Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste dacat cu spray

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste dacat cu spray

    Dupa cum spune si titlul, cand temperatura scade sub minus 5 grade masina nu vrea sa mai porneasca decat daca ii dau cu spray si atunci foarte greu. Este un E 200 cdi {w210} din 2001. Ce imi recomandati sa verific si la cine? Mentionez ca bujiile le-am schimbat dar nu s-a schimbat nimic.

  • #2
    Se poate sa ai siguranta arsa la bujiile incandescente sau releul de comanda sa fie stricat, de ce nu... chiar bujiile arse daca sunt achizitionate S.H. Apeleaza la un electrician sau mergi cu ia la colegul nostru mastermario71, i-ti poate face si o diacnoza si acolo spune tot.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Daca ai avea probleme cu bujiile ar trebui sa ai martorul de bujii aprinsa in bord.Verifica sa nu prinda undeva aer fals.Ai nevoie de o baterie buna de 100 Ah nu una amarita care abea invirte motorul.

      Comment


      • #4
        Bujiile le-am cupmarat noi, bateria noua, Fulmen de 100 de ah. Daca prindea aer pe undeva pornea greu si cand era cald afara, dar vara porneste fara probleme, porneste greu doar cand e frig afara. Se poate verifica releul de la bujii daca este bun sau nu?

        Comment


        • #5
          Posibil injectoare cu probleme, dar nu obligatoriu. Mai pot fi deasemeni valva regulatoare sau senzorul de presiune din rampa. POSIBIL.
          Last edited by haddess; 01-05-2013, 02:18 AM.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Eu am avut o punte arsa la releul de bujii(W 210 an 2000 CDI) si aveam martorul de bujii aprinsa in bord si se stingea doar cind s-a incazit apa in jur de 60 de grade.Daca ai avea o bujie arsa se aprinde martorul si se stinge dupa circa 2 minute.Cind este cald afara orice motor porneste mult mai usor chiar daca prinde un pic de aer.Oringurile de la pompa de joasa presiune si de la filtru de motorina le-ai schimbat? Filtru de motorina? Dupa ce a pornit cu spray porneste usor toata ziua?Trage bine motorul?

            Comment


            • #7
              Filtru de motorina este schimbat,martorul de la bujii de stinge dupa aproximativ 10 secunde, injectoarele sunt ok, le-am verificat, motorul merge bine, pornete foarte bine toata ziua dupa ce l-am pornit cu spary, doar ca are oscilatii, se si aude cum oscileaza se si vede in turometru. Oringurile nu le-am schimbat niciodata.

              Comment


              • #8
                Problema este una de alimentare si parerea mea e ca trebuie sa cercetezi in continuare pompa de inalte si pompa de motorina. Un electrician bun le poate testa in cateva secunde. Tind sa cred ca in cazul tau problema e de la pompa de motorina. Totusi ar trebui sa incerci si un tester, macar nu umblii legat la ochii si stii exact unde sa actionezi. Bafta!

                Comment


                • #9
                  salut

                  sunt nou pe aici.am si eu un c 200 din 2001 2.2 cdi
                  de la un tim a inceput sa scoata un zgomot ciudat si imi trepideaza rau cureaua de distributie si porneste si greu.cad vrea porneste cand nu doar cu sprei.imi zice pe tester ca am un injector care da 3,2 pe retur!daca poate cineva sa-mi dea vreun sfat?multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Pentru Mermelez incearca sa schimbi chitul de oringuri la regulatorul de presiune din capatul rampei,am patit si eu la fel ca tine,nu mai pornea si s-a dovedit a fi regulatorul,chitul respectiv il gasesti doar la Mercedes si costa aproximativ 10 euro.

                    Pentru aky_86 injectorul respectiv trebuie schimbat si curea iti poate trepida ori de la intinzator care poate e dus ori de la rola cu ambreiaj a alternatorului

                    Comment


                    • #11
                      Dupa cite spui tu, cred ca ai sa mergi la tester, faci un tester de valva si daca nu iese bine, o cumperi noua si nu o sa mai ai probleme.

                      Defectiunea ta se vede doar prin tester.

                      Originally posted by mermelez View Post
                      Filtru de motorina este schimbat,martorul de la bujii de stinge dupa aproximativ 10 secunde, injectoarele sunt ok, le-am verificat, motorul merge bine, pornete foarte bine toata ziua dupa ce l-am pornit cu spary, doar ca are oscilatii, se si aude cum oscileaza se si vede in turometru. Oringurile nu le-am schimbat niciodata.

                      Comment


                      • #12
                        Pt tester ar fi bine sa mergi la o reprezentanta ... pt ca acolo au softul original complet

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat regulatorul de presiune din capatul rampei dar degeaba, tot nu porneste cand e frig. Urmeaza sa schimb releul de la bujii, si daca tot nu porneste o dau la remat.

                          Comment


                          • #14
                            Daca bujiile se sting doar dupa 10 secunde dupa pornire, tu nu ai alimentate sigur toate bujiile,poate nici una, sau nu cum trebuie. Verifica releul, asta o poate face orice electrician auto.
                            La o masina la care ii functioneaza corect bujiile, becul se stinge dupa timpul de incalzire a bujiilor(3sec,5sec,8sec,15sec, chiar mai mult la bujiile model vechi din anii 80') urmand sa se dea la automat numai dupa stingerea bujiilor. Daca la tine astepti cu contactul pe pozitia 2 si becul nu se mai stinge e clar problema la releu, instalatie, bujii...
                            Un diesel de Mercedes, nu prea porneste fara bujii nici vara daca e rece motorul.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Un diesel de Mercedes, nu prea porneste fara bujii nici vara daca e rece motorul.
                              Tin sa te contrazic cu incapatanare: la W203-ul meu C200 cdi, singura data cand NU mi-a pornit (cu doua bujii moarte) a fost iarna trecuta la -26*C (ce-i drept la temperaturi "mai calde" o lua greu si la a 4-a sau a 5-a cheie, dar totusi o lua). Asta se intampla iarna trecuta. Iarna asta a inceput sa nu mai porneasca decat la spray de pe la -7*C in jos si s-a dovedit a fi injectoarele. In continuare insist pe traseul de alimentare-injectie. Injectoarele le-ai verificat cu eprubete?
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF