Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > My Car Mercedes-Benz

My Car Mercedes-Benz Prezentare a modelului Mercedes pe care il conducem

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

My Car Mercedes-Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-17-2012, 10:43 AM   #1
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Sa prezint si eu noua achizitie.


Motor M111 de 1.8 litrii si 122 cp, 4 cilindrii
Cutie de viteza manuala cu 5 trepte
An fabricatie 1996 (Septembrie)
Tara de provenienta Italia
Proprietari anteriori 3 sau 4
Dotari:

-geamuri electrice fata-spate - functionale
-inchidere centralizata din telecomanda (din cheie nu are!) - deocamdata nefunctionala (cred ca "a uitat" semnalul), azi imi vine si o carcasa noua
-imobilizator
-cheie de rezerva tip card, cu telecomanda inchiderii centralizate incorporata in card
-airbag sofer-pasager - functionale (sper - adica nu arde niciun martor care sa indice contrariul, si sper sa nu aflu niciodata!)
-oglinzi electrice - functionale
-oglinzi rabatabile - nefunctionale, nu am insistat sa aflu cauza, oricum oglinda dreapta a fost schimbata si nu e rabatabila
-indicator temperatura exterioara - functional
-interior piele (fete de usi de asemenea piele, tavan vinilin, tapiterii stalpi, chedere un fel de materiel plushat)
-scaune fata reglabile pe inaltime si cu reglaj al sezutului in inclinatie - din pacate scaunul soferului are tapiteria suportului lombar rupt
-bancheta spate rabatabila 2/1 cu suport de plasa atasat - lungime spatiul util cu bancheta rabatata e undeva la 180-190 cm
-suport de pahare in cotiera banchetei spate
-instalatie GPL secventiala cu comanda computerizata (nu mai retin firma) cu butelie de 48 l in locul rotii de rezerva
-ABS (nu are ASR-ESP din pacate)
-servodirectie (bineinteles)
-aer conditionat
-jante de tabla pe 15" echipate cu cuciucuri de iarna Goodyear Ultragrip 7 195/65/15
-geamuri laterale cu tenta verzuie (cred, asa par cand te uiti din lateral)
-vopsea metalizata
-cotiera cu spatiu de depozitare si cosulet de gunoi (pentru asta il utilizez eu) incorporat
-ormamente lemn din radacina de nuc (WURZEL) :great:

Cam atat imi amintesc...

Cateva poze si pe urma revin si cu impresii:



Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Impresiile...

Masina compacta si foarte adaptabila, cu spatiul interior foarte generos ce sfideaza dimensiunile sale exterioare care, totusi, sunt relativ mici, mai ales in comparatie cu W126 sau W123-W124. Datorita scaunului fata foarte reglabil, cu sezutul coborat la minim am aproximativ 10 cm de spatiu (poate chiar mai mult) de la cap pana la tavan in ciuda celor 191 cm pe care ii am eu (desi nu-l folosesc la minim, l-am pus pe urmatoarea treapta). La W126 nu se punea problema de acest lux. Daca aveam 3 cm era bine... chiar daca si acel scaun a fost reglabil in inaltime si era coborat la minim.
Deci, o masina foarte confortabila. Singurul minus la acest capitol il are datorita consolei centrale cu cotiera incorporata. Daca vrei sa te apleci sa iei ceva de pe scaunul pasagerului sau sa blochezi usa atunci "cotiera" cam incomodeaza. De asemenea, masina avand latime relativ mica, pozitia la volan este oarecum inghesuita tot datorita consolei centrale.
Fiind modelul combi, vizibilitatea spre spate e putin mai redusa decat la varianta standard mai ales daca e montata si a treia tetiera plus plasa de bagaje (sau animale). Tetiera din mijloc se poate depozita intr-un loc special amenajat in portbagaj, astfel vizibilitatea spre spate crescand pana la un nivel acceptabil, plasa fiind oricum in marea majoritate a timpului coborata.

Interiorul la aceasta masina e din piele crem cu suprafetele sezutului si spatarului perforate. Acest lucru se trage de la originile masinii dintr-o zona relativ calda cea ce reiese si din decodarea VIN, respectiv "piese aditionale pentru tari calde". Acest lucru nu e neaparat un avantaj odata cu ajungerea masinii la noi in tara si mai ales nu acum, la venirea frigului. O incalzire in scaune ar fi fost ideala, dar nu cred ca e un lucru foarte raspandit la masini facute pentru Italia. Imi place ca e culoare deschisa, foarte asemanatoare cu griul ce l-am avut pe W126. Am sa vad ce pot face pentru repararea scaunului soferului. Restul interiorului se prezinta in stare buna, de inlocuit s-ar putea pune in discutie spatare scaunelor fata care sunt pline de julituri si de ciupituri de la marfa transportata cu bancheta spate rabatata. Dar merge si asa... Nu e nimic grav.
Scaunele fata (chiar si bancheta spate) sunt foarte confortabile si cu un suport excelent. Zici ca sunt scaune sport!
Portbagajul prezinta cateva spatii de depozitare suplimentare in laterale, fiind concepute niste "nise" cu usita in care se pot pune diferite lucruri (trusa sanitara are un loc semnalizat dar in care mai incap multe altele). Odata ce bancheta e rabatata se obtiune un spatiu plan surprinzator de mare.

Ca dotari nu este foarte accesorizata dar pot spune ca cea ce are e suficient. Are geamurile electrice fata-spate si 2 airbag-uri precum si centuri pretensionate. Inchiderea centralizata din telecomanda deocamdata nefunctionala va fi remediata si ea intr-un fel sau altul si astfel se va ajunge la comoditate si in acest aspect, inchiderea manuala a tuturor usilor, inclusiv al haionului si al usitei busonului de benzina (care are un sistem prin interiorul portbagajului) e foarte neplacuta. Aerul conditionat pe 2 zone e un plus de confort si in momentul venirii iernii cel mai important e ca masina "baga"caldura foarte repede, la 2-3 minute dupa pornire!

Performantele nu sunt extraordinare. E totusi un motor mic intr-o caroserie relativ grea. La depasiri "la limita" nu prea se merita a fi bagata. E mai mult o masina pentru un mers linistit decat de "liniutze", cea ce imi convine, oricum, nici cu 500-le nu ma bagam aiurea decat daca era foarte nevoie.

Cel mai pozitiv aspect e consumul. I-am facut consumul la GPL si mi-a luat 7.8 l/100 km. Sunt super multumit. Se putea si mai bine, estimez ca scoteam si un 7.5 in conditiile unui trafic mai fluent si cu abtinerea de la cateva accelarari mai bruste. Consumul l-am facut plin la plin si pe ruta Arad-Oradea-Barajul Dragan-Bologa si retur, deci se poate considera un consum extraurban dar cu cateva orase strabatute, plus urcus pe munte...
Transformat in cifre, 100 km pe GPL iasa cu costul de aprox 26 de lei, adica, transformat... cam 4 l /100 km daca era benzina de banii aceia.

Pare putin, dar atat mi-a luat. Am inteles ca acest sistem de aflare a consumului de la plin la plin nu e foarte exact, dar alt test nu am facut. Oricum, as fi fost multumit si cu 9% gaz...

Acum ii fac si un consum preponderent urban, de data asta de la plin la gol sa vad cat pot sa am duc cu cei 48 de litrii de GPL. In cazul in care gazul e pe terminate sunt avertizat de cateva bip-uri repetate. Acum sunt la jumatate (fara rezerva) si am facut deja 240 km. Estimez un 500 km ca rezultat final, undeva la 10 %, trafic Arad plus cateva deplasari pe afara (cam 1/3 afara-2/3 oras).
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 10:55 AM   #2
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,743
:
[. .]
Default

Not bad, sa te duca sanatos muuulti km.
Cat fu halatu'? Taxa?
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 11:07 AM   #3
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Multumesc!

Masina are o poveste interesanta. A fost un "bonus" gasit de un prieten si coleg de serviciu care a fost plecat in Italia dupa un VW Polo si a dat peste C-ul acesta... L-a luat mai mult pentru mine, ca stia ca sunt pasionat... (de fapt l-a adus ca sa-l vanda, dar erau sanse mari sa o pastrez eu...oricum, era postat si pe net, la vanzare, cerea 1100 pe ea, negociabil). Cu tot cu drum si cu acte m-a ajuns la 900-1000 , inclusiv ce am mai bagat in ea, oglinda, semnal, etc, etc...

Taxa... E Euro 2 mai mult ca sigur (era bine daca era E3), deci undeva la 1500 euro... Dar nu-l platesc, ii dau in judecata. Am un prieten care a procedat la fel si asteapta sentinta luna aceasta...

Per ansamblu, nici la 2500-2600 pret final nu ar fi o afacere rea! E o masina buna. Mai e de lucru putin la ea (greul a trecut) dar va iesi ceva frumos!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 11:10 AM   #4
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,840
:
[Super Moderator]
Default

Misto fiara, spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga? Te intreb pentru ca am vrut si eu una acolo dar mi-au spus ca cele toroidale nu pot sta decat orizontal.
LE: am citit, acolo e... Deci m-au cam mintit, sau nu se poate omologa la noi pusa vertical...
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 12:13 PM   #5
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,616
:
[Senior Member]
Default

Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu. Deci butelia ar sta orizontal.
Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
Foarte buna afacerea cu masina. Chiar sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa. Oricum C-ul de varsta asa este euro 2.
Frumoasa masina. Adevaru-i ca sigura varianta de carburant mai ieftina decat GPL-ul este dieselul "second-hand" cum ii mai spun eu.

Sa o stapanesti sanatos masina! Tare am impresia ca ne asteapta noi poze cu "tururi" europene si nationale. Ba mai mult posesorii de C-W202 isi vor gasi rezolvarea la multe probleme .

LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
__________________
E220 cdi W210, 2001

E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

Last edited by adidc; 10-17-2012 at 12:17 PM.
adidc is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 12:29 PM   #6
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,840
:
[Super Moderator]
Default

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
Pai la modelul asta, roata de rezerva nu e pusa sub capacul acela mare, din portbagaj? Eu asa stiu.;
Ha, asta nu am luat-o in calcul... Inseamna ca aveau dreptate.
Inca o data Dane, sa o stapanesti sanatos!
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 13:26 PM   #7
gmihai24
V.I.P
 
gmihai24's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: spania
Motorizare : 1,8 benzina 122 cp
Age: 32
Posts: 1,815
:
[V.I.P]
Default

Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente.A mea e berlina si bancheta nu se rabateaza, dar nu am ce cara, ini este suficient spatiul actual.Intradevar nu ai asr dar ai ets si a trecut testul cu brio pe la munte.Al meu trebuie sa mai astepte pana la primavara sa pot sa repar caroseria dupa incidentul cu animalele care sau urcat pe ea.La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!
__________________
gmihai24 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 18:33 PM   #8
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Zeus View Post
Misto fiara...
Mersi, dar e doar un (sau o?)Baby...

Quote:
Originally Posted by Zeus View Post
...spune-mi, butelia la tine e in locul rotii de rezerva, in partea stanga...
Dupa cum ai scris si tu si Adi, e jos, sub capacul de la podeaua portbagajului...

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
Sa o stapanesti sanatos masina!
Multumesc!

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
...Dane, s-a potrivit mufa de alimentare cu gaz?
Are un adaptor cu care a venit din Italia, care se insurubeaza pe mufa `talieneasca...

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
...sunt curios cat va dura pana primesti sentinta cu taxa...
Si eu astept sa vad ce rezolva prietenul meu si daca are succes bag si eu dosarul la acelasi avocat!

Quote:
Originally Posted by adidc View Post
...LE-nu stiu daca-l sti pe Nizar de la voi din Arad, dar de la el ai putea sa-ti achizitionezi tot ce ai nevoie pentru a restaura ceul; in mod special "frumosul" manson de la schimbator .
shrotul este pe langa statia de betoane Readymix iar numarul de telefon 0742557437;
La Nizar a fost primul drum dupa ce a ajuns masina in tara... Stiam de el, chiar lucrez in zona in care are el... depozitul, ca nu stiu cum sa-i zic. Din pacate m-a dat pe spate cu preturile lui. Adevarul e ca a fost doar cumnatul sau acolo, cu Nizar am vorbit doar la telefon dar are niste preturi prohibitive... Din pacate, cu toate ca am auzit multe despre el, mi-a lasat o impresie negativa, mai ales prin prisma mormanului de fier vechi ce ii inconjoara vila... Cine a fost la el in ultima vreme stie despre ce vorbesc. Avea cateva C-uri, chiar si un T, deci posibil sa mai fac o incercare... Daca nu gasesc la el, iau de pe net, cum am si facut-o deja... E mai ieftin chit ca platesc si curierul...


Quote:
Originally Posted by gmihai24 View Post
Sa o stapaniti sanatosi pana la adancii batranetii fara probleme si incidente...La mai multi km colegu contopiti cu poze!!!
Multumesc si la fel iti doresc si tie.

Mai este un pic de lucru la estetica, are cateva mici infundaturi specific italiene... Bara fata e crapata putin... haionul e infundat, coltul aripii stanga unde se intalneste cu capota deasupra farului e lovit... Mai are vreo 2 mici infundaturi pe usile spate... Nimic grav... Si...nu are rugina. A stat in zona uscata...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 19:13 PM   #9
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,195
:
[Senior Member]
Default

Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 20:26 PM   #10
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Te-ai hotarat pana la urma. Bravo!
Era de asteptat!

Am pana la urma si inchidere centralizata din telecomanda! Odata cu sosirea carcasei am sincronizat sistemul de inchidere prin infrarosu si acum totul e OK! (daca cumva cineva nu stie cum se face sincronizarea il ajut eu: cu telecomanda indreptata spre oglinda retrovizoare interioara, unde e senzorul, se dau doua impulsuri dupa care se pune cheia in contact si se invarte in pozitia 2 tinand asa circa 30 de secunde, apoi se scoate cheia...ledul verde din oglinda palpaind daca sincronizarea s-a facut cu succes)

Mai am de "taiat" acum cheia noua venita odata cu carcasa pentru ca cea veche nu s-a potrivit in carcasa noua (o sa o pastrez pe cea veche ca rezerva, desi mai am si cheia din card ca rezerva originala...).
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2012, 20:40 PM   #11
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 35
Posts: 5,334
:
[Organizator de intalniri]
Default

Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!

Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2012, 13:34 PM   #12
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
Sa ai bafta la ea...si fara evenimente in trafic!
Mersi Feri!



Quote:
Originally Posted by mer_se280 View Post
...Acu urmeaza o intalnire spontana...pe undeva !
Daca nu plecai din tara fix in ziua in care am fost pe la Valea Draganului-Bologa veneam la tine! La consumul asta de GPL nici nu simtea bugetul acea mica ruta ocolitoare...


Acum, probleme nou aparute. In urma achizitionarii carcasei de cheie am probleme in a "taia" cheia bruta. Deja am fost refuzat de doua ateliere "bune" pe motiv ca nu au scule ca sa fixeze cheia in dispozitivul de copiat...

Urmeaza sa mai merg la un alt atelier, de la Magazinul Ziridava, unde, cica sunt cei mai buni si mai bine echipati "copiatori"... Ramane de vazut! Se pare ca "afacerea" costa 45 de lei (cam mult dupa parerea mea, mai ales ca toata tevatura nu dureaza mai mult de 2 minute).

De asemenea cheia-card (cheia service) nu deschide usile din telecomanda. Am inlocuit bateriile cu altele noi... nicio reactie. Probabil ca trebuie si aceasta sincronizata sau poate ca este stricat sistemul incorporat in card...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2012, 02:45 AM   #13
raduw126
Member
 
raduw126's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Baia Mare
Motorizare : 280SE
Age: 34
Posts: 99
:
[Member]
Default

Bafta la masina,legat de taiatul cheilor si la Baia Mare pt Mercedes tot atat costa sa le tai!Eu montez inchideri centralizate cu telecomanda tip cheie briceag si problema e ca masina asta care taie cheile astea cu canal pe mijloc sau canale laterale pe ambele parti costa destul de mult si de aceea e pretul asta la taiat,cand am vrut sa achizitionez o masina din aia era undeva pe la 10000 de euro.Numai bine!
raduw126 is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 20:58 PM   #14
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

O sa tai si cheia ca deja ma enerveaza ca deschid usile cu o cheie (telecomanda) si cu cealalta (care e deja defacuta de abia o mai tin in mana) pornesc masina (mai are cipul imobilizator in vechea carcasa).

Azi, masina a primit si boxele lipsa... Au fost ieftine, SH intradevar, dar la 10 lei bucata mai conteaza? Suna bine, si merg toate 6 (cele din bord le aveam).

Am reparat si cele doua crapaturi din bara fata. Nu avea rost sa dau 450 de lei pe o bara pentru atata lucru. E durere de demontat si desfacut bara la W202. La W126 desfaceam 4 suruburi care erau amplasate in doua locuri si bara era jos... La aceasta masina cred ca au fost cam 15-16 suruburi (care tinea bara plus cu ce erau prinse aparatoarele de noroi)... iar dupa demontare a mai fost nevoie si de defacerea barii (cromul indepartat, etc, etc).

Consumul urban se situeaza undeva pe la 11.5 litrii GPL (dupa primul test)... Nu am mai asteptat sa se gate complet GPL-ul, deci nu stiu un rezultat foarte exact, per ansamblu sunt multumit!

Pana nu uit... Maine sun avocatul care se ocupa cu inmatricularile fara plata taxe si pregatim dosarul... Bag mare pana ametzitul de Ponta si acolitii sai nu inventeaza o alt fel de TAXA...

Last edited by dan500se; 10-21-2012 at 21:00 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-21-2012, 21:38 PM   #15
raduw126
Member
 
raduw126's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Baia Mare
Motorizare : 280SE
Age: 34
Posts: 99
:
[Member]
Default

Ma bucur,cu cipul poti sa faci o" improvizatie"DACA VREI SA AI DOUA SAU MAI MULTE CHEI CU CARE SA PORNESTI MOTORUL,IL SCOTI DIN CARCASA si pui cheia in contact si cipul pe langa contact si incerci sa pornesti si cauti locul unde cipul simte campul magnetic si acolo il lipesti dar inainte de lipire dupa vreo 5 minute sa mai incerci sa pornesti odata cu cipul tot in locul acela.
raduw126 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 08:17 AM   #16
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by raduw126 View Post
...cu cipul poti sa faci o" improvizatie"...
Nu e cazul! Nu sunt adeptul improvizatiilor. Prefer sa repar defectiunile cat se poate de bine fara alte interventii neconforme...

Intre timp am mai achizitional si o plasa de bagaje care se fixeaza pe podeaua portbagajului. Se potriveste perfect! L-am cumparat de la Selgros si a costat circa 30 de lei.

Am facut si curatarea instalatiei de climatizare, a ventilatorului si a conductelor de aer. Am folosit un spray special dezinfectant care pulverizeaza un fel de lichid/vapori in conducte printr-un furtun lung pentru a ajunge si in cele mai ascunse locuri. A costat 32 de lei. A meritat! Miroase "a primavara"! Operatiunea a fost relativ anevoioasa pentru ca in scopul obtinerii unei dezinfectari totale e necesar ca solutia sa fie pulverizata direct in locul in care intra aerul in instalatia de climatizare, respectiv in fanta de sub parbriz. Pentru a ajunge la acea fanta a fost nevoie de demontarea gratarului acela de plastic care se afla la baza parbrizului. Cu motorul/clima pornita cu ventilatorul pe treapta 1 am pulverizat cam jumatate din tub si dupa circa 2 minute se pune pe recirculare si se lasa asa 10 minute timp in care solutia ar trebui sa-si faca efectul. E important ca temperatura exterioara sa fie cat mai ridicata (peste 20-25 grade Celsius) pentru ca solutia pulverizata sa poate sa se condenseze si sa se depuna si astfel sa dezinfecteze cat mai mult cu putinta toate conductele de aer.

Dupa ce au trecut cele 10 minute in timp ce aerul a fost recirculat, am oprit clima/motorul si am pulverizat solutie si in fantele de aer din bord introducand furtunul flexibil atasat cat mai adanc posibil pe conducte. Aceasta operatie nu e neaparat necesara (teoretic e suficient doar sa introduci solutia pe la admisia in sitemul de climatizare) dar avand in vedere ca mi-a mai ramas solutie suficienta am zis ca nu strica daca mai pulverizez si in celalat capat... Mi-a mai ramas solutie inca pentru o pulverizare, dar numai pentru fantele din bord. Urmeaza azi, daca va fi cat de cat cald afara...
Attached Images
File Type: jpg 19102012386.jpg (91.6 KB, 225 views)
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 15:54 PM   #17
doctoracu
Senior Member
 
Join Date: Jun 2010
Location: Alba Iulia
Motorizare : C200 Kompressor
Posts: 163
:
[Senior Member]
Default

Nu-ti fa mari sperante cu spray-ul ala minune. Eu nu cred ca tine mai mult de 1 luna. O dezinfectare profi, la un service de climatizare(e bine sa o faci atunci cand schimbi si freonul) e sfanta.
Altfel, masina arata foarte bine. Sa o stapanesti sanatos.
doctoracu is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2012, 06:57 AM   #18
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Ideea e ca solutia cu care am facut tratamentul mi-a fost adusa de un prieten care intamplator lucreaza la un service "profi" de clima. Exact aceasta solutie era introdusa in sistemul de climatizare si de "meseriasi", poate doar ca nu cu atata atentie si nu in cantitatea in care am bagat eu... Plus, asa nu m-a costat nimic "manopera"!

In fine, conteaza ca si-a facut treaba. Oricum la primavara, cand vine caldura se va face o alta dezinfectie.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2012, 12:17 PM   #19
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,616
:
[Senior Member]
Default

Tine-o si iarna asta cu clima cat mai mult pornita pe cald si nu cred ca la primavara o sa mai ai probleme. Cred ca sti si tu prea bine ca ideea de a folosi clima numai vara te priveaza cel putin de o dezaburire mai rapida a habitaclului, daca nu si de protejarea instalatiei de formarea de ciuperci si altele.
__________________
E220 cdi W210, 2001

E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2012, 12:28 PM   #20
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Climatizarea masinii functioneaza foarte bine si nu se simte niciun fel de miros. Adevarul e ca freonul e cam putin (la primavara trebuie umpluta din nou instalatia) si nu baga frig chiar cum ar trebui, dar totusi, cat am prins din zilele calduroase am reusit sa "racoresc" masina in timp relativ scurt. Din pacate 3 "linii" din dezaburitoarele geamului haionului sunt intrerupte si pe portiunea aceea nu dezabureste. E relativ nesemnificativa zona care nu se dezabureste, elementele de incalzirea lunetei sunt impartite in 3 sectoare si eu le am defecte in zona laterala si partea de jos. Oricum, odata incalzita masina si restul lunetei, zona care nu e incalzita se usuca pana la urma...

Am facut si un consum gol la gol de GPL... 8.42 litrii/100 km, traseu mixt, aprox 40% oras, 60% afara, viteze de croaziera 100-110 km/h, maxim 2 persoane in masina, fara bagaje...
dan500se is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
baby, benz, c180, tmodell, w202


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:29 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF