Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Niste sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Niste sfaturi

    Buna,

    Sunt un nou membru al acestui forum si as avea nevoie de cateva sfaturi din partea dumneavoastra. Vreau sa achizitionez un Mercedes 190. Problemele mele se refera la alegerea masinii. Oscilez intre motorul de 1.8 benzina si 2.0 diesel. Ma intereseaza consumul acestor motoare si fiabilitatea lor. De asemenea daca puteti sa imi spuneti cam ce probleme pot sa apara cu ele si cam la ce probleme sa ma astept si de la restul masinii. Stiu ca aceste motoare au cutie in 4 trepte dar stiu ca sunt si cutii in 5 trepte. Am nevoie de orice sfat, sugestie, parere. Vreau sa stiu si parti bune si parti rele ale acestui model. Orice opinie e binevenita. Va multumesc.

  • #2
    Salut 'cruise'! Eu am 190E 1,8 4 trepte ca masina in comparatie cu alte marci e foarte rezistenta si fiabila, printre alte mercedesuri e loc si de mai bine. Ca masina ar fii urmatoarele de spus: foarte usor si placuta la condus, garda inalta la sol ceea ce pentru oras este foarte bine, masina este destul de nervoasa 1,8 cu 109 cai la o greutate de 1300 Kg, consumul dat de fabricant este de 8,9 mixt la noi sa fii sigur de 10 in afara orasului daca esti linistit de fel fara demaraje puternice (mie astea imi arunca consumul in aer) la 120/h ai un consum de 7l daca mergi la 100/h ai 6l (eu am facut autostrada cu 170/h aproape constant si am avut un consum de 10l&#37 in oras incepe distractia daca demarezi normal ai un 10-12%in functie de aglomeratie semafoare si diversi factori. Exista si cutii cu 5 trepte eu stiu ca 190-urile erau facute la cerere, daca circuli in afara orasului merita sa faci investitia si sa montezi o cutie cu 5 trepte (care implica pe langa cutie si schimbator, tijele, cardanul), daca stai mai mult in oras nu are rost pentru ca nu prea ai unde sa folosesti ce-a dea 5-a treapta.
    Probleme ce ar putea sa apara la un mercedes depinde in primul rand de fostul proprietar (daca a fost impatimit de mercedes sau doar simplu proprietar vorba colegilor) iar in al doilea rand de tine, vrei ca masina sa mearga la valoarea ei trebuie sa o intretii, la 190 asta nu-i o problema piese se gasesc peste tot si la dezmembrari si noi la preturi bune, avand in vedere la ce poate masina si satisfactiile care le ofera in comparatie cu alte marci (eu de exemplu am avut ocazia sa merg cu numeroase masini unele fiind de top, e nu mi-au intrat la suflet cum a fost 190-ul fiind primul meu mercedes turism, mercedesul se conduce putin diferit de alte marci, intai trebuie sa te obisnuiesti cu ea ca sa o simti ca si masina si cam ce poate face, indiferent de model si an fiabilitate si confort indiscutabil).
    La 190D 2,0 te poate ajuta 'andrei190D', imi cer scuze fata de restul colegilor dar pe el il stiu cu 190D 2,0.
    La detalii, mecanica si nu numai, pe acest forum sunt oameni impatimiti si indreptatiti care iti pot oferii informatii exacte.
    Multa bafta in alegerea pe care vrei sa o faci!

    Comment


    • #3
      Multumesc mult de informatii Andreas. Astept si alte informatii in legatura cu tot ce se poate despre Mercedes 190. Inca o intrebare a mea este cat de fiabile sunt motoarele pe benzina, pentru ca nu as vrea sa fiu cu masina in servis tot odata la 2 saptamani (asa mi-a spus cineva). Un consum de 10-12 in oras mi se paare cam mult, pentru ca am mai gasit pe internet oameni care ziceau ca motorul de 1.8 are un consum urban de 8-9 %. Va rog sa ma ajutati cu toate informatiile posibile si bune si rele (mai ales rele) ca sa stiu de la inceput la ce sa ma astept. Va multumesc.

      Comment


      • #4
        salut, 190-ul meu are motor de 2000 benzina si gpl. consum bucuresti 15% gpl la mers sportiv, 15%benzina la mers sportiv (normal nu stiu ca nu merg), 10% AFARA gpl (120-130), cutie 5 trepte pusa dupa ce am cumparat masina (200 euroi). Probleme au fost destule, dar minore si nu m-a lasat niciodata in drum. Ex: s-a rupt flansa la cardan si incepuse sa bata pe sub masina, s-a spart un furtnu de frana (din cauza mecanicilor care nu l-au pus cum trebuie), am spart grupul (din cauza mea), s-a stricat electroventilatorul. Eu am bagat o gramada de bani in masina, dar nu pentru ca era imeprios necesar, ci pentru ca sunt fixist si imi place sa functioneze 100% (turometru, incalzirea in oglinzi, geamuri electrice) si diverse. Am schimbat toata articulatia ca sa fiu sigur ca nu mai umblu la ea. Dar per total sunt multumit. In service nu prea a stat cu defecte majore (doar cand i-am facut motorul si mai mergea, dar am vrut eu sa-l fac). exista si cutii in 5 trepte si pentru benzina si pentru diesel, dar cum a spus si Andreas, in localitate nu ai ce face cu ea. A mea saraca nu se intalneste nici cu a4-a in localitate, da ce sa m zic de a5-a. Oricum eu sunt f multumit

        Comment


        • #5
          Salut! Bine ai venit pe forum! Am un 190 2.0D de 53 kw pe care il am din octombrie. Nu am avut mari probleme cu el. Piese care au trebuit schimbate la el sunt: flansa cardan (cea veche era originala), motoras geam electric, bidon spritiera si alte plasticuri.. in rest nu am mai schimbat nimic... mi-am facut pompa de injectie la un tip... sa fiu sigur ca merge cum trebuie. Acum, merge f bine, porneste consumul in afara la 120-130 este de 7, iar in oras cam 8 ... mentionand ca eu conduc mai agresiv . Masina are 350000 km... si nu mi-e frica ca m-ar lasa in drum. Sa nu uit... are cutie in 4 trepte! Ca si stabilitate sta destul de bine fata de alte marci de auto.
          Daca vrei sa iti iei un Mercedes sa bagi aici seria sasiului inainte sa il cumperi sa fim siguri ca are tot original pe el cum ar fii (motor, optiuni s.a.m.d).
          Va salut!

          Comment


          • #6
            Originally posted by cruise View Post
            am mai gasit pe internet oameni care ziceau ca motorul de 1.8 are un consum urban de 8-9 %.
            Ha s-o luam logic. O dacie omietreisute, cu 54 de cai, ia 9 la orash. Cum dracu sa ia 9 un motor de 110 cai ? Care trage o mashina dupa el de doua ori mai grea ? Morala. Nu mai plecatzi urechea la totzi visatorii. Ca sa nu ma exprim altfel, in stilul in care s-au obishnuit colegii mei...
            Daca vei preciza la ce vei utiliza mashina, itzi va fi mult mai simplu sa faci o alegere. Conteaza tare mult daca itzi cumperi o mashina pentru uz zilnic sau ocazional. De exemplu...

            Comment


            • #7
              Vreau sa imi iau masina pt uz personal. Nu o sa fac eu foarte multi km cu ea (cel putin asa cred) dar o sa fac si drumuri in extern destule. Si vreau si sa fiu sigur ca daca am de facut un drum in Europa cu masina (vreo 3000 km in cateva zile) nu o sa ma lase in drum si ca o sa ma intorc acasa cu bine si nu pe trailer sau dupa o vizita la vreun service. Imi zicea cineva zilele trecute ca daca vreau sa imi iau un 190 benzina, sa il iau cu max 120.000 km la bord si sa nu il iau peste 200.000 ca o sa imi para rau. Cat de reala e treaba asta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by cruise View Post
                Vreau sa imi iau masina pt uz personal. Nu o sa fac eu foarte multi km cu ea (cel putin asa cred) dar o sa fac si drumuri in extern destule. Si vreau si sa fiu sigur ca daca am de facut un drum in Europa cu masina (vreo 3000 km in cateva zile) nu o sa ma lase in drum si ca o sa ma intorc acasa cu bine si nu pe trailer sau dupa o vizita la vreun service. Imi zicea cineva zilele trecute ca daca vreau sa imi iau un 190 benzina, sa il iau cu max 120.000 km la bord si sa nu il iau peste 200.000 ca o sa imi para rau. Cat de reala e treaba asta?
                este foarte real ceea ce spune "cineva", pai unde dracu gaseste el mercedes 190, care s-a fabricat pana in 1993 cu 120.000 km, ca nu se mai gasesc nici cu 200.000km. poate ai noroc si il gasesti la vreo 180.000 dar cu kilometraju dat inapoi si poti spune ca l-ai luat cu km putini.
                hahaha, chiar am ras, vezi ca poate gasesti ceva la 70000-80000 km

                Comment


                • #9
                  Salut! Cum spune si "Ionut" nu prea ai sanse sa gasesti la Km aia de care spui tu, ultimu 190 a fost in luna 1 din 1994, eu am luat 190-ul meu de la un Fin care omu a mers cu ea din joi in pasti cand se mai impiedica de ea prin garaj (avand multe masini) si asta a luat-o de la un prieten mare scula la un partid eu de la el am luat-o la 180 de mii km, din gura unor mecanici spun ca la mercedes dupa 200 de mii sunt cateva piese care trebuiesc schimbate teoretic ca pot rezista mai mult de ex: flansele cardan si rulment, amortizoare daca masina a facut multi km in tara si o fii avnd si 3-4 proprietari, ceva bucseraie, o pompa de apa, un ulei servo+filtru, un lichid de frana, faci si tu eventual daca e cazul o curatire injectoare si instalatie, schimbi un rulment ceva, poate si discuri de frana, din punctul nostru de vedere piese normale la o masina la anii si km astia, din pacate nu o sa intelegi si nici nu o sa fii prea convins de ceea ce spunem pana in clipa in care o sa fii posesor de MB si sa ai cativa km la activ, ma repet mercedesul se conduce putin diferit de alte marci, si cand te vei obisnuii cu ea si o sa incepi sa o simti atunci o sa constientizezi cele spuse de noi.
                  MB este o masina care daca schimbi consumabilele la timp si piesele care prezinta uzura garantat o sa te bucuri de valoarea ei ca masina, dar mergi pe principiul "mai merge putin sau merge si asa" ... totul depinde de tine.

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Si eu am un 190 2.0D 4 trepte! Ce sa iti zic, eu unul sunt foarte multumit de ea, de cand am cumparato adica in noiembrie 2007 nu am investit nimic deosebit in ea inafara de consumabile, masina este foarte confortabila, garda buna la sol(pt drumurile noastre), sta bine pe drum! Intradevar este mai "puturoasa" la 72 CP, dar pentru oras este foarte buna si mult mai economica in comparatie cu un benzinar, dar la drum lung daca iti place sa alergi nu prea ai mari sanse cu ea in comparatie cu una ce are motorizare pe benzina, dar alt avantaj ce compenseaza dezavantajul este consumul redus la drum intins bine inteles daca mergi frumos (oricum graba strica treaba). Intretinerea nu este deosebit de scumpa, vb altor colegi piese se gasesc aproape peste tot si au preturi acceptabile. Dupa cum ti-am spus eu unul sunt foarte multumit de ea si sper ca si tu sa fi de noua achizitie! Bafta!
                    Mercedes Benz

                    Comment


                    • #11
                      DIESEL e cam mincacios,chiar cel mic de 2.0....io recomand ce am luat neFestii,adica 2.0 cu aer si kat,pus pe gaz.............de gustibus....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        ...........de gustibus....
                        mihnea...lumineaza`ma si pe mine ...te rog! ce inseamna gustibus? sunt eu mai tampit la ora asta..si nu reusesc sa`mi dau seama..merci
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Daca vrei dizel, si sa ai si rezerva de putere sub capota, motorul 250 il recomand cu caldura. Nu sare de 8 in orash (ma refer la orashul tau, am vazut de unde eshti, pentru Bucureshti mai pui un kil la socoteala), afara ai un 7, taxele sint inca in limitele rezonabilului.
                          Daca vrei benzina, motorul de 2000 e suficient, dar trebuie sa ai grija sa gaseshti ceva in stare buna. Injectzia mai pune probleme, si pe la voi nu gaseshti cine sa rezolve problema. Un GPL pe el dupaia si n-ai treaba.
                          Astea la capitolul motorizare. Starea generala a mashinii e partea a doua. Momentan cam atit am avut de zis. Sa auzim continuarea.

                          Comment


                          • #14
                            Tot cautand masini pe internet am dat de urmatorul anunt:http://ro.automobile.de/cgi/deeplink...&KMVON=&KMBIS= Uitati-va la pozele masinii si spuneti-mi daca ati mai vazut careva acest interior pe mercedes 190? Sau este ceva modificare?

                            Daca link-ul nu va duce direct la anunt, e vorba de primul anunt, un mercedes alb 1,8
                            Last edited by Danny_bb; 02-29-2008, 23:07 PM.

                            Comment


                            • #15
                              daca te referi la cea alba poza cu interiorul este "gresita", nu este poza reala (cred ca este de C class) si daca te uiti atent prin parbriz vezi ca scaunele nu au huse, iar in poza de interior scaunele au huse. la a doua masina consola de mijloc a fost pusa pe evoI si pe modelele americane, dar nu sunt sigur. evo I are consola de bord cu nishte ceasuri suplimentare, nu cu suport de casete, dar se pare ca s-au facaut si asa

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF