Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

oscileaza relantiul w208 230k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    uploadfromtaptalk1449544047158.jpg asta e piesa si are un furtun care intra in capacul de chiuloasa si ..e putin cam deteriorat la capat furtunul si am vazut ca sunt urme de ulei in jurul lui .. Scuze de dublu post

    Comment


    • #17
      Am curatat si eu debitmetrul si am schimbat filtrlul de aer. Acum e mai agresiv cum spunea si cilegul dar cosumul a ramas asa (cam 50 de ron pe zi) :/ inca nu am ajuns la electronist sa ne uitam la bord daca se poate repara sau ce va fi (nu arata nici km nici trip).
      Azi sau maine urmeaza sa primesc si un catalizator de la cineva apoi vedem ce se intampla...
      Ceea ce am mai observat si cred ca ar avea destul de mare importanta: daca vreau sa accelerez mai tare si i-i dau kick down incepe sa traba binisor dar am observat ca daca mai las vreun centimetru din pedala de acceleratie, parca trage mai bien decat daca tin talpa. Asta ma gandesc ca e inca un semn ca primeste prea multa benzina si prea putina aer.
      A si inca ceva: si la mine era filtrul de aer cu ulei

      Comment


      • #18
        Poate ca ne am luat aceeasi masina ca...nici a mea nu mai are catalizatorul. Bine eu cand am cumparat o nu ma asteptam sa fie tipla masina asta din ce stiu de trecutul ei ca a fost mare vedeta pe centru in brasov drift si burnout si chestii de genul asta deci a fost tras de ea dar...eu incerc sa ma ocup si daca gasim impreuna o rezolvare ar fi perfect ...ca e o masina data naibii de frumoasa. Cand pui catalizatorul revin o cu o parere...eu pana sambata nu stiu daca o sa mai apuc sa fac ceva la ea.

        Comment


        • #19
          Sunt tare curios cum dam de problema asta
          Sper sa reusim cumva.
          Mi m-inse pare foarte enervant consumul. Intr-adevar nu pot sa socotesc exact ca nu merge indicatorul de km dar inainte am avut un 525 d de 163 de cai tot cutie automata, ala lua cam 11,5-12 in oras astfel trebuia sa pun cam tot a doua zi de cate 50 de ron. Cu asta zilnic
          Amicul care face teste si e electrician bun, zice ca la benzinar poate fi chiar mare diferenta daca e cu sau fara catalizator (cateodata chiar si pana la 2-3 litri).

          Azi am mai incercat ceva:
          Am dat jos mufa de la debitmetru sa vad ce face (la diesel asa stiu ca daca era debitmetrul stricat, nu era diferenta de performanta cu sau fara mufa pusa)
          Pai nici aici nu am simtit absolut nicio diferenta sa traga mai bine sau mai slab. Un singur lucru: relantiul scadea cateodata pana la 500 am avut impresia ca se opreste, apoi iara mergea bine. Acuma poate eu sunt prost dar logic ar trebui sa mearga masina mai rau fara debitmetru nu?!?
          Ei nu stiu... E o masina chiar foarte frumoasa si confirtabila, imi place de cate ori ma uit la ea, dar de partea asta si de putere nu sunt multumit deloc :/
          Bine eu am fost obisnuit cu diesel softat cu un cuplu de 440NM acuma mu am ce astepta de la motor si mic si pe benzina da' macar nu ar manca atata )

          Comment


          • #20
            Da al tau cati cai are? Al meu e clk 200k la 192 cai. Ca sa vezi..azi cum mergeam eu frumos prin oras ... Bag de seama la un moment dat ca masina mea e intr un limp total ..viteza a 2a permanent si m am intalnit cu niste prieteni si ma dau jos din masina si stam putin de vorba cca 10 min si numai dintr o data o aud pe Aurica (benz ul meu) ) ca se opreste...hopa! O pornesc din nou dupa cca 5 min iar se opreste motorul. La 22 fix am dud o pe nevasta mea in statie sa ia autobuzul spre munca si iar mi s a oprit motorul si cand am plecat am mers vreo 10 m si mi a taiat gazul si imediat si a revenit..si s a intamplat tot asa de vreo 5 ori in drumul spre casa...asa sprintena era dar...na. vreo idee care ar putea fi cauza? Aa si inca ceva...am mers in limp mode (avarie) vreo 40 km asa batraneste si vreau sa zic, ca ...eu ma rog la o avarie ca asa putin mi a consumat )
            Last edited by Bartag; 12-08-2015, 22:18 PM.

            Comment


            • #21
              Nu stiu cum sunt facute motoarele... Eu am 2300 cmc si 193 de cai tot kompressor.
              Azi am ajuns la faza sa montam un catalizator si vreau sa zic ca sunetul e suuuperr silent!
              Ma bucur ca nu imi placea deloc cum suna asa puternic. Acuma e silentios si parca nici mirosul nu mai e asa puternic. Am observat ca a castigat un picit de cuplu la turatii joase. Dar cu consumul deocamdata nu stiu, ca al meu nu are bord computer. Revin in cateva zile.
              Relantiul tot se misca inca un pic, cred ca urmeaza sa iau un debitmetru nou

              Comment


              • #22
                Salut, cam aceleasi simptome le am si eu. Am si check engine aprins. Astazi am scos mufa la debitmetru si nu am vazut nici o diferenta in functionarea motorului, deci tind sa cred ca debitmetrul e dus sau gresesc ?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF