Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai porneste !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste !

    Salut !
    Am un Vito 112CDI an 2000,are momente cand nu mai vrea sa porneasca ,aceste momente nu sunt regulate ,se poate intampla la 2 zile sau la 30 de zile.

    - In momentul cand nu vrea sa mai porneasca temperatura motorului poate
    fi de 30,60,90 grade C,
    - Filtru de motorina se goleste (de motorina clar ,si se umple cu aer)
    Daca o fortez sa porneasca (cu sprei sau cu carpa imbibata in benzina) porneste.

    Dupa ce opresc motorul si privesc furtunul de intrare a motorinei in filtru (care este transparent) vad cum usor ,usor pleaca motorina inapoi spre rezervor si clar apare aer pe furtun(dar asta nu inseamna ca nu porneste)

    Dupa pornire,(2-3 min), pe furtunul care duce de la filtru la pompa de joasa presiune la fiecare 3-5 sec. trece cate o bula de aer catre pompa de joasa presiune,
    aer care nu se vede si pe furtunul de intrare a motorinei in filtru

    Am schimbat supapa de recirculare de pe filtru de motorina(retur)
    si considerand ca pompa de joasa face absorbtie(vacum) pompa-conducta(furtun)-filtru fitru-rezervor,am schimbat si conducta(furtun) de la pompa de joasa presiune si filtru de motorina.

    Concluzie !Degeaba ,cand nu vrea ,nu porneste(total aleatoriu),sunt blocat si ma intreb pe unde poate intra aer in filtru de motorina.
    Furtunul de retur nu cred ca poate fi fisurat pentru ca este sub presiune si ar da motorina afara

  • #2
    Ideea este ca se dezamorseaza sistemul.Aici inseamna ca unic sensul de pe tur (nu cunosc masina deci nu stiu unde poate fi...poate exista si in filtru) nu mai tine. Se poate ca sorbul sa contina acest unic sens, deci problema este de la el.
    Last edited by cutaresku; 10-01-2013, 15:13 PM. Reason: NU mai da quote unui mesaj imediat anterior!

    Comment


    • #3
      Vezi totusi si ce DTC generaza atunci cand nu porneste , schimba si oring-urile aferente sistemului de alimentare (filtru , supapa sens , pompa inalte )
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        Azi de dimineata iarasi nu a mai pornit(motor rece).
        Am venit cineva cu tester si cand am dat la automat a masurat 240-245 bar presiune pe rampa comuna,a recomandat inlocuire supapa regulatoare presiune.Am luat una noua am montato si masina tot nu a pornit.A desfacut returu la injectoare sa vad daca scoate motorina mai multa la un injector ,am dat la automat si nici macar nu a trecut motorina de locasu de la retur (injector).Am imbibat o carpa in benzina i-am pus la admisie (dupa interculer) si a pornit.
        Am mers la un mecanic care a pus eprubetele pe injectoare si intradevar pe 1-2 si 4 scoate motorina mai multa putin ca la injectorul 3,recomandare sa schimb injectoarele 1,2 si 4,dar eu cred ca daca un sau doua injectoare sunt compromise ,masina nu mai porneste de 100 de ori si odata nu.Dupa ce am pornito cu vapori de benzina ,a pornit tot restul zile fara probleme (25-30 de ori).Sincer nu mai stiu ca sa fac.
        Ma duce gandu si la senzorul de presiune din ca la rampa(cel dinspre distributie)
        P.S Nu mai am aer in filtru

        Comment


        • #5
          [QUOTE=ionut_invest;326748]Azi de dimineata iarasi nu a mai pornit(motor rece).
          Am venit cineva cu tester si ......... totusi nu vrei sa pui codurile alea de eroare sau nu genereaza cod eroare ?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Nu a aratat coduri de eroare .......

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionut_invest View Post
              Nu a aratat coduri de eroare .......
              Este imposibil sa nu genereze cod eroare daca nu porneste ... Cauta pe cineva cu Star Diagnosis .
              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

              Comment


              • #8
                Problema asemanatoare am avut si eu la w203 cdi 2002 . Am fost la tester si nimic erori injectoare regulator tot ok . Pana ce am ajuns la reprezenta cluj . Verdict 2 injectoare busite . Si eu puteam sa o pornesc cu spray si dupa acea nu aveam treaba pana la urmatoarea oprire . Incearca o diagnoza la reprezentanta costa 150 de lei dar na decat chinuieli si nervi merita zik eu sunt patit .

                Comment


                • #9
                  Corect.....

                  Dar a mea porneste 2-3 saptamani sau 2-3 luni dupa care ......pauza si tot asa!

                  Comment


                  • #10
                    Salut ! Incearca intai sa schimbi filtrul de motorina,este una din cauze (am patit-o, s-a fisurat teava de retur in care intra 2 surubele si se dezamorsa), poti monta in prealabil o supapa de unic sens pe turul care intra in filtru (costa in jur de 10 lei), si din multe cauze pot aparea probleme de la sorbul din rezervor care e plin de toate cele, solutia e sa dai jos rezervorul curatand tot din el, inclusiv sorbul. Succes ! App : nu incerca cu aditivi, inrautatesti situatia.

                    Comment


                    • #11
                      si eu patesc la fel,daca ai gasit de unde se trage spune-mi si mie,multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Buna dragi posesori de VITO.Am citit posturile de mai sus si pe mine ma bantuie cam acelasi problema,dar sa ma explic masina este un 112 CDI, din 2002 ,mie initial mi sa aprins in bord EDC-ul (electronic diesel control),dupa tester am schimbat pe rampa ambele supape,si de supra-presiune si de retur,filtru de motorina ,origuri pe la pompe.In fine am zis ca daca tot umblu, sa le inlocuiesc pe amandoua sa nu mai o fac dupa cateva luni din nou, daca a picat una ,ma asteptam sa pice si ailalta.Bucurie mare ,am suflat turul si returul ,am aeresit ,motorul a pornit, ete ca nici EDC-ul nu s-a mai aprisns ,in fine am rezolvat-o mi-am zis.Dupa ce am baut o cafea ,incerc sa pornesc din nou ,mii de pacate ,nu a mai voit nicicum.Controlez ,filtru gol,mai sa fie. Astazi aeresc din nou, si cu ajutorul vaporilor de benzina am pornit-o, m-am prezentat fain frumusel la Bosh Car Service la diagnoza si...calculatorul nu recunoaste cheia de contact ,probleme software.Sfaturi?
                        La reprezentanta la Mercedez-Benz numai acolo poate schimba software,dau fuguta la ei. Numai ca acolo m-am descurajat si imi vine sa o duc la fiare vechi.O alta diagnoza si resoftare, fara TVA 900 euro, ca mde suntem in Belgia.Intrebarea mea ar fi daca nu pot anula micro cipul cu pricina? sa nu mai faca el jesturi si sa-mi scoata o gramada de euro de prin buzunare. Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.


                        PS. Dau si o halba de tarie.

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu scuzele de rigoare pot fi contactat pe Yaho-mail barsan_viorel_2009

                          Comment


                          • #14
                            eu i-am dat de cap,este din senzorul de apa de la filtru de motorina,am pus alt filtru fara gaura de jos unde se pune senzorul si bineinteles i-am anulat acel senzor de apa care si asa era degeaba si a mers,nu mai am treaba,se pare ca pe acolo tragea aer
                            Show message history

                            Comment


                            • #15
                              Este foarte greu de inteles , chiar si pt cea mai bogata imaginatie , cum de la o autorizare de start nereusita ( nerecunoastere cheie ) se poate ajunge la o instalatie de alimentare combustibil dezamorsata ( filtru gol ) .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF