Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierderi ulei senzori axe cu came - W203 C 180 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am reuit s schimb garniturile la pomp, fci doar un magnet, pentru cellalt nu mi-a venit capacul. mecanicul s-a uitat i a zis c uleiul de la pomp era de la magnetul pentru axul cu came din fa.Am curat-o i azi o s m uit dac mai sunt pierderi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #32
      Am schimbat magnetii de la axele cu came.

      Destul de simplu:

      1. Cheie tubulara E8, burghiu de 6mm si 2 seturi magnet, oring si capac cauciuc.

      2. Foarte importanta mi s-a parut centrarea magnetului cu burghiul. Trebuie sa culiseze usor in orificiu.

      3. Cost 220 lei + 30 minute de lucru.

      Comment


      • #33
        Originally posted by XBG View Post
        Am schimbat magnetii de la axele cu came.

        Destul de simplu:

        1. Cheie tubulara E8, burghiu de 6mm si 2 seturi magnet, oring si capac cauciuc.

        2. Foarte importanta mi s-a parut centrarea magnetului cu burghiul. Trebuie sa culiseze usor in orificiu.

        3. Cost 220 lei + 30 minute de lucru.


        Oare dac mecanicul nu a pus burghiul i a pus pur i simplu magnetul acolo are ceva?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          E posibil sa fie bine. La mine, unul era centrat fara burghiu, unul nu. Asa ca l-am mai slabit si l-am centrat.

          Diferenta era clara intre cei doi. La unul culisa usor, la unul nu.

          Comment


          • #35
            Am inteles, o s verific cand o sa-l montez si pe al doilea.(nu mi a venit capacelul mic).pe lâng senzori, eu am cumparat si adaptoarele pentru cabluri


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Ai mai inlocuit pana la urma garniturile la pompa de vacuum?

              Comment


              • #37
                Da, vezi dac ai sau nu garnitura aia de metal, eu nu aveam i am pus o i tot am pierderi.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Am desfacut pompa ca sa vad ce garnituri are si a mea are doar garnitura de cauciuc,cea de 25 lei.Am inteles ca sunt 2 tipuri de pompe,un tip decat cu garnitura de cauciuc iar cealalta cu acea garnitura plata de metal.

                  Comment


                  • #39
                    Va salut colegi. Daca nu sunt centrati magnetii bine ce se intampla? Ce simptome sunt? Multumesc.

                    Comment


                    • #40
                      PO172 amestec bogat

                      Salut.Detin un c200 k 2003 motorul de 1796.
                      Check engine aprins.S-a mai sting de vreo 2 ori in cele 6 luni de cang e problema.Acum e permanent.
                      Mentionez ca am problema cu uleiul la solenoizi.Mufele erau pline de ulei.Au fost curatate in reprezentanta,au schimbat garniturile solenoizilor si au verificat tubulatura carcasei filtrului de aer.Totul etans.Dupa 20 min a aparut eroarea din nou.
                      Motorul desi are cutie automata se inneaca f foarte rar in retur.S a intamplat sa se opreasca de 2 ori si in drive cu clima deschisa si viteza de 5 km\h.Cod eroare PO172
                      Eu am schimat:
                      Bujii
                      Bobine
                      Lamda 2.Poate fi de la mgnetii aia?Mufe?Ulei curgea din belsug deci de udat sigur s au udat.O parere va rog.
                      Multumesc

                      Comment


                      • #41
                        Ce coduri de eroare ai acum prezente?Posibil ca check engine sa stea aprins si din alte cauze...De la acutatorii aia nu se aprinde
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #42
                          Po172

                          Po172 fuel mixture too rich

                          Comment


                          • #43
                            Eu nu regasesc in DEX cuvantul acutator.
                            Explica-i omului si buba, acum ca ti-a dat si eroarea.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Deobicei eroarea asta mai apare si din cauza acestor tuburi despre care s-a vorbit de foarte multe ori.Se afla sub kompressor si spre exemplu am patit si eu la fel la masina mea!
                              Attached Files
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by dumbo22 View Post
                                Salut.Detin un c200 k 2003 motorul de 1796.

                                Check engine aprins.S-a mai sting de vreo 2 ori in cele 6 luni de cang e problema.Acum e permanent.

                                Mentionez ca am problema cu uleiul la solenoizi.Mufele erau pline de ulei.Au fost curatate in reprezentanta,au schimbat garniturile solenoizilor si au verificat tubulatura carcasei filtrului de aer.Totul etans.Dupa 20 min a aparut eroarea din nou.

                                Motorul desi are cutie automata se inneaca f foarte rar in retur.S a intamplat sa se opreasca de 2 ori si in drive cu clima deschisa si viteza de 5 km\h.Cod eroare PO172

                                Eu am schimat:

                                Bujii

                                Bobine

                                Lamda 2.Poate fi de la mgnetii aia?Mufe?Ulei curgea din belsug deci de udat sigur s au udat.O parere va rog.

                                Multumesc


                                Salut, trebuiesc curatate mufele de la sondele lambda , la mine in mufa de la lambda inaintea catalizatorului era o ligurinta de ulei in ea. Trebuie sa inlocuiesti actuatorii neaparat.
                                Si eu am facut operatiunea in reprezentanta unde s-au curatat toate mufele de pe motor si dedesubt, inclusiv a fost demontat calculatorul masinii si curatat fiindca avea ulei in el.
                                Eroarea se refera la faptul ca ai amestc prea bogat masurat de sonda lambda de la iesirea din catalizator. Adica consumi mai multa benzina decat normal sau debitmetrul nu functioneaza.
                                Eroarea poate fi si de la uleiul din mufele sondelor lambda, deci rezolva mai intai problema aceasta, sterge erorile si pe urma vezi daca iti mai apare P0172. Apropo cati kilometrii are masina?


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF