Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu recomand A Klass dupa 100.000 de km!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sti vorba aia ? exista mercedes si in rest toate sunt masini ......ca sofer daca nu sti chiar nimic sa-i faci e nasol din punc de vedere financiar te prostesc toti ........
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #32
      asa cum zice si alex, zic si eu "Unlike Any Other, The best or nothing"...eu am un a klass cu peste 170 mii si am schimbat pe el doar alternatorul si senzorul de rampa, in rest e din fabrica...depinde cum o nimeresti si la cine a fost inainte si cum a tras de ea...dar mercedes e mercedes si tot mercedes va ramane..
      Unlike Any Other
      The best or nothing

      Comment


      • #33
        Nu stiu ce sa zic , dar Florian cred ca a avut o masina pe care doar scria Mercedes ,dar de fapt a fost altceva si dupa cum spune, chiar ca merita sa scape de ea. Eu am Mercedes A klass din 2000, super fain , merg cu ea peste tot , din lunca Dunarii pana in varful muntilor si peste tot s-a comportat super si slava Domnului m-a scos din drumuri grele si situatii critice de multe ori. Sunt foarte multumita, dar este adevarat ca
        am luat-o second hand de la primul proprietar care o avea din Germania si intretinuta foarte bine si iar este adevarat ca si o intretin , nu zic ca nu m-a costat lucrul asta, insa dupa fiecare vacanta mai mare ii fac cate o revizie generala nu chiar amanuntita. Pan acum i-am inlocuit compresorul (multi bani) , electromotorul , si arcurile destul de des, in rest maruntisuri care tin de intretinere si care intreadevar costa , dar merita ca merge super ok. Cred ca mai exista si oameni calificati la service-urile astea care sunt criticate,uneori pe buna dreptate, insa depinde mult peste cine dai , trebuie sa ai noroc , aici este un mare ADEVAR !!!
        Ca tot am deschis discutia asa, vrea sa intreb cam cat costa capetele da bara si de unde as putea sa le cumpar , eu fiind din Brasov, sau poate stie cineva un magazin de piese originale Mercedes noi sau second hand, nu conteaza, dar sa fie serios .
        Va multumesc !

        Comment


        • #34
          Capul de bara febi/swag costa ~80lei/buc, gasesti si la 60flennor.
          Bieletele si capetele de bara poti sa iei si flennor ca rezista cu brio, dar biele antiruliu si pivoti flennor nu recomand, pica in 10.000km.Am patit pe pielea mea: am schimbat tot pe fata cand am cumparat masina(om nebun=eu) de la flennor, iar anul acesta am schimbat totul cu febi si swag.
          Cand am facut schimbul de piese am constatat ca bratele de directie erau tepene, pe cand bieleta antiruliu si pivorul flennor varza.
          Comparatia fiind facuta in felul urmator:
          Printre piesele din prima transa sa ivit si un pivow swag, restul fiind flennor.
          Acum schimband piesele am tinut in mana pivotul swag si cel flennor.Diferenta era uimitoare, ca intre o piesa uzata rau si una noua.

          Cu 150e schimbi tot.Manopera ta+cateva beri(mai multe daac mai ai si vreun prieten)+reglat directia 60lei.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #35
            Eu zica sa lasam gargara ca si daci 1300 merge 100.000km! de ce sa demigram imaginea buburuzei a class ! si sa venim cu baliverne ,adica mergem 100.000 si dupa o ducem la cimitir .frumoasa imagine am realizata acestei marci ! Eu unu is foarte multumit si cred si sper ca am sa mergm multe sute de mii de km !Asemenea chestii ma irita rau cand altii care nu stiu sa schimbe un bec si nici cu ce se mananca brendul-mercedes benz- isi dau in petic cu pareri obraznice !
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #36
              Dacia mergea 100.000km sau 20ani fara sa umbli la motor, dar va zic ca atunci cand se va umbla ii raschetezi garnitura de chiulasa; iar la restul nu mai vorbesc ca le schimbi mai des decat la mercedes daca ar face acelasi numar de km in aceleasi conditii.
              Asa ca sunt de acord cu colegul.
              Chiucurucul asta de A class are alte parti rele care te scot din sarite dar cand participi la manopera iti creste tensiunea dar si satisfactia e alta decat daca ai duce-o la service unde pe bani putini vrei si cu sufletu-n rai si cu aia in cur.
              Astazi am schimbat 2role de ghidaj, rola intinzatoare + cureaua.E mai pare sperietura cand vezi motorul inghesuit si spatiul mic de lucru, dar defapt e floare la ureche daca nu trebuie sa ajungi sa schimbi fulia de pe arbore sau pompa de apa.
              La alternator si compresor doar le desfaci suruburile si iti cad in brate.
              Prefer sa schimb piesele acestea la Aclass decat sa schimb basculele la alfa romeo 156 spre exemplu(experienta trecuta in jurnal astazi).

              Colegule multe sute de mii nu vei face fara interventie dar 50mii de acum incolo in cazul meu, ii voi face fara interventi de service majore, tinand cont de vechimea masinii si negarantarea kilometrasului de bord real.Kilometrii parcuri sunt praf in ochi, pt mine conteaza cum a fost intretinuta masina.
              Last edited by flavyus1987; 11-05-2011, 23:56 PM.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                230.000 la bord masina luata de noua de tata,acum a ramas la mine si nici o problema serioasa in afara de consumabile si articulatie putin din cauza drumurilor noastre nu am avut decat o singura problema mai "serioasa"a trebuit sa curat injectoarele cauza fiind motorina pe care o avem(asa mi-au spus ce-i de acolo)eu cre ca si de la coxu care il dau ca nu vede a 4-a in oras,e un a170cdi din 2000.Chiar a fost masina alergata si a ingropat celelalte masini din familie la capitolu fiabilitate,rezistenta chiar si alte benzuri ml, si E care au probleme destul de grave,la E a picat de 2 ori turbina odata cutia si acum catalizatorul,eu cred ca depinde si de noroc cum prinzi masina.Bafta!

                Comment


                • #38
                  Culmea este ca mercedesul nu mai e brandul renumit de altadata si nu imi dau parerea ca cei care i-ai enuntat ca nu stiu sa schimbe un bec. Am o intrebare A class are senzor de presiune la ulei?dacia are! Daca se duce pompa de ulei te anunta?Nu dar pana si dacia are becusor rosu si ca sa vezi si poate ai sa te lamuresti ca mercedesul nu mai e rege in uzina masinilor si daca vrei te lamuresc cu mai multe detalii referitor la A class cel din semnatura.Si nu cred ca la banii pe care ii dai sa ai asemenea probleme iti spun eu te strici de cap nu este dacie sau trabant sa coste putin piesele si sa te lase cand au ele chef este o masina gandita de atatia ingineri si oameni destepti atatea teste si tin cat la o dacie.Aceasta se datoreaza faptului ca nu se mai respecta si se fac toate piesele prin china si turcia nu se mai fac de aceeasi calitate au ajuns ca renault-ul sa traiasca din vanzarea pieselor de schimb?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by dsk View Post
                    Culmea este ca mercedesul .. au ajuns ca renault-ul sa traiasca din vanzarea pieselor de schimb?

                    Pai asta este si politica, masina este buna pana incepi sa schimbi piesele, apoi te-ai dus pe copca.
                    nu mai au acelasi volum de vanzari; ..dar macar sa traiasca de pe urma vanzarii pieselor de schimb.
                    O masina buna nu mai este aceea care te tine pana la adanci batraneti fara sa ii faci nimic.
                    Dupa conceptia mea, o masina buna este aceea care te duce din A in B fara te lase intre extreme, chiar daca aceeasca impune o anume cheltuiala.
                    DAR aceea cheltuiala sa nu te rupa la buzunar, iar masina sa fie atat de bine gandita incat sa iti permita sa schimbi piesele fara sa iti dai cu tesla in C***E de oftica.

                    Deci A class este cam un tocator de bani si nervi in comparatie cu alte marci/modele carora le poti face serviceul acasa in garaj.
                    Toti fug cand este vorba de service la masina asta.

                    Sazic ca la un service imi spuneau ca am jocuri la pivoti si nu imi garanteaza lucrarea la reglarea geometriei directiei.Iar dupa ce au terminat de vorbit leam dat peste nas cu facturile noilor piese pe care leam montat chiar eu.

                    Nu mai spun ca pana sa vada despre ce masina e vorba, erau mandri ca se pricep la unghiuri, dupa care au dat-o in balarii.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      Sincer, am vrut să cumpăr un A Class dar la câte probleme văd că are...m-am lămurit datorită vouă, vă mulțumesc.Bine că nu m-am pripit să cumpăr una.
                      W169-ele e mai răsărit măcar decât primul model?
                      Last edited by Tyler; 11-20-2011, 23:10 PM.
                      " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                      Regulament forum.

                      Comment


                      • #41
                        Este o masina super frumoasa dupa parerea mea bine gandita spatiu destul de mult usor de condus mai ales in oras si nu este greu de lucrat la ea cand este vorba sa schimbi ceva problema este calitatea pieselor si a motoarelor cel putin pe mine m-au cam dezamagit.Fac o paranteza nu fac reclama sau altceva am o alta marca diesel am luat-o la 97000 km acum are 280.000 si cu mana pe inima va spun ca in afara de consumabile si distributie nu am schimbat absolut nimic.A class-ul il am de la 20.000 km pana la 80000 nimic probleme ei acum compresorul de clima pompa de ulei stau si ma intreb incepe sa continuie in ritmul acesta?

                        Comment


                        • #42
                          mah...eu il am de la 182.000 si acum are 240.000...in afara de revizii, doar amortizooarele cand l-am adus. Totul functional! un zgomot dedesupt in stanga de cand am luat-o dar se aude doar de afara.Sta f bine in curbe.a140 '99...
                          fff multumit

                          Comment


                          • #43
                            salutare. primul meu post aici
                            eu unul am un mercedes a klasse 140 an fabricatie 99 si are ...tineti-va bine....198000 de km . e prima mea masina personala si deocamdata sunt foarte multumit de ea. desi o am de abia 3 luni, ma pot declara multumit de achizitie. e adusa in tara din germania de un prieten de-al meu(mecanic) de apoape un an. (stiu ca problemele vor aparea pe parcurs).
                            dar daca motorul e ok la atatia amar de kilometrii (nu a fost fragmentat, nu s-a umblat deloc la el) eu vin si spun ca.....recomand tocmai modelele sarite de 150000 care se tin bine tocmai prin prisma faptului ca dau dovada ca sunt reusite. eu cel putin sunt mandru de babuta mea
                            drum bun tuturor!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Robertinno View Post
                              salutare. primul meu post aici
                              dar daca motorul e ok la atatia amar de kilometrii (nu a fost fragmentat, nu s-a umblat deloc la el) eu vin si spun ca.....recomand tocmai modelele sarite de 150000
                              E clar, si la formula 1, BMV folosea intr-o vreme blocuri motor de la masini trecute de 100k km, dar cum se face defragmentarea aia?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Siegfried View Post
                                E clar, si la formula 1, BMV folosea intr-o vreme blocuri motor de la masini trecute de 100k km, dar cum se face defragmentarea aia?
                                Defragmentarea se face astfel: Intri in My Computer, click drepta pe partitia ce se doreste a fi defragmentata, se merge la Tools, iar in rubrica Defragmentation se apasa click stanga pe butonul Defragmentation Now.
                                Precizez ca se va obtine un plus de performanta a calculatorului cum ar fi : porniri mai rapide la start, deschidere de aplicatii mai rapida, etc. datorita mutarii fisierelor aceluiasi program in clustere de memorie vecine; in acest fel capul de citire al hard discului facand mai putine miscari pentru citirea fisierelor reducand timpii de citire.

                                Vroia sa spuna segmentare.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF