Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piroska - (W168) A160 Elegance

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru 1 litru in plus (adica in minus la consum) nu se merita sa "omori" masina...

    Levi, daca nu iti convine consumul urban, ia o alta masina din parcul auto... Ai de unde alege!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      Originally posted by Sashatm View Post
      Poi si cu a-klasse poti sa scoti mai mic consumul urban , eu am reusit , dar nu stiu in ce masura e ok .. economisim un litru la suta de km de carburant dar nu stiu in ce masura e ok pentru motor ..
      Originally posted by dan500se View Post
      Pentru 1 litru in plus (adica in minus la consum) nu se merita sa "omori" masina...
      Corect, nu se câştigă absolut nimic !
      Originally posted by dan500se View Post
      Levi, daca nu iti convine consumul urban, ia o alta masina din parcul auto... Ai de unde alege!
      Mda ... vaporul (Lord) ia 8-9 în oraş, Fricike vreo 12, doar săraca Lady nu ştiu cât consumă, dar câteodată am impresia că merge pe aer, nu vrea să se golească rezervorul ... cred că ea consumă cel mai puţin, dar nu i-am făcut niciodată consumul (nu-i merge "numărătoarea").
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Originally posted by Levi View Post
        ...vaporul (Lord) ia 8-9 în oraş...
        Dar esti LIKE A BOSS!

        Eu as umbla doar cu W126-le! Nu e prea parctic la circulatia prin oras, nici la parcari dar macar e alta "senzatie" !
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Recaroseaza si tu odata 500-le si vezi tu dupa aia "senzatie"...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Am ajuns cumva să fac schimbul la consumabile: uleiuri (motor, cutie, servo) și filtre (ulei, polen, aer, benzină). Am băgat Metabond, prima dată în viața mea, ia să văd ce rezultate obțin ... Nu am făcut poze cu filtrele vechi, toate erau negre ... cel puțin ăla șmecher de benzină ( cine dreq l-o fi inventat ?) era cel original, probabil și cel de polen, și tare am impresia că și cel de aer ...
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Se pare ca numai noi ne omoram cu schimbatul zemurilor si filtrelor, am vazut nenumarate masini aduse de afara, impecabile exterior-interior, cu saraciile astea de cand lumea...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Levi View Post
                Am ajuns cumva să fac schimbul la consumabile: uleiuri (motor, cutie, servo) și filtre (ulei, polen, aer, benzină). Am băgat Metabond, prima dată în viața mea, ia să văd ce rezultate obțin ... Nu am făcut poze cu filtrele vechi, toate erau negre ... cel puțin ăla șmecher de benzină ( cine dreq l-o fi inventat ?) era cel original, probabil și cel de polen, și tare am impresia că și cel de aer ...
                Atentie sa nu o apuce "pipilica" pe la multitudinea de coliere, furtune si furtunase, din jurul filtrului ala jmecher, ca e boala grea.
                Altfel, super faina gargarita, km nenumarati sa aiba, fara reparatii.
                Toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  multitudinea de coliere, furtune si furtunase, din jurul filtrului ala jmecher
                  Lua-le-ar deq ... cu ocazia "operaţiei" un colier a şi decedat ... a trebuit înlocuit.
                  Aaa, şi că veni vorba: cu ocazia asta (căscatul ochilor pe sub maşină) am dat de o altă problema. Arcul spate-dreapta are ruptă o spiră, dar chiar jos de tot, şi aşa de fain s-a încălecat acolo, că nu se poate observa nimic, nici în mers, nici la ochi să stea maşina într-o parte, doar dacă te bagi dedesubt... Alţi bani, altă distracţie: tre' să-i schimb arcurile pe spate, degeaba îl schimb doar p'ăsta schiop ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Eu numai in colierele de genul asta am incredere, . Doar astea mi-au vindecat gargarita de "incontinenta" ) .
                    Daca schimbi arcurile, incearca sa pui pe o spira completa, sus si jos, un furtun din plastic. Va proteja arcul de rugina.
                    Numai bine!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Protecția din plastic există și pe arcurile actuale ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Levi View Post
                        consum ”fabulos” de 9,34 lit/sută exclusiv în regim de oraș. Sunt curios, care este consumul de afară ...
                        Originally posted by Sashatm View Post
                        Consumul este ok colegu' , zic eu . Cam pe acolo se invarte consumul urban la cambuzele astea . Extraurban o sa scoti un 6-7l/100km ...
                        Ai nimerit la fix, colegu': Tg-Mureș - Sighișoara - Biertan și înapoi (200 de km în cap), 4 persoane (80-90 kg/buc), bagaje ușoare de WE, 90-120 km/h, AC pornit = 13,35 de litri de nafta, plin la plin. Rezultă 6.67 l/100km, ceea ce nu e rău, deci încep să-mi revin ...
                        Last edited by Levi; 05-05-2013, 13:11 PM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Levi View Post
                          tre' să-i schimb arcurile pe spate ...
                          Le-am schimbat !
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Nu am mai scris nimic de mult pe aici, dar chiar n-am avut ce ... Mașina circulă în fiecare zi, pilotată de D-na mea, și -să nu cobesc- nu dă semne care să conducă la îngrijorare din partea noastră.
                            Poate ar fi de menționat montarea suportului de antenă CB (am un Midland Alan 42 Multi micuț, și am montat pe fiecare mașină câte un suport cu cablu cu tot, așa că trebuie să mut doar antena și stația, funcție de care utilaj e scos la drum cu ”pericole”).
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Mi-am mai făcut de lucru: eradicare rugina de sub ornamentele cromate ale pasajelor spate (noroc cu aripile față că-s de plastic și nu-și face rugina cuib și pe acolo). Bonus: ulei în praguri și uși.
                              Attached Files
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #30
                                Harnic si darnic.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF