Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersi mult de raspuns. O sa-l anulez si eu zilelele acestea si o sa revin cu feedback.Daca nu ti-e foarte greu,o sa te rog sa mai revii si sa ne spui cum se mai comporta.Multumesc,o seara placuta.

    Comment


    • VLAD......pt scartait am folosit WD40.....unge foarte bine si patrunde unde nu te astepti , cat despre rulmenti se schimba foarte usor .......succes !

      Comment


      • Azi am gasit si eu defectul la opririle in relanti , un inel rupt , inelul care tine cauciucul de la iesire ECU spre galeria de admisie , cu aceasta ocazie am curatat si clapeta de depuneri, merge rotund si foarte bine.......I-am facut joi si un consum pe drum intins , Onesti-IASI, 441 km in total cu 25,8 litri benzina , personal sunt foarte multumit de buburuza, se misca foarte bine, e prima data cand i-am facut consumul pe timp de vara, asta iarna mi-a luat mai mult 6,6 % la drum intins!

        Comment


        • Deocamdata tot nu am putut face un consum, nu am absolut nici un drum mai lung de facut, am consumat doar jumatate de rezervor de cand am anulat debitmetrul, drumuri foarte scurte 1-3 km .. n'are rost sa ii fac un astfel de consum. Dar in 30 iunie o sa merg in Romania deci 2000 de km dus-intors, si o sa revin atunci cu un consum. Deocamdata merge excelent, porneste la sfert, mult mai bine ca inainte.

          Comment


          • In ultimele 2 zile am facut 200 de km si am putut sa'i fac un consum micutei. Drumurile mele au fost cam un sfert de rezervor pe autostrada si 3 patrimi printr-o localitate mica si cu multe drumuri scurte (2- 10 km).
            Rezultatul este 8.5l la 100 de km. Deci chiar foarte bun, parerea mea.
            O sa revin cu un consum si dupa 2000 de km pe autostrada.

            Comment


            • Revin cu concluzii dupa drumuri lungi (2000 de km). Rezultat pe autostrada: 840 de km cu un plin -> 6,4 %, fara debitmetru. Masina merge in continuare perfect.

              Comment


              • Salut
                Azi am schimbat si eu bujiile. Am pus bujii Beru cu 3 electrozi. Cele vechi erau Bosch cu sigla Mercedes.
                Nu stiu cand au fost schimbate ultima data, sa fie cele originale din fabrica? poate stie cineva. Atasez si pozauploadfromtaptalk1405014904655.jpg
                Masina are 180.000 km.

                Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
                Service romanesc de prima mana :
                - Cât mã costã reparația mașinii?
                - Ce problemã are?
                - N-am cea mai vagã idee.
                - 843 lei și 50 bani!

                Comment


                • @RazvIy: Eu spun ca este mai mult decat bine! Eu nu reusesc sa scot sub 10% sub nicio forma (nici macar in afara orasului), chiar daca am mers "la consum". Daca o sa mai umbli la debitmetru, sa ne faci o fotografie cu "operatia" ta.

                  @florin84: Recent am schimbat si eu bujiile. Cele care le-am dat jos erau la fel cu cele din fotografia ta (sigla Mercedes, 3 electrozi). Nu cred ca sunt cele cu care a iesit masina din fabrica. In atatia ani sa nu schimbi bujiile...? Eu am pus NGK tot cu trei electrozi. Din pacate au aparut si problemele. Sa zicem ca seara ajung acasa, iar dimineata daca vreau sa o pornesc, porneste dupa o cheie cam lunga chiar daca pun de cateva ori contactul inainte... Dupa prima pornire, totul e ok, porneste la sfert, motorul merge rotund. Inainte nu se manifesta asa, nici macar iarna la -"jde" grade (pornea la sfert).
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • Salut
                    @Cezar, pentru ca nu am istoricul masinii si nu stiu cand au fost schimbate ultima data bujiile am decis sa le schimb. Doar de o zi le am pe cele noi, am observat ca motorul e mai sprinten, sper sa nu am probleme. Tu ai istoric la masina ta? Cati km. au avut bujiile vechi? Eu in locul tau le-as pune pe cele vechi inapoi
                    Service romanesc de prima mana :
                    - Cât mã costã reparația mașinii?
                    - Ce problemã are?
                    - N-am cea mai vagã idee.
                    - 843 lei și 50 bani!

                    Comment


                    • @florin84: Eu le-am schimbat din acelasi motiv ca si tine. Cand am cumparat masina (acum un an) avea o hartiuta de service prinsa sub capota. Acolo era bifata casuta pentru bujii, insa data acelui service era indescifrabila. Nu stiu daca sa le pun pe cele vechi inapoi, pentru ca spre deosebire de cele din fotografia ta, ale mele erau mult mai negre... Numai bine!
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • Salutare colegilor.

                        Florin84, bujiile tale arata bine (parerea mea de nespecialist). Sunt curatate, deci bobina isi face treaba. Despre cat de originale sunt, nu am ce sa spun, nu ma pricep.

                        Cezarkage: Ma bucur si eu de consumul pe care il am si ca nu a crescut foarte mult odata cu anularea debitmetrului. De umblat acolo sper ca n-am s-o mai fac niciodata, sper sa vand masina inainte sa mai apara ceva probleme la ea!(nu am de gand s-o vand chiar acum, poate la anul). Regret si eu ca n'am facut poze, dar eram prea entuziasmat de moment Oricum, am explicat mai sus ce am facut, am pus banda izolatoare peste plasicul ce incorporeaza lamelele, astfel incat sa nu ajunga aer la lamele.
                        Nu stiu ce sa zic despre consumul tau dar consumul mare ar putea fi de la lambda. Chiar de ar fi debitmetrul defect, dupa cum se vede si la mine, consumul nu e atat de mare. In legatura cu pornirea ta .. tin minte acele probleme, nu mai vreau sa le retraiesc. Asa a inceput si la mine. Incearca si tu sa scoti afara furtunul de cauciuc ce intra in clapeta de acceleratie si incearca asa pornirea la rece. Daca porneste perfect, ai gasit problema - debitmetrul. Eu consider ca e cea mai comuna problema de la A140 (din cate am citit pe net, nu sunt vreun specialist) in cazul pornirii greoaie(daca in prealabil s-a verificat presiunea in rampa).

                        Comment


                        • Azi am patit si eu ce vad ca pateste toata lumea: s-a oprit motorum de cateva ori in relantiu. S-a intamplat dimineata cand am plecat de la munca. Nu stiu de la ce este dar: perneste relativ usor, se accelereaza in mers pana la 60000 fara intreruperi, motorul trage foarte bine si spre surprinderea mea la intoarcere de la munca nu a mai facut nici o figura. Motorul nu era rece dimineata, s-a intamplat dupe 10 km in bucuresti. Acum merg cu morcovul infipt bine. La ce sa ma astept? Acum o luna am facut la Marian diagnoza completa (1 ora am stat cu testerul pe ea), si totul a fost perfect.

                          Comment


                          • Originally posted by allyn31 View Post
                            Azi am patit si eu ce vad ca pateste toata lumea: s-a oprit motorum de cateva ori in relantiu. S-a intamplat dimineata cand am plecat de la munca. Nu stiu de la ce este dar: perneste relativ usor, se accelereaza in mers pana la 60000 fara intreruperi, motorul trage foarte bine si spre surprinderea mea la intoarcere de la munca nu a mai facut nici o figura. Motorul nu era rece dimineata, s-a intamplat dupe 10 km in bucuresti. Acum merg cu morcovul infipt bine. La ce sa ma astept? Acum o luna am facut la Marian diagnoza completa (1 ora am stat cu testerul pe ea), si totul a fost perfect.
                            Stai linistit. Si observa daca se mai repeta. Si eu am patit-o de "tz" ori. Mereu si-a revenit.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • Azi dimineata nu s-a mai oprit in relanti. Azi a ramas turata la 2000 si mergea in 3 pistoane, sau asa am avut impresia. nu se tura, nu scadea turatia si nici nu tragea. am tras pe dreapta, am oprit motorul si pornit si a mers perfect. Dupa amiaza, la intoarcere a mers perfect exact ca ieri. Nu a mai facut nici o figura. Are scame in motor doar dimineata. Sunt curios maine ce simptom mai manifesta.

                              Comment


                              • Salut. Eu am o problema cu relantiul la prima pornire, se duce in 1200 apoi scade pana se opreste motorul daca nu tin pedala putin calcata pana se incalzeste apoi merge ok. Pe tester nici o eroare , un mecanic mi.a spus ca de vina este IAC.ul idle air control. Stie cineva unde se afla? Este senzorul de aer admis?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF