Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ajutor

    Azi am schimbat galeria de admisie. Cea veche era sub orice critica. Doi aeropaleti erau aporape iesiti din ax, cred ca mai era putin si ii aspira in capatul pistonului. Dupa ce am schimbat acesti aeropaleti am luat masina in probe. Tot nu se accelara peste 3000 ture. M/am uitat la pompa de vacuum si am tras aer pe furtunasul de la vacuum. Am plecat cu masina si se accelara din nou peste 3000 de ture. Am mers cca 6 km, tragea de rupea. Am crezut ca am scapat. Dupa vreo 6 km iar a inceput sa nu mai traga. Am oprit-o, am asiprat pur si simplu cu gura pe furtunul de vacuum de la pompa din stanga si iar se s/a accelarat peste 3000. Nu stiu ce sa mai cred. Deja ma gandesc la sa schimb cele doua pompe de vacuum. Nu mai stiu ce sa fac. O sa postez in curand cum arata vechea galerie. Astept ajutor.

    Comment


    • #32
      Iata cum arata galeria de admisie
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Nui rau ca ati umblat la galerie. Raspunsul si rezolvarea vi le-am zis deja.
        Daca la galerie iati dat de cap cu flapsurile, cu P1470 mai ales P1189 nu cred ca ii veti da cu una cu 2. Puteti merge pe la mai multe service-uri. Cind va hotariti ma anuntati.
        Originally posted by rokar View Post
        Azi am schimbat galeria de admisie. Cea veche era sub orice critica. Doi aeropaleti erau aporape iesiti din ax, cred ca mai era putin si ii aspira in capatul pistonului. Dupa ce am schimbat acesti aeropaleti am luat masina in probe. Tot nu se accelara peste 3000 ture. M/am uitat la pompa de vacuum si am tras aer pe furtunasul de la vacuum. Am plecat cu masina si se accelara din nou peste 3000 de ture. Am mers cca 6 km, tragea de rupea. Am crezut ca am scapat. Dupa vreo 6 km iar a inceput sa nu mai traga. Am oprit-o, am asiprat pur si simplu cu gura pe furtunul de vacuum de la pompa din stanga si iar se s/a accelarat peste 3000. Nu stiu ce sa mai cred. Deja ma gandesc la sa schimb cele doua pompe de vacuum. Nu mai stiu ce sa fac. O sa postez in curand cum arata vechea galerie. Astept ajutor.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Nui rau ca ati umblat la galerie. Raspunsul si rezolvarea vi le-am zis deja.
          Daca la galerie iati dat de cap cu flapsurile, cu P1470 mai ales P1189 nu cred ca ii veti da cu una cu 2. Puteti merge pe la mai multe service-uri. Cind va hotariti ma anuntati.
          Am incercat sa te sun acum dar este cam tarziu. Revin maine cu un telefon. Stima.

          Comment


          • #35
            Buna seara! Sunt posesorul unu mercedes c200 cdi, an 2000! Am aceeasi problema cu turatia....nu sare de 3000 de ture.... Am fost la un service si am bagat-o pe tester...mi-a dat ca motorasul de la clapeti este defect.... Am schimbat debilmetru(l-am luat in proba de pe un c200 cdi an 2002 ca sa fiu sigur ca nu e din asta)...am umblat la admisie(motorasul era blocat....dar s-a rezolvat) DAR TOT NU SARE DE 3000!!! As mai avea sa verific treaba cu pompele de vacuum...dar nu shtiu unde sunt si cum sa fac asta!!ROKAR ai spus ca ai suflat in furtun??care??imi poti face o poza? MUltumesc anticipat! Stima

            Comment


            • #36
              Originally posted by nikky16_man View Post
              Buna seara! Sunt posesorul unu mercedes c200 cdi, an 2000! Am aceeasi problema cu turatia....nu sare de 3000 de ture.... Am fost la un service si am bagat-o pe tester...mi-a dat ca motorasul de la clapeti este defect.... Am schimbat debilmetru(l-am luat in proba de pe un c200 cdi an 2002 ca sa fiu sigur ca nu e din asta)...am umblat la admisie(motorasul era blocat....dar s-a rezolvat) DAR TOT NU SARE DE 3000!!! As mai avea sa verific treaba cu pompele de vacuum...dar nu shtiu unde sunt si cum sa fac asta!!ROKAR ai spus ca ai suflat in furtun??care??imi poti face o poza? MUltumesc anticipat! Stima
              ai aici schema de la electrovalvele de vacuum dar nu stiu cum sunt la C 200, astea sunt de la E 200
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Daca ati fost la tester, notati-va codurile de defect si comunicati-ne, ca sa va zicem ce aveti de facut.
                Originally posted by nikky16_man View Post
                Buna seara! Sunt posesorul unu mercedes c200 cdi, an 2000! Am aceeasi problema cu turatia....nu sare de 3000 de ture.... Am fost la un service si am bagat-o pe tester...mi-a dat ca motorasul de la clapeti este defect.... Am schimbat debilmetru(l-am luat in proba de pe un c200 cdi an 2002 ca sa fiu sigur ca nu e din asta)...am umblat la admisie(motorasul era blocat....dar s-a rezolvat) DAR TOT NU SARE DE 3000!!! As mai avea sa verific treaba cu pompele de vacuum...dar nu shtiu unde sunt si cum sa fac asta!!ROKAR ai spus ca ai suflat in furtun??care??imi poti face o poza? MUltumesc anticipat! Stima

                Comment


                • #38
                  Am patit si yo chestia asta dupa ce am cumparat un vito 112cdi pe anu trecut . venind spre romania , pe la Passau mi-a facut figura ... nu mai vroia mai mult de 3000rpm . am tras intr-o parcare am ridicat capota ... si ieseau valuri de fum ... am zis ... ok , am dat o galagie de bani pe o masina care nu merge ... ESTEEE SUNT UN ADEVARAT!!

                  Dupa ce am lasat-o putin sa se linisteasca totul a revenit la normal . mi-a mai facut figura de vreo 3-4 ori pana la Bucuresti iar cand a fost dusa la constatare de vina pentru tot scandalu era un injector , care scuipa motorina direct pe galeria fierbinte care , in contact cu temperatura ridicata se transforma in fum si imi ineca motoru [gen ... plt tot aeru ala il tragea pe filtru =))] ... hell of a ride ...
                  C200T CDI w203 FL

                  Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                  http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                  Comment


                  • #39
                    Am patit si eu faza cu 3000 rotatii. Nu mai tragea cum trebuie si in gol nu trecea de 3000. Cand am ajuns la destinatie am oprit motorul si cand l-am pornit si-a revenit. Nu stiu ce a fost, dar mi-a zis un mecanic ca tre sa apas cu motorul oprit pedala de acceleratie la maxim ca se seteaza nu stiu ce senzor pe acolo si apoi merge. Chiar asa a fost. Inainte de asta, fusesem cu ea la service si au scos mecanicii niste fise. Probabil s-a resetat ceva...Acuma merge bine, nu a facut faza asta decat o data.

                    Comment


                    • #40
                      Dupa ce va rezolvati problema cu galeria de aspiratie si daca nu reusiti sa scapati de P1189 veniti la mine. In 3 ore se rezolva.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Dupa ce va rezolvati problema cu galeria de aspiratie si daca nu reusiti sa scapati de P1189 veniti la mine. In 3 ore se rezolva.
                        Pana la urma, colegul Rokar a reusit ceva prin schimbarea galeriei? Sau a fost necesare si schimbarea pompei de vaccum??

                        Comment


                        • #42
                          La mine nu a reusit sa ajunga/ din cauza distantei probabil.
                          In alta parte decit la reprezentanta eu nu vad unde in alta parte/ ba chiar si la reprezentata nu as fi asa de sigur/ depinde peste cine a dat.
                          la mine daca ajungea il rezolvam sigur. Am avut multe cazuri de acestea, si se rezolva in mai multe feluri.
                          Originally posted by SirDeadline View Post
                          Pana la urma, colegul Rokar a reusit ceva prin schimbarea galeriei? Sau a fost necesare si schimbarea pompei de vaccum??

                          Comment


                          • #43
                            Pana la urma masina merge tot asa, galeria trebuia intr-adevar schimbata dar nu asta e problema. A ramas sa verific intecolerul daca are ulei in el. Sincer nu prea am timp sa il demontez ca imi trebuie masina sa ma misc. Pana un alta merg cu ea aspirata asa, fara turbo.

                            Comment


                            • #44
                              Intercooler-ul mai mult ca sigur o sa aiba ulei in el, e normal si se intampla la toate masinile. Atata timp cat nu se cunoaste la joja diferenta intre schimburi e ok.

                              Daca nu ai curatat intercooler-ul de mult timp, poti sa cureti intercooler-ul de ulei, dar sa nu te sperii de prezenta lui.

                              galeria trebuia intr-adevar schimbata dar nu asta e problema
                              Cum ai dedus asta?
                              ...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Luxian View Post
                                Intercooler-ul mai mult ca sigur o sa aiba ulei in el, e normal si se intampla la toate masinile. Atata timp cat nu se cunoaste la joja diferenta intre schimburi e ok.

                                Daca nu ai curatat intercooler-ul de mult timp, poti sa cureti intercooler-ul de ulei, dar sa nu te sperii de prezenta lui.

                                Cum ai dedus asta?
                                Vreau sa verific sa nu aiba vreo fisura sau altceva. Mai demult am trecut peste un caine mort si parca de atunci face figuri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF