Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri despre Mercedes S400cdi.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri despre Mercedes S400cdi.

    Buna seara,
    ma bate gandul sa iau un Mercedes S400cdi W220 si sunt curios daca e cineva pe forum cu asa ceva si ce parere are despre masina asta,din punct de vedere al calitatii/fiabilitatii.Nu am avut ocazia sa conduc asa un motor mare diesel si chiar sunt curios cum merge,ca ar trebui sa fie un monstru.Astept parerile voastre.

  • #2
    Buna seara !




    In primul rand, 4.0 nu e mare deloc. In al doilea rand, 560Nm este putin, considerand ca din 2.2 se obtin 500Nm, si asta de vreo zece ani incoace (OM651). OM628 a avut ceva probleme cu chiuasele/garniturile de chiulasa.



    Daca vrei un diesel care sa traga, OM629 este mai indicat, dar vine abia pe W221. 320HP si 730Nm sunt cifre mai serioase, dar si la alt pret. Plus ca intre timp V8 diesel nu mai este pe turismele Mercedes, pen' ca V6-le de 3.0 de pe W222 are mai multi cai si cuplu decat primul lor diesel V8, cel de pe W220...





    Dragos

    Comment


    • #3
      Mercedes S400 cdi

      Mie mi se pare un motor mare,mai ales ca in general tot ce e diesel e de 2 sau maxim 3litri.Nu am nevoie de super performante,ca doar e limuzina,dar ma intereseaza motorul de 4000 pt ca nu consuma mult,fiind asa mare si nefacand efort sa miste masina si totusi se duce,adica poti intra intr-o depasire linistit,cred.Cu remapare ajunge si asta cam la aceleasi specificatii,ca si OM629.In mod normal cam 290CP si 630Nm,dar este un chip ce il duce la 315Cp si 725Nm.Eu eram curios daca sunt motoare bune,adica sa nu trebuiasca sa imi petrec viata prin service,cu cine stie ce probleme apar.De cutii se zice ca nu is f bune,mai ales la motoarele cu cuplu mare.Acum toate au cuplu mare,pt ca le duc la limita maxima,de aia si is asa "bune".



      In primul rand, 4.0 nu e mare deloc. In al doilea rand, 560Nm este putin, considerand ca din 2.2 se obtin 500Nm, si asta de vreo zece ani incoace (OM651). OM628 a avut ceva probleme cu chiuasele/garniturile de chiulasa.



      Daca vrei un diesel care sa traga, OM629 este mai indicat, dar vine abia pe W221. 320HP si 730Nm sunt cifre mai serioase, dar si la alt pret. Plus ca intre timp V8 diesel nu mai este pe turismele Mercedes, pen' ca V6-le de 3.0 de pe W222 are mai multi cai si cuplu decat primul lor diesel V8, cel de pe W220...





      Dragos[/QUOTE]
      Last edited by raduch; 10-09-2017, 09:34 AM.

      Comment


      • #4
        Buna ziua ,
        Eu am motorul de 4 litri pe ML W163, masina e veche dar merge ok, are 2 turbine si asta spune totul, al tau motor va fi mai nou si sigur mai performant, bafta

        Comment


        • #5
          Originally posted by AURELIANPINTILI View Post
          Buna ziua ,
          Eu am motorul de 4 litri pe ML W163, masina e veche dar merge ok, are 2 turbine si asta spune totul, al tau motor va fi mai nou si sigur mai performant, bafta
          Mersi,sper sa fie ok.Banuiesc ca trage bine masina,nu?Remaparile mi se par cele mai bune optiuni posibile,adica fiind soft mai nou,e si mai optimizat si astfel motorul e mai eficient,consuma mai putin si e mai puternic.De ce nu iti faci si tu remapare?

          Comment


          • #6
            Motorul asta a fost greșit calculat de la început pana la încetarea producției, suferă mai mult ca oricare altul de:
            MAHLE shows visually what happens in a running diesel engine that creates liner cavitation.


            Pe lângă cutie/convertizor care la fiecare generație au fost la limita ruperii cuplului maxim acceptat, orice remapare grăbește efectele din filmulețul de mai sus,
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Cand un motor are doua turbine, asta nu inseamna "totul", ci nimic mai mult decat o propozitie. Daca la propozitia asta se mai adauga valorile de boost si intervalul de turatie motor la care acest boost este disponibil, atunci e ceva mai bine, dar pana la "totul" inca e distanta mare...


              Exemplu: am doua turbine pe un motor diesel, da' fiecare din ele face doar 0.35Bar de boost. Am deci 0.70Bar de boost, lucru pe care-l pot obtine cu doar o juma' de turbina. De ce doua (mai mici) ? Odata ca sa moara vecinu' de ciuda, ca poate el n-are deloc turbo sau doar una. Al doilea motiv este ca turbinele mai mici "are" inertii mai mici, deci turbo lag-ul este mai mic si motorul se infoaie mai de devreme, dar se si inmoaie mai devreme...


              Motorul in discutie nu este un candidat pentru remapare. Pe de alta parte, daca tot faci cruising cu limuzina in cauza, remaparea iarasi nu-si are rostul. Si in alta ordine de idei, pe turisme au existat motoare diesel de peste sapte litri, dar sunt sanse ca unii sa fie prea tineri ca sa stie asta...


              Pentru cutiile de viteze automate europene nu prea sunt variante de tuning. Pentru cele americane, lucurile sunt diferite tare. De la kit-uri care duc 2000HP si 3000Nm, trecand prin controllere electronice stand-alone (acolo unde e cazul) si pana la blocuri de valve care ofera "tinerea vitezei" no matter what rpm sau alta ordine de viteze la selectorul din cabina, sky is the limit, mai ales daca bugetul tine cu tine si nu cu dusmanul...




              Dragos
              Last edited by Heavy D.; 10-10-2017, 14:44 PM.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF