Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Seara buna!
    Intradevar Manuel, asa patesc si eu in fiecare dimineata: la prima si a doua cheie nu porneste, la a treia cheie porneste dar se opreste iar apoi nu mai porneste din cauza releului. Ca sa eviti problemele de genul asta eu zic ca o baterie in forma buna te scapa de beleaua asta cu releul. Eu am pus redresorul pe ea intr-o seara si dimineata nu am mai avut probleme de genul asta. Daca reusesti sa o pornesti tine un pic apasata pedala de acceleratie, dar fixa, cam 2 minute si nu mai moare motorul. Eu asa fac.
    M-am intrebat mereu dc nu-mi porneste la prima cheie? Am gasit raspunsul dupa ce am schimbat ceva coliere pe la furtunele de benzina. Se pierde presiunea daca sta mai mult timp masina. Colierele si furtunele sunt de vina. Am schimbat aproape toate colierele si furtunele si mai mult de o saptamana nu dureaza "minunea", dupa care trebuie sa le iau la strans din nou. M-am cam plictisit.
    M-am gandit totusi ca ar fi bine daca as gasi ceva supape de sens unic si sa la inserez pe tur si retur... poate pastreaza presiunea.
    Pacatoasa gargarita...
    Salutari!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Laur incearca sa pui de 2 ori contactul, lasi sa faca check-ul de fiecare data, in cauzul gargaritei pana se stinge SRS macar; si abia a 3-a oara dupa ce face check-ul sa pornesti.Astfel se face aerisirea in rampa si presiune totodata.

      Eu zic ca aceasta varianta ar elimina cele 2 porniri defectuase.

      Eu am schimbat furtunul de alimentare din compartimentul motor, cel care intra in rampa si trece pe langa carcasa filtrului de aer.Al meu era cam imbatranit.
      Am cumparat furtun de alimentare marca renault, pentru diesel; acesta aveau pe stoc la magazinul cel mai apropia.L-am taiat cat am avut nevoie si toate-s bune.
      Iarna trecuta parca pornea mai lung, acum cateva ore la -1grad a pornit normal.Tind sa iti dau dreptate cu colierele, furtunele si pierderea de presiune de pe traseul de alimentare.(cine stie, o fi doar in capul meu)
      Bateria de pe masina nu am schimbat-o niciodata, avand logo-ul mercedes pe ea, si 74Ah, dar vechimea ei no cunosc, deoarece nu am dato jos de pe masina deloc.
      Last edited by flavyus1987; 11-18-2011, 02:02 AM.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Corect am pus bateria pe redresor si a pornit mai bine in dimineata asta,voi verifica colierele zilele aste cand schimb uleiul.Cat despre spray avem Mercedes doar nu o sa stau cu capota ridicata sa o pornesc in parcare cand vin de la servici imbracat in costum,nuuuu!.Rade lumea de noi,apoi nu este normal.Va tin la curent cu noi aventuri,daca vor mai fii(sper sa nu).Stima

        Comment


        • #34
          Originally posted by flavyus1987 View Post
          Incearca inainte de pornire sa scoti furtunul de vacuum din motor de sub carcasa filtrului de aer(cel care vine din pompa de servo a franei).
          Se modifica comportamentul?

          Ar trebuii sa faca la fel: turat, ragait, balbait, mort.
          Am verificat si eu furtunul de vacuum... e ok . Din greseala l-am scos cand motorul era pornit .... a murit instantaneu motorul.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #35
            Originally posted by LauLaur View Post
            Am verificat si eu furtunul de vacuum... e ok . Din greseala l-am scos cand motorul era pornit .... a murit instantaneu motorul.

            La mine se chinuie pana moare, ma speriat de nu stiam cum so opresc mai repede )
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #36
              Salut,cotetul a innebunit de tot ,dimineata o pornesc(dupa 4-6incercari),apoi o pazesc cam 2-3 min. pentru ca nu pot pleca de pe loc,nu se tureaza,pocneste pe la clapeta de acceleratie(pe acolo se aude)se aud sunete ciudate la toba si la plecare desene animate fratilor merge de zici ca moare,se accelereaza,moare,nu se mai tureaza,apoi merge bine si tot asa,ca sa mergi trei km. este o mare aventura.Mai exista un asemenea cotet de masina sau doar a mea este proasta cartierului.Lasand gluma stie cineva ce sa ii fac sau un mecenic bun in bucuresti(nu vreau din aia care te pun sa schimbi toate piesele si dupa aia iar nu merge),am auzit ca ar fii cineva pe la straulesti care stie bine cu mercedesul,dar nu stiu adresa exacta,stiti ceva?.VA ROG SA-MI DATI O IDEE CU COTETUL ASTA,DIN ACEST MOMENT ESTE DE VANZARE .STIMA

              Comment


              • #37
                Cumpar eu ceasurilede bord daca sunt albe .

                Sau so vand cat mai e functionala???ca ma speriati colegilor.

                Condoleantele mele!

                As mai da niste sfaturi despre o incercare dar mie ca o sa ajungi sa crezi ca si eu am inebunit.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #38
                  Originally posted by manuel View Post
                  Salut,cotetul a innebunit de tot ,dimineata o pornesc(dupa 4-6incercari),apoi o pazesc cam 2-3 min. pentru ca nu pot pleca de pe loc,nu se tureaza,pocneste pe la clapeta de acceleratie(pe acolo se aude)se aud sunete ciudate la toba si la plecare desene animate fratilor merge de zici ca moare,se accelereaza,moare,nu se mai tureaza,apoi merge bine si tot asa,ca sa mergi trei km. este o mare aventura.Mai exista un asemenea cotet de masina sau doar a mea este proasta cartierului.Lasand gluma stie cineva ce sa ii fac sau un mecenic bun in bucuresti(nu vreau din aia care te pun sa schimbi toate piesele si dupa aia iar nu merge),am auzit ca ar fii cineva pe la straulesti care stie bine cu mercedesul,dar nu stiu adresa exacta,stiti ceva?.VA ROG SA-MI DATI O IDEE CU COTETUL ASTA,DIN ACEST MOMENT ESTE DE VANZARE .STIMA
                  Salut!
                  Trebuie verificat tot Manuel. Aprinderea, alimentarea cu combustibil, amestecul. In primul rand aprinderea daca iti da rateuri.Cel mai bine ar fi sa pui testerul pe ea. Apoi de acolo un baiat priceput iti spune tot. Motorul tau suna cam asa? : http://www.youtube.com/watch?v=QvuLf...eature=related
                  Si daca vrei sa o vinzi trebuie sa o pui un pic la punct.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #39
                    Azi o duc la tester va tin la curent.Din ultimile ispravi azi nu a mai pornit deloc.a lasat-o sotia in garaj dupa 20 min am venit acasa si a pornit????!!!!!!!.super cotet fratilor.stima

                    Comment


                    • #40
                      Nu se poate pune pe tester(foarte ocupat)o sa ma duc peste cateva zile.Ce vreau sa ma lamuriti cum se umbla la bujii si ce se mai verifica acolo.M-am hotarat sa incep cu treburile simple,bujii,furtune alimentare,etc si poate i-mi spuneti si cum se da jos pompa de benzina (sa nu fie gunoaie sau mai stiu ce crocodili si broaste)si daca mai are pe traseul turului alte filtre, supape,site,dracu mai stie ce!.in afara de senzorii de pe calculator mai exista cumva si altii ex.senzor temperatura aer admisie,mai sunt si altii parca dar nu stiu exact numele lor si sa nu bat campii.Stima

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by manuel View Post
                        Nu se poate pune pe tester(foarte ocupat)o sa ma duc peste cateva zile.Ce vreau sa ma lamuriti cum se umbla la bujii si ce se mai verifica acolo.M-am hotarat sa incep cu treburile simple,bujii,furtune alimentare,etc si poate i-mi spuneti si cum se da jos pompa de benzina (sa nu fie gunoaie sau mai stiu ce crocodili si broaste)si daca mai are pe traseul turului alte filtre, supape,site,dracu mai stie ce!.in afara de senzorii de pe calculator mai exista cumva si altii ex.senzor temperatura aer admisie,mai sunt si altii parca dar nu stiu exact numele lor si sa nu bat campii.Stima
                        Salut Manuel sincer iti spun ca ar trebui sa faci un tester mai intai, de ce spun asta? ptr ca si eu am avut aceleasi probleme ca si voi si am schimbat:
                        -bujii, pompa benzina, sonde lamda, curatat debimetru si clapeta acceleratie
                        simptome: pornire grea cam la a 3a cheie, apoi cand se accelera cu socul cand dadea sa moara si tot asa.Am facut un tester la reprezentanta si mi a iesit amestecul de combustibil bogat sau sarac asta nu mai tin minte dar pe scurt debimetrul care este in calculator si nu se vinde separat.Am cumparat alt calculator cu cip si imobilizator(500 euro), si problemele nu s au gatat masina e in service dar sincer nu mai vreau sa imbui capul si altor colegi noi care poate vor zice ca am avut curat ghinion.
                        Zic un tester daca s ar putea specializat unde sa vada si cat baga pompa de benzina(asta la prima cheie dimineata) .
                        Last edited by bujor ciprian; 11-29-2011, 11:42 AM.

                        Comment


                        • #42
                          Pana ajung las tester pot verifica si singur lucrurile mai simple,bujii,pompa sa nu fie infundata in rezervor,furtunele sa fie etanse,etc.,orice costa si parca nu asi arunca banii aiurea.Am citit si pe la alte forumuri si in multe cazuri a fost vorba de bujii fisurate,sau senzori aiurea sau pur si simplu componente care trebuiau doar curatate,de aceea vreau sa incep cu lucruri simple.Stima

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bujor ciprian View Post
                            Salut Manuel sincer iti spun ca ar trebui sa faci un tester mai intai, de ce spun asta? ptr ca si eu am avut aceleasi probleme ca si voi si am schimbat:
                            -bujii, pompa benzina, sonde lamda, curatat debimetru si clapeta acceleratie
                            simptome: pornire grea cam la a 3a cheie, apoi cand se accelera cu socul cand dadea sa moara si tot asa.Am facut un tester la reprezentanta si mi a iesit amestecul de combustibil bogat sau sarac asta nu mai tin minte dar pe scurt debimetrul care este in calculator si nu se vinde separat.Am cumparat alt calculator cu cip si imobilizator(500 euro), si problemele nu s au gatat masina e in service dar sincer nu mai vreau sa imbui capul si altor colegi noi care poate vor zice ca am avut curat ghinion.
                            Zic un tester daca s ar putea specializat unde sa vada si cat baga pompa de benzina(asta la prima cheie dimineata) .
                            Salut!
                            Eu zic ca este bine sa ne spui problemele intampinate si rezolvarea lor!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by manuel View Post
                              Pana ajung las tester pot verifica si singur lucrurile mai simple,bujii,pompa sa nu fie infundata in rezervor,furtunele sa fie etanse,etc.,orice costa si parca nu asi arunca banii aiurea.Am citit si pe la alte forumuri si in multe cazuri a fost vorba de bujii fisurate,sau senzori aiurea sau pur si simplu componente care trebuiau doar curatate,de aceea vreau sa incep cu lucruri simple.Stima
                              Salut Manuel!
                              Nu-i rau sa verifici cate ceva ... macar ceea ce este accesibil. Bujiile eu zic ca ar trebui sa le schimbi, mai ales ca a venit sezonul rece si nu sti de cat timp sunt pe masina. Eu le-am schimbat anul trecut in toamna, si mare mi-a fost mirarea sa abserv electrodul central atat de mancat incat nu mai avea sectiune circulara ... era triunghi. Eu am cumparat buji Beru cu trei poli la 100 ron setul. De schimbat le-am schimbat singur acasa ... nu e mare lucru. In rest ... testerul iti spune totul ...
                              Bafta!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Asa o sa fac schimb bujiile si la test cu ea.O sa va tin la curent cu noutati.Stima

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF