Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste la prima cheie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste la prima cheie

    Salut
    Asa cum reiese din titlu de multe ori, in special, dimineata , masina mea , a 160, nu porneste la prima cheie..apoi la a doua cheie o ia imediat..rar s a intamplat ca si a doua oara sa nu porneasca.pe zi, masina porneste
    Va multumesc!

  • #2
    Salutare ,

    I-ai facut o diagnoza sa vezi daca iti da ceva coduri de eroare ? S-ar putea sa fie senzorul de temperatura decalibrat/defect si astfel motorul este rece , dar senzorul trimite informatii mai departe cum ca ar fi cald , deci motorul primeste benzina mai putina si astfel va porni din a doua cheie .

    Asta cred ca ar fi prima posibila "buba" de verificat , dar problema ta ar putea fi cauzata si de presiunea compustibil in rampa , clapeta acceleratie .

    O zi buna !
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      Originally posted by nemmy View Post
      Salut
      Asa cum reiese din titlu de multe ori, in special, dimineata , masina mea , a 160, nu porneste la prima cheie..apoi la a doua cheie o ia imediat..rar s a intamplat ca si a doua oara sa nu porneasca.pe zi, masina porneste
      Va multumesc!
      Am o intrebare.
      Seara, parchezi cu spatele (ca un sofer) sau cu fata (ca femeile-care soferesc)?
      Daca parchezi cu spatele, este normal sa lasi un minut pe liber inainte de a opri motorul. Pentru ca raportul pinionului la pozitia mars-arriere este cel mai mic din cutie, adica are cel mai mare consum la cea mai mica viteza. Se cam golesc conductele de combustibil si aerul se ridica in curbele de sus.

      Comment


      • #4
        Mie personal nu mi se pare plauzibila aceasta explicatie.Raportul pinionului de mars-arriere este de 1 la 1 (sau ~) .
        Faptul ca e consumul mare si vor fi conductele goale nu va porni masina la prima cheie nu e adevarat.
        Adica daca turez masina la relanti pana intervine limitarea si iau contactul nu va porni la prima cheie?
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by nemmy View Post
          Salut
          Asa cum reiese din titlu de multe ori, in special, dimineata , masina mea , a 160, nu porneste la prima cheie..apoi la a doua cheie o ia imediat..rar s a intamplat ca si a doua oara sa nu porneasca.pe zi, masina porneste
          Va multumesc!
          Cel mai probabil ai probleme cu instalatia de alimentare(este dezamorsata). Ma refer aici la pierderi de presiune, scurgeri de carburant , filtru a carui supapa nu inchide definitiv returul, etc. Incearca sa pui contactul de mai multe ori inainte sa pornesti si sa-l lasi de fiecare data pana auzi ca sa oprit pompa, apoi pornesti.

          Originally posted by epurare_coco View Post
          Am o intrebare.
          Seara, parchezi cu spatele (ca un sofer) sau cu fata (ca femeile-care soferesc)?
          Daca parchezi cu spatele, este normal sa lasi un minut pe liber inainte de a opri motorul. Pentru ca raportul pinionului la pozitia mars-arriere este cel mai mic din cutie, adica are cel mai mare consum la cea mai mica viteza. Se cam golesc conductele de combustibil si aerul se ridica in curbele de sus.
          Nici gand de asa ceva. Atunci cand pui contactul pompa de benzina porneste si amorseaza instalatia.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Si inca ce amorseaza!Cei care au avut probleme cu pipilica in zona filtrului au observat ce cantitate arunca numai cand pui contactul, si pe langa un colier care nu strange bine.
            Daca nu are scurgeri nu am idee exact care ar fi buba, dar stau si ma gandesc la naumite aspecte.
            In rezervor trebuie sa se faca presiune cand lucreaza pompa, iar presiunea ajuta fluidul sa plece pe instalatie.Presiune trebuie sa ramana in rezervor si dupa oprirea motorului si astfel se pastreaza sistemul de alimentare amorsat.
            Sau cum spune Laur, supapa de sens a filtrului.
            Dar cel mai bine pune o supapa de sens pe tur intre rezervor si filtru.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Ce ar fi daca ati tacea? L&F!
              Filozofi ati ramanea!
              Daca nu aveam,CANDVA, asemenea probleme, NU POSTAM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                Ce ar fi daca ati tacea? L&F!
                Filozofi ati ramanea!
                Daca nu aveam,CANDVA, asemenea probleme, NU POSTAM.
                Nu stiu in posesia carui tip de Mercedes sunteti dvs, dar observ ca pe langa sfaturile pe care nu cred sa le ia nimeni in seama, sunteti si cam recalcitrant.
                Daca am dat un sfat cuiva l-am dat din proprie experienta, indrumand persoana respectiva sa parcurga exact pasii parcursi de mine spre rezolvarea problemei.
                Probabil.... CANDVA.....ati avut probleme de genul acesta la ce stiu eu ce masina . Eu am vorbit strict la obiect, cu solutii concrete oferite exact pentru tipul de masina ce o detinem( atat eu cat si colegul nemmy).
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Problema asta, cu pornirea grea dimineata o am si eu.....ba chiar mi se apeindea si martorul check motor in bord.... I-am facut doua diagnoze la reprezentanta, in decurs de doar o luna..... La prima diagnoza, cica ar fi posibil bujiile...le-am schimbat. La fel pornirea. S-a intamplat ca un mecanic, prieten, sa vrea sa ma ajute, i-am lasat magaoaia la el la service. Nu i-a facut mare lucru decat i-a strans pe undeva un colier..... Magaoaia a pornit la sfert de cheie cam vreo 4-5 zile la rand..... Apoi intr-o dupa-amiaza mi s-a aprins iar checkmotorul in bord....iar de a doua zi dimineata....aceeasi bucurie, nu pornea decat dupa cca 3-4 chei. Azi am fost la diagnoza.....cica ar fi suspecta pompa de benzina. Cool ! Am intrebat, cica ar costa 1500 leuti..... Fericiti cei dotati cu mercedes clasa A, ca ale lor buzunare se vor goli.... Oricum, exista varianta, si inca exista, ca, Doamne fereste, ar putea fi de vina debitmetru, care la cat costa( se schimba cu tot cu calculatorul masinii pentru modelul meu, din 2001) nici nu e bine sa pomenesc, ca nu mai doarme omul noaptea....
                  Oricum, din experienta, am observat, pentru ocolirea unor astfel de probleme, ca e musai sa nu ajungi cu rezervorul de benzina pe rosu si sa alimentezi doar cu benzina buna....
                  ......si e bine penrru cei mai noi sau rari pe forum sa aiba in vedere sfaturile celor mai experimentati, cu referire la LaurLaur si la Flavyus, pe care, pe aceasta cale, il salut!
                  Vremi mai bune!

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Pompa de benzina nu se vede pe tester.
                    Primul pas in rezolvarea problemelor de genul acesta ar fii eliminarea de pe furtune a colierelor originale( de genul clips-urilor) si inlocuirea lor cu coliere cu surub.
                    Din experienta spun ca odata eliminate, dispar si scurgerile si mirosul de benzina. Eu duminica , dupa o munca de 5,5 ore am incheiat acest capitol, care a culminat cu demontarea rezervorului pentru a inlocui colierele, acasa, in curte, cu masina ridicata pe doua "capre". Nu sfatuiesc pe nimeni sa se "inhame " la o astfel de operatiune.
                    Concluzia :...tot la a doua cheie porneste dar au disparut picaturile de benzina de pe scut si mirosul si am castigat si 150 mbar presiune in rampa.
                    Diagnosticarea pompei de benzina se face simplu masurand presinea in rampa(eliminate fiind celelalte variabile : furtune , coliere, filtru benzina). Presiunea la relanti trebuie sa fie constanta, si cu valori cuprinse intre 3,5- 4bar.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Nu stiu in posesia carui tip de Mercedes sunteti dvs, dar observ ca pe langa sfaturile sunteti si cam recalcitrant.
                      Daca am dat un sfat cuiva l-am dat din proprie experienta, indrumand persoana respectiva sa parcurga exact pasii parcursi de mine spre rezolvarea problemei.
                      Probabil.... CANDVA.....ati avut probleme de genul acesta la ce stiu eu ce masina . Eu am vorbit strict la obiect, cu solutii concrete oferite exact pentru tipul de masina ce o detinem( atat eu cat si colegul nemmy).
                      Este specific oricarei masini pentru ca tine de hidraulica fluidelor si nu de o anume experienta. Nu unui tip de Mercedes. Va rog sa aratati PUCTUAL, cand este cazul, ce anume nu foloseste in postarile mele, macar ca semn de atentionare sa se fereasca colegii de ce anume tampenie am spus!
                      Last edited by epurare_coco; 08-29-2012, 23:33 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Ai sfatuit un coleg sa puna lichid de frana in pompa de servodirectie.Asta e una care imi vine in minte.Daca vrei mai caut si iti mai arat.Devi din ce in ce mai obositor cu redactarea posturilor si recalcitrant cu colegii.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by epurare_coco View Post
                          Este specific oricarei masini pentru ca tine de hidraulica fluidelor si nu de o anume experienta. Nu unui tip de Mercedes. Va rog sa aratati PUCTUAL, cand este cazul, ce anume nu foloseste in postarile mele, macar ca semn de atentionare sa se fereasca colegii de ce anume tampenie am spus!
                          Cu riscul de a fi data afara de pe forumc, spun ce am pe suflet, pentru ca de felul meu sunt direct. si spun verde in fata.

                          In primul rand las in plm respectul la o parte fata de un numar fictiv ce reprezinta varsta matale, scrisa la profil, BA Epurare.
                          Din ce ai scris mai sus deduc TU nu ai scoala nici cata vacanta am avut eu.
                          De "Hidraulica Fluidelor" n-am auzit in viata mea, dar Mecanica fluidelor am auzit prima data in liceu de la diriga (cu care faceam fizica), iar mai apoi am aprofundat aceasta materie in facultate invatand despre turbine (kaplan, pelton, flancis).
                          Da, in orice sistem hidraulic stau la baza legile fizicii, dar sistemele autoturismelor nu sunt gandite sa se dezamorseze, adica sa o ia lichidul inapoi.(doar la fosta mea dacia care trebuia sa primeasca 3 pedale si apoi pornea la prima cheie).
                          Pe undeva parca te laudai ca de prin ani 80 si ceva deja faceai proiectare 3D si spuneai ceva de algoritmi, dar la ce idei iti coc in cap si mai ales faptul ca le si spui, bag mana in foc ca: tu nu erai in stare sa scri un cod pentru o simpla alarma de sirena pe HC90/91, sau nici macar nu ai apucat sa mergi in picioare cand a aparut aceasta unitate de calcul, ori erai doar in scrisori.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Ai dreptate. Fie a ta desupra sa o cace ciorile.
                            Citeste si matale cuprinsul - cu lista capitolelor - unui manual de mecanica fluidelor, sa nu te mai faci de ras alta data.

                            Comment


                            • #15
                              Apropo, mai bine a lui sa o cace dacat a ta pana la ochii in rahat.Daca tot pretinzi ca ai studiat legile fizici si inertia, ti-ai fi dat seama de tampenia pe care ai spuso.Cand dai in mars-arriere combustibilul tinde sa ramana in urma adica sa ajunga pe conducta la motor(o data cu el si bulele de aer daca intra pe undeva pe la conectica tubulaturii) deoarece motorul e in fata si rezervorul in spate.Adoua la mana, daca ar ramane aer pe instalatie si ai da cel putin 3 sec la automat, ar porni masina la prima cheie.Daca ai pierderi mai mari decat umezeala pe la imbinari, nu numai ca ar porni greu din cauza presiunii scazute dar va merge si sacadat motorul din cauza aerului abundent care intra in circuitul de alimentare cu combustibil.Intelesesi maestre shaolin?Nu mai sta degeaba acasa ca incepi sa inventezi idei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF