta, sa am si una in 2 usi si sa o pot mesteri.
      Nu am descoperit America insa am vazut ca se poate face si singur.
      Refuz sa cred ca un mecanic sau un anagajat al unei vopsitorii are mai mult de 2 maini sau mai mult de 1 cap, singura diferenta dintre mine si el este expertiza care se castiga in timp. Dat fiind ca nu am altceva mai bun de facut in weekenduri ii dau inainte.

      MErsi de sfat in ceea ce priveste vaselina, sper sa aflu ceva si legat de celelalte.

      Comment


      • #4
        La planetara : ai 6 suruburi cap imbus la diferential si o piulita mare 32 parca in 12 laturi la roata desfaci de la roata desfaci de la diferential si o lucrezi pe banc ( sau afara de pe masina ) odata desfacuta de la diferential ii iese capacul si ai acces la rulment o sa-ti pun un desen ( sper sa fie acelasi sistem ) burduful daca e spart e mai bine sa il schimbi ca sa scapi de grije ( e vara intradevar dar dupa vara vine toamna si iarna )

        Tinichigeria din discutiile de aici de pe forum e bine sa o faci sudand in argon

        La vopsitorie o sa trebuiasca sa ai mana si rabdare ,tot secretul nu e cum stropesti vopseaua ci cum pregatesti suprafata de vopsit ,iar aici apar marile probleme suprafete nefinisate ca lumea sau incarcate cu chit mult si unde o sa crape chitul ,chit fara intaritor indeajuns care il dai azi si se usuca maiine sau cu prea mult intaritor si se usuca pe paleta .Sunt lucruri de care o sa te lovesti si din care o sa inveti pe parcurs din greseli si pe banii tai .

        Daca ai nevoie de documentatie pt planetara da-mi un e mail sa pot sa ti-o trimit

        Comment


        • #5
          Originally posted by liviumircea View Post
          Cu toate ca nu am mai tinut o cheie in mana pana acum 2 saptamani, am schimbat arcurile si amortizoarele pe spate si fara presa de arcuri, am desfacut puntea cu totul. I-am pus ulei de transmisie in planetara data jos, am fost chiar uimit ca masina a mers dupa ce am pus-o la loc . Am desfacut si capacul diferentialului sa-i scot siguranta si sa o pot scoate.
          Toate au un inceput.Daca vei umbla la arcurile pe fata sa ai mare grija.Nu se vor da la fel de usor jos(trebuie presa).
          Poate mai este careva interesat de demontarea planetarelor.Link-ul e pentru W123, dar identic si pe W126:
          PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles

          Numai bine va doresc!
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            Sunt lucruri de care o sa te lovesti si din care o sa inveti pe parcurs din greseli si pe banii tai .
            Nu am incotro, nu cred ca ma ia nimeni ucenic in weekend sa ma invete asa ca trebuie sa ii dau inainte... Cum am spus, se umple curtea de masini si de lucru o sa am, macar w126 sa-l pun la punct si opelul care o sa vina.
            Cel putin am acces la informatie, de la forum ca acesta pana la documentatii intregi, si asta e mare lucru. Altii poate acum ceva timp nu au avut nici macar atat.

            Comment


            • #7
              Te felicit pentru ambitie, dar la arcuri sa ai mare grija cum zicea si colegul... cred ca ti-ar lipsi putin degetele si ti-ar cam taia din ambitie.

              Comment


              • #8
                Ca tot venii vorba de sfaturi ,daca ai de gand sa umbli la arcuri ai grije asa cum au spus si colegii de mai sus ,daca scapa din presa /gheare sau alte improvizatii cu sarme se lasa cu pagube la masina sau la persoana care le manuieste .Un sistem de ,,presa" vazut la un mecanic si pe care l-am folosit si eu cu succes la rekordul meu sunt chingile cu clicket folosite de camionagii pentru legarea incarcaturii .fiind din material ,,textil" sunt usor de manevrat in locuri stramte si inlocuiesc cu brio presele de arcuri din fier la care trebuie sa invarti cu cheia o vesnicie sa comprimi arcul

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  chingile cu clicket folosite de camionagii pentru legarea incarcaturii
                  pe spate am reusit, nu mai am de ce sa-mi fac probleme. pe fata inca nu m-am hotarat sa le schimb, am altele de facut momentan. Ingenios sistemul respectiv, eu lucrez in transporturi, sa intreb sa vad daca gasesc astfel de chingi. imi poti pune o poza clara cu ale tale? sa stiu ce sa cer...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by liviumircea View Post
                    pe spate am reusit, nu mai am de ce sa-mi fac probleme. pe fata inca nu m-am hotarat sa le schimb, am altele de facut momentan. Ingenios sistemul respectiv, eu lucrez in transporturi, sa intreb sa vad daca gasesc astfel de chingi. imi poti pune o poza clara cu ale tale? sa stiu ce sa cer...


                    Cred ca de asa ceva se vorbeste.
                    Attached Files
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      Exact ,doar ca respectivele aveau un capat fix pe clicket iar unul liber care se introducea in clicket si care la actionarea lui il strangea pe tambur ,astfel arcul era prins efectiv si la interior si la exterior de chinga

                      Comment


                      • #12
                        Nu uitati daca cunoasteti pe cineva care lucreaza in domeniu sa cereti si pentru mine o parere despre pistolul de vopsit. Cu, compresorul am rezolvat-o.

                        Comment


                        • #13
                          Pai aici e mai greu poti sa folosesti de la banalul ,,suflai " si pana la un pistol performant sau aerograf ,depinde de buzunarul tau si de cit i-ti permiti sa investesti tinand cont ca masina nu o vopsesti in fiecare dupaamiaza cu soare

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                            Pai aici e mai greu poti sa folosesti de la banalul ,,suflai " si pana la un pistol performant sau aerograf ,depinde de buzunarul tau si de cit i-ti permiti sa investesti tinand cont ca masina nu o vopsesti in fiecare dupaamiaza cu soare
                            Compresorul pe care l-am luat e Macafer b2800b facut de NUAIR. Banuiesc ca e din gama de scule pentru hobby asta datorita pretului in primul rand, are motor de 3 hp pe ulei , butelia e de 100 de litrii si maxim 10 bari in specificatii. Daca mai vrea cineva vedeti ca 15 zile incepand de ieri e la promotie la Baumax 999 ron, vanztorul mi-a zis ca inainte era putin peste 1700 ron, nu stiu in ce masura spunea adevarul insa a verificat pretul deoarece si lui i s-a parut mic. Pe net nu l-am gasit sa vad ce preturi sunt decat prin Polonia si acolo sarea de 500 de eur. Aveau la Baumaxsi pistoale de la aceeasi firma, erau vreo 3 tipuri pentru diverse suprafete cu preturi intre 150 - 300 ron.
                            Dau pe el si mai mult, nu ma deranjeaza, sunt de principiul sa iau un lucru cat mai de calitat atata timp cat iti ramane si-l folosesti chiar si destul de rar si nu numai la auto. Baiatul unui sofer de la noi am aflat azi ca are service si vopsitorie, sper sa reusesc sa iau legatura cu el si imi face si mie o prezentare eventual imi recomanda un pistol.
                            Grosul banilor se zice ca e la compresor insa pe mine nu m-a uscat deloc, sper sa duca ce am eu nevoie cu el si 2-3 scule pneumatice.
                            Sa auzim numi de bine! Nu uitati, daca aflati vreo parere avizata anuntati-ma si pe mine, cu exceptia celeia "du-o la o vopsitorie" la care Doamne-fereste poate o sa ajung si eu .
                            Last edited by liviumircea; 06-03-2010, 20:58 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Cel care iti zice asta e un cretin. La ce mesteri avem in tara asta ai pozitia cea mai buna in ceea ce priveste reparatiile la masina si nu numai. Acestia lucreaza cu un compresor poate mai prost ca al tau si cu un pistol de Praktiker si iti cer 150 euro sa-ti vopseasca o usa. Nu mai bine dai 300 pentru o astfel de instalatie si iti vopsesti masina in fiecare saptamana altfel daca doresti? Dupa ce prinzi putina mana, mai faci si la un prieten o componenta de caroserie pe bani de nimic sa-ti scoti din investitie. Nu ai cuptoare si alte treburi si nu o sa iti iasa atat de perfect, dar si daca o faci in curte si ti se pune putin praf, iti cumperi niste solutii pt polish si ii aplici un polish usurel si scoti tot acel praf de pe suprafata vopselei.

                              La nivelul la care vei vopsi tu nu cred ca se justifica investitia intr-un compresor mai scump. In principiu ele fac aceiasi treaba, doar ca unele fac fata la mai multe scule in acelasi timp, stocheaza mai mult aer sau creeaza o presiune mai mare, dar dupa cum am spus la ce ai tu nevoie e perfect.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF