Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Turbina am facut-o la Robnec (800 sau 900, nu mai retin, cartridge+250 demontat/montat), pentru ca Cipos (vwforum) avea un deces in familie si nu era in Bucuresti.
    Intercoolerul l-am luat de la Autokarma, cu 450 ron (Ava Cooling). Behr e 850-1000 ron.
    Last edited by cutaresku; 07-28-2012, 21:00 PM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #32
      Am verificat si eu turbina astazi si toata tubulatura aia e furtune inclusiv intercooler (tot suierat se aude si la mine + limitarea) si nu am gasit nimic suspect, turbina are un joc mic de tot pe verticala dar nu da ulei, in schimb am observat altceva , pe evacuare imdeiat dupa catalizator rasufla pe la imbinarea aceea ca era neagra de fum . Se poate sa fie asta cauza limitari si sa fie suieratul acela pe care il aud in mers ? W211 2,2 CDI 2004

      Comment


      • #33
        Simptom clasic de catalizator infundat, din cunostintele mele. Da-l jos si incearca sa-l speli (solutii puternice, gen spalat WC, jet de apa ulterior, dinspre coada spre cap), poate se mai desfunda.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Ajung maine si la dansu' , dar rasufla dupa el nu inaintea lui , si este vreo asociere intre catalizator infundat si limitarea la 3000(limp mode) ?

          Comment


          • #35
            Nu am reusit inca sa dau catalizatorul jos ca am ovalizat piulita de la suportul acela , in schimb am dat jos toba de la mijloc si am gasit cateva bucati din sitele acelea de la catalizator ,se pare ca de la el imi intra in avarie

            Comment


            • #36
              Originally posted by cutaresku View Post
              Turbina am facut-o la Robnec (800 sau 900, nu mai retin, cartridge+250 demontat/montat), pentru ca Cipos (vwforum) avea un deces in familie si nu era in Bucuresti.
              Intercoolerul l-am luat de la Autokarma, cu 450 ron (Ava Cooling). Behr e 850-1000 ron.
              Am si eu nevoie de un intercooler, dar mai ieftin de 800 roni nu gasesc. Pe autokarma ava cooling costa 900 ron. Cum se face ca tu ai dat 450, ai beneficiat de vreo reducere?
              Nemultumitului i se ia darul!

              Comment


              • #37
                Imposibil. Inregistreaza-ti masina si, daca ai OM611.961, vei vedea ca e 458 ron.
                Rog a nu se mai posta pe acest topic alte probleme care nu au legatura cu P1470.
                Doar asa informatia va fi facil accesibila ulterior celor cu problema similara.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #38
                  Revenim, din pacate...
                  Valva turbo noua, alt motoras galerie (montat de Cristian C., la Iasi), inutile ambele. Cine are nevoie de motoras sau valva sa ma PM.
                  Problema a reaparut, masina intra in limp mode, dupa ce se incalzeste, la aproximativ o ora de condus. Opresc, repornesc, isi revine.
                  Eroarea este aceeasi, P1470-016 charge pressure too low.
                  Consumul este de 8-9%, indiferent de stilul de condus, adica cu 3 litri mai mult decat aveam anterior. Fum negru abundent, turbo lesinat pana in 2300-2500 rpm.
                  Din feelingul talpii, masina are cam 100-110 CP cand merge normal, pana isi ia limp-ul. Dupa care... puteti uita.
                  Caut un nou meserias, care sa reia verificarile de la zero.
                  Si o bricheta buna.
                  Last edited by cutaresku; 08-09-2012, 17:26 PM.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Revenim, din pacate...
                    Valva turbo noua, alt motoras galerie (montat de Cristian C., la Iasi), inutile ambele. Cine are nevoie de motoras sau valva sa ma PM.
                    Problema a reaparut, masina intra in limp mode, dupa ce se incalzeste, la aproximativ o ora de condus. Opresc, repornesc, isi revine.
                    Eroarea este aceeasi, P1470-016 charge pressure too low.
                    Consumul este de 8-9%, indiferent de stilul de condus, adica cu 3 litri mai mult decat aveam anterior. Fum negru abundent, turbo lesinat pana in 2300-2500 rpm.
                    Din feelingul talpii, masina are cam 100-110 CP cand merge normal, pana isi ia limp-ul. Dupa care... puteti uita.
                    Caut un nou meserias, care sa reia verificarile de la zero.
                    Si o bricheta buna.
                    Asa imi face si mie dupa cum bine stii si simt ca nu mai am rabdare.Nu stiu ce sa mai verific la ea.Acum nu am bani ca am vorbit la Madrid la reprezentanta si aia o testeaza cam 2 ore si pe loc si in mers,trag de ea la greu.Ma costa numai diagnoza cam 200 de euro.

                    Comment


                    • #40
                      Pfff. Îmi pare rãu sã aud cã problema a revenit. Dacã eram aproape puneam la bãtaie piesele de pe a mea sã vedem care e buba. Eu unul cred cã ai trecut pe lângã eroare. Cã practic nu prea mai are ce sã fie.

                      Ca recapitulare, pânã acum:
                      • galerie nouã originalã
                      • senzori temperaturã și presiune noi
                      • electrovalvã vacuum turbo nouã
                      • motoraș galerie nou
                      • recondiționat turbo
                      • intercooler nou

                      Ai zis cã ai rezolvat cu intercooler. Nu s-a rezolvat deloc (adicã nu apucasei sã faci un drum lung) sau a reapãrut problema dupã aceea?

                      Dacã ești în București cautã pe vreun coleg dispus sã-ți dea senzorii lui de temperaturã și presiune, poate ai tãi s-au dus din nou. De asemenea verificã mufele de la ei (la mine una nu a fost bine prinsã la un moment dat și abia dupã câteva sãptãmâni am vãzut). Spray de contacte la greu, verificat firele, etc.

                      Și multã rãbdare, Silviu! Îmi imaginez cât e de enervant sã debifezi toate probleme posibile de pe listã, și tot sã nu rezolvi. Sper sã te prinzi repede de eroare.

                      UPDATE 1:
                      Originally posted by vlad View Post
                      Ajung maine si la dansu' , dar rasufla dupa el nu inaintea lui , si este vreo asociere intre catalizator infundat si limitarea la 3000(limp mode) ?
                      Dacã ai catalizatorul înfundat, gazele de evacuare nu mai ies cu viteza care trebuie din motor, nu mai învârt turbina cum trebuie. Cu alte cuvinte, gazele de evacuare o sã se acumulez sub anumitã presiune între motor și catalizator în loc sã fie evacuate ușor afarã. Astfel ai presiune de turbo scãzutã.

                      Originally posted by mihai.c View Post
                      Uite chiar zilele astea o cunostiinta a fost la tester dupa ce masina lui e200 w210 prezenta probleme asemanatoare si din cate am inteles i-a schimbat ceva senzor de temperatura aer admisie si inca ceva senzor pe la arborele cotit cu toate ca pe tester ii arata doar unul cu ceva defect(nu stiu care).Nu prea vad legaura intre senzori dar din cate stiu masina merge ok acum,adica nu mai scoate nor de fum si zicea ca ii si trage altfel.Sper ca te ajuta macar ca idee.
                      Senzorii de axa cu came și de la arbore sunt folosiți pentru a mãsura detonațiile pe fiecare cilindru (în funcțiile de fluctuațiile de rotație al arboreului dupã fiecare ciclu de ardere - insesizabile de cãtre noi).
                      Last edited by Luxian; 08-09-2012, 20:30 PM.
                      ...

                      Comment


                      • #41
                        Intercoolerul era probabil una din probleme, pentru ca, odata schimbat, STAR-ul mi-a aratat ca presiunea e ok (3000-3500 rpm se face masurarea presiunii). Ceva este in neregula si atunci cand nu intra in limp, dovada fumul negru si consumul mare. Curios este ca acum imi da limp-ul dupa cam o ora de condus, deci asociez cu incalzirea unei piese sau se satura ECU de mers anormal si trage semnalul de alarma.
                        Intentionez sa reverific traseul turbo-galerie. Senzorii de care vorbesti, presiune si temperatura, i-am pus pe cei originali, convingandu-ma ca nu ei sunt buba. M-am uitat si la firele lor insa nu e nimic vizibil. Debitmetrul e si el nou. Valva turbo sau vacuumul iarasi ies din discutie.
                        Vreau, asa cum spuneam, sa merg la un alt meserias, caruia sa nu-i dau istoricul, pentru a nu-l influenta. Abia ulterior incerc sa investighez si catalizatorul, desi, la cat fumalau negru imi da, nu cred ca fie infundat. Banii nu-s problema, insa rabdare, sincer, nu prea mai am...
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #42
                          Poate ți-a cedat vreun furtun după ce ai revenit la presiuni normale după schimbarea intercoolerului. N-ar strica să mai verifici încă odată tubulatura. Mult success!
                          ...

                          Comment


                          • #43
                            De vreo cateva zile n-a mai luat limp. Epuratorul de ulei nu era infipt bine-n furtunul dintre carcasa filtrului de aer si turbo, posibil sa fi pierdut ceva aer acolo.
                            In schimb, fum negru am in continuare, Cristian C. zice c-ar fi injectorul cu -1,4. STAR-ul si lumea spun ca de la 2 in jos trebuie bagat in seama... La un moment dat ma iau si de el.
                            Ieri am venit pe noua autostrada Ploiesti-Bucuresti cu tempomatul setat la 160 km/h, consumul final fiind de 9,4l/100, foarte mult in opinia mea. Voi cum il vedeti?
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Eu cu 270 cdi automat mers 140-160km/h cu 3-4 persoane în mașinã (Germania - Timișoara) am consum maxim 7.2 (la pompã). Deci 9.4l/100km e puțin cam mult pentru tine, mai ales pe tempomat (eu mai am și vârfuri de 180km/h). Tu ar trebui sã ai aproximativ la fel (motor puțin mai mic, dar ai manualã cu 6 trepte și ai mers și pe tempomat).

                              Faza cu furtunul de la gazele de epurare cred cã e de vinã pentru limitare. Îți trãgea aer fals (nemãsurat de debitmetru). Însã n-ar fi trebuit sã ai fum din cauza asta (îți trãgea aer înainte de turbinã) - trebuia sã ai presiune pe circuitul dupã turbinã.

                              Și la mine un injector e cu -1.2 în Star, îmi dã ceva fum, însã Star-ul zice cã ce e cu + trebuie schimbat și la valori mai mari de 3 sau 4. Dacã se dovedește a fi injectorul de vinã pentru fum, dã de veste sã-l schimb și eu
                              ...

                              Comment


                              • #45
                                Update: astazi am sesizat ca am doua gauri in cutia filtrului de aer, unsa de marimea unui bob de mazare, clar o spartura cauzata de o pietricica si a doua, suspecta, pare a fi stock, in capul cutie. Ce rol are aceasta a doua gaura, stie cineva?
                                Le-am lipit pe ambele.
                                Poze aici:

                                Alt update: un video cu functionarea actuatorului turbo. Detectez un fum albastrui provenind, la primele actionari bruste, din zona actuatorului (secundele 6-8, 15-17).
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                                Attached Files
                                Last edited by cutaresku; 08-26-2012, 13:15 PM.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF