Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu indica benzina Mercedes A150 2005 w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu indica benzina Mercedes A150 2005 w168

    Nu imi indica benzina deloc ultima data a scazut desi eu am bagat benzina pana a ajuns pe 0 si nu s-a mai ridicat deloc! Pe computer imi arata ca mai fac 0 km! Care sa fie pb? Multumesc! Mercedes a150 din 2005


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Salut!
    Un client a venit la service-ul unei cunostinte cu problema asta si era un fir de masa aiurit pe la rezervor,n-am fost foarte atent la detalii.Dupa ce l-a dat cu degripant si un pic de smirghel a mers asa cum trebuie indicatorul.
    Marea smecherie e sa ai elevator la dispozitie..fara e destul de anevoios,dar nu imposibil,sa ai acces in zona.
    P.S. Masina in cauza era un A 140.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult o sa incerc maine asta! Accesul la rezervor e in partea de jos? Nu sub bancheta din spate?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Nu stiu sa-ti raspund la intrebare. Dar eu tin minte ca au desfacut carenele podelei...,cu masina ridicata pe elevator.Stai sa-l sun pe cel care are service=ul sa-l intreb,poate mai tine minte.
        Deci...masina pe elevator,carenele jos,rezervorul desfacut si lasat pe punte,firele cu pricina sunt deasupra.
        Sa nu dai vina pe mine daca nu-i de acolo!
        Last edited by Dethave; 11-28-2016, 18:22 PM.

        Comment


        • #5
          Multumesc de ajutor!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Pentru putin.. tine-ne la curent,poate mai trebuie cuiva rezolvarea.

            Comment


            • #7
              Originally posted by DETHAVE View Post
              Pentru putin.. tine-ne la curent,poate mai trebuie cuiva rezolvarea.


              Ok! Multumesc!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Chiar căutam topic pe tema...

                Deci n-ai access decât pe dedesupt? Că m-am tot uitat şi eu dar pare a fi tablă întreagă sub mochetă (n-am desfăcut).

                La mine e exact pe dos. După ce i-am făcut două plinuri cu benzină de 98 (sau cât are aia scumpă de la MOL), pe lângă faptul că o ia maşina la sfert (aveam bâlbe la pornire) acuma-mi stă acul ţapăn o idee în dreapta de 1. Şi am deja 300+ km făcut de la ultimul plin. Acul merge sus / jos la punerea contactului mă gândesc că a ramas agăţat nivelul din rezervor. Am zgâlţâit de maşină în speranţa că mişcându-se benzina în rezervor îl face cumva să revină la indicaţii mai bune... Sufletul... e tot pe plin.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Stai linistit ca și eu am facut full un CT si am plecat la Varna.A coborat acul la 3/4 abia la întoarcere prin Agigea.
                  Cand e plin coboata greu si apoi mai repejor.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    @gruiarew
                    Nu,nu ai acces decât pe sub masina,din păcate...
                    @flavyus1987
                    Destul de imprecis sistemul de indicare,cred ca mai precis e becul...

                    Comment


                    • #11
                      Si becu ramane aprins mereu.. azi i-am facut plinul si , si-a revenit... nu inteleg care e pb!


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Când am luat-o nu urca mai mult de 3/4. Am zis, aia e. După ce a stat într-o dunngă două zile (parcat pe o bordură înaltă) când i-am dat cheie era full. Fericit nevoie mare. Un an s-a dus acul ăla sus / jos. Dar cum zici nu merge uniform deloc.

                        Acum i-am făcut a doua oară plinul cu benzină scumpă (şi înainte mai puneam de 98, dar nu un rezervor întreg şi nu una după alta). Că s-a tot discutat pe aici cu "pornire grea dimineaţa" bubă de care suferă şi a mea. Am zis să încerc că ce pierd... că decât să schimb pompa aiurea... Dar pare-se că tot trebuie să desfac pe acolo. Pe tester îmi zice 43.2L în rezervor şi în bord la trip 358.6 km. N-are cum...

                        În schimb după două zile de stat (şi au fost temperaturi negative) o ia la sfert. Nu te poţi bucura de nimic că tot timpul răsare altceva.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          In ansamblul pompei de benzina e un reostat pe care se "plimba" o lamelă metalică si in funcție de rezistivitatea citită (mai mica sau mai mare) indica acul. O mai rămâne agatat, dar cert e faptul ca fără verificare prin scoaterea pompei nu scăpăm.

                          Comment


                          • #14
                            Ţigănia asta: http://www.aclassinfo.co.uk/W168/fuel%20pump%20m3.JPG http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.12.htm

                            Bun, deci până la primăvară stăm cu ochii pe ac. Nu mă bag acuma pe sub ea nici bătut. Mulţumesc de răspunsuri!
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Da,exact. Despre ea e vorba. Deși eu rămân la ideea ca întâi trebuiesc verificate legăturile electrice .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF