Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai merge aeroterma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai merge aeroterma

    Salutare! De cateva zile nu mai merge aeroterma deloc,se intampla ceva,deoarece atunci cand pun contactul se aude un bazait incontinuu in partea torpedoului.Am desfacut bratul stergator ,am ajuns la aeroterma si am constatat ca nu primeste motorasul tensiune,sigurantele sunt bune si cea mare plata din compartimentul motor este in regula.Releele nu mi sau parut suspecte , mentionez ca are comanda pe taste fiind automata. Va multumesc si astept opiniile voastre!

  • #2
    Nimeni nu stie???

    Comment


    • #3
      Era bine daca imi dadeati si mie un sfat , deoarece e foarte greu sa conduci fara niciun pic de aer mai ales ca inca este cald ...

      Comment


      • #4
        Daca zici ca toate sunt ok, atunci posibil sa fie de la buton problema. Ai verificat butonul cu care pornesti aeroterma?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Misca cheia in contact inspre oprire.
          Problema este des intalnita de la contact.
          Vezi daca merge cu contactul pus fara motor pornit.
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • #6
            Salut colegu,am avut aceeasi problema ca si tine anu` trecut in iarna de dadeam cu racleta pe inauntru,am schimbat carbunii si i-am pus deia de zimnicea neavand de unde sa iau atunci pe moment,mi`a stricat rotorul..am cumparat alta aeroterma de la sh...si totu merge bine de atunci..

            Comment


            • #7
              Problema nu este de la aeroterma,deoarece porneste si merge foarte bine pe direct ,adica legata la baterie,nu primeste curent la bornele motorasului si nu stiu de ce?desi am verificat tot ce se poate;contact,sigurante,relee etc

              Comment


              • #8
                Atunci posibil sa fie vre-un contact imperfect pe traseu...altfel nu imi explic acest fenomen.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Buna seara !


                  Intr-o masina din anii astia mai exista pentru ventilator inca o piesa importanta, care se cheama divizor rezistiv. In germana s-ar numi Heizungsgebläsewiderstand sau Gebläseregler sau Heizungssteuergerät. In engleza ar fi blower motor regulator.

                  Indiferent cum ii spui, piesa asta face acelasi lucru: comanda viteza de rotatie a ventilatorului. Pentru turatie maxima, ventilatorul primeste 12-14V. Pentru treptele mai mici, niste rezistente de putere mare taie din tensiune, si ventilatorul se va invarti mai lent. Acest divizor rezistiv se poate defecta in doua feluri:

                  - se intrerupe complet, caz in care motorul nu mai primeste nimic, deci canci ventilatie.
                  - se intrerup doar rezistentele corespunzatoare treptelor, astfel incat una sau toate treptele intermediare de viteza nu mai functioneaza, cu exceptia celei maxime.



                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Salut
                    Si eu am avut o problema similara se oprea brusc si isi revenea cand avea chef sau daca sa zguduia masina mai tare prin ceva gropi.Am desfacut toata plasticaraia si am ajuns la motoras, am verificat firele care vin la motoras si venea curent.Problema a fost de la borne, erau putin oxidate si unul din papuci nu strangea prea bine.De atunci nu am mai avut probleme.Verifica contactele de la motoras.Spor la treaba.

                    Comment


                    • #11
                      Nu am tensiune pe bornele motorasului aerotermei..............

                      Comment


                      • #12
                        Heavy,poti sa-mi spui te rog pe unde as localiza acel Heizungssteuergerät ???

                        Comment


                        • #13
                          Alimenteaza direct de la baterie cu un plus si un minus bornele motorasului . Daca acesta se roteste , atunci clar este o problema la acel regulator sau la firele care ajung acolo .
                          Daca motorasul desi alimentat cu 12 volti nu se invirte( roteste ) atunci clar e o problema cu periile sau cu rotorul .
                          Posibil un fir sa fie intrerupt , pentru ca nu am vazut pina acum arse acele rezistente .
                          Last edited by rocco1974; 09-29-2013, 19:36 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Regulator ventilator habitaclu

                            Buna seara !


                            @rocco1974:

                            Daca citeai atent, aflai ca treaba aia cu curent direct de pe baterie s-a facut deja, cu rezultate pozitive...


                            @MIHAY:


                            Daca masina ta are si clima de-aia automata, vezi mai jos, pozitia N29, este regulator electronic:

                            Regulator ventilator habitaclu.pdf

                            Caut sa vad daca la versiunile fara clima e pozitionat altundeva si/sau arata diferit.


                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Bloc rezistiv

                              Deci, avem trei versiuni:



                              Rezistenta ventilator fara filtru de polen.jpg

                              Rezistenta ventilator.JPG

                              Rezistenta 2.JPG


                              Oricare varianta este locata in compartimentul motor, partea stanga, cam sub parbriz, usor inaccesibila. O vezi daca ridici capota si te uiti in stanga panoului de sigurante, adanc sub parbriz, pe langa niste furtune de vacuum, daca imi aduc eu bine aminte.


                              Coduri OEM:

                              A1248210760 (cu clima Tempmatik, fara FP), prima poza, mufa galbena.
                              A1248211260 (cu clima si FP), a doua poza, mufa alba.
                              A1248210060 (cu clima Heizmatik, fara FP), a treia poza, mufa neagra.




                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF