Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

Nu trece peste 3000 turatii!

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-05-2010, 05:56 AM   #1
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Exclamation Nu trece peste 3000 turatii!

Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 09:19 AM   #2
Luxian
out
 
Luxian's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Elveția
Motorizare : 270cdi
Age: 31
Posts: 1,564
:
[out]
Default

Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
__________________
...
Luxian is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 09:38 AM   #3
sandu
Senior Member
 
sandu's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: iasi
Motorizare : e270cdi;e290 td;sprinter 315
Age: 30
Posts: 291
:
[Senior Member]
Default

Am schimbat eu la e270 cdi w210 galeria de admisie( singur la mine acasa si e destul de complicat).Eu am facut greseala sa schimb doar galeria fara motorasul ala de pe ea......si ma tinut doar un an pt ca motorasul ala a rupt iar paletii.
Eu am luat-o din suceava de la dezmembrari si am dat cam 7 milioane pe ea.
sandu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 13:45 PM   #4
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Luxian View Post
Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
Debitmetrul este nou marca Pierring. La un Magazin mi-au cerut 670 lei. Cu interventii l-am luat la pret de catalog cu 380. EGR/ul l-am curatat.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 13:48 PM   #5
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by sandu View Post
Am schimbat eu la e270 cdi w210 galeria de admisie( singur la mine acasa si e destul de complicat).Eu am facut greseala sa schimb doar galeria fara motorasul ala de pe ea......si ma tinut doar un an pt ca motorasul ala a rupt iar paletii.
Eu am luat-o din suceava de la dezmembrari si am dat cam 7 milioane pe ea.
De asta imi era frica. Daca il iau la second poate nu ma tine mult. Am fost la mecanic si aeropaletii sunt varza. Motorasul, el zice ca ar merge, dar nu stiu ce sa fac?. Poate schimb galeria de admisie second si cumpar motorasul nou. Astept sfaturi?
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 13:53 PM   #6
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Luxian View Post
Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
Si inca ceva, debitmetrul mi l-a dat eroare pe tester, din cauza asta am crezut ca el e de vina. Unii mecanici spun ca aeropaletii aia nu pre au vreo importanta pentru faptul ca nu se accelereaza. La curse, unii chiar ii anuleaza. NU stiu. Imi este frica sa nu dau o gramada de bani pe galerie si sa nu fie problema acolo. Astept sfaturi.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 14:02 PM   #7
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 27
Posts: 1,411
:
[Banned]
Default

Ai facut testul cu Star Diag?
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 15:48 PM   #8
sandu
Senior Member
 
sandu's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: iasi
Motorizare : e270cdi;e290 td;sprinter 315
Age: 30
Posts: 291
:
[Senior Member]
Default

Ar fi o idee buna sa iei galeria la mana a doua si motorasul nou.Sa ai grija sa nu aiba joc deloc paletele alea de la galeria
sandu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 17:48 PM   #9
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by grigorean View Post
Ai facut testul cu Star Diag?
Nu stiu. Am facut un test la rerpezentanta de de Pitesti si unul la un service in Bucuresti.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 17:53 PM   #10
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by sandu View Post
Ar fi o idee buna sa iei galeria la mana a doua si motorasul nou.Sa ai grija sa nu aiba joc deloc paletele alea de la galeria
E ciudat faptul ca un mecanic mi-a spus ca ar putea fi senzorul de pedala sau senorul de turatie. Altul mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la pompele de vacuum.
Are un simptom ciudat ....... La relanti cand se incalzeste motorul nu se mai accelereaza peste 3000. Daca apas ambreajul pe loc, isi revine. In sarcina acest lucru nu se mai intampla. Nu stiu ce sa ii mai fac. Un lucru este cert, aeropaletii sunt varza.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 18:15 PM   #11
johnnyv
Member
 
johnnyv's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Zalau
Motorizare : 2300
Posts: 76
:
[Member]
Default

am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
johnnyv is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 21:04 PM   #12
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Unhappy

Quote:
Originally Posted by johnnyv View Post
am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
Sigur ma intereseaza dar sa respecte specificatiile. Iti dau datele mele de contact. Tel 0766646903 Ionut

MB E 200 CDI, an 2000 - 2002 W 210 ochios. WDB2100071B485784.
Daca faci un pret bun poate cumpar si motorasul de la aeropaleti.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 21:53 PM   #13
sandu
Senior Member
 
sandu's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: iasi
Motorizare : e270cdi;e290 td;sprinter 315
Age: 30
Posts: 291
:
[Senior Member]
Default

Am avut si eu senzorul de turatie stricat si cand porneam masina se tura pana in 4000 de turatii apoi se oprea( la un 290 td w210).Chiar daca problema ta nu e data de aeropaleti......eu zic ca trebuie sa schimbi galeria, pt ca nu mai merge mult daca spui ca sunt varza.schimba galeria si vezi dupa aia cum se comporta.
sandu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 21:57 PM   #14
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 47
Posts: 3,112
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Quote:
Originally Posted by rokar View Post
E ciudat faptul ca un mecanic mi-a spus ca ar putea fi senzorul de pedala sau senorul de turatie. Altul mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la pompele de vacuum.
Are un simptom ciudat ....... La relanti cand se incalzeste motorul nu se mai accelereaza peste 3000. Daca apas ambreajul pe loc, isi revine. In sarcina acest lucru nu se mai intampla. Nu stiu ce sa ii mai fac. Un lucru este cert, aeropaletii sunt varza.
Ai grija, ca daca la relanti nu trece de 3000 ture decat cu ambreiajul calcat, este OK.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA


Whatsapp 0731 362 861


Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is online now   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 22:07 PM   #15
Mercedes-cdi
Senior Member
 
Mercedes-cdi's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Constanta
Motorizare : 2200 cdi
Age: 42
Posts: 1,482
:
[Senior Member]
Default

Bine inteles ca exista solutie ieftina.
Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
Se rezolva piesa costa 2 milioane.
Quote:
Originally Posted by rokar View Post
Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?
Mercedes-cdi is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 10:40 AM   #16
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Mercedes-cdi View Post
Bine inteles ca exista solutie ieftina.
Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
Se rezolva piesa costa 2 milioane.
Nu ma pricep, nu stiu ce mi-a dat sau ce inseamna P1189. Un lucru e sigur, trebuie sa schimb galeria si dupa aia mai vad ce se intampla.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 10:43 AM   #17
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default Un numar de telefon!!!!

Quote:
Originally Posted by johnnyv View Post
am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 10:46 AM   #18
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Unhappy

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Ai grija, ca daca la relanti nu trece de 3000 ture decat cu ambreiajul calcat, este OK.
Cum este OK? Este OK sa faca asa sau nu e de vina galeria. Nu mai inteleg nimic. Am afalt ca atunci cand sta pe loc la MB e o chestie ca nu se pot accelara mai mult, dar nu stiu daca e adevarat. Nu mai stiu ce sa cred?!
rokar is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 11:28 AM   #19
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 27
Posts: 1,411
:
[Banned]
Default

Cu selectorul treptei de viteza in punctul mort , masina sta pe loc , nu se tureaza mai mult de 3000 de ture.
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 02-06-2010, 11:33 AM   #20
rokar
Senior Member
 
rokar's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Bals
Motorizare : MOTORINA
Age: 38
Posts: 108
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by rokar View Post
Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.
Nu mai este nevoie. Am gasit cu 500 lei cu motoras cu tot. Mersi Oricum!
rokar is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
3000, peste, trece, turatii


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 10:05 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF