Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

    E simplu dragi colegi, din ceea ce a spus colegul cl600 mai sus reiese urmatoarea idee, schimbati uleiul de motor la 10.000 de kilometrii sau un an si nu sunt probleme in motor, restul e marketing, ma refer la intervale de revizie de 20.000 - 30.000 de km.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • Buna seara! Din ce am mai auzit, este tot mai frecventa treaba cu e-uri 212 cumparate cu motoare praf si reconditionate, in special taxiuri metalizate, negru, aviz amatorilor de masini ieftine, sper sa nu fi fost si al meu la fel. Eu nu o sa-l vad, l-am cumparat fiind pasionat de aceasta marca, cu toate ca eram la curent cu problemele cu mot., am avut o cunostinta care a patit la fel, apoi prin ce peripetii a trecut pt achizitionarea mot, primul montat adus din DE batea rau la pornire, apoi al doilea a mers. De obicei la acelasi pret i
      -ti cumperi un logan diesel nou cu care aproape sigur nu vei avea probleme multi ani (ciudat dar si un consilier sef de vanzari de la reprezentanta MB m-a sfatuit la fel) dar ce sa-i faci, pasiunea invinge ratiunea. Oricum la o estimare orbeasca, reconditionarea cu montat, minim 11-12000 lei, fara vibrochen nou. Referitor la acea masina cu 15 oooo km , omul facea multi km intr-un timp scurt, pe mobile.de sunt masini cu 150-200000 km cu motoare sparte. Documentandu-ma despre om651, am citit o stire de genul: statistic OM651 este cel mai prost motor construit de MB din istorie iar potentialii clienti sunt sfatuiti sa aleaga mot.de provenienta renault mult mai fiabile, oricum mi sa rupt sufletul cand am citit.Noapte buna!

      Comment


      • Originally posted by Hodrea calin View Post
        Buna seara! Din ce am mai auzit, este tot mai frecventa treaba cu e-uri 212 cumparate cu motoare praf si reconditionate, in special taxiuri metalizate, negru, aviz amatorilor de masini ieftine, sper sa nu fi fost si al meu la fel. Eu nu o sa-l vad, l-am cumparat fiind pasionat de aceasta marca, cu toate ca eram la curent cu problemele cu mot., am avut o cunostinta care a patit la fel, apoi prin ce peripetii a trecut pt achizitionarea mot, primul montat adus din DE batea rau la pornire, apoi al doilea a mers. De obicei la acelasi pret i
        -ti cumperi un logan diesel nou cu care aproape sigur nu vei avea probleme multi ani (ciudat dar si un consilier sef de vanzari de la reprezentanta MB m-a sfatuit la fel) dar ce sa-i faci, pasiunea invinge ratiunea. Oricum la o estimare orbeasca, reconditionarea cu montat, minim 11-12000 lei, fara vibrochen nou. Referitor la acea masina cu 15 oooo km , omul facea multi km intr-un timp scurt, pe mobile.de sunt masini cu 150-200000 km cu motoare sparte. Documentandu-ma despre om651, am citit o stire de genul: statistic OM651 este cel mai prost motor construit de MB din istorie iar potentialii clienti sunt sfatuiti sa aleaga mot.de provenienta renault mult mai fiabile, oricum mi sa rupt sufletul cand am citit.Noapte buna!
        Nu stiu cum ai citit postarile mele, insa nu prea exista, la nici o alta marca vre-un motor mai bun decat 651... adica sa tina peste 400K km, euro5, limuzina, etc.

        La randul meu, nu stiu cum sa citesc faza cu "sper sa nu fie asa al meu..", cand doua pagini inapoi spui ca e taxi si are 3xxK km.

        Tot cateva pagini inapoi, ai schimbat doar intinzatorul la peste 300K km.................astfel povestile mele de la inceputul postului prind contur.


        Dar poate, tocmai din cauza asta, s-a rupt doar o patina, care a dus la blocarea lantului si nu ai mai apucat sa invarti cuzinetii la palier.

        Incearca o diagnoza profesionala.

        Deasemenea, poate dupa patania ta, colegul Nicolae intelege de ce, noi, nu schimbam doar intinzator la masinile cu km mai multi 200K.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Salut! Da masina a fost taxi, ma refeream sa nu fi fost reconditionat motorul inainte de al cumpara. La fiabilitate se facea referire, raportat la vechile mot.MB, nu comparativ cu alte marci. Posibil sa fie o patina sparta, da recunosc nu am ascultat sa schimb toata distributia, vom vedea cand se va desface mot. Poate ca nu-mi permit sa merg reprezentanta, dar de masina se ocupa mecanici de la reprezentanta inclusiv diagnoza profesionala.O zi buna!

          Comment


          • Originally posted by cl600 View Post
            Nu stiu cum ai citit postarile mele, insa nu prea exista, la nici o alta marca vre-un motor mai bun decat 651... adica sa tina peste 400K km, euro5, limuzina, etc.

            La randul meu, nu stiu cum sa citesc faza cu "sper sa nu fie asa al meu..", cand doua pagini inapoi spui ca e taxi si are 3xxK km.

            Tot cateva pagini inapoi, ai schimbat doar intinzatorul la peste 300K km.................astfel povestile mele de la inceputul postului prind contur.


            Dar poate, tocmai din cauza asta, s-a rupt doar o patina, care a dus la blocarea lantului si nu ai mai apucat sa invarti cuzinetii la palier.

            Incearca o diagnoza profesionala.

            Deasemenea, poate dupa patania ta, colegul Nicolae intelege de ce, noi, nu schimbam doar intinzator la masinile cu km mai multi 200K.


            Eu am inteles ce era de inteles,sper ca si ceilalti sa fi inteles!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Revin aici cu subiectul inceput in alt topic. Referitor la problema cu cuzinetii, stiu ca in 2012 au fost facute niste modificari la motorul 651, a fost rezolvata si aceasta problema cu rotirea cuzinetilor? Aceasta problema apare la modelele fabricate in anumiti ani, sau in toata generatia w212?

              Comment


              • "Problema" cu rotitul cuzinetilor apare de cele mai multe ori la taxi-uri cu peste 450K km si in special la cele care au avut revizii economice, adica cu intervale mai mari de 35K km. Situatia, care pare greu de crezut, o intalnim la 90% dintre w212-le ieftine de prin targ.

                Bineinteles ca fiecare schimbare de generatie aduce imbunatatiri, mai ales in zona unde problemele apareau mai des.

                Pe vremea lui Euro4, oamenii erau ceva mai putin economi si schimbau masinile putin mai des, isi luau case mai aproape de slujba, etc.

                De la Euro5 in sus, pretentiile sau transferat, a crescut confortul si a scazut consumul si salariul, chiar si proprietarul de MB se bucura ca poate schimba filtrul de motorina la 200K km, cel de aer la 100K km si uleiul la peste 30K km.


                Acum daca vrei sa compari euro4 cu service la 10K km, tinut in garaj si plimbat doar prin vacante insorite, cu un Euro5 care a facut 4 ani Start/Stop 24/7 si revizii rare, nu faci decat sa lauzi modelele noi.

                Proprietarii de Sprintere si nu numai pot povestii "problemele" lui 646 - cum se rupe vibrochenul...se reconditioneaza inject si turbine, egr, dpf, etc. Asa ceva la 651, nu prea se intampla daca nu se indeplinesc conditiile de la inceputul postului.

                Daca vrei sa compari taxi euro4 cu taxi euro5 atunci iar trebuie sa tii cont ca pe vremuri, reviziile se faceau mult mai strict si oricum majoritatea taxiurilor w211 au motoarele schimbate.

                ...toata povestea de mai sus reprezinta strict opinia mea personala...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Si poate a aparut mai tarziu documentul, dar uite ce spune MB la capitolul Check Timming Chain...
                  Attached Files
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • Va salut! Revin cu noutati pt. cei interesati, in legatura cu motorul meu de e 212, om651.S-a desfacut mot., cuzineti biele rotiti, 1,2,3, 2si 3 afectati mai tare. Experienta dl. CL 600 isi spune cuvantul, s-a spart o patina, nu stiu daca asta a fost cauza rotirii cuzinetilor(spanul produs) sau patina s-a spart ulterior. Chiar daca schimbam toata distributia cand am cumparat masina, probabil era prea tarziu, sigur neamtul a gasit span in filtru, pe termoflot apare o data de fabricatie mai noua ca si a masinii si apare scrisa cu vopsea data de 11.2015 adica cu o luna inainte de a cumpara eu masina, nu vad ce alt motiv avea sa schimbe termoflotul. Momentan mot, este la reconditionare, rectificare vibrochen, cei de acolo au spus ca nu este foarte afectat, 3 biele schimbate, pompa ulei noua, cuzineti, palier rectificat, distributie noua, etc. Sper sa si functioneze dupa asta.O zi placuta!

                    Comment


                    • Originally posted by Hodrea calin View Post
                      Va salut! Revin cu noutati pt. cei interesati, in legatura cu motorul meu de e 212, om651.S-a desfacut mot., cuzineti biele rotiti, 1,2,3, 2si 3 afectati mai tare. Experienta dl. CL 600 isi spune cuvantul, s-a spart o patina, nu stiu daca asta a fost cauza rotirii cuzinetilor(spanul produs) sau patina s-a spart ulterior. Chiar daca schimbam toata distributia cand am cumparat masina, probabil era prea tarziu, sigur neamtul a gasit span in filtru, pe termoflot apare o data de fabricatie mai noua ca si a masinii si apare scrisa cu vopsea data de 11.2015 adica cu o luna inainte de a cumpara eu masina, nu vad ce alt motiv avea sa schimbe termoflotul. Momentan mot, este la reconditionare, rectificare vibrochen, cei de acolo au spus ca nu este foarte afectat, 3 biele schimbate, pompa ulei noua, cuzineti, palier rectificat, distributie noua, etc. Sper sa si functioneze dupa asta.O zi placuta!
                      Daca alegi cuzineti originali, trebuie sa te consulti cu cineva care stie cum se comanda dupa codul culorilor.

                      Racitorul de ulei, de obicei curge dupa cateva sute de mii de km. Pana anul trecut se vindeau garniture pt el, insa degeaba le schimbai. Corpul racitorului se deformeaza si asa apar scurgerile.

                      Acum se vinde doar racitorul complet, cu tot cu piciorul filtrului de ulei si mai ales pt ca este ieftin, reprezinta o solutie mult mai buna.
                      Last edited by cl600; 08-24-2016, 18:15 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • Eu am trimis motorul la reconditionat, cei de acolo spun ca pun cuzineti originali, i-mi trimit facturile, mai mullt nu stiu, nu stau langa ei.

                        Comment


                        • Buna seara! Revin cu o intrebare, i-mi cer scuze daca nu face obiectul postului! In asteptarea motorului de la reconditionat, am spalat galeria de admisie, clapetele, tubulatura in ideea ca toata mizeria nu va mai ajunge in motor si apoi in filtru de particule. Are rost daca tot il pot demonta usor sa spal si Dpf-ul (am citit un raspuns al DL.CL 600 care spunea ca se poate spala cu presiune si eventual cu detergent).Mentionez ca pe tester aparea o valoare minima a incarcaturii Dpf, masina E212, 200 cdi. Multumesc!

                          Comment


                          • Nu cred ca are rost sa faci ceva filtrului, dar sa nu uiti sa cumperi toate garniturile, saibele, oringurile, etc de pe la tot ce ai demontat, indiferent de opiniile mecanicilor ( multi pretind un silicon special...), mai ale ca sunt f ieftine in orice reprezentanata si aproape imposibil de gasit aftermarket ( de aico probabil solutia cu siliconul magic...).

                            Daca nu ai timp sa stai cand se monteaza cuzinetii, posteaza aici seriile lor, din factura, INAINTE de montaj. Cuzinetii, pe langa faptul ca sunt sau nu originali si pe langa codul corect pt modelul tau, mai au in plus inca un cod special pt exact motorul tau.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • Multumesc pt. raspuns! Am cumparat toate garniturile mari, oringuri nu se gasesc, o sa merg la reprezentanta, silicon nu o sa folosesc, doar la garniturile la racitorului de ulei daca nu le gasesc. Din pacate eu sunt in Arad, iar motorul este in Targoviste, trebuie sa-i cred pe cuvant pe cei de acolo, nu am cum sa vad montajul, m-au invitat sa stau langa ei cand il monteaza dar nu am cum, i-mi trimit doar facturile spun ca tot ce monteaza este original, cuzinetii sunt montati deja, iar facturile le trimit odata cu mot. O zi buna!

                              Comment


                              • Racitorul de ulei are o constructie speciala, este absolut imposibil de etansat cu silicon. Se va infunda imediat si vei pierde garantia la motor.
                                Costa aproape 600lei intreg ansamblul, cu tot cu suportul filtrului de ulei.

                                Cat despre cuzineti, citeste pe aici sau pe google despre codurile de culoare.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF