Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut
    Da, este posibil sa fie, daca nu vrei sa cheltui bani pe o galerie noua, anuleaza motorasul cu modificarile aferente la galerie, o sa fii multumit. Sigur acele clapete sunt rupte sau blocate, nu respira bine.

    Comment


    • Limp mode il da si de la motoras sigur, acuma trebuie verificat este motorasul defect sau paletele din galerie sunt blocate si nu permite motorasului sa deschida sau sa inchida.

      Comment


      • Dupa cum spune titlul: "Nu trece peste 3000 turati" pot spune ca trece. Se repara cu piese noi sau vechi, sau fara sa se inlocuiasca nimic. Totul se transforma si merge pe viata. Deci se rezolva fara probleme, sint o gramada de metode mai ales la W210, una din ele foarte rentabila si sigura deja tia mentionato cocohro.
        Originally posted by ciauder View Post
        Hop si eu cu aceleasi simtome <motorul functioneaza in limp mode (se tureaza numai pana la 3000), nu are vlaga, nu-mi apare nici o eroare in bord, daca il opresc in mers si dupa ce ii dau cheie o ia normal pana ce las acceleratia, cand accelerez din nou, iar nu se tureaza peste 3000>.
        La diagnoza (am uitat sa-mi notez codurile pentru erori), mi-a spus mecanicul ca ii apare eroare pentu motorasul de la galeria de admisie sau galeria de admisie. Masina nu scoate fum, e posibil sa fie de vina doar motorasul de pe galerie?

        Comment


        • Cumpara motorasul, cam 100 de euro nou sau 100-200 RON second, dacă ești sigur ca el e de vina. Verifica sa nu fie sarita tija galeriei din motoras, înainte de a cumpara ceva.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • Cati km are masina? Mai devreme sau mai tarziu va trebui sa umbli la galerie, este inevitabil!

            Comment


            • Motorasul acesta da eraore "Inlet port shutoff"??
              Am testat azi un 2.7 cdi2 2004 al unui prieten.Masina nu se tureaza peste 2000rpm.
              A scos cateva mufe si toate dadeau eroare separata pe langa P1189-Inlet port shutoff, toate stergandu-se, mai putin cea specificata mai sus.
              EGR - nu lucreaza, dar nu da eroare pe el.

              Softul cu care am testat este Delphi actualizat la zi.Pana acum nu a dat gres pe MB.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • Originally posted by flavyus1987 View Post
                Motorasul acesta da eraore "Inlet port shutoff"??
                Am testat azi un 2.7 cdi2 2004 al unui prieten.Masina nu se tureaza peste 2000rpm.
                A scos cateva mufe si toate dadeau eroare separata pe langa P1189-Inlet port shutoff, toate stergandu-se, mai putin cea specificata mai sus.
                EGR - nu lucreaza, dar nu da eroare pe el.

                Softul cu care am testat este Delphi actualizat la zi.Pana acum nu a dat gres pe MB.
                Inainte de a schimba motorasul controleaza inchiderea si deschiderea la galerie..
                vezi emailul..

                Comment


                • Am dat jos galeria cu tot cu motoras, tija de la motoras care actiona clapetelele era sarita din imbinatiile ei (era rupta), si in consecinta nu mai inchidea si deschidea clapetele. Am schimbat cu tot si galeria si motorasul (SH - 550 lei). Masina trage mult mult mai bine, dar nu am scapat de limp mode. Pe loc o pot tura pana la infinit, dar in mers accelerez o data iar pe urma iar cade, nu mai trece de 3000rpm.
                  Oare trebuie resetat ceva pe tester?

                  Comment


                  • Originally posted by cocohro View Post
                    Salut
                    Da, este posibil sa fie, daca nu vrei sa cheltui bani pe o galerie noua, anuleaza motorasul cu modificarile aferente la galerie, o sa fii multumit. Sigur acele clapete sunt rupte sau blocate, nu respira bine.
                    Daca anulez motorasul trebuie sa blochez cumva clapetele de la galerie sa stea deschise tot timpul, nu?

                    Comment


                    • Da, asa e. Trebuie fixata tija pe maxim deschis (spre parbriz); ancorata/legata cumva, pentru ca se poate deplasa de la vibratii.
                      Codul de eroare care este? Intreb pentru ca daca n-ai sters eroarea, e posibil ca saracia de ECU sa o ia in continuare in considerare.
                      Mai simplu decat anulat motoras ar fi sa-l deconectezi de la tija (ECU il actioneaza in continuare in impulsuri si habar n-are ca tija e sau nu legata), INSA clapetele trebuie fixate pe deschis.
                      Ai verificat clapetele sa fie la locul lor? Daca unul e rupt/sarit acopera slotul de aspirat aer.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Originally posted by ciauder View Post
                        Daca anulez motorasul trebuie sa blochez cumva clapetele de la galerie sa stea deschise tot timpul, nu?
                        Daca anulezi motorasul trebuie sa astupi (dar bine sa nu treaca aerul la mare presiune - cand baga turbina) acele orificii unde stateau clapetele ce inchid si deschid!!! Apoi, acel motoras il lasi conectat sa-l vada ECU! (chiar daca ptr tine in realitate nu face nimic).

                        Era mai bine sa nu schimbi galeria si sa fi facut ce ti-am spus eu acuma.
                        Dar daca totul este perfect, cu DAS mergi si testezi motorasul (M55).. vezi daca inchide si deschide.. Problema este ca pe loc se accelereaza, in miscare nu, aici intervine un senzor. Esti sigur ca face ON/OFF bine clapetele si nu ai pierderi de aer???
                        Last edited by cocohro; 05-03-2013, 11:39 AM.

                        Comment


                        • Codul de eroare nu l-am notat, am fost cu capul in nori cand am fost la tester.
                          La galeria pe care am montat-o am verificat clapetele, aveau foarte putin joc, mai putin ca la cea pe care am dat-o jos, si am curatat-o.
                          O sa merg din nou pe tester sa vad daca este ceva eroare si sa o stearga, poate isi da drumul.
                          Sper sa fie ok motorasul ala, daca nu e atunci il anulez, dar tot nu inteleg o chestie: "cocohro" ai zis ca orificile (clapetele) trebuie astupate bine sa nu circule aerul de loc, nu ar trebui sa fie mereu deschise?

                          Inca o chestie, pe loc cand o accelerez nu iese gram de fum,la fel si cand cand motorul e in limp mode si sunt in mers, chiar daca sunt cu pedala la podea (si trage cam la fel de bine ca si cu turbo activ pana ce se opreste la 3000rpm), dar in mers cand o opresc si ii dau din nou cheie si apas pedala mai sanatos, scoate un pic de fum cam de la 2200rpm in sus. Sa fie de la turbo?
                          Last edited by ciauder; 05-03-2013, 18:53 PM.

                          Comment


                          • Ce zice el este valabil in care dai jos galeria, rupi clapetele si suportii lor si astupi orificiile superioare/inferioare cu suruburi (cele de sus-jos unde vine axul clapetului). Nu astupi, asa cum probabil ai crezut tu, orificiile turbionare de admisie aer in motor. Cand vei da jos o galerie vei intelege...
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • Mi s-a intamplat si mie treaba cu turatia limitata la 3000 ,am fost la tester si imi dadea filtru de particule imbacsit 370%.Cei de la service au curatat dpf-ul cu ceva solutie si au schimbat senzorul de presiune de la dpf.Mentionez ca masina este c 220 cdi din 2009.De o saptamana merge foarte bine,trage bine

                              Comment


                              • Si eu am avut aceasi problema ca si tine.

                                Originally posted by rokar View Post
                                Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?
                                Dar intrun final am gasit problema,este unul dintre filtrele de pe contra aripi unul la turbo si unul la EGR pune calculatorul vezi unde iti da eroare daca iti da eroare la EGR schimbal cu ala de la turbo si pune iar calculatorul si daca se schimba eroarea de la EGR cu cel de la turbo inseamna ca este unul dintre filtre.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF