Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W124 > Probleme tehnice - W124

Nu mai porneste M102, 2.3

Probleme tehnice - W124


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-16-2017, 10:07 AM   #1
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : 2299 cm
Age: 30
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default Nu mai porneste M102, 2.3

Salutare tuturor!

Ma confrunt cu urmatoarea probema: detin un C124 cu motor M102 de 2,3 litri din 1991, injectie KE-Jetronic care nu mai porneste. Totul a inceput ieri cand am vrut sa verific niste fise si un capac delcou de care am facut rost, probandu-le pe masina. Dupa ce le-am probat, am pus fisele si delcoul initiale la loc (curatand contactele de depuneri cu smirghel fin si cu alcool), insa surpriza, masina nu mai porneste. M-am asigurat sa pun fisele si delcoul in pozitiile initiale (am facut poze care cum vin). Cu cateva ore inainte masina mergea normal, fara nici un fel de problema. Am dat la automat pana mi-a murit bateria, si tot nu a pornit. Am verificat releul OVP si sigurantele lui, e ok, benzina baga (bujiile sunt ude), scanteie da, am scos bujiile si le-am verificat. Cu releul de benzina scos motorul se invarte ok, fara zgomote ciudate, insa cand leg totul incep problemele. Cand da motorul sa porneasca, se aude un zgomot metalic, un clanc, iar motorul se blocheaza, apoi incepe sa se invarta din nou. Totodata, in momentul clanc-ului, iasa fum pe la furtunul de aerisire ce intra in filtrul de aer, pe la cantarul de injectie si pe la butonul care regleza inaltimea farurilor. Este un fum ca de tigara, care miroase foarte usor a carburant, ulei si a fir ars. De asemenea, se aude in acel moment un pufait ca de vacuum. Am verificat toate furtunurile, benzina am, am masurat la modulul de aprindere valorile senzorului de volanta, si mi-a dat la rece vreo 850 ohmi. Am incercat inclusiv un alt modul de aprindere si face la fel. Ma gandeam sa fi sarit distributia sau sa fi pus fisele gresit, insa cu cateva minute inainte masina mersese ok - facusem vreo 30 de km prin oras. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, ce as putea sa verific cu sculele din gospodarie (multimetru si tester de erori facut de mine), la mine in oras nu se baga nimeni, am sunat o gramada de mecanici si au dat din umeri. Nici macar platforme nu am gasit sa ma tracteze pana acasa.

Va multumesc anticipat!
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2017, 23:09 PM   #2
panzer
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Baia Mare
Motorizare : 2200
Age: 43
Posts: 33
:
[Member]
Default

Salutare ,contact imperfect la bobina de inductie,verifica din nou delcoul .
panzer is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2017, 13:55 PM   #3
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : 2299 cm
Age: 30
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Salut! Am curatat contactele de la bobina cu WD-40 si cu spray de frana. Am facut acelasi lucru si la delcou si nimic. Am scos bujiile sa vad daca dau scanteie, insa s-au atins fisele din greseala si acum nu mai dau deloc scanteie. Am verificat valorile rezistentei la bobina si pe circuitul primar am 0.90 ohmi (trebuie sa fie intre 0,3 si 0,6 ohmi), iar pe circuitul secundar am 8,5 kohmi (trebuie sa fie intre 8 si 13 kohmi). Releul OVP e bun, releul pompei e bun, baga benzina, am probat alte calculatoare de injectie si de aprindere si face la fel, senzorul de volanta e verifcat si are rezistena de 854 ohmi, care e in grafic. Am tot sucit fisele si nimic. Ceva nu da scanteie cum trebuie, si nu stiu ce sa mai verific.
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2017, 10:05 AM   #4
panzer
Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Baia Mare
Motorizare : 2200
Age: 43
Posts: 33
:
[Member]
Default

Salut,verifici prima data sa ai tensiune la bobina ,daca nu ai verifici sigurantele,dupa ce ai tensiune la fire pune alta bobina vezi ce se intimpla,cand lucrezi la inst electrica ia o borna jos pt linistea ta
panzer is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2017, 15:18 PM   #5
GJ24BNZ
Junior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Targu Jiu
Motorizare : 2299 cm
Age: 30
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Am rezolvat problema. Se pare ca ordinea legarii fiselor de la delcou la motor nu era corecta, mai bine spus, marcajele de pe motor si de pe delcou nu sunt in ordinea corecta. Cand am pus fisele inapoi m-am luat dupa aceste indicatii stantate pe plasticul de la motor si nu a mai pornit. Dupa vreo 6 ore de cautari pe net abia am gasit un forum prin SUA de W201 unde cineva se intalnise fix cu aceeasi problema. Nici ei nu s-au prins de prima data care era buba. Multumesc frumos pentru ajutor!

Se poate inchide acest topic.

Last edited by GJ24BNZ; 07-18-2017 at 15:21 PM.
GJ24BNZ is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
m102, mai, porneste


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:18 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF