Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plafonare 3000 ture. Vito 108 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plafonare 3000 ture. Vito 108 cdi

    Am un Vito 108 cdi , am o problema cu turbo cred nu imi trece acul de la turometru mai mult de 3000 rpm .Ce sa fie oare in nici o viteza nu imi trece mai mult de 3000.Help
    Last edited by Luxian; 06-01-2010, 18:32 PM.

  • #2
    Cauze pot fi multe, cel mai bine e să mergi la cineva cu tester să vezi ce şi cum. Ca să fi sigur de diagnoză noteazăţi exact codurile de eroare care le găseşti, şi postează-le aici!

    Limitarea de 3000 de ture şi plafonarea puterii motorului apare din cauza unei erori detectate de calculatorul maşinii (maşina intră în modul de avarie / protecţie).Ca un mic rezumat, te poţi aştepta să fie una din următoarele cauze:
    • debitmetru defect
    • galerie admisie blocată / motoraş ars
    • EGR
    • electrovalva de comandă geometria variabilă
    • electrovalva de comandă de la EGR

    Anunţă-ne ce găseşti la tester! Ca să nu repari băbeşte şi să ai ghinionul să schimbi piese după ureche fără să rezolvi nimic.
    Last edited by Luxian; 06-02-2010, 19:20 PM.
    ...

    Comment


    • #3
      La 108CDI nu sunt nici aeropaleti pe galerie si nici turbo nu e cu geometrie variabila.Oricum , mergi la tester pentru a avea idee in legatura cu reparatia.

      Comment


      • #4
        @grigorean: Mersi de corectare! Stiam ca unele modele de Vito nu asa ceva, dar nu stiam care anume...
        ...

        Comment


        • #5
          Salutare! Nu mai am rabdare pana maine,din cauza aceasta ma aflu si eu in treaba sa postez.
          Astazi am dus Vito-ul la un service specializat in incalzitoare (Fomco pt cine stie) am cumparat o pompa de apa pt istalatia eberspacher second cu 100 ron.Cica din cauza asta nu pornea incalzirea.Pupaza peste colac au montat pompa asta second care da niste erori pe tester,sau calculator ( acu nu stiu ceva tester a lor sau calcu masinii ) .Pt mom au dat jos si cea defecta deci si cea cumparata si au pus ...o teava au zis ca sa pot comanda una cu codul exact de pe ea.
          NECAZUL E CA DE ATUNCI<NU SE MAI ACCELEREAZA MAI TARE DE 3000 RPM nici in sarcina nici la liber.
          Am si sunat de urgentainapoi la service ,mizeaza ca maine sa merg inapoi sa monteze pompa pe insatalatie (pompa cea defecta ) si sa isi revina.
          EXISTA ACEASTA POSIBILITATEE??
          In Romania Legea e BARIERA:
          -peste care trec dulaii
          -pe sub care trec cateii
          -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

          Comment


          • #6
            Mai degraba au uitat anumite conducte desfacute , sau vacuumuri.Asta sa verifici prima data , tubulatura admisie , intercooler , turbo , sa fie pus vacuum de la presiunea pe admisie , vacuum la EGR ,etc.

            Comment


            • #7
              Verifica electrovalvele vacumatice sigur s-au desfacut furtunele exact cum spune Grigorean.

              Ai unul jos langa bucsa de la bara de torsiune.

              si mai e unu am plasat in compartimentul motor.

              Aceeasi problema e posibil s-o aiba si cel care a initiat topicul.

              Comment


              • #8
                Multumesc pt sfaturi! Fiind plecat azi toata ziua,abia acum pot sa va spun ca problema s-a rezolvat.
                Omul care lucrase la masina s-a uitat exact la furtunele de vacuum,pozitionate dupa carcasa aceea cu CDI si legatura de la filtru de aer (tubul acela daca l pot numai asa ) erau iesite niste furtunase.Le-a pus la loc.........masina merge brici.
                Cu plafonarea la 3000 RPM se zice ca la rece si in speta cand pornesti motorul si incerci sa accelerezi ca un dobitoc pana nu faci un ambreiaj nu accelereaza peste 3000.
                Am experimentat pe Vito-ul meu si ...asa e pornesti ,pana nu faci un ambreiaj nu sare de 3000,apooi se accelereaza.
                Week-end placut!
                In Romania Legea e BARIERA:
                -peste care trec dulaii
                -pe sub care trec cateii
                -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                Comment


                • #9
                  ALTA BELEA! Dupa un drum de cca 600 km dintr-o data nu mai sare de 2500-3000 rpm. Dar nu e ca data trecuta cu furtunase iesite.Daca data trecuta la 3000 ramaneai fara gaz,asemeni limitatorului la tir,acum face bataie ca si cand esti la zona rosie,insa la 2500-3000 rpm. Iar in sarcina te pune in cap dintr-o data,zici ca opresti motorul.
                  Astept testeul sa vad ce iese,insa e mai grav ca data trecuta cu siguranta.Ce poate sa fie? Ma dezamageste masina asta parca pe zii ce trece desi mi-a placut si dorit foarte mult.
                  Pe curand!
                  In Romania Legea e BARIERA:
                  -peste care trec dulaii
                  -pe sub care trec cateii
                  -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                  Comment


                  • #10
                    Fum negru ceva?Descrie putin bataia...Poate fi un injector ceva...

                    Comment


                    • #11
                      Nu scoate fum ,bataie e un fel de a spune,mai exact face ca o masina turata la zona rosie.Exact la fel numai ca se petrece la 2500-3000 rpm.
                      Deocamdata la Aliat Mercedes Tg-Mures au zis ca ar fi vb de "senzor rotatie ax cu came " Asta a reiesit de pe teeter,iar acum baietii cauta acel sensor.Au luat gurile de aer laterale de pe bord,au desfacut cate ceva pe la picioare,pe la motor..Au zis sa comand inca acel sensor probabil este vb de cablu,etc...etc..
                      Pe curand!
                      In Romania Legea e BARIERA:
                      -peste care trec dulaii
                      -pe sub care trec cateii
                      -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                      Comment


                      • #12
                        Alt diagnostic.Sensorul..de care vb in discutia anterioara nu are nimic,mi-au zis ca e dus sensorul volanta.
                        Am comandat unul exact cu acelasi cod inscriptionat ca cel vechi,soseste abia pe marti si,e destul de costisitor 450 ron.Sper sa fie cel in cauza ca altfel nu mai am timp,chef si bani pt Vito-ul asta.
                        Pe curand!
                        In Romania Legea e BARIERA:
                        -peste care trec dulaii
                        -pe sub care trec cateii
                        -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                        Comment


                        • #13
                          Plafonare 3000 rpm si lipsa putere Vito 115 cdi din 07/2008

                          Buna, stie cineva un mecanic priceput, care face si diagnoza pt.Vito in Targu Mures, sau in apropiere?In afara de MB Targu Mures. Motorul nu se mai tureaza peste 3000 rpm,si nu trage.Are becul galben aprins, acela de erroare admisie/evacuare.Mi sa intamplat in mers, am iesit sa depasesc un camion, si am ramas fara putere, a trebiut sa dau inapoi in coloana.De atunci nu mai trage motorul.Nu are nici un sunet in plus, merge perfect, doar ca nu trage, nu aud turbina sa functioneze.

                          Comment


                          • #14
                            @Vitotrans. Salutare,am avut si eu o astfel de problema la un W638,am fost la reprezentanta cu el,degeaba nu-i dadusera de cap,apoi pe la Fomco la fel.
                            Pe str.Libertatii la capatul ei inspre Mureseni este o curte plina numai cu Mercedes si W si Audi din astea mai noi.In vecinatatea curtii astei sunt cei cu reparatii injectoare,trubo....etc si au panoul mare la poarta.E langa ei ai sa vezi curtea de care vb. cu o hala gri.Acolo este un tip Cristi e foarte priceput in MB are si tester.....in vremea cand mi-a reparat Vito-ul mai erau S,A.....numai scumpeturi.
                            Suna-ma la 0754-058488 si te pun in tema cu el.Iti rezolva problema 100%.
                            In Romania Legea e BARIERA:
                            -peste care trec dulaii
                            -pe sub care trec cateii
                            -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ursuletz_82 View Post
                              @Vitotrans. Salutare,am avut si eu o astfel de problema la un W638,am fost la reprezentanta cu el,degeaba nu-i dadusera de cap,apoi pe la Fomco la fel.
                              Pe str.Libertatii la capatul ei inspre Mureseni este o curte plina numai cu Mercedes si W si Audi din astea mai noi.In vecinatatea curtii astei sunt cei cu reparatii injectoare,trubo....etc si au panoul mare la poarta.E langa ei ai sa vezi curtea de care vb. cu o hala gri.Acolo este un tip Cristi e foarte priceput in MB are si tester.....in vremea cand mi-a reparat Vito-ul mai erau S,A.....numai scumpeturi.
                              Suna-ma la 0754-058488 si te pun in tema cu el.Iti rezolva problema 100%.
                              Mersi mult, te sun maine pe la amiaza.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF