Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul se opreste la relanti.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul se opreste la relanti.

    Salutare tuturor!
    Facand parte din ciclul..." Cine are A class , are probleme " , odata cu scaderea temperaturii si apropierea sezonului rece, apare o veche problema a gargaritei mele, de care uitasem pe timp de vara. Problema consta in faptul ca motorul nu "tine" relantiul la temperaturi sub 10 grade. Motorul pornit se tureaza un pic apoi scade brusc turatia pana se opreste. Daca tin un pic pedala de acceleratie apasata inainte sa o pornesc si dupa o perioada, problema dispare . La tester am fost dar am cheltuit banii de pomana. Nu m-a lamurit cu absolut nimic. Numai presupuneri. Banuiesc ca ar trebui sa fie o problema a unui senzor . Nu stiu , va cer si voua parerea .
    Multmunesc ! Seara Faina !
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    MAF - ar fi problema ta..alceva nu vad...sper sa iti fie de ajutor
    Unlike Any Other
    The best or nothing

    Comment


    • #3
      Problema ta e da la socul automat ! nu functioneaza bine deoarece el primeste informatie de la sonda de apa cu privire la temperatura motorului !
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Salut!
        Multumesc de raspuns baieti! Sincer, cam aceleasi ganduri le am si eu. Ma gandesc ca socul automat functioneaza corespunzator functie de informatiile privind temperatura motorului si a aerului din admisie. Sonda lichidului de racire este ok nu am probleme cu ea. Despre debitmetru stiu ca am o problema cu el si banuiesc si senzorul de temperatura a aerului din admisie, senzor care din cate stiu e incorporat in debitmetru.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          MAF senzorul il chemati debimetru nu ? Daca ne referim la el asta face probleme si la cald , cind moare masina merge ca naiba deabia o poti conduce. Poti face o proba dar o sa-ti aprinda check enginul, sa-l deconectezi sa vezi daca ai vre-o simtoma in plus ? Eu zic ca poate fi senzorul de temperatura sau injectorul pentru pornire la rece , daca ai motor pe benzina, nici nu stiu ce motor ai

          Comment


          • #6
            Am plecat de acasa si ma gindeam la situatia ta si mi-a venit in minte EGR , controleazal sar putea sa fi ramas blocat pe deschis , dal jos si curatai depunerile de carbon. La rece in loc sa recircule gazele sint stopate atunci arderea e grea incompleta pina se incalzeste motorul si isi revine , mai poti sa verifici cu un furtun daca tine vacum membrana dar in maj. cazurilor se acumuleaza carbon si se blocheaza.

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvy64 View Post
              MAF senzorul il chemati debimetru nu ? Daca ne referim la el asta face probleme si la cald , cind moare masina merge ca naiba deabia o poti conduce. Poti face o proba dar o sa-ti aprinda check enginul, sa-l deconectezi sa vezi daca ai vre-o simtoma in plus ? Eu zic ca poate fi senzorul de temperatura sau injectorul pentru pornire la rece , daca ai motor pe benzina, nici nu stiu ce motor ai
              Salutare!
              Da, MAF e denumit in variate feluri: Senzor flux aer, senzor presiune aer admisie, debitmetru aer, etc. La cald nu imi face probleme mari, ... poate doar faptul ca la viteze mici simt masina fara vlaga, motorul nu moare. Proba de care vorbesti nu o pot face deoarece senzorul acesta este lipit direct pe placa electronica a ECU, neavand mufa separat. Motorul este pe benzina 1598cmc 102 cp deci de EGr nu poate fi vorba( sunt specifice motoarelor diesel din cate cunosc). Am tasat un link spre exemplificare: http://www.youtube.com/watch?v=mfFkCtdwGZo
              Multumesc! Seara frumoasa tuturor!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Laur..cum ziceai mai sus...mai este un senzorul de aer pentru admisie, care din cate stiu eu este separat de cel ce il are incorporat MAF-ul..la mine este situat sub recipientul de apa pentru parbriz..verifical si pe acela, posibil sa iti fie murdar sau arsa acel termistor..acesta este la mine.. http://www.cataloguldepiese.ro/artic...73-A70976.html (a mea este o cobinatie ciudata de motorizare-clasa-si altele)..a si apropo de MAF - nu imi poate spune cineva ce valoare are acel termistor mic rosu (al meu a plecat pe admisie)..multumesc.drumuri insorite
                Last edited by razvybb; 11-05-2011, 21:50 PM.
                Unlike Any Other
                The best or nothing

                Comment


                • #9
                  Seara buna!
                  Am gasit raspuns la problema mea. Se pare ca este debitmetrul vinovat. Raspunsul l-am gasit aici :http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm . Si citatul mai precis :
                  Another example of the defects that can be caused by a defective ECU/MAFS.
                  I think this next e-mail makes the point at just how obscure these defects can be:-

                  'Quote' ' This has just started in the last couple of weeks.
                  On a cold engine, the revs are steady for a few seconds, then die right down, then surge back up, and then repeating. After a few minutes on the drive all is OK
                  . If I drive whilst it's still surging I get the kangaroo juice effect of the engine dieing and surging. Within a mile, or a couple of mins it's all settled down.
                  Car has done 89,000 miles and is due a one spanner service in 700 miles.
                  Any tips please, so I can point the garage in the right direction?

                  Following the A service on this car by MB, the plugs, ignition module, and oxygen sensors was replaced the car still ran the same, causing the owner some concern. Even a test of the 'Star' diagnostics tool failed to pick up the problem, and it's worth noting that Geoff did not have his engine management light in the instrument cluster lit as I had experienced, making the diagnoses of the fault even more difficult.
                  I suggested to him that the problem might be the Air mass sensor and he duly sent it off to 'ECU Testing.com' who tested the unit and repaired it returning it to him within hours of receipt.
                  Geoff the owner of the car was delighted with the result:- quote:-
                  Refurbished unit, from ECU Testing, arrived 7:35am Saturday, as promised. Took about 10 minutes to re-fit and reset the windows.
                  I'm very happy to say that the car is now back to normal!
                  Total Cost = £265.91 inc return postage and Lofty's discount!
                  Ramane doar sa fac sapaturi pentru a gasi un debitmetru ca piesa de schimb fara a-l schimba impreuna cu ECU. Un calculator nou depaseste lejer 1000E + programarea. Foarte bun site-ul.... APRECIEZ!
                  Multumesc tuturor! Seara frumoasa!

                  P.S Scuze moderatorilor pentru post ul destul de lung!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Eu spre exemplu am o trepidatie a motorului de parca ar merge in 3 bujii.Acesta se manifesa la rece si doar in sezonul rece in felul urmator.(vara cred ca se incalzeste mai repede).
                    Pornesc motorul, fara a apasa vreo pedala si fara nici un consumator, il las 5 minute sa mearga la relanti.Cand se incalzeste cat de cat si scade turatia incepe tremuratul, care daca las motorul sa se incalzeasta la temperatura nominala de functionare dispare(in 1-2min).
                    Alta chestiune am observat-o ca atunci cand incepe sa mearga neregulat si ii pornesc consumatori de putere mai mare motorul se tureaza cum e normal, revenind la turatie normala de relanti si merge rotund, daca ii opresc si nu a trecut de pragul acela de temperatura trepideaza iar.
                    Numarul 3: daca atunci cand incepe sa trepideze bruschez acceleratia la fund de 2 ori, si se tureaza la 4000rpm merge normal la relanti.

                    Motorul nu moare, are putere conform cilindreei 1400cmc.

                    Ce am facut: la inceput am curatat sonda lambda, nu sa simtit nimic, poate doar placebo, la rece mai mult svac?! (asta acum vrep 2 luni...chef de bibilit)
                    Acum vreo 3 sapt am scos calculatorul sa vad si eu ce senzori sunt pe admisie.L-am facut bucati dar nam putut scoate placa(am desfacut doar 3 suruburi, erau strnase tare).Asa ca lam asamblat inapoi si am luat o lanterna cu led cu lumina alba si o lupa chiorandu-ma prin grila aceea.Senzorii (2 la numar) erau in perfecta stare fizica(dupa aproximarile vizuale), pe admisie existand doar urme de vapori de ulei.
                    Am luat spray de rugina si am dat cat sa putut de mult in interior avand grija ca pe senzori sa nu ajunga direct din spray, am sucit pe toate partile pt a curata interiorul.
                    Am golit si am dat apoi cu spray de contacte pt a proteja filamentele, dar tot asa cat se poate de mult si clatind prin rostogolire.
                    Am curatat si clapeta de acceleratie cat sa putut fara a o demonta de pe admisie.
                    Am muncit degeaba, nu prea am simtit imbunatatiri, ceea ce cred ca la rece sonda lambda are o functie importanta.

                    DAR:dupa ce am montat la loc am uitat sa pun furtunul de vaccum.
                    Am pus de 2 ori contactul si a 3a am pornit.
                    Tremura masina si murea imediat, abia statea accelerata, dadea sa se accelereze dar murea.
                    Am verificat locul muncii si am pus inapoi racordul.
                    Masina mergea rotund si "parca" trepidatia era mai putin mai mica si de scurta durata.(parca, cred ca inca nu era chiar atat de rece).

                    Munca degeaba.Lasa calculatorul si senzorii de pe admisie, verifica sonda lambda ca ea este considerata consumabil schimbandu-se la 160.000km conform Mercedes, fiind si cea mai solicitata.

                    Simptomul acesta il am din sezonul rece trecut si am zis sa-i dau si eu importanta daca "toata lumea isi purica atat gargaritele".

                    Ma gandesc la filtrul de benzina care are 25.000km(sa mai astepte).

                    Ar mai fi si bobina de inductie, ar mai fi bateria, cauzele sunt destule, dar garanteaza vreun service ca nu schimba cel putin jumatate din acestea pana sa dea de adevaratul motiv?si nu pe banii nostri?
                    Munca deampulea si degeaba si pentru nimic.

                    Na-re decat sa trepideze, tot va iesi la iveala vinovatul.Si daca va ganditi ca doamne fereste veti ramane in drum, plecati in concediu. eu zic ca e mai bine asa, decat sa nu mai plecat deloc deoarece va consumati energia psihica/fizica si banii pt aceasta chestiune.
                    Last edited by flavyus1987; 11-06-2011, 01:27 AM.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Seara buna!
                      Am gasit raspuns la problema mea. Se pare ca este debitmetrul vinovat. Raspunsul l-am gasit aici :http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm . Si citatul mai precis :
                      Another example of the defects that can be caused by a defective ECU/MAFS.
                      I think this next e-mail makes the point at just how obscure these defects can be:-

                      'Quote' ' This has just started in the last couple of weeks.
                      On a cold engine, the revs are steady for a few seconds, then die right down, then surge back up, and then repeating. After a few minutes on the drive all is OK
                      . If I drive whilst it's still surging I get the kangaroo juice effect of the engine dieing and surging. Within a mile, or a couple of mins it's all settled down.
                      Car has done 89,000 miles and is due a one spanner service in 700 miles.
                      Any tips please, so I can point the garage in the right direction?

                      Following the A service on this car by MB, the plugs, ignition module, and oxygen sensors was replaced the car still ran the same, causing the owner some concern. Even a test of the 'Star' diagnostics tool failed to pick up the problem, and it's worth noting that Geoff did not have his engine management light in the instrument cluster lit as I had experienced, making the diagnoses of the fault even more difficult.
                      I suggested to him that the problem might be the Air mass sensor and he duly sent it off to 'ECU Testing.com' who tested the unit and repaired it returning it to him within hours of receipt.
                      Geoff the owner of the car was delighted with the result:- quote:-
                      Refurbished unit, from ECU Testing, arrived 7:35am Saturday, as promised. Took about 10 minutes to re-fit and reset the windows.
                      I'm very happy to say that the car is now back to normal!
                      Total Cost = £265.91 inc return postage and Lofty's discount!
                      Ramane doar sa fac sapaturi pentru a gasi un debitmetru ca piesa de schimb fara a-l schimba impreuna cu ECU. Un calculator nou depaseste lejer 1000E + programarea. Foarte bun site-ul.... APRECIEZ!
                      Multumesc tuturor! Seara frumoasa!

                      P.S Scuze moderatorilor pentru post ul destul de lung!
                      Salut iti doresc succes in cautarea lui separat dar gandeste te ca trebuie dezlipit si lipit la loc noul debimetru care din experienta colegului fany nu a tinut decat o luna, aceeasi problema cu debimetru am avut o si eu si nu am scapat pana nu am luat calculator cu totul, separat nu am gasit.
                      salutari.

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Multumesc Ciprian! Stiu ce probleme a intampinat colegul Fany cu lipiturile si nu mi-e teama ca mi s-ar dezlipi. Ceea ce ma scoate din minti este ca la modelele A klasse cu senzorul separat de ECU problemele de genul acesta se rezolva cu o cheltuiala minima 200-250 RON. Ma intreb de ce pentru un banal senzor de aer trebuie sa cheltuim atat...? Uneori aproape jumatate din valoarea de achizite a masinii. Trebuie sa existe o rezolvare mai ieftina. Eu am sa caut, nu platesc calculator nou pentru un senzor.
                        Multa bafta tuturor si numai bine!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Ar trebuii sa studiezi diagramele ambelor modele de calculatoare.Sa urmaresti traseul senzorului ce nu este integrat pe placa.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            Salut!
                            Multumesc Ciprian! Stiu ce probleme a intampinat colegul Fany cu lipiturile si nu mi-e teama ca mi s-ar dezlipi. Ceea ce ma scoate din minti este ca la modelele A klasse cu senzorul separat de ECU problemele de genul acesta se rezolva cu o cheltuiala minima 200-250 RON. Ma intreb de ce pentru un banal senzor de aer trebuie sa cheltuim atat...? Uneori aproape jumatate din valoarea de achizite a masinii. Trebuie sa existe o rezolvare mai ieftina. Eu am sa caut, nu platesc calculator nou pentru un senzor.
                            Multa bafta tuturor si numai bine!
                            Salut Laur ajuta ma cu o nelamurire... ca sa umblu la electromotor trebuie data jos galeria, asa de dificil e ? e singura optiune?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bujor ciprian View Post
                              Salut Laur ajuta ma cu o nelamurire... ca sa umblu la electromotor trebuie data jos galeria, asa de dificil e ? e singura optiune?
                              Salut!
                              Despre ce galerie vorbesti ? Probabil despre galeria de admisie. Da , intr-adevar, este o operatiune care iti ofera mai mult spatiu pentru a umbla la electromotor. Mai este si varianta cu coborarea motorului. Dupa parerea mea orice optiune care nu include " dat jos motor" este destul de usoara.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF