Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Observ, cu regret, ca am transformat topicul de prezentare a masinii intr-unul de probleme tehnice. Promit sa mut totul de aici la sectiunea dedicata, cand se va rezolva. DONE!
    Asa mi-e mai usor sa primesc sfaturi, acesta-i motivul pentru care am postat aici.
    Revenim: azi am schimbat cele doua filtre de aer de la valvele vacuumatice ale turbo si EGR (vreo 10 euro ambele) cod A0000780956. Tot azi am scapat de inca 50 de euro, test vacuumatic si STAR (aveau bubalinii aia de la service-ul multimarca si STAR...). Eroare STORED era vechea P1470-016, insa STORED si ACTIVE era B17 voltage too high la senzorul de temperatura (pe care-l schimbasem acum vreo doua zile). Buun, sterse, test drive, n-a mai aparut nimic.
    Vacuumul OK, spun ei.
    Ma intorc cu masina spre casa, fumalau mai abitir! Putere doar dupa 2300-2500 de rpm, pana acolo masina lesinata, delay ingrozitor la acceleratie.
    Urmaresc, in continuare, pista vacuumului la turbina, motiv pentru care postez si un video scurt cu modul de actionare a geometriei variabile la turatul in gol. As aprecia pareri asupra normalitatii cursei acestei parghii sau, desigur, anormalitatii.
    Last edited by cutaresku; 03-11-2013, 22:01 PM. Reason: EDIT 11 martie 2013, pentru a posta codurile filtrelor de la electrovalve (la cerere useri).
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      Azi fusai iar la service-ul multimarca de mai sus, doar ii avertizasem ca sigur nu i-au dat de cap si ca revin in maxim o zi.
      Bun, il sui pe capelmeister la volan, zic da-i bice, maestre, ieri mi-ai zis ca masina e perfecta si sa cumpar un cetane booster, sa treaca fumul! Se suie bubalinul, vede si el ca niama moshnosti (pe romaneste - n-are putere).
      Hai la STAR: P1470-016 ACTIV si STOCAT!
      O ia mecanicul lui peste, pe care-l invatam eu pe unde sunt piesele masinii si pe unde sa apese pe STAR, din aproape in aproape. E ulei destul de mult pe furtunul intercooler-EGR, ulei care sare si pe senzorii de presiune si temperatura. Ii spala pe senzori, verifica iar boost pressure-ul (asta se face intre 3000-3500 rpm). Temperatura mai scade cu 10 grade, insa tot peste limita trasata de STAR. Boost pressure in continuare sub limita minima.
      Reia testul vacuumatic la valva turbo, unde tocmai am schimbat filtrul de aer (si p-ala de la valva EGR), totul absolut ok.
      Dupa vreo ora, se aseaza omu-n coore, ca nu mai avea idei.
      Vine chitit pe turbo, verifica jocul axului si da verdict: reconditionare turbo.
      Intr-adevar, jocul axului turbo il sesizasem si eu, insa cei 2 mm, care mie mi se pareau ok dupa 11 ani ai masinii, mecanicului ii apar ca joc foaaarte mare. Repet, verdict final reconditionare turbo.
      Dupa toata epopeea, spre asta tind si eu sa ma indrept.
      Banuiesc ca dilatate de la caldura (masina merge bine cam 15 minute, dupa care pierde cam jumatate de putere), atat paletele turbinei, cat si axul, incep sa frece de corp.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Uite chiar zilele astea o cunostiinta a fost la tester dupa ce masina lui e200 w210 prezenta probleme asemanatoare si din cate am inteles i-a schimbat ceva senzor de temperatura aer admisie si inca ceva senzor pe la arborele cotit cu toate ca pe tester ii arata doar unul cu ceva defect(nu stiu care).Nu prea vad legaura intre senzori dar din cate stiu masina merge ok acum,adica nu mai scoate nor de fum si zicea ca ii si trage altfel.Sper ca te ajuta macar ca idee.

        Comment


        • #19
          Turbina n-ar trebui sã scoatã zgomot când e pe ducã? Mãcar un șuierat ceva...
          ...

          Comment


          • #20
            Avem si simptomele astea (un zgomot metalic la talpa tare la rece si un tanguit la decelerat), insa nu m-au deranjat pana acum. Chiar sa moara un Garret la 140.000km?!
            Inainte sa dau banii pe ea, incerc si eliminarea variantei catalizatorului infundat.
            O sa revin cu update.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #21
              Originally posted by cutaresku View Post
              Avem si simptomele astea (un zgomot metalic la talpa tare la rece si un tanguit la decelerat), insa nu m-au deranjat pana acum. Chiar sa moara un Garret la 140.000km?!
              Inainte sa dau banii pe ea, incerc si eliminarea variantei catalizatorului infundat.
              O sa revin cu update.
              Daca poti, treci pe la mine.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                400 km Sofia-Bucuresti. Daca ai vreun sfat, e binevenit. Multumesc.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Turbina n-ar trebui sã scoatã zgomot când e pe ducã? Mãcar un șuierat ceva...
                  Salut!
                  Nu neaparat face si zgomot. Jocul in ax e cauzat de uzura axului si a lagarelor pe care se sprijina axul. De aici rezulta si uleiul pe care il scapa printre ax si lagar, ulei care ii apare abundent pana spre EGR. (despre intercooler nu mai vb. ca acolo trebuie sa fie cel mai mult).
                  Initial am fost tentat sa cred ca are catalizatorul infundat, dar dupa ce am citit mai atent posturile, am inteles mai bine cum stau lucrurile.
                  Ma repet: prezenta uleiului si jocul in ax asociate cu eroarea de ''valoare presiune turbo prea mica'' conduce spre reconditionare turbo.
                  Last edited by cristian C.; 06-20-2012, 12:30 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Buna,am si eu o problema,mai precis MB-meu,un E 200 cdi din 2000.
                    Cind merg cu 40-60 km. la ora,intre 1000-2000 rpm...Din partea dreapta a masinii...e turbina,parca de acolo vine un sunet...sa va ezplic sa ma intelegeti,un HRRRRRRRR.
                    Masina merge bine,trage,nu scoate fum.La turatii peste 2000 rpm dispare,s-au poate nu-l m-ai aud eu.
                    Daca poate fi o problema asta?si cineva stiie?asi vrea sa stiu parerile voasre,sa inlatur problema asta,cit poate nu-i prea tirziu...
                    Last edited by cutaresku; 06-26-2012, 04:12 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Salut!

                      Salut!

                      Nu este turbosuflanta ca intra bine peste 2000 rpm, este filtrul de aer care vibreaza datorita unei trepidatii a motorului la relanti.
                      Prinde si trage usor de filtru cand este motorul pornit sau poti introduce o bucata de cauciuc intre chiulasa si fltru sa verifici daca de acolo provine zgomotul.
                      Trebuie sa verifici injectoarele si tampoanele de la motor.
                      Cu stima,
                      Cristian C.
                      Diagnoza, reparatii mecanice/electrice/electronice, piese second-hand/noi pentru Mercedes -CDI -IASI
                      tel.0749562999

                      Comment


                      • #26
                        Mersi mult, o sa incerc cind voi avea putin timp
                        Last edited by cutaresku; 06-26-2012, 15:39 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Saga s-a sfarsit, nu inainte de a reconditiona degeaba turbina (aproape 1200 RON) si de a pierde alti nervi.
                          Problema era intercooler fisurat, pe acolo pierdeam presiune. Altul nou si s-a incheiat episodul.
                          Va sfatuiesc sa verificati intercoolerul (care, teoretic ar trebui sa fashaie si sa fie auzit - practic, la mine nu auzeam nimic) fie dat jos de pe masina, fie ascultat cu urechea langa el.
                          Multumesc pentru rabdare si incurajari lui Marian mastermario71 si, pentru disponibilitate si bune intentii, lui Alin cl600.
                          Last edited by cutaresku; 07-28-2012, 21:00 PM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #28
                            Mă bucur că ai rezolvat problema. Și eu eram pe punctul de a recondiționa turbina zielle astea, dar am amânat-o peste o lună din lipsă de timp. Și la mine fumul negru continuă și cred că se și agravează ușor. O să dau intercoolerul jos când o să am ocazia, să văd despre ce e vorba. E cumva culmea cum apare fumul negru după ce schimbi galeria și pui nouă. Eu mi-am recondiționat și injectorii și tot n-am scăpat.

                            La tine se vedea fisura, sau cum ți-ai dat seama?
                            ...

                            Comment


                            • #29
                              Mohamed ingenunchiat ca pentru Allah, aplecat capul langa intercooler si zis la mine: Silviu, fishie intercooler la tine.
                              Ramasesera doua optiuni: catalizator infundat - foarte putin probabil, din moment ce-l inspectasem cand am demontat turbina sau pierdere etanseitate admisie (paraverificata de meseriasii 3,14zdii).
                              Cand am pus mecanicul sa-mi spele, acum doua luni, intercoolerul, ori s-a creat por, ori era acoperit de mizerie si si-a dat arama pe fata. Avea si ceva lovituri, probabil pietricele.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Ok, deci planuri pentru când mă întorc în țară demontat intercooler și inspecție pe acolo.

                                Încă două întrebări: unde ți-ai reparat turbina și cât te-a dus intercooler-ul?
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF