Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O parere despre 126 plz?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pretul a fost 2000 RON... dupa cum vedeti inscrisa ... cu acte in regula ! Fara asigurare si itp ! Motorul e trecut in acte diesel de 3005 CC ceea ce este terorism in romania ( 2300 RON/AN impozit ) !

    - Scaunul de la sofer este cu incalzire si functioneaza f bine pe 2 trepte ! mai are si masaj de acela ortopedic ( pompita care umfla spatarul ) )

    - Cum imi dau seama pe ce combustibil functioneaza webasto ?
    Din cate am vazut instalatia este completa si as vrea sa ii dau de cap sa vad dak functioneaza cum trebuie!

    Va salut si multumesc pt incurajari !
    W 126 300 D 1981
    W 124 200 D 1993

    Comment


    • #17
      Salut! Baga si tu VIN-ul masinii sa vedem si noi ce a fost la viata ei!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Masina a fost initial 300 SE, deci benzina, einspritzung BOSCH KE-Jetronic; deci webasto-ul era destinat a lucra pe benzina only. Colegul sovieticool este o enciclopedie in ceea ce priveste tentativele de a face acest agregat sa functioneze, dupa conversia motorizarii din benzinar, in diesel.
        Standheizung-urile marca WEBASTO contin doua modele aferente motorizarilor benzina sau diesel, si anume: BBW 46 (benzina) si DBW 46 (diesel). Pentru a-ti face o imagine asupra acestor agregate, te invit sa te dai pe link-ul urmator:
        Water Heaters must be installed in accordance with these Installation Instructions. The installation must be checked upon the homologation of the vehicles. The year of initial operation must be durably marked.

        Este in engleza, sper sa nu mai am reactii nervoase din partea unor moderatori...
        In ceea ce priveste agregatul tau, ai de lucru la el cat China...si nu exagerez cu nimic. Succes in pregatirea de lupta si politica oricum!!!
        Daca ai nevoie de ceva piese, piesulite, sfaturi...tine aproape.

        Comment


        • #19
          Originally posted by panzerwagen View Post
          Masina a fost initial 300 SE...
          Dat fiind faptul ca e seria I nu avea cum sa fie 300SE !

          Iar in cea ce priveste sistemul de injectie pe vremea aceea, in anul 1981, dupa cunostintele mele se folosea doar sistemul K-Jetronic!

          Numai bine !

          P.S. Astept in continuare decodarea VIN ! Acum sunt si mai curios !
          Uitandu-ma mai atent la poze mie imi pare ca nu e SEL!
          Last edited by dan500se; 05-26-2010, 07:44 AM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            Originally posted by dan500se View Post
            Uitandu-ma mai atent la poze mie imi pare ca nu e SEL!
            E scurta, SE, iar aia cu 300 SEL e vreo cioranie din targ.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Originally posted by carmine View Post
              E scurta, SE, iar aia cu 300 SEL e vreo cioranie din targ.
              Nici macar nu e emblema...Sunt doar literele lipite una langa alta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Parerea mea e sa iti faci treaba cu ea asa cum e pana iti iei ceva mai bun (nu te gandi la valoare de revanzare pt ca sumele care se pot lua pe o masina cu impozit de 20 mil pe an si performante de dacia 1100 , sunt comice)... sa fim realisti vei baga de la 1500 E in sus iar rezultatul final sunt ferm convins ca nu va fi pe masura asteptarilor...

                Daca ai nevoie de butonu' de geam.. da-mi un semn sa til dau.

                Comment


                • #23
                  Subscriu celor afirmate de ceilalti colegi ai tai. Ei nu vor sa te descurajeze ci doar sa-ti traga un semnal de alarma care mie nu a avut nimeni sa mi-l traga.

                  Sunt in aceiasi situatie ca tine, daca nu chiar mai rau: Cumparat o cobra ieftina cu tablaria necoapta, dar fara nicio linie, cu vopsea in 2 culori, cu interiorul praf, partea de transmisie praf si bomboana de pe coliva... in iarna am aflat ca motorul nu mai are compresie. Am tras linie acuma si am cheltuieli de ~400 euro si inca bat in draci bucsile din fata, masina tot in 2 nuante a ramas, iar interiorul tot praf este, de motor nu mai vorbesc. Daca ai bani de te doare si nu ai ce face cu ei linistit poti sa te apuci de lucru, dar pentru integritatea ta nervoasa ti-as recomanda sa nu.

                  Comment


                  • #24
                    O masina in varsta in mintile ei nu cred ca o gasesti ieftin ,colegul Bonard a dat pe cobra lui 3500 E si arata bine ; de la 2000ron = 500 E pana la 3500 mai are o marje de 3000 E sa o faca boboc

                    Scuze de post consecutiv dar sunt adormit si au trecut alea 10 min ...

                    In plus sa reconditionezi o masina ( asta daca te pasioneaza si chiar daca nu iese 100% STAS) e cea mai mare satisfactie iar la final e cea mai minunata din republica si nu se compara cu nici o masina reconditionata gata la vanzare din punct de vedere sentimental .Oricum pentru inceput e bine sa-si faca un deviz estimativ sa stie cat il costa si daca poate rezista financiar si psihic sa o faca .Pe praful financiar de afara e cam greu sa iei o masina batrana si ,,perfecta " ieftin pentru ca cine are o astfel de masina ii cunoaste valoarea
                    Last edited by Carmine; 05-26-2010, 22:16 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Eugen eu iti spun din experienta proprie... din rahat zbici nu mai faci. Si eu ii admiram pe cei care aveau proiecte personale de reconditionare si ma gandeam ce faina o sa-mi fac si eu cobra, dar stau acum si trag linie si observ cu stupoare ca am bagat peste jumate din valoarea masinii si inca nici mecanic nu este ceea ce trebuie, ce sa mai vorbesc de estetic sa se apropie de bijuteria lui bonard. Eu sunt in continuare de parere ca nu va putea scoate o masina in mintile ei, sau si daca o va face va avea un cost final incat stai sa te gandesti asa: Ce rost a avut sa-mi pierd eu 1-2 ani din viata, nervi, stres si sa umblu cu tramvaiul pentru nimic?

                      Cand zic stres nu ma refer la munca propriu-zisa... aceea este o placere desavarsita pentru noi toti, ma refer la gasirea pieselor pentru ca sunt unele piese pe care nu ti le permiti OEM si daca vrei sa aduci masina de 500 euro la valoarea uneia de 3500 trebuie sa umbli la: chedere, ornamente, manere, incuietori care cred ca stiti si voi cat costa noi si cat de greu se gasesc.

                      Comment


                      • #26
                        Mai cunosc ... Si eu am spart 2000E intr-o masina de 250$ ( atat m-a costat efectiv cu multi ani in urma rekord-ul caravan = vapor ) ) si daca trag linie masina inca nu e terminata .Greseala mea mare a fost ca m-am aruncat de la inceput sa cumpar piese noi cind puteam foarte bine sa cumpar inca o masina si din 2 sa fac una ,dar asa inveti : din greseli .Am spus ca oricat m-ar costa o sa o termin chiar daca o sa ma plimb cu ea doar in concediu .Pot spune ca mi-am facut scoala pe opel ( manta ,rekord ,commodore) si acum am avansat am trecut la mercedes



                        Eventual se mai combina cu cineva sau o ia foloseste ce ii trebuie si vinde ce e in plus

                        Last edited by Carmine; 05-27-2010, 20:15 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Usor nu e ...
                          Eu de aproape 3 ani bag intr-una bani si timp in W126-ele meu. Si asta nu pentru ca s-ar fi stricat ceva sau m-ar fi lasat in drum (nu s-a intamplat niciodata), ci pentru ca niciodata nu e suficient. E o masina veche si complexa care necesita intretinere constanta ...

                          Masina mea, asa cum e acum (si fara modestie spun ca e peste multe W126 vazute de mine in Romania) nu stiu daca am curajul sa spun despre ea ca este 75% tehnic perfecta, lasand la o parte interiorul si aspectul exterior. Si cu tehnic ma refer la motor, cutie, injectie, admisie, evacuare, tren de rulare, suspensie, sistem de franare, etc, in care nu are sens sa mai povestesc cati bani am bagat ... si asta doar in piese OEM ...

                          In concluzie, depinde de standardele pe care ti le impui cand vine vorba de masina. Duci sau nu ...

                          Bafta pentru achizitie si spor la treaba !

                          Comment


                          • #28
                            Vin

                            Salut,

                            Revin cu numarul de pe cartea masinii.
                            Masina, asa cum spuneti si voi, ca sa nu mai existe dubii, a fost 380 SE(deci varianta scurta a caroseriei), motor 3818 cc.

                            WDB 12603212016247

                            Am vazut pe langa Tg. Jiu un Mercedes 'ochios' sifonat tare la caroserie, cred ca rasturnat. Oare motorul daca este bun s-ar putea monta pe w126-le meu? (normal impreuna cu toata transmisia)

                            Am discutat deja cu o persoana din domeniu si vopsitul(negru metalizat), tinichigeria si antifonarea ar fi in jur de 2500 ron.
                            Am discutat la un atelier de tapiterie sa fac tot interiorul din piele. Asta m-ar costa inca 2000 ron.

                            Ce ma sfatuiti in legatura cu asta?

                            Multumesc pentru informatiile oferite pana in prezent si pentru sfaturi.
                            W 126 300 D 1981
                            W 124 200 D 1993

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by maryus9 View Post
                              Ce ma sfatuiti in legatura cu asta?
                              Sa-ti iei alta masina ? Vopsitul + tapiserie = mult peste valoarea masinii.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #30
                                Faza cu motorul cam pica... sunt foarte mari taxele (~2000-2500 lei) pentru ca ti-o baga in toate testele sa vada daca motorul nou face fatza pe caroseria ta, iar cel putin teoretic operatiunea de transplantare trebuie facuta in service autorizat RAR. Problema este ca ma tem ca vei investi aceste sume si te vei trezi ca ai dat de un carpaci cand a venit vorba de improvizarea suportilor pentru motor sau a partii de transmisie si va vibra in toti dracii la viteze mai mari. Daca va fi cu cutie manuala se vor schimba total aiurea vitezele din cauza diferentelor de rapoate intre cutia veche/cutia noua si diferential.

                                Eu unul nu sunt aici sa te descurajez, dar am avut si eu astfel de dorinte cu masina mea si chiar cu un motor de ochios, dar cand am inceput sa umblu pe la RAR, sa aflu sumele care se invart in jurul unei astfel de modificari am lasat-o balta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF