Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Piedere putere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piedere putere

    Salutare,si La multi ani!
    Va povesteam mai de mult ca masina nu merge mai mult de 120 km/h.Este vorba despre un A170 CDi.
    Am verificat atunci turbina,debitmetru si nimic.
    Am auzit insa ca cica furtunul care duce din pompa de vacuum in turbina ar fi gaurit,intepat etc...cica un preten asa a patit la un Astra.
    Ideea era daca cumva,cineva de pe aici are vreo idee.
    Si apropo,inca una:la iesirea din intercooler,la cotul care il face furtunul ala,imi curge ceva.Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e normal sa fie asa,ca e de la colier si ca nu-i bai.Voi ati mai patit asa ceva?Stie cineva ceva?

    Multumesc!
    Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

  • #2
    Da trebuie verificate furtunelr de la interculer sa nu traga aer fals la ce spui tu cu scurgerea la furtun nu e normal verifica mai atent ,sparturi ,colierele ,intepaturi la furtunele in cauza . alte cauze la problema ta EGR ,DEBILMETRU AER,FILTRU AER ,MOTORINA,EVACUAREA,CATALIZATORU dat totusi ,verifica aspiratia si tot ce tine de interculer ////

    Comment


    • #3
      Pai,a picat tocmai bine,ca sa fac haz de necaz.da,azi tocmai am ramas fara curea la alternator si se pare ca - fara sa se desfaca - una din role e terminata.astept sa se faca maine sa desfaca cei de service scutul sa vedem exact.Problema n-ar fi asa de grava daca in iulie nu mai schimbam astea inca o data.curea + 4 role .daca au picat toate rolele e o mare problema.din iulie pana acum am mers ceva cu masina,cca.10k km.
      Nu stiu care cauza care duce la treaba asta...sunt bagat in ceata total.
      Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

      Comment


      • #4
        Azi cica am deslusit unul din mistere rola fixa era blocata,cica din cauza starii precare a scutului,ar fi intrat acolo apa,praf,mizerie si a dus la asta...ceea ce nu contest avand in vedere starea scuturilor,care apropo,stie cineva de unde pot face rost de scuturi pentru A170...de preferat metalice
        Multumesc!
        Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

        Comment


        • #5
          Sunt de parere ca u e vina scutului.Alternatorul oricum este expus la apa si alte efecte mecanic.In scut este decupata portiunea din dreptul alternatorului, ca acesta sa aiba racirea eficineta, eu cred ca trebuie sa ti se repare defectul pe garantie, chiar si garantie verbala.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Alternatorul,din cate stiu eu,e poztionat mai sus.rola blocata era jos can la 7 cm de scut si era ideea ca cica apa amestecata cu praf samd...iar garantie nu-mi da nimeni,pentru ca rolele le-am luat de la magazin de piese,iar montajul a fost efectuat la Autoklass.acum am dus masina la alt service.autoklass sunt foarte scumpi.
            Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

            Comment


            • #7
              Nasol, de acum sa ti cont de faptul ca servisurile au preturi mai mici la piese(uneori) decat magainele, chiar si cu 10-20lei.Chiestie intalnita la Bosch Constanta, care sunt foarte seriosi de asemeni.
              Dar iti spun ca nu ar trebui sa fie afectata acea rola.
              Imi pare rau!..
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Ei sunt ok ca service.Se vede.Doar ca e 30 euro + Tva ora de manopera.iar rola,daca nu e de la praf si mizerie de la ce poate fi?repet ca au fost schimbate in iulie toate,inclusiv rola la alternator.am crezut varianta asta,de gripare a rulentului de la rola,ca practic,cica asta s-a intamplat pentru ca scuturile mele sunt ferfelita.au fost prinse de 100 de ori,pentru ca le-am bulit.masina e foarte joasa si agati orice.
                Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bakero View Post
                  Ei sunt ok ca service.Se vede.Doar ca e 30 euro + Tva ora de manopera.iar rola,daca nu e de la praf si mizerie de la ce poate fi?repet ca au fost schimbate in iulie toate,inclusiv rola la alternator.am crezut varianta asta,de gripare a rulentului de la rola,ca practic,cica asta s-a intamplat pentru ca scuturile mele sunt ferfelita.au fost prinse de 100 de ori,pentru ca le-am bulit.masina e foarte joasa si agati orice.

                  Ai picat in plasa meseriasilor de 2 lei si a pieselor contrafacute ..
                  In aceasta tara numita Romania toti sunt specialisti si le stiu pe toate .aceasta este valabila si pentru meseriasi de la Reprezentantele Mercedes ,am o multitudine de exemple negative in acest sens ...
                  Meseriasi adevarati nu stau in tara ,
                  Un exemplu elocvent ..anul trecut am mers cu un SLK la un Service cu renume cerand o Diagnoza ,a venit un baetas cu tupeu ecuson si Laptop intebanduma unde este mufa ,la auzul acestei intrebari am lasat totul balta si am plecat in lumea mea ......
                  Rulementul de calitate nu are voie sa se gripeze in special cei cu Z iar in privinta scuturilor . multi nu stiu ca la anumite Marci scuturile sunt optionale
                  ,daca doresti scut cand o achizitionezi platesti separat (plastic sau metalic )

                  Comment


                  • #10
                    E posibil sa fie si calitatea...sincer ma doare capu' si sunt foarte sictirit de tot ce se vinde in tara asta.Totu' se strica si m-am saturat...
                    Apropo de ce povesteai,niste "unii" de la un service ,mai precis Tiriac auto,nu stiau sa porneasca sistemul multimedia,daca putem sa-i zicem asa,la un S.Ei de fapt au incercat sa-l repare cand proprietarul a trimis pe cineva sa ia masina din service.Asta a vazut ca nu s-a deschis si i-a chemat p-aia de la service.Se gandeau ei ce problema are,te doare capu.Intre timp ajunge proprietarul masinii,si pac,"era inchis domne'" si-au ramas aia paf...tare nu?
                    Masinile sunt cea mai proasta investitie.Astept ziua in care voi fi suficient de plin de bani sa-mi schimb parerea...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF