Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri despre Vaneo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri despre Vaneo

    Stiu, nu e frumos din partea mea sa incep cu deschisul de threaduri... Pe cuvintul meu ca am cautat mai intii.
    Ce parere aveti despre vaneo? proprietarii ce spun? am auzit vorbe ca ar fi scaunele fata cam ingustute. De ce nu se mai fabrica? exista planuri pentru viitor (un new vaneo?)
    Ce recomandati ca fiabilitate: benzina de 1,6, 1,9 sau dieselul de 1,7? (daca uitam de pretul combustibililor...)
    Cum sta la izolarea fonica in interior? ce i-ar lipsi? cum se comporta culisanta in timp (scirtiieli, nu se mai inchide decit trintita?, chestii de genul asta).
    Evident ca sursa fiind numai second, ce parere aveti despre preturile lui vaneo din germania?
    Cutia automata de pe Vaneo in cite trepte e? Difera cutiile in functie de motorizare (is diferite cutiile automate de la benzina fata de cea pe motorina)?
    Last edited by kliv; 04-07-2008, 13:32 PM.

  • #2
    ce sa zic e un a clase inaltat si lungit sincer nu mi se pare practic deloc mai ales ca vb de un monovolum (cica) cu aaspect de utilitara !

    ca motor mercedes e renumit pentru 2,2 si 2,1 din prezent dieseluri care echipeaza cu suces chiar si vito sprinter de 1,7 nam habar
    la capitolul cutii cele automate ar fi printre cele mai reusite din lume ( mercedes in general) de fapt sunt cam singuri la care putem zice ca le ies cutiile automate !

    Comment


    • #3
      Salut.sunt Posesorul A 2 Mercedes Vaneo,unul Pe Benzina De 1.6,si Un Cdi De 1,7.nu Pot Sa Am Decat Cuvinte De Lauda,ambele Sunt Cu Cutie Automata,cea Diesel A Fost Taxi Si Are Deja 200.000km Si Nici Nu Se Simte. De Fabricat Nu Se Mai Fabrica Din Clipa In Care S-a Lansat B Clas,desi Nu Are Legatura Una Cu Cealalta Si Daca Vrei Sa Iti Iei, Iti Recomand Varianta De 1,9 Benzina De 125 Cai Daca Vrei Sa Ai Ceva Putere. Ca Si Pret Este Foarte Ieftina In Comparatie Cu Opel Zafira Si Ww Touran Care Sunt Niste Gunoaie.daca Mai Ai Intrebari Iti Stau La Dispozitie

      Ce anume nu ti se pare practic la vaneo? este cea mai practica masina la marimea ei, nu degeaba am 2.!! si ca motorizare nu sunt decat 3 feluri...
      1.6....1,9...si 1.7 cdi....daca nu sti nu vorbi prostii. Si nici nu stii ce mult inseamna 2 usi culisante laterale,tocmai de asta nici nu poti sa o compari cu zafira si touran.Practic la marimea ei nu are advesar!!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by morarmarius2000 View Post
        Salut.sunt Posesorul A 2 Mercedes Vaneo,unul Pe Benzina De 1.6,si Un Cdi De 1,7.nu Pot Sa Am Decat Cuvinte De Lauda,ambele Sunt Cu Cutie Automata,cea Diesel A Fost Taxi Si Are Deja 200.000km Si Nici Nu Se Simte. De Fabricat Nu Se Mai Fabrica Din Clipa In Care S-a Lansat B Clas,desi Nu Are Legatura Una Cu Cealalta Si Daca Vrei Sa Iti Iei, Iti Recomand Varianta De 1,9 Benzina De 125 Cai Daca Vrei Sa Ai Ceva Putere. Ca Si Pret Este Foarte Ieftina In Comparatie Cu Opel Zafira Si Ww Touran Care Sunt Niste Gunoaie.daca Mai Ai Intrebari Iti Stau La Dispozitie

        Ce anume nu ti se pare practic la vaneo? este cea mai practica masina la marimea ei, nu degeaba am 2.!! si ca motorizare nu sunt decat 3 feluri...
        1.6....1,9...si 1.7 cdi....daca nu sti nu vorbi prostii. Si nici nu stii ce mult inseamna 2 usi culisante laterale,tocmai de asta nici nu poti sa o compari cu zafira si touran.Practic la marimea ei nu are advesar!!!
        ,,daca nu sti nu vorbi prostii. Si nici nu stii ce mult inseamna 2 usi culisante laterale,,
        Da ce sa zic foarte practice asta daca vrei sa cari cartofi cu ea sau rigips stiu eo ceva de genu
        sau daca vrei sa pui o lana de buldozer in ea !

        hais afim seriosi ! A clase e urata vaneo e mai urata instabila si cu o forma penibila !

        ca motoare 1,6 1,9 nu stiu daca is chiar practice (eu is fan diesel sau mai bine zis fan economie) iar 1,7 daca era asa de resuit se monta si pe c,e dar nu lau pus de aici ceva rezerve referitor la acest motor !
        sa compari vaneo cu zafira sau turan e o prostie vaneo poate fi conparat cu daewo damas sau ceva de genu daca bate vantu mai tare se rastoarna (exagerez aici nu te mai apuca sa comentezi) !cea ce nu se intampla la turan sau zafira !
        in rest ce sa mai zic bafta si sa te bucuri de ele si mergi usoar ca te ia radarul (sau vantul)

        Comment


        • #5
          Eu cred ca mai repede Mercedes Vaneo are ca si omolog Opel Combo si VW Caddy, iar Mercedes B-class are ca si omolog Opel Zafira si VW Touran.
          Date Tehnice Vaneo http://www.rkg.de/vans/vaneo-tech-daten.html




          Opel Combo


          VW Caddy


          Mercedes B-class


          Opel Zafira


          VW Touran
          Last edited by orca; 04-12-2008, 17:18 PM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Multumesc mult marius si orca...
            Ionut, esti pe o arie unde oamenii apreciaza mult utilitatea, spatiul, versatilitatea, de ce nu si economia, spre deosebire de tinereii care vor senzatii si cai putere... Asa ca... sa fim seriosi, vaneo luat de vint e o exagerare care nu e binevenita. Am masina din clasa asta - cum bine sublinia orca: am Vw caddy. Ma interesam si de concurenta, poate fac o schimbare, nu ca n-as fi multumit de asta de acum. Si usile laterale is utile si la altceva decit carat cartofi... Da, si sa compari vaneo cu damas... multumesc frumos.
            Intrebam aici http://www.clubmercedes.ro/latime-us...neo-t2228.html ce latime are usa laterala... Pe linkul si in imaginile puse aici nu scrie... poate apuci cindva sa masori... Offf, offf, ca departe mai sintem unul de altul, ca tare as fi dat o fuga sa vad masinutele tale... La mine in oras e numai un vaneo... E si asta o chestie: sa ai o masina asa de rara.
            Nu am inteles de ce au fost scoase din fabricatie...
            Cite viteze au cutiile automate de pe vaneo? cam la cit la ora le schimba? Din cite iti dai seama e aceeasi cutie pe diesel si pe benzina (daca tot le ai pe ambele...)
            1.6 nu prea mai vad pe mobile... 1.7 suna interesant, dar la cit e motorina acuma... (vorbeste un proprietar de 1.9: numai bine ce am trecut si eu pe motorina ca s-o si gindit tariceanu sa-mi dea la gioale...
            Cum scriam in primul post: am auzit ca scaunele ar fi cam inguste... Cum se comporta la drum lung? is obositoare?

            Comment


            • #7
              mai inteles gresit eu sunt un mare fan al utilitarelor
              masina mea personala e un t4 multivan ma am 2 caravelle 2 sprintere si ul lt cu care imi fac banii !

              deci nam nimic inpotriva utilitarelor chiar imi plac !sunt un mare fan !
              dar vaneo e la fel de urat ca vechiul cady ,seat inca sau ce mai vreti voi oricum e urat
              si comparatia cu damasul nu a fost chiar in ,,van,, damasul e un fel de minibus facut pe sasiu de tico
              asa si vaneo e o tentativa de minibus facut pe sasiu de a clase din punctul meu de vedere total nereusit ! am mers canva cu unu (vre 50 km) si credema e foarte instabil fata de vito de exemplu nu mai vb de zafira si turan
              si inca o chestie la ce iti folosesc usile glisante ?? la o masina de talia ei ?? ce ai reusit sa cari si tai-au fost necesare ?? sa fim seriosi cady a fost facut cu usa glisanta deoarce e o adaptare din cady van (la van intleg utilitatea usilor glisante ) dar la transport persoane deloc !
              sincer si la multivanul meu ma enerveaza ca scartie mereu dar e un compromis pe care il acept datorita masini ! dar la vaneo nu pot face asta ! nu e pe gustul meu e creca cel mai greu de intretiunt (piese consumabile scumpe)si utilitatea nu pre o inteleg !!PROBABIL NICI CEI DE la mercedes de au renuntat la fabricarea lui !
              apropo de faptul ca la voi e plin si la noi e plin orasu de t4 !

              Comment


              • #8
                vaneo

                Deci,sa facem o diferenta...urat sau frumos...aceste 2 lucruri nu sunt un standard,eu pot sa zic ca am cea mai frumoasa masina din lume si voi sa ziceti ca e cea mai urata...cine are dreptate? e frumos ceea ce ti place tie. Dar sa revenim...cu cat o masina este mai practica cu atat este ,cum ii spuneti voi...mai urata. Totul depinde de la ce vrei de la o masina,daca vrei sa mergi la agatat te duci cu slk,daca vri sa cari mobila te duci cu sprinter,nu? si daca eu car cu vaneo cartofi si descarc sacii mai usor pe usile culisante,care e problema?
                Referitor la noul cady,nu am nimic cu el dar era cat pe aici sa iau unul nou nout pana in ultima clipa cand am descoperit vaneo..si cu banii de un cady nou am luat 2 vaneo din 2005 si mi au ramas si bani.
                Ca si confort este super confortabila,doar e un mercedes si nu se mai fabrica deoarece,repet a fost inlocuita de b class,sau cel putin asa mi au raspuns cei de la mercedes.
                iar cei ce au pomenit cuvantul damas ii invit la un test drive cu vaneo sa vedem ce parere aeti?

                Comment


                • #9
                  Ok, e altceva ce spui acuma... am bagat la capatina. Credeam ca te iei de vanuri in general... :P
                  La ce folosesc eu usa culisanta... is om cu handicap si imi trag carutul pe usa aia,, si nu as putea face asta la un break cu usi normale. La caddy-ul meu inca nu scirtiie nimic, ma surprinde ce spui tu de multivan si scirtiitul. Oare la vaneo tot asa o fi?
                  Vito si T4 is cam mari pentru mine, in conditiile actuale in care combustibilii devin o problema trebuie sa ne gindim bine si sa ne dimensionam dupa necesitati...
                  Frumusetea e o chestie ce tine de gustul fiecaruia... vaneo nu mi se pare urit, dimpotriva. Opel combo e foarte urit (proportii total aiurea).
                  Referitor la problemele de stabilitate: ai mers totusi cu un vaneo? ai probat pe pielea ta? De damas stiu ca e instabila in draci, dar tot exagerata mi se pare comparatia. Una e totusi mercedes iar alta e totusi daewoo...
                  Si despre utilitatea unui van mai mic... Pe mine ma surprinde chiar subtirimea ofertei de piata pentru vanuri mici, pentru cei ce vor sa faca pasul in sus de la un break... In statele unite sint foarte multe modele de vanuri cu usi culisante pe stilul asta. Om fi noi europenii mai conservatori.

                  Comment


                  • #10
                    Test EuroNcap : http://www.euroncap.com/tests/merced..._2002/137.aspx
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Salut Orca,am Vazut Ca Ai Pus Un Manual De Vaneo Pe Forum. Am Foarte Mare Nevoie De Unul In Lb.engleza,eu Personal Am Cautat Enorm Si Nu Am Gasit Nimic. Poate Stii Tu Vreun Site? Mersi

                      Acuma sa vedem si ce se mai poate face cu o masina practica,nu numai sa caram cartofi,ca doar la toti ne place in excursie,nu? si sa stie si altii la ce folosesc 2 usi culisante,care cand le deschizi pe trotuar nu deranjeaza pe nimeni..si la multe alte chestii.

                      Acuma am sa va arat ce inseamna un mercedes(asta este numai pt.fanii utilitare si pt.cei ce cara cartofi)
                      DE EXEMPLU iata 2 dintre masinile mele care au fost creeate ca si utilitare,deci sa reziste la greutate...La cateva baxuri de sucuri renaultul s a lasat de abia am mai putut sa vin cu el,si totusi e utilitara,da vai de mama ei

                      Stati Ca Vine Si Mercedesu,dar E Ala Urat....vaneo
                      Sa Vedem Cum S A Comportat La Aceleasi Chestii Care Au Fost Si In Renault...Mentionez ca vaneo este o masina de familie,nu autoutilitara,in talon greutatea admisa este mult mai mica,dar la cele 2 franceze le da clasa,si nici nu se lasa asa de jos ca si renaultul,la care de altfel i am facut vant si l am inlocuit cu vaneo.....si totusi,parca nu e chiar urata
                      Attached Files
                      Last edited by doktor4carz; 04-13-2008, 23:35 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Vai ce te-ai infierbintatat marius...
                        Sa ma scuzi ca insist: cite citeze are cutia automata? e in 4 sau in 5? si cam la cit la ora schimba vitezele? /mai ales ultima, la cit intra? la 60 la ora sau mai sus?
                        In rest, cum spuneam, o fi chestie subiectiva, putem pune si un poll aici, dar eu cred ca vaneo e cea mai frumoasa din clasa...

                        Later edit... Am gasit in linkul pus de orca... Nu stiu o boaba de germana, dar cu google translate... am gasit: "einem 5-Gang-Automatikgetriebe (Sonderausstattung) oder dem optionalen Automatischen Kupplungssystem (AKS) ebenfalls mit 5 Gängen."
                        E foarte bine de stiut - am avut un passat inainte, cu o automata in 4 viteze si se simtea lipsa unei a 5-a.
                        Last edited by kliv; 04-13-2008, 09:34 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by morarmarius2000 View Post
                          Salut Orca,am Vazut Ca Ai Pus Un Manual De Vaneo Pe Forum. Am Foarte Mare Nevoie De Unul In Lb.engleza,eu Personal Am Cautat Enorm Si Nu Am Gasit Nimic. Poate Stii Tu Vreun Site? Mersi
                          Despre Vaneo deocamdata am gasit un pliant ceva in spaniola, poate te ajuta. http://www.mercedes-benz.es/furgonet...d/vaneo_01.pdf
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            vaneo

                            Cutia are 5 viteze dar in mod manual nu are decat 4,dar oricum isi face bine treba in D,asa incat nu ai nevoie de manual. De schimbat ,in functie de cum o pui,adica pe S,merge mai sportiv,schimba la turatii mai mari,intre 3-400 ture iar la kik down te baga direct in tr.2,ca sa ai sprint mai mare. Daca o pui pe C,motorul merge mai linistit,schimba mai repede ,cam intre 2000-2500 ture,iar la kik down nu te baga dect in tr.3,si nu ai prea multa forta insa in modul c consumul este mult mai redus.

                            Comment


                            • #15
                              ma aptin de la alte comentarii !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF