Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai merge aeroterma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Desi am dat jos bratul stergator si am desfacut aeroterma,pot sa spun ca regulatorul de turatii N29 nu l-am vazut,ramane sa verific pozitia din spatele blocului de sigurante.Multumesc frumos Dragos!

    Comment


    • #17
      Buna ziua !


      Presupunand ca va trebui sa schimbi si N29 ala, dupa ce scoti motorul aerotermei afara, sub el vei vedea suportul sau. In pdf-ul ala anexat mai sus, treaba devine interesanta incepand cu poza 3, unde se arata suportul si cele trei suruburi care trebuie desfacute ca sa ajungi sub el.

      Odata suportul indepartat, in poza 4 se vad suruburile notate cu 5 si 6, care trebuie si ele desfacute. Apoi se ridica piesa tocmai slabita de partea unde se vede sageata in poza 5 si N29 ala se scoate inspre lateral dreapta cum privesti la el, nu in sus, in jos sau in diagonala.


      Dragos

      Comment


      • #18
        Ok!Dar in poza nr.5 se observa regulatorul de turatii in dreapta aerotermei cum privesti din fata cand ridici capota,eu unul nu l-am gasit,atunci cand am scos aeroterma,va trebui sa o desfac din nou si sa mai caut.......

        Comment


        • #19
          Salut Dragos! La noi in Bucuresti de doua zile ploua incontinuu,iar temperaturile sunt sub 10c,asa ca nu vad vreo posibilitate sa umblu la aeroterma. In speranta ca vremea se va indrepta cat mai repede caut sa ma informez cat mai mult pentru a remedia aceasta problema care este destul de importanta tinand cont ca fara climatizare in habitaclu nu poti sofa, mai ales atunci cand ploua sau temperatura este in scadere.

          Comment


          • #20
            Salut Dragos! La noi in Bucuresti de doua zile ploua incontinuu,iar temperaturile sunt sub 10c,asa ca nu vad vreo posibilitate sa umblu la aeroterma. In speranta ca vremea se va indrepta cat mai repede caut sa ma informez cat mai mult pentru a remedia aceasta problema care este destul de importanta tinand cont ca fara climatizare in habitaclu nu poti sofa, mai ales atunci cand ploua sau temperatura este in scadere.

            Comment


            • #21
              Buna seara !


              N29 ala, daca exista, nu e sub aeroterma, ci sub suportul aerotermei, deci oarecum cu un etaj mai jos. Desi s-ar putea sa scapi doar cu curatarea contactelor blocului rezistiv, ca poate-s imperfecte.


              Dragos

              Comment


              • #22
                Astazi am reusit in sfarsit sa demontez aeroterma si suportul ei,regulatorul de turatii pe care l-am detasat de sub suportul aerotermei si arata cu totul altfel,mai precis in poza se vede doar radiatorul stil ''arici'' de disipare a caldurii,regulatorul de fapt este un fel de mufa 3cm/2cm in care se afla un mic montaj electronic si care se prinde pe arici-radiator in patru surubele.Mentionez ca' mufa electronica' este cositorita pe un cablu cu 5-6 fire.... Atasez poze.....
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Buna seara !


                  Ce ai tu acolo e N29. Divizorul rezistiv a ala de sub parbriz. L-ai identificat, ai scuturat de mufa lui, i-ai curatat contactele ? Eu cu ala as fi inceput, ca e oarecum mai la indemana.


                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    In afara de ceea ce se vede nu am gasit altceva la aeroterma sau sub parbriz,nimic din ceea ce se cheama divizor rezistiv....???????????

                    Comment


                    • #25
                      S-ar putea ca cele cu clima sa aiba doar ce ai dat tu jos, iar cele fara clima sa aiba una din versiunile alea trei din poze. Inca mi-e neclar daca nu cumva sunt si masini care le au pe ambele, adica si ce ai dat tu jos, si vreuna din cele din poze. Si daca da, cu ce dotari vine masina aia.

                      Maine am un drum langa un W124, ca al meu nu e la mine, si daca mai are divizorul ala rezistiv acolo unde ar trebui sa fie, fac poze cu locatia lui.


                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Daca masina pe care o vizionezi nu este stil italian cu,comanda aeroterma electronica pe taste si cu o singura rotita de reglare a temperaturii,atunci este foarte greu sa ne dam seama si sa facem diferente intre modele,respective an fabricatie si dotari.......


                        Mihay

                        Comment


                        • #27
                          Scuze! rectific:modelele respective...

                          Comment


                          • #28
                            O sa vad maine ce mai are pe ea si ce pot identifica, stiu doar ca dupa look e dinainte de 1993 si parca nu mai are motor sub capota.

                            Ma informez si aduc aici datele, maine mai spre seara.


                            Dragos

                            Comment


                            • #29
                              Merci Frumos!

                              Comment


                              • #30
                                Intre timp am mai scotocit si am constatat ca N29 se connecteaza si primeste tensiune de la o mufa cu trei pini localizata in spatele tulumbei de servofrana si care cred ca are un coresponent undeva sub bord. Inca nu am avut timp sa desfac sub bord si sa cercetez unde duce, la vreun divizor etc. Curios este faptul ca fara contact am tensiune de 12,8V intre toti pinii,iar cand pun contactul 7,5V,pe o parte masurand 2 pini si 0 V cu al treilea pin.........:???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF