Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Baby Benz W202 C180 T-Modell

    Sa prezint si eu noua achizitie.


    Motor M111 de 1.8 litrii si 122 cp, 4 cilindrii
    Cutie de viteza manuala cu 5 trepte
    An fabricatie 1996 (Septembrie)
    Tara de provenienta Italia
    Proprietari anteriori 3 sau 4
    Dotari:

    -geamuri electrice fata-spate - functionale
    -inchidere centralizata din telecomanda (din cheie nu are!) - deocamdata nefunctionala (cred ca "a uitat" semnalul), azi imi vine si o carcasa noua
    -imobilizator
    -cheie de rezerva tip card, cu telecomanda inchiderii centralizate incorporata in card
    -airbag sofer-pasager - functionale (sper - adica nu arde niciun martor care sa indice contrariul, si sper sa nu aflu niciodata!)
    -oglinzi electrice - functionale
    -oglinzi rabatabile - nefunctionale, nu am insistat sa aflu cauza, oricum oglinda dreapta a fost schimbata si nu e rabatabila
    -indicator temperatura exterioara - functional
    -interior piele (fete de usi de asemenea piele, tavan vinilin, tapiterii stalpi, chedere un fel de materiel plushat)
    -scaune fata reglabile pe inaltime si cu reglaj al sezutului in inclinatie - din pacate scaunul soferului are tapiteria suportului lombar rupt
    -bancheta spate rabatabila 2/1 cu suport de plasa atasat - lungime spatiul util cu bancheta rabatata e undeva la 180-190 cm
    -suport de pahare in cotiera banchetei spate
    -instalatie GPL secventiala cu comanda computerizata (nu mai retin firma) cu butelie de 48 l in locul rotii de rezerva
    -ABS (nu are ASR-ESP din pacate)
    -servodirectie (bineinteles)
    -aer conditionat
    -jante de tabla pe 15" echipate cu cuciucuri de iarna Goodyear Ultragrip 7 195/65/15
    -geamuri laterale cu tenta verzuie (cred, asa par cand te uiti din lateral)
    -vopsea metalizata
    -cotiera cu spatiu de depozitare si cosulet de gunoi (pentru asta il utilizez eu) incorporat
    -ormamente lemn din radacina de nuc (WURZEL) :great:

    Cam atat imi amintesc...

    Cateva poze si pe urma revin si cu impresii:





















    Impresiile...

    Masina compacta si foarte adaptabila, cu spatiul interior foarte generos ce sfideaza dimensiunile sale exterioare care, totusi, sunt relativ mici, mai ales in comparatie cu W126 sau W123-W124. Datorita scaunului fata foarte reglabil, cu sezutul coborat la minim am aproximativ 10 cm de spatiu (poate chiar mai mult) de la cap pana la tavan in ciuda celor 191 cm pe care ii am eu (desi nu-l folosesc la minim, l-am pus pe urmatoarea treapta). La W126 nu se punea problema de acest lux. Daca aveam 3 cm era bine... chiar daca si acel scaun a fost reglabil in inaltime si era coborat la minim.
    Deci, o masina foarte confortabila. Singurul minus la acest capitol il are datorita consolei centrale cu cotiera incorporata. Daca vrei sa te apleci sa iei ceva de pe scaunul pasagerului sau sa blochezi usa atunci "cotiera" cam incomodeaza. De asemenea, masina avand latime relativ mica, pozitia la volan este oarecum inghesuita tot datorita consolei centrale.
    Fiind modelul combi, vizibilitatea spre spate e putin mai redusa decat la varianta standard mai ales daca e montata si a treia tetiera plus plasa de bagaje (sau animale). Tetiera din mijloc se poate depozita intr-un loc special amenajat in portbagaj, astfel vizibilitatea spre spate crescand pana la un nivel acceptabil, plasa fiind oricum in marea majoritate a timpului coborata.

    Interiorul la aceasta masina e din piele crem cu suprafetele sezutului si spatarului perforate. Acest lucru se trage de la originile masinii dintr-o zona relativ calda cea ce reiese si din decodarea VIN, respectiv "piese aditionale pentru tari calde". Acest lucru nu e neaparat un avantaj odata cu ajungerea masinii la noi in tara si mai ales nu acum, la venirea frigului. O incalzire in scaune ar fi fost ideala, dar nu cred ca e un lucru foarte raspandit la masini facute pentru Italia. Imi place ca e culoare deschisa, foarte asemanatoare cu griul ce l-am avut pe W126. Am sa vad ce pot face pentru repararea scaunului soferului. Restul interiorului se prezinta in stare buna, de inlocuit s-ar putea pune in discutie spatare scaunelor fata care sunt pline de julituri si de ciupituri de la marfa transportata cu bancheta spate rabatata. Dar merge si asa... Nu e nimic grav.
    Scaunele fata (chiar si bancheta spate) sunt foarte confortabile si cu un suport excelent. Zici ca sunt scaune sport!
    Portbagajul prezinta cateva spatii de depozitare suplimentare in laterale, fiind concepute niste "nise" cu usita in care se pot pune diferite lucruri (trusa sanitara are un loc semnalizat dar in care mai incap multe altele). Odata ce bancheta e rabatata se obtiune un spatiu plan surprinzator de mare.

    Ca dotari nu este foarte accesorizata dar pot spune ca cea ce are e suficient. Are geamurile electrice fata-spate si 2 airbag-uri precum si centuri pretensionate. Inchiderea centralizata din telecomanda deocamdata nefunctionala va fi remediata si ea intr-un fel sau altul si astfel se va ajunge la comoditate si in acest aspect, inchiderea manuala a tuturor usilor, inclusiv al haionului si al usitei busonului de benzina (care are un sistem prin interiorul portbagajului) e foarte neplacuta. Aerul conditionat pe 2 zone e un plus de confort si in momentul venirii iernii cel mai important e ca masina "baga"caldura foarte repede, la 2-3 minute dupa pornire!

    Performantele nu sunt extraordinare. E totusi un motor mic intr-o caroserie relativ grea. La depasiri "la limita" nu prea se merita a fi bagata. E mai mult o masina pentru un mers linistit decat de "liniutze", cea ce imi convine, oricum, nici cu 500-le nu ma bagam aiurea decat daca era foarte nevoie.

    Cel mai pozitiv aspect e consumul. I-am facut consumul la GPL si mi-a luat 7.8 l/100 km. Sunt super multumit. Se putea si mai bine, estimez ca scoteam si un 7.5 in conditiile unui trafic mai fluent si cu abtinerea de la cateva accelarari mai bruste. Consumul l-am facut plin la plin si pe ruta Arad-Oradea-Barajul Dragan-Bologa si retur, deci se poate considera un consum extraurban dar cu cateva orase strabatute, plus urcus pe munte...
    Transformat in cifre, 100 km pe GPL iasa cu costul de aprox 26 de lei, adica, transformat... cam 4 l /100 km daca era benzina de banii aceia.

    Pare putin, dar atat mi-a luat. Am inteles ca acest sistem de aflare a consumului de la plin la plin nu e foarte exact, dar alt test nu am facut. Oricum, as fi fost multumit si cu 9% gaz...

    Acum ii fac si un consum preponderent urban, de data asta de la plin la gol sa vad cat pot sa am duc cu cei 48 de litrii de GPL. In cazul in care gazul e pe terminate sunt avertizat de cateva bip-uri repetate. Acum sunt la jumatate (fara rezerva) si am facut deja 240 km. Estimez un 500 km ca rezultat final, undeva la 10 %, trafic Arad plus cateva deplasari pe afara (cam 1/3 afara-2/3 oras).
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Not bad, sa te duca sanatos muuulti km.
    Cat fu halatu'? Taxa?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Multumesc!

      Masina are o poveste interesanta. A fost un "bonus" gasit de un prieten si coleg de serviciu care a fost plecat in Italia dupa un VW Polo si a dat peste C-ul acesta... L-a luat mai mult pentru mine, ca stia ca sunt pasionat... (de fapt l-a adus ca sa-l vanda, dar erau sanse mari sa o pastrez eu...oricum, era postat si pe net, la vanzare, cerea 1100 pe ea, negociabil). Cu tot cu drum si cu acte m-a ajuns la 900-1000 , inclusiv ce am mai bagat in ea, oglinda, semnal, etc, etc...

      Taxa... E Euro 2 mai mult ca sigur (era bine daca era E3), deci undeva la 1500 euro... Dar nu-l platesc, ii dau in judecata. Am un prieten care a procedat la fel si asteapta sentinta luna aceasta...

      Per ansamblu, nici la 2500-2600 pret final nu ar fi o afacere rea! E o masina buna. Mai e de lucru putin la ea (greul a trecut) dar va iesi ceva frumos!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Misto fiara, spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga? Te intreb pentru ca am vrut si eu una acolo dar mi-au spus ca cele toroidale nu pot sta decat orizontal.
        LE: am citit, acolo e... Deci m-au cam mintit, sau nu se poate omologa la noi pusa vertical...

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu. Deci butelia ar sta orizontal.
          Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
          Foarte buna afacerea cu masina. Chiar sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa. Oricum C-ul de varsta asa este euro 2.
          Frumoasa masina. Adevaru-i ca sigura varianta de carburant mai ieftina decat GPL-ul este dieselul "second-hand" cum ii mai spun eu.

          Sa o stapanesti sanatos masina! Tare am impresia ca ne asteapta noi poze cu "tururi" europene si nationale. Ba mai mult posesorii de C-W202 isi vor gasi rezolvarea la multe probleme .

          LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
          shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
          Last edited by adidc; 10-17-2012, 11:17 AM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Originally posted by adidc View Post
            Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu.;
            Ha, asta nu am luat-o in calcul... Inseamna ca aveau dreptate.
            Inca o data Dane, sa o stapanesti sanatos!

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente.A mea e berlina si bancheta nu se rabateaza, dar nu am ce cara, ini este suficient spatiul actual.Intradevar nu ai asr dar ai ets si a trecut testul cu brio pe la munte.Al meu trebuie sa mai astepte pana la primavara sa pot sa repar caroseria dupa incidentul cu animalele care sau urcat pe ea.La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Zeus View Post
                Misto fiara...
                Mersi, dar e doar un (sau o?)Baby...

                Originally posted by Zeus View Post
                ...spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga...
                Dupa cum ai scris si tu si Adi, e jos, sub capacul de la podeaua portbagajului...

                Originally posted by adidc View Post
                Sa o stapanesti sanatos masina!
                Multumesc!

                Originally posted by adidc View Post
                ...Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
                Are un adaptor cu care a venit din Italia, care se insurubeaza pe mufa `talieneasca...

                Originally posted by adidc View Post
                ...sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa...
                Si eu astept sa vad ce rezolva prietenul meu si daca are succes bag si eu dosarul la acelasi avocat!

                Originally posted by adidc View Post
                ...LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
                shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
                La Nizar a fost primul drum dupa ce a ajuns masina in tara... Stiam de el, chiar lucrez in zona in care are el... depozitul, ca nu stiu cum sa-i zic. Din pacate m-a dat pe spate cu preturile lui. Adevarul e ca a fost doar cumnatul sau acolo, cu Nizar am vorbit doar la telefon dar are niste preturi prohibitive... Din pacate, cu toate ca am auzit multe despre el, mi-a lasat o impresie negativa, mai ales prin prisma mormanului de fier vechi ce ii inconjoara vila... Cine a fost la el in ultima vreme stie despre ce vorbesc. Avea cateva C-uri, chiar si un T, deci posibil sa mai fac o incercare... Daca nu gasesc la el, iau de pe net, cum am si facut-o deja... E mai ieftin chit ca platesc si curierul...


                Originally posted by gmihai24 View Post
                Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente...La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!
                Multumesc si la fel iti doresc si tie.

                Mai este un pic de lucru la estetica, are cateva mici infundaturi specific italiene... Bara fata e crapata putin... haionul e infundat, coltul aripii stanga unde se intalneste cu capota deasupra farului e lovit... Mai are vreo 2 mici infundaturi pe usile spate... Nimic grav... Si...nu are rugina. A stat in zona uscata...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tumar View Post
                    Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
                    Era de asteptat!

                    Am pana la urma si inchidere centralizata din telecomanda! Odata cu sosirea carcasei am sincronizat sistemul de inchidere prin infrarosu si acum totul e OK! (daca cumva cineva nu stie cum se face sincronizarea il ajut eu: cu telecomanda indreptata spre oglinda retrovizoare interioara, unde e senzorul, se dau doua impulsuri dupa care se pune cheia in contact si se invarte in pozitia 2 tinand asa circa 30 de secunde, apoi se scoate cheia...ledul verde din oglinda palpaind daca sincronizarea s-a facut cu succes)

                    Mai am de "taiat" acum cheia noua venita odata cu carcasa pentru ca cea veche nu s-a potrivit in carcasa noua (o sa o pastrez pe cea veche ca rezerva, desi mai am si cheia din card ca rezerva originala...).
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!

                      Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!
                        Mersi Feri!



                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        ...Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
                        Daca nu plecai din tara fix in ziua in care am fost pe la Valea Draganului-Bologa veneam la tine! La consumul asta de GPL nici nu simtea bugetul acea mica ruta ocolitoare...


                        Acum, probleme nou aparute. In urma achizitionarii carcasei de cheie am probleme in a "taia" cheia bruta. Deja am fost refuzat de doua ateliere "bune" pe motiv ca nu au scule ca sa fixeze cheia in dispozitivul de copiat...

                        Urmeaza sa mai merg la un alt atelier, de la Magazinul Ziridava, unde, cica sunt cei mai buni si mai bine echipati "copiatori"... Ramane de vazut! Se pare ca "afacerea" costa 45 de lei (cam mult dupa parerea mea, mai ales ca toata tevatura nu dureaza mai mult de 2 minute).

                        De asemenea cheia-card (cheia service) nu deschide usile din telecomanda. Am inlocuit bateriile cu altele noi... nicio reactie. Probabil ca trebuie si aceasta sincronizata sau poate ca este stricat sistemul incorporat in card...
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Bafta la masina,legat de taiatul cheilor si la Baia Mare pt Mercedes tot atat costa sa le tai!Eu montez inchideri centralizate cu telecomanda tip cheie briceag si problema e ca masina asta care taie cheile astea cu canal pe mijloc sau canale laterale pe ambele parti costa destul de mult si de aceea e pretul asta la taiat,cand am vrut sa achizitionez o masina din aia era undeva pe la 10000 de euro.Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            O sa tai si cheia ca deja ma enerveaza ca deschid usile cu o cheie (telecomanda) si cu cealalta (care e deja defacuta de abia o mai tin in mana) pornesc masina (mai are cipul imobilizator in vechea carcasa).

                            Azi, masina a primit si boxele lipsa... Au fost ieftine, SH intradevar, dar la 10 lei bucata mai conteaza? Suna bine, si merg toate 6 (cele din bord le aveam).

                            Am reparat si cele doua crapaturi din bara fata. Nu avea rost sa dau 450 de lei pe o bara pentru atata lucru. E durere de demontat si desfacut bara la W202. La W126 desfaceam 4 suruburi care erau amplasate in doua locuri si bara era jos... La aceasta masina cred ca au fost cam 15-16 suruburi (care tinea bara plus cu ce erau prinse aparatoarele de noroi)... iar dupa demontare a mai fost nevoie si de defacerea barii (cromul indepartat, etc, etc).

                            Consumul urban se situeaza undeva pe la 11.5 litrii GPL (dupa primul test)... Nu am mai asteptat sa se gate complet GPL-ul, deci nu stiu un rezultat foarte exact, per ansamblu sunt multumit!

                            Pana nu uit... Maine sun avocatul care se ocupa cu inmatricularile fara plata taxe si pregatim dosarul... Bag mare pana ametzitul de Ponta si acolitii sai nu inventeaza o alt fel de TAXA...
                            Last edited by dan500se; 10-21-2012, 20:00 PM.
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Ma bucur,cu cipul poti sa faci o" improvizatie"DACA VREI SA AI DOUA SAU MAI MULTE CHEI CU CARE SA PORNESTI MOTORUL,IL SCOTI DIN CARCASA si pui cheia in contact si cipul pe langa contact si incerci sa pornesti si cauti locul unde cipul simte campul magnetic si acolo il lipesti dar inainte de lipire dupa vreo 5 minute sa mai incerci sa pornesti odata cu cipul tot in locul acela.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF