Salutare colegi, am un Sprinter 312D, motorul 5 in linie, 436.000km.
Problema a aparut acum un an cand m-a lasat pompa de apa, observand imediat ca ceva se intamplase pentru ca s-a ridicat apa la 100°c. Am schimbat pompa si de atunci am inceput sa pierd antigel, vara cam 100ml/100km si tot a crescut cantitatea cate putin. Nu am avut timp sa ma mai ocup foarte mult de problema avand de facut curse. Prin noiembrie am fost la mecanic, am ridicat masina sus si surpriza, mi s-a spus ca e foarte posibil ca garnitura de chiuloasa sa fie ciupita putin. Mentionez ca masina trage la fel, nu scoate fum/aburi.. Nu este antigel in ulei sau ulei in antigel, nu este mazga pe capacul de la ulei.. Singura problema este ca pierd antigel doar atunci cand motorul este cald si se vede si pe unde picura sub masina si de cand a dat frigul a inceput sa picure si in dreapta la pasager. Ce am mai observat e ca atunci cand depasesc 100km/h incepe apa sa se ridice cam la 90°c, sub 100 imi sta constanta la 82°c cam asa. Mi s-a spus ca mai pot merge cu ea asa ca nu ar afecta motorul, pt ca am presiune pe instalatia de racire si spre norocul meu arunca apa in afara motorului. Pana sa ajung la a demonta chiuloasa, as vrea sa aud si alte pareri.. Oricum ma gandesc serios sa schimb garnitura de chiuloasa pana la urma, risc ceva daca mai aman lucrarea si mai merg cu ea asa doar completand cu antigel? Astept niste pareri, multumesc anticipat!
Atasez si o imagine cu pozitia pe unde se scurge antigelul, e undeva in partea stanga in spatele motorului, dupa turbina cum te uiti spre motor.
Problema a aparut acum un an cand m-a lasat pompa de apa, observand imediat ca ceva se intamplase pentru ca s-a ridicat apa la 100°c. Am schimbat pompa si de atunci am inceput sa pierd antigel, vara cam 100ml/100km si tot a crescut cantitatea cate putin. Nu am avut timp sa ma mai ocup foarte mult de problema avand de facut curse. Prin noiembrie am fost la mecanic, am ridicat masina sus si surpriza, mi s-a spus ca e foarte posibil ca garnitura de chiuloasa sa fie ciupita putin. Mentionez ca masina trage la fel, nu scoate fum/aburi.. Nu este antigel in ulei sau ulei in antigel, nu este mazga pe capacul de la ulei.. Singura problema este ca pierd antigel doar atunci cand motorul este cald si se vede si pe unde picura sub masina si de cand a dat frigul a inceput sa picure si in dreapta la pasager. Ce am mai observat e ca atunci cand depasesc 100km/h incepe apa sa se ridice cam la 90°c, sub 100 imi sta constanta la 82°c cam asa. Mi s-a spus ca mai pot merge cu ea asa ca nu ar afecta motorul, pt ca am presiune pe instalatia de racire si spre norocul meu arunca apa in afara motorului. Pana sa ajung la a demonta chiuloasa, as vrea sa aud si alte pareri.. Oricum ma gandesc serios sa schimb garnitura de chiuloasa pana la urma, risc ceva daca mai aman lucrarea si mai merg cu ea asa doar completand cu antigel? Astept niste pareri, multumesc anticipat!
Atasez si o imagine cu pozitia pe unde se scurge antigelul, e undeva in partea stanga in spatele motorului, dupa turbina cum te uiti spre motor.