Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nou posesor de A160 dar cu probleme...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu maneta de semnalizare e dificil noaptea, la drumuri lungi in afara. In seara asta am venit de la Slanic Moldova si dadeam pe faza lunga tinand maneta trasa spre mine. E destul de deranjant. Anuleaza din placerea de a conduce. Chiar trebuie sa o desfac. Daca nu rezolv sa revina la loc cand semnalizez, macar sa functioneze faza lunga. Sper sa mi fac maine curaj. Am inteles ca tre sa desfac borna bateriei, altfel risc sa raman cu martori aprinsi in bord?

    Comment


    • #17
      Pentru a evita martorul aprins in bord, se deconecteaza bateria, astfel computerul masinii nu va sti daca s-a umblat sau nu la airbag, prin urmare nici nu va semnala asta.
      Mai multe detalii aici.
      Drumuri bune, ganduri si mai bune!

      Comment


      • #18
        Am incercat sa desfac volanul dupa ce am deconectat borna de la baterie insa n-am reusit sub nici o forma sa desfac cele 2 suruburi in care e prins airbag ul. Momentan m-am lasat pagubas. Am observat insa dupa aceea ca tot incercand iar sa comut pe faza lunga, o data s-a aprins. Insa doar o singura data. Am incercat de zeci de ori apoi... in zadar. Deci... contact imperfect, cred. Intr-o ora am sa pun si poze cu masina. Referitor la inchiderea centralizata, daca m-ar putea indruma cineva ce e de verificat ca sa descopar cauza...

        Comment


        • #20
          Frumoasa buburuza, cea mai faina culoare pentru un A. Ca a mea, doar echiparea difera

          Super faine jantele! Sper sa rezolvati toate problemele pentru a va putea bucura cu adevarat de ea!

          Stima!
          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

          Comment


          • #21
            Multumesc frumos! Toate au rezolvare, vorba unui coleg de forum de aici. E nevoie de timp, bani si dedicare.... Ce ma bucura cel mai tare e ca motorul e bun, chiar trage, nu mananca ulei si nu am probleme cu pompa de servo, asa cum banuiam initial.

            Comment


            • #22
              Din curiozitate intreb. Cu motorul pornit (la ralanti), ati tras joja de ulei sa vedeti daca arunca ulei? (Nu toata, doar 5 cm in afara.)
              Drumuri bune, ganduri si mai bune!

              Comment


              • #23
                Nu am facut asta, am desfacut capacul pe unde se face schimbul si nu arunca .

                Comment


                • #24
                  Eram curios daca arunca ulei, cu joja putin ridicata. Daca nu arunca si nici nu scoare gaze e brici motorul.

                  Asta e primul lucru pe care il fac cand verific un motor.
                  Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                  Comment


                  • #25
                    Si totusi, cine ma ajuta cu inchiderea centralizata? Nu merge nici din cheie, nici din buton. E de-a dreptul enervant....

                    Comment


                    • #26
                      Originally posted by mister39 View Post
                      Am incercat sa desfac volanul dupa ce am deconectat borna de la baterie insa n-am reusit sub nici o forma sa desfac cele 2 suruburi in care e prins airbag ul. Momentan m-am lasat pagubas. Am observat insa dupa aceea ca tot incercand iar sa comut pe faza lunga, o data s-a aprins. Insa doar o singura data. Am incercat de zeci de ori apoi... in zadar. Deci... contact imperfect, cred. Intr-o ora am sa pun si poze cu masina. Referitor la inchiderea centralizata, daca m-ar putea indruma cineva ce e de verificat ca sa descopar cauza...
                      Buna colegule inteleg ca ai dificultate la desfacerea suruburilor de la airbag uite aici niste instructiuni pentru aceasta operatiune postul 5 sa fiu mai exact
                      Bafta tuturor
                      Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                      Comment


                      • #27
                        Eu in prima faza as verifica daca se alimenteaza motorasul, daca ii vine curent pe firele de alimentare. (Nu imi amitesc exact daca acest circuit are siguranta, dar daca are se verifica daca nu e strapunsa).

                        Cand actionez butonul de inchidere, la bornele de alimentare a motorasului aflat in portbagaj, trebuie sa citesc cu voltmetrul, o valoare de aprox. 12V.

                        Daca nu indica aceasta valoare, inseamna ca pe traseul asta nu ii vine tensiune, implicit motorul nu se alimenteaza deci trebuie verificat traseul firelor, butonul de comanda a inchiderii.

                        Daca indica aceata valoare inseamna ca problema e la motoras, care se poate verifica si el, alimentandu-se cu 2 fire un (+) si un (-) de la bricheta masinii, sau din alta parte si daca nu merge, inseamna ca e strapuns statorul sau are periile uzate si nu mai face contact pe colector sau poate fi un contact imperfect undeva.

                        Eu personal m-as bucura sa fie motorasul (cum de regula el se strica), ca imi e mai usor sa il repar, decat sa verific trasee, mufari si alte cele.

                        Sper sa va fie de folos si sa ne spuneti ce ati rezolvat.
                        Last edited by conels; 11-19-2013, 09:32 AM.
                        Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                        Comment


                        • #28
                          Bine v-am regasit dragi posesori de A class! Am lipsit cateva zile, timp in care am schimbat rulmentii alternator si am scapat de acel zgomot enervant de la motor, am inlocuit maneta de semnalizare cu una SH dar care functioneaza f bine si am facut schimbul de ulei (castrol 10w40). Acum insa... intampin alte probleme. Dupa ce am schimbat uleiul, imi arata in bord cand si cand, exact unde e afisajul electronic cu ceasul si km parcursi martorul acela de ulei langa care apare un "HI". Initial am crezut ca am putin ulei si am mai pus juma de litru, desi pe joja imi arata ca nivelul e ok. Cred ca... de fapt imi arata ca uleiul trece peste nivel... Si, desi ma laudam ca nu am probleme cu pompa de servo, se pare ca acum am. Problema e ca in momentul in care iau maxim de volan stanga sau dreapta, dar mai mult stanga din ce am observat, raman fara servo. Daca opresc motorul si pornesc iar, isi revine. Functioneaza normal, volanul merge usor, nu in hopuri, revine singur dar, repet, doar cand iau maxim de volan, imendiat dupa... pica servo. Cred ca o vand... deja-mi face prea multe probleme. M-am saturat deja sa remediez una si sa apara alta...

                          App, am uitat sa mentionez, am rezolvat si cu inchiderea centralizata. Era un cablu intrerupt care ducea la motoras.
                          Last edited by Zeus; 11-23-2013, 11:32 AM.

                          Comment


                          • #29
                            Imi pare rau sa aud ca va ganditi s-o maritati! Nu stiu ce sa zic, dar a fost o afecere paguboasa inca de la inceput.... s-o luati cu probleme cunoscute.

                            Despre ulei, "HI" vine de la HIGH, care inseamna "sus, inalt, ridicat". Deci nu trebuia sa mai completati... Ma bucur s-aud c-ati rezolvati inchiderea si maneta. Poate daca dati o tura pe la dezmembrari gasiti si o pompa servo OK...

                            Va urez mult succes si rabdare, poate va razganditi. Banuiesc c-ati cumparat-o pentru anumite motive... Stiind ca e "bolnava", a avut plusuri mari care sa atenueze minusurile.

                            Stima!
                            proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                            Comment


                            • #30
                              Salut, Mister cu cat ai luat maneta de semnalizare de la dezmembrari?

                              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                              Service romanesc de prima mana :
                              - Cât mã costã reparația mașinii?
                              - Ce problemã are?
                              - N-am cea mai vagã idee.
                              - 843 lei și 50 bani!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF