Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De aceea mi-e frica si mie la cumpararea unui motor second, km multi la dezmembrari, masini lovite se gasesc greu, motoarele astea din pacate sant la mare cautare, de aceea ma gandesc la reconditionare, am inteles ca si reprezentanta mai trimite motoare in Ungaria, cei drept!

    Comment


    • In Italia se repara fara probleme om651.La fel un an garantie fara nici o limita de km.Preturi de la 1500 in sus (euro)
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • Pune un link sau pune mai multe amanunte despre cei care repara OM651 in Italia. Poate fi un subiect f interesant.

        MB nu are cote de reparatie pt acest motor, vibrochenul odata zgariat, e fier mort ( cat era viu avea o "cementare" electro-chimica).
        Pe la noi, din cate stiu eu, singura solutie este slefuirea fara tratament si folosirea unor cuzineti de la un motor mai mare, cu ceva modificari.
        Toate care au ajuns pana la mine, reparate astfel aveau probeleme grave - batai, vibratii, detonatii, etc.

        Italienii au ceva tehnologie si mai ales indemanare si nu m-ar mira sa fi gasit vre-o solutie buna.
        1500e, sa pui la punct un 651, e OK.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Eu am intrebat in Italia la MercedesMods colegul Andrei TBA stie despre cine vorbesc.Am intrebat de fiabilitatea si costurile de reparatie ale acestor motoare pentru mine pentru ca as fi vrut un w204 c250cdi intrucat ei se ocupa exclusiv de reparatii si modificari Mercedes.Atentie insa preturile pleaca de la 1500 euro in sus in functie de complexitatea problemei asa cum insusi mesterul a spuso.Caut informatii scrise si voi posta numai decat.Daca intre timp vreun coleg are nevoie www.mercedesmods.it
          Last edited by broscutza2001; 07-27-2016, 05:55 AM.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Buna dimineata! O reprezentanta, trimite motoare in Ungaria, firma cred ca se numeste Dr.Motor Tatabanya, am vorbit si eu cu ei, au si stand de pornit motoare, in cazul in care vibrochenul nu se poate recupera, ti-l schimba, dar au spus ca de cele mai multe ori il recupereaza, lucreaza doar cu piese originale, problema este ca trebuie sa trimiti motorul sa-ti faca un deviz, in unele cazuri, poate sa ajunga si la mai multe mii euro, caz in care mai bine cauti second, ei i-ti schimba inclusiv injectoare si turbina daca considera ca nu lucreaza in parametri le repara sau schimba. Baiatul de la Targoviste zice ca nu a avut nici un motor intors in garantie din cateva zeci cu conditia sa schimbe si pompa de ulei daca este cazul. Daca nu poate recupera vibrochenul ti-l schimba, dar astea sunt vorbe, as vrea sa stiu daca a reconditionat cineva un om651, la el sau in alta parte, si daca afacut mai multi km cu masina? Multumesc si va doresc o zi placuta!

            Comment


            • Buna ziua !



              Daca se va constata ca problema este doar un arbore cotit uzat, nu si segmenti, alezaje, etc, nu e chiar grav. Un arbore cotit se poate reconditiona in mai multe feluri:


              - cromare dura
              - sudura in mediu protejat (MIG)
              - metalizare



              Binenteles ca urmeaza strunjire/rectificare dupa cele de mai sus, urmand a se obtine cota zero a cuzinetilor. Inainte sau mai bine dupa toata reparatia asta, trebuie verificata si potentiala torsiune sau incovoiere a arborelui cotit, precum si materialul din care este executat acesta (fonta sau otel), si apoi aleasa procedura corecta de reparatie.





              Dragos

              Comment


              • Pana nu se desface motorul e loterie.Am trimis un email si astept raspuns mai detaliat dupa voi posta din nou.Ideea e ca abia cand ai totul desfacut sa vezi in ce stadiu sunt internele abia dupa poti decide ce e mai corect de reparat/inlocuit.Dar ca intrebare rapida pusa persoanei care le repara dupa ce i-am povestit situatia de aici a spus ca da se poate face dar pentru costuri exacte nu se poate pune vorba ca odata desfacut motorul nu stii ce gasesti si ce mai trebuie schimbat!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Multumesc pt. raspunsuri. Motorul se va desface probabil in maxim doua saptamani, toata lumea este aglomerata si o sa vad atunci daca sunt afectate doar vibrochenul, cuzineti, biele sau si pistoane segmenti, etc. Masina pornea la sfert de cheie, nu a avut de cand am luat-o vreo problema,(8 luni), nu a avut nici o eroare memorata, DPF-ul era incarcat la valoare minima, sper sa fie doar vibrochenul. Nedumerirea mea este legata de fiabilitatea motorului dupa. Pana atunci am revenit la e-ul vechi, mai "ïnvoluat". O seara frumoasa!

                  Comment


                  • OM651 ( si multe altele) foloseste coduri de culoare pt cuzinetii la palier. Cine spune ca face alti cuzineti si nu tine cont de marcajul de pe bloc ( cel putin ) sau cine repara cu piese originale vibrochene rectificate, poate doar glumeste.

                    De obicei, mesterii spun ca stiu ei mai bine si ca nu se pune faza cu codul de culoare.

                    Gasiti pe ebay, un vanzator destul de serios care a inventat cuzineti la reparatia 1, fara cod de culoare, etc.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Originally posted by cl600 View Post
                      OM651 ( si multe altele) foloseste coduri de culoare pt cuzinetii la palier. Cine spune ca face alti cuzineti si nu tine cont de marcajul de pe bloc ( cel putin ) sau cine repara cu piese originale vibrochene rectificate, poate doar glumeste.



                      De obicei, mesterii spun ca stiu ei mai bine si ca nu se pune faza cu codul de culoare.



                      Gasiti pe ebay, un vanzator destul de serios care a inventat cuzineti la reparatia 1, fara cod de culoare, etc.

                      Poti sa mai detaliezi putin, ca nu inteleg. Ai spus "cine repara cu piese originale vibrochene rectificate, poate doar glumeste" , la ce te referi?


                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • Buna dimineata! Urmaresc posturile dumneavoastra d-le CL600 si va multumim pt. informatii, consider ca sunt cele mai actualizate la zi cu tehnologia, dar in situatia asta am cateva nedumeriri care pot fi de folos multor posesori de om651, tinand cont de ce masini ajung in Romania, motoarele se sparg intr-o veselie. Stiu ca sunt coduri de culoare la cuzineti, dar acestea nu corespun unor cote diferite ale vibrochenului, obtinute printr-o rectificare? Tipul de la Targoviste, care reconditioneaza om651 spune ca de putin timp au scos mercedes cuzineti cu coduri de culoare corespunzatoare unor cote diferite ale vibrochenului, probabil cand au vazut cate motoare se sparg (pt cei care cred ca numai masinile prost intretinute si cu o gramada de km au probleme, stiu un caz, masina noua cu 150000km ,motor spart luata de la reprezentanta de la noi, si mercedesul i-a respins dosarul pe motiv ca a intarzaiat 5000km la prima revizie, masina in garantie, asa ca omul trebuie sa-si cumpere motor la masina noua). La astfel de masini cum este a mea un motor nou valoreaza mai mult decat masina si ce sa facem sa le aruncam? Am vazut ca si in Germania se repara om651 la reprezentante cei drept am vazut preturi de 5-6000 euro, probabil toate piesele noi, ce nu corespund. Am mai vazut ca la 204 nu se sparg motoare si nici la sprintere nu se sparg asa multe raportat la nr. de km, cei ce vand 651, spun ca sunt aceleasi motoare la sprinter, c,e,glk,ml etc., este adevarat? Vreau doar sa ma informez si sa nu arunc banii aiurea, mi-am luat e-ul 212 pt, vreo 6-7 ani, 100000 km maxim si incerc sa-l fac sa ma duca atat. Va multumesc si speram ca ne veti informa in continuare!

                        Comment


                        • Acuma nu oi fi eu expert , dar majoritatea masinilor aduse pt vanzare din De , au dublul km afisati.Adica un w212 , care de nou ajungea la 50 k euro si dupa 3-4 ani este adus in Ro la 10.000-15.000 euro cam are de la 300k km in sus .

                          Cand aud viitorii proprietari cat costa o revizie cu piese originale stramba din nas si merg la "mecanici " care nu au auzit de cuplu de strangere , chei dinamometrice , Star , etc.

                          Sa fim seriosi , MB nu isi permite sa faca motoare nefiabile , la w212 facelift au investit un 1 miliard euro intr-un facelift , intrau rapid in faliment daca motoarele erau proaste.

                          Masina aia luata de noua , dar care a intarziat 5000km !!!! sau vreo 1-2 ani la prima revizie spune multe despre propietar .
                          Last edited by b97dmt; 07-28-2016, 11:33 AM.

                          Comment


                          • Originally posted by Hodrea calin View Post
                            Buna dimineata! Urmaresc posturile dumneavoastra d-le CL600 si va multumim pt. informatii, consider ca sunt cele mai actualizate la zi cu tehnologia, dar in situatia asta am cateva nedumeriri care pot fi de folos multor posesori de om651, tinand cont de ce masini ajung in Romania, motoarele se sparg intr-o veselie. Stiu ca sunt coduri de culoare la cuzineti, dar acestea nu corespun unor cote diferite ale vibrochenului, obtinute printr-o rectificare? Tipul de la Targoviste, care reconditioneaza om651 spune ca de putin timp au scos mercedes cuzineti cu coduri de culoare corespunzatoare unor cote diferite ale vibrochenului, probabil cand au vazut cate motoare se sparg (pt cei care cred ca numai masinile prost intretinute si cu o gramada de km au probleme, stiu un caz, masina noua cu 150000km ,motor spart luata de la reprezentanta de la noi, si mercedesul i-a respins dosarul pe motiv ca a intarzaiat 5000km la prima revizie, masina in garantie, asa ca omul trebuie sa-si cumpere motor la masina noua). La astfel de masini cum este a mea un motor nou valoreaza mai mult decat masina si ce sa facem sa le aruncam? Am vazut ca si in Germania se repara om651 la reprezentante cei drept am vazut preturi de 5-6000 euro, probabil toate piesele noi, ce nu corespund. Am mai vazut ca la 204 nu se sparg motoare si nici la sprintere nu se sparg asa multe raportat la nr. de km, cei ce vand 651, spun ca sunt aceleasi motoare la sprinter, c,e,glk,ml etc., este adevarat? Vreau doar sa ma informez si sa nu arunc banii aiurea, mi-am luat e-ul 212 pt, vreo 6-7 ani, 100000 km maxim si incerc sa-l fac sa ma duca atat. Va multumesc si speram ca ne veti informa in continuare!

                            Tot respectul pt cei din Targoviste, insa treaba 'de putin timp' probabil refera la altceva. Toate marcile premium si de f multa vreme au codat cuzinetii de palier. Sunt 3 culori ( la 651), care difera cu 0.007 intre ele: 0.007, 0.14, 0.21. Ca sa il poti repara cu piese originale trebuie doar sa incadrezi palierul lovit sub limita maxima, daca in locul respectiv nu era deja cuzinetul cel mai gros...

                            Daca vrei sa mai mearga 6-7 ani, nu ai decat varianta unui vibrochen nou ( 6000lei+tva) sau un motor second. Daca il vei repara, vei fi obligat sa pacalesti un comparator.
                            Last edited by cl600; 07-28-2016, 17:13 PM.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • Buna seara !





                              Cei 5000 de kilometri se pot face intr-o saptamana fara probleme, nu in unul sau doi ani, daca ai de umblat prin spitalele din vest din motive de sanatate a vreunui copil...Si cum sanatatea cuiva este din principiu prioritara, as zice ca proprietarul/proprietarii nu trebui neaparat acuzati ca au sarit termenul primei revizii cu 5000km.

                              Sunt de acord ca nu ar trebui sa se intample asa ceva, dar viata are intotdeauna surprize pregatite pentru momentele cand iti faci planuri...




                              Dragos

                              Comment


                              • 90% dintre taxiurile germane depasesc cu 5-8K km majoritatea reviziilor si ajung sa suceasca cuzinetii la palierul 3 abia la 4-450K km. De fapt e o aritmetica simpla.

                                Restul, trec de 500K km, daca nu patesc altceva.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF