Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu sta la relanti cand o pornesc prima oara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sta la relanti cand o pornesc prima oara

    Salut! am si eu o mica problema cu un a160 dimineata cand o pornesc pe langa ca nu porneste din prima nici nu sta la relanti... a mai intalnit cine aceeasi problema si a rezolvat-o?

  • #2
    Thread deschis total inutil...
    Dragi colegi nou veniti, cititi regulile acestui forum, folositi functia SEARCH sau macar aruncati o privire in sectiunea "probleme tehnice".
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Prietene ponpa de benzina se dezamorseaza instalatia asa ca pune contactul de mai multe ori si va fi totu ok asa ca in viitor va trebui sa o schimbi .cit despre colegu cu morala nu te dezamagi esti si tu la inceput si ai avut o problema sigur la obiect dar aici vei gasi tot felu de circotasy care te vor descuraja asa ca mai bine citeste si tu regulile de postare ca e bine e un sait care se respecta OK multa bafta

      Comment


      • #4
        Lume rea....rea lumea asta....! ) O lume plina de reguli....! (

        Comment


        • #5
          Daca sistemul de alimentare se prezinta in parametrii optimi, dar motorul continua sa se opreasca la prima pornire dupa mai mult de 12h de stationat, sau are are tendinta sa se opreasca.Cauzele mai pot chiar debitmetrul murdar, clapeta de acceleratie sau trage aer fals pe undeva.
          De o luna si ceva ma confruntam si eu cu problema asta.
          Ieri am pus mana pe o sticla de alcool izopropilic, mastic si vaselina pentru angrenaje cu socuri cu temperaturi de lucru intre -10 si 140gr C.
          Astazi am calcat ambreiajul, am pornit-o si s-a turat la 1600rpm scazand la 1200rpm apoi incet la 1000.Totul fain.Am plecat la drum iar masina trage foarte bine.

          Desi aveam problema nu m-am plans.Am studiat zilnic problema si comportamentul masinii.
          Sa vedem cum se comporta in timp.
          Asa ca v-am dat solutia.Spor la treaba!
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            @flavyus1987: Sa nu fie cu suparare, dar am niste intrebari legate de postarea ta anterioara. Cam care ar fi variantele pe unde s-ar putea trage aer fals? Poti detalia putin unde anume ai operat cu "alcool izopropilic, mastic si vaselina"? Multumesc anticipat!
            W168 or nothing!

            Comment


            • #7
              psiho200 la asta m-am gandit si eu. Nu o am de mult timp de vre-o 2 luni imi place masina desi multi nu m-au incurajat sa o iau.
              Last edited by Zeus; 07-23-2014, 17:26 PM.

              Comment


              • #8
                Dupa ce i-am schimbat filtru de benzina a pornit bine da pentru scurt am curatat si clapeta a mai ramas debitmetru de aer sa-l dau jos sa vad ce e acolo. Mai am probleme la cutie huruie putin, cutia fiind manual cu ambreiaj automat.
                Last edited by Zeus; 07-23-2014, 17:26 PM.

                Comment


                • #9
                  De ce sa dai jos ai propleme sau vrei sa ai debilmetru e incastrat in ECU si cine a facut asta a facut o mare prostie si gresala de proiectare la MB si de acea multi se apuca sa curete si in realitate il strica si te trezesti ca nu mai merge bine si pe urma aaa ce am facut . merge laso asa .OK

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, cine vrea sa curete debitmetru sunt de parere ca o face degeaba, nu prea are ce curata. Recent mi-am schimbat debitmetru pentru ca nu avea putere motorul si mergea in suturi cateodata, dar de pornirea greoiae dimineata tot nu am scapat aici cred ca este o problema de alimentare.
                    A rezolvat cineva acest mister cu pornirea greoaie dimineata?

                    [img=http://s14.postimg.org/l7g96h8jx/SAM_7625.jpg]

                    [img=http://s11.postimg.org/d3886n1jz/SAM_7597.jpg]

                    [img=http://s29.postimg.org/4kk5zbo1v/SAM_7603.jpg]
                    Last edited by Mobb; 07-24-2014, 13:20 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Ai citit ce am scris eu cateva randuri mai sus?
                      Last edited by Zeus; 07-24-2014, 15:13 PM.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Flavyus1987 debitmetrul l-am exclus ca a fost schimbat si se simte diferenta, clapeta a fost data jos si curatata. Nu am verificat pe unde poate trage aer fals dar din cate am vazut admisia este foarte compacta si nu imi dau seama pe unde poate trage aer fals.

                        La tine ai gasit un loc anume ?

                        Comment


                        • #13
                          pornirea zic eu ca ar fi de la pompa de benzina sa numai bage presiune de ajuns, daca ii pun contactul de vre-o 2-3 ori porneste din prima dar tot nu sta la relanti o tin accelerata la 1000 rpm 10 sec si pe urma numai are treaba e ca noua )

                          Comment


                          • #14
                            Manometru intai si dupa mai stam de vorba.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Ieri am pus o supapa de sens si tot nu vrea sa porneasca din prima.
                              Pun contactul de 4 ori ca sa imi porneasca la a 2 a cheie si atunci o ajut cu acceleratia ca moare.

                              Am dat jos azi bujiile si erau negre 3 dintre ele si doar au fost curatate acum o saptamana. Sunt bujii cumparate acum 3 luni NGK.

                              [IMG][img=http://s28.postimg.org/3tbwtsfvd/IMAG0116.jpg][/IMG]
                              Last edited by Mobb; 07-31-2014, 14:17 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF